Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 mei 2020, 09:33   #1
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard Lokel registratie asielzoekers gesloten ( enkel op afsrpaak).

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05...h-kunnen-regi/



In april hebben 879 asielzoekers het formulier ingevuld. De cijfers komen van Dienst Vreemdelingenzaken. "Mondjesmaat nodigen we ze uit om zich te komen registreren," zegt Devulder. "Ook wij moeten de veilige afstand respecteren en daardoor kunnen we maar een beperkt aantal mensen ontvangen in onze kantoren."

Amper 257 van die 879 aanvragers kregen een uitnodiging en krijgen het wettelijke voorziene bed-bad-brood aangeboden. Dat is 1 op de 3 asielzoekers. Waar de 621 andere asielzoekers verblijven, weet Dienst Vreemdelingenzaken niet. Terwijl de overheid wél wettelijk verplicht is om voor mensen op de vlucht te zorgen, tot een onafhankeijke dienst beoordeeld heeft of ze nood hebben aan bescherming en dus een vluchtelingenstatuut krijgen.


Theo Francken die humanitaire visa uitreikte waar zwaar corruptiegeld voor werd betaald beperkte het aantal inschrijvingen dat dagelijks kon gebeuren om meer te verdienen aan zijn corrupte wijze van discretionair verkochte humanitaire visa.

Maggie De Block gaat een stap verder. Asielzoekers vinden nergens een open kantoor om zich te registreren. Ik ben tegen dat beleid. Ik vind dat registratie verplicht dient te zijn. Wat ze in de media "transmigranten" noemen mag niet op ons grondgebied getolereerd worden.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 11:23   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Hoe geraken die hier; de grenzen zijn toch toe ? Wie zijn die mensen die niet essentiële verplaatsingen doen om die illegale gelukszoekers, Afrika's jongste zoontjesoverschot, te helpen hier asielaanvragen in te dienen ?

Is het hier nog niet dichtbevolkt genoeg ? Is de waterstress fake news ? Gaan we nog meer bouwen ? Zijn er al geen probleemwijken genoeg ? Is de staatsschuld nog niet hoog genoeg ? WTF ? FTW !
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 11:38   #3
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Hoe geraken die hier; de grenzen zijn toch toe ? Wie zijn die mensen die niet essentiële verplaatsingen doen om die illegale gelukszoekers, Afrika's jongste zoontjesoverschot, te helpen hier asielaanvragen in te dienen ?

Is het hier nog niet dichtbevolkt genoeg ? Is de waterstress fake news ? Gaan we nog meer bouwen ? Zijn er al geen probleemwijken genoeg ? Is de staatsschuld nog niet hoog genoeg ? WTF ? FTW !
Oh maar dat is allemaal geen probleem; zolang de Vlaming geld heeft en la Belgique dat via links bedrog en de omvolking van de Vlamingen kan aftroggelen... Welke Belg zeurt daar nog over???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 13:58   #4
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Hoe geraken die hier; de grenzen zijn toch toe ? Wie zijn die mensen die niet essentiële verplaatsingen doen om die illegale gelukszoekers, Afrika's jongste zoontjesoverschot, te helpen hier asielaanvragen in te dienen ?

Is het hier nog niet dichtbevolkt genoeg ? Is de waterstress fake news ? Gaan we nog meer bouwen ? Zijn er al geen probleemwijken genoeg ? Is de staatsschuld nog niet hoog genoeg ? WTF ? FTW !
Ik vermoed dat het om een achterstand gaat. Daarom benik groot voorstander van verplichte registratie. Wie na 13.03.2020 in ons land is beland is hier illegaal gekomen. Na registratie dienen ze opgevolgd te worden zodat ze zo snel mogelijk naar hun thuisland kunnen terugkeren, tenzij ze effectief asiel krijgen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 15:54   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oh maar dat is allemaal geen probleem; zolang de Vlaming geld heeft en la Belgique dat via links bedrog en de omvolking van de Vlamingen kan aftroggelen... Welke Belg zeurt daar nog over???
Op de lange duur zou je nog gaan geloven dat de Vlaming zich graag laat aftroggelen?

Maar er zijn de laatste btijden toch aardig wat mensen die dat echt ferm beu zijn dat afgetroggeld worden en naast dat aftroggelen in de meeste gevallen als men er dan toch een beetje tegen in gaat meestal nog het deksel op de neus krijgt.

Of zal al dat afgetroggel de splitsing van België in de hand werken?¿

p.s.

Asielzoekers en illegalen trap onder hun poep geven en gelijk terugsturen, problem solved & case closed?

U denkt O! wat grof Uni maar mijn zin spruit voort uit een hersenspinsel, mijn laatste hersencel aan het werk dus:

Stel dat wij ooit 'ons' land moeten ontvluchten dan stel ik mij de vraag of wij ook overal ten velde zo goed ontvangen zullen worden en alles gedaan krijgen en men ons zal blijven bepamperen????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 mei 2020 om 16:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be