Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2020, 19:53   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard 'Telefacts Special': Marc Dutroux spreekt opnieuw na bijna 20 jaar

'Telefacts Special': Marc Dutroux spreekt opnieuw na bijna 20 jaar

Die heeft natuurlijk de tijd om het hele wetboek uit te pluizen op 'foutjes' die hem eventueel zouden kunnen 'helpen'.

Ik verschiet er van dat ze daar nog altijd eten blijven insteken met dank aan de brave belastingbetalers des lands.

De zoveelste slag in het gezicht van de ouders van de vermoorde kinderen.

p.s.

En mocht de klungel zijn gelijk proberen te halen met te zeggen of hoog van torens te schreeuwen dat hij zelf niemand vermoord heeft, dan moet hij wel 'begrijpen???' dat het aanzetten tot moord ook moord is.

Ik vind het ook erg dat die zijn vrouw al terug vrij rondloopt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 20:09   #2
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Enkele citaten uit het artikel

Citaat:
'We hebben de video's in handen gekregen, en hebben de afweging gemaakt of we ze ook zouden brengen. Uiteindelijk vinden we dat we ze moeten uitzenden omdat ze cruciaal zijn voor de vraag of Marc Dutroux vervroegd kan en mag vrijkomen. Zijn uitspraken zeggen veel over wie hij nog steeds is na 23 jaar opsluiting en of hij al dan niet schuldinzicht heeft gekregen.

In die uitleg kan ik me wel vinden. Vergeet niet dat dit nog steeds België is; en zowel Nihoul, Lelièvre als zijn echtgenote reeds op vrije voeten zijn. Bovendien werden hij en zijn echtgenote in 1992 al eens vervroegd vrijgelaten. Nota benen op basis van een straf van 13! jaar; gevorderd in 1989 ...
Dat ging toen trouwens om verkrachting van minderjarige meisjes.

Een Dutroux, die zal nooit veranderen. We hebben er als samenleving absoluut geen nood aan, om die man nóg maar eens een kans te geven.

Citaat:
De slachtoffers van Marc Dutroux reageren ontzet in 'Telefacts'. 'Het doet pijn om dit te horen', zeggen de ouders van An Marchal, die in 1995 vermoord werd door Marc Dutroux. 'Hij klaagt over wat ze zijn kinderen en zijn vrouw hebben aangedaan. Sorry, maar wat heeft hij òns aangedaan?' Ook de ouders van Eefje Lambrecks konden de uitspraken van Marc Dutroux bekijken en reageren in 'Telefacts'.
Telefacts doet er goed aan om vooreerst met de ouders te praten; en hen zo de voor te bereiden op wat komt. Dat bepaalde uitspraken pijn doen, behoeft geen betoog. Toch, kan ik me voorstellen dat de gevolgen van wat hij zegt, ergens ook gunstig zijn. In die zin, dat hij (zoals een ex-advocaat van Dutroux het duidt) wat betreft zijn kansen om alsnog vervroegd vrij te komen, in eigen voet heeft geschoten hiermee.

Citaat:
De redactie van 'Telefacts' confronteerde ook de huidige advocaat van Marc Dutroux met zijn uitspraken. Hij wenste niet te reageren, maar neemt akte van wat Marc Dutroux zegt.
Ja, was ik Bruno Dayez, ik zou ook niet meteen weten hoe hier op te reageren.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 20:22   #3
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
In die uitleg kan ik me wel vinden. Vergeet niet dat dit nog steeds België is; en zowel Nihoul, Lelièvre als zijn echtgenote reeds op vrije voeten zijn. Bovendien werden hij en zijn echtgenote in 1992 al eens vervroegd vrijgelaten. Nota benen op basis van een straf van 13! jaar; gevorderd in 1989 ...
Dat ging toen trouwens om verkrachting van minderjarige meisjes.
Nihoul lijkt me toch niet meer op vrije voeten. De man is al een tijdje dood.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 20:25   #4
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.867
Standaard

Amai. Heeft die al die tijd geen woord gezegd?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 22:15   #5
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht


In die uitleg kan ik me wel vinden. Vergeet niet dat dit nog steeds België is; en zowel Nihoul, Lelièvre als zijn echtgenote reeds op vrije voeten zijn. .

.

Kleine nuance : Nihoul werd vrijgesproken en bleek onschuldig in gans die affaire.
Nihoul was een sjoemelaar doch geen moordenaar. Hij woonde in Zeebrugge.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 mei 2020 om 22:18.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 22:25   #6
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kleine nuance : Nihoul werd vrijgesproken en bleek onschuldig in gans die affaire.
Nihoul was een sjoemelaar doch geen moordenaar. Hij woonde in Zeebrugge.
Ja, kom ...

Karel De Gucht is ook 'vrijgesproken' in de Fortis zaak.
Ik wil beide zaken niet op gelijke hoogte stellen, enkel aantonen dat het niet is omdat iemand is vrijgesproken, het meteen ook betekent dat iemand onschuldig is.

Nihoul is m.i. (ik schrijf bewust m.i.) wel degelijk betrokken partij. Hij lijkt mij inderdaad niet het type van een moordenaar. Sjoemelaar is dan weer een heel voorzichtige omschrijving om de man te typeren. Vrouwenhandel is nog net van een andere orde dan sjoemelen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 22:42   #7
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ja, kom ...

Karel De Gucht is ook 'vrijgesproken' in de Fortis zaak.
Ik wil beide zaken niet op gelijke hoogte stellen, enkel aantonen dat het niet is omdat iemand is vrijgesproken, het meteen ook betekent dat iemand onschuldig is.

Nihoul is m.i. (ik schrijf bewust m.i.) wel degelijk betrokken partij. Hij lijkt mij inderdaad niet het type van een moordenaar. Sjoemelaar is dan weer een heel voorzichtige omschrijving om de man te typeren. Vrouwenhandel is nog net van een andere orde dan sjoemelen.
Schuldig of onschuldig ik denk niet dat wij echt goed geplaatst zijn om daar over te oordelen. Ik weet daarvoor niet genoeg over rechtspraak en ik weet al helemaal niks over dat dossier mocht ik er ook al iets van begrijpen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 22:45   #8
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Schuldig of onschuldig ik denk niet dat wij echt goed geplaatst zijn om daar over te oordelen. Ik weet daarvoor niet genoeg over rechtspraak en ik weet al helemaal niks over dat dossier mocht ik er ook al iets van begrijpen.
Dat dossier is vakkundig de nek omgewrongen ook.

Daarom ook het belang van 'm.i.' in mijn post. Ik kan dat niet bewijzen; ik heb daar geen direct aantoonbare bronnen voor die ontegensprekelijk bevestigen wat ik vermoed. Niet tegenstaande, blijf ik wel bij mijn overtuiging dat Nihoul wel degelijk aandeel had.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 00:19   #9
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ja, kom ...

Karel De Gucht is ook 'vrijgesproken' in de Fortis zaak.
Ik wil beide zaken niet op gelijke hoogte stellen, enkel aantonen dat het niet is omdat iemand is vrijgesproken, het meteen ook betekent dat iemand onschuldig is.

Nihoul is m.i. (ik schrijf bewust m.i.) wel degelijk betrokken partij. Hij lijkt mij inderdaad niet het type van een moordenaar. Sjoemelaar is dan weer een heel voorzichtige omschrijving om de man te typeren. Vrouwenhandel is nog net van een andere orde dan sjoemelen.
M.i. Mogen we ook weten op basis van welke concrete elementen u dus meent dat rechtbank zich in de uiteindelijke uitspraak over Nihoul heeft vergist?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 00:20   #10
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Dat dossier is vakkundig de nek omgewrongen ook.

Daarom ook het belang van 'm.i.' in mijn post. Ik kan dat niet bewijzen; ik heb daar geen direct aantoonbare bronnen voor die ontegensprekelijk bevestigen wat ik vermoed. Niet tegenstaande, blijf ik wel bij mijn overtuiging dat Nihoul wel degelijk aandeel had.
Als u uitgaat van een vermoeden, dan moeten er aanwijzingen zijn waarover u beschikt. Een aanwijzing is geen bewijs, maar kan wel de oorzaak van uw vermoeden zijn. Mogen we delen in die aanwijzingen waarop uw vermoeden steunt?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 06:31   #11
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
'Telefacts Special': Marc Dutroux spreekt opnieuw na bijna 20 jaar

Die heeft natuurlijk de tijd om het hele wetboek uit te pluizen op 'foutjes' die hem eventueel zouden kunnen 'helpen'.

Ik verschiet er van dat ze daar nog altijd eten blijven insteken met dank aan de brave belastingbetalers des lands.

De zoveelste slag in het gezicht van de ouders van de vermoorde kinderen.

p.s.

En mocht de klungel zijn gelijk proberen te halen met te zeggen of hoog van torens te schreeuwen dat hij zelf niemand vermoord heeft, dan moet hij wel 'begrijpen???' dat het aanzetten tot moord ook moord is.

Ik vind het ook erg dat die zijn vrouw al terug vrij rondloopt.
En schuldig verzuim met de dood tot gevolg.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 06:35   #12
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Enkele citaten uit het artikel




In die uitleg kan ik me wel vinden. Vergeet niet dat dit nog steeds België is; en zowel Nihoul, Lelièvre als zijn echtgenote reeds op vrije voeten zijn. Bovendien werden hij en zijn echtgenote in 1992 al eens vervroegd vrijgelaten. Nota benen op basis van een straf van 13! jaar; gevorderd in 1989 ...
Dat ging toen trouwens om verkrachting van minderjarige meisjes.

Een Dutroux, die zal nooit veranderen. We hebben er als samenleving absoluut geen nood aan, om die man nóg maar eens een kans te geven.



Telefacts doet er goed aan om vooreerst met de ouders te praten; en hen zo de voor te bereiden op wat komt. Dat bepaalde uitspraken pijn doen, behoeft geen betoog. Toch, kan ik me voorstellen dat de gevolgen van wat hij zegt, ergens ook gunstig zijn. In die zin, dat hij (zoals een ex-advocaat van Dutroux het duidt) wat betreft zijn kansen om alsnog vervroegd vrij te komen, in eigen voet heeft geschoten hiermee.



Ja, was ik Bruno Dayez, ik zou ook niet meteen weten hoe hier op te reageren.
We hebben er zelfs geen nood aan om daar brood in te blijven steken. Voor zo'n mensen moest de uitvoerbare doodstraf terug in leven geroepen worden.

Dit zou veel beter zijn voor de nabestaanden, zo zouden zijn niet meer geconfronteerd worden met berichten zoals het bericht waardoor deze draad geopend werd.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 08:51   #13
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
We hebben er zelfs geen nood aan om daar brood in te blijven steken. Voor zo'n mensen moest de uitvoerbare doodstraf terug in leven geroepen worden.

Dit zou veel beter zijn voor de nabestaanden, zo zouden zijn niet meer geconfronteerd worden met berichten zoals het bericht waardoor deze draad geopend werd.
Een mes dat langs twee kanten snijdt natuurlijk. Enerzijds, in geval van Dutroux zou de doodstraf zeer terecht zijn. Het zou de samenleving ook heel wat minder kosten.
Langs de andere kant, hoop je misschien dat ooit, zomaar op een dag, zo een man toch nog iets wil zeggen dat relevant kant zijn voor het onderzoek. Je weet dat die kans heel klein is, maar ergens diep binnenin blijf je daar op hopen.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 09:01   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Een mes dat langs twee kanten snijdt natuurlijk. Enerzijds, in geval van Dutroux zou de doodstraf zeer terecht zijn. Het zou de samenleving ook heel wat minder kosten.
Langs de andere kant, hoop je misschien dat ooit, zomaar op een dag, zo een man toch nog iets wil zeggen dat relevant kant zijn voor het onderzoek. Je weet dat die kans heel klein is, maar ergens diep binnenin blijf je daar op hopen.
Zei hij hélemaal in het begin toen men hem de gevangenis induwde eens niet: "Als ik mijn mond open doe gaan er véél koppen rollen?"

Die had al lang voor het vuurpeleton moeten verschijnen, sommige politici en zijn vrouw/handlangers ook.

Langs deze weg toch ook een woord van dank aan de brave belastingbetaler die al jaren zorgt voor zijn kost -en inwoon.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 mei 2020 om 09:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 09:10   #15
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zei hij hélemaal in het begin toen men hem de gevangenis induwde eens niet: "Als ik mijn mond open doe gaan er véél koppen rollen?"

Die had al lang voor het vuurpeleton moeten verschijnen, sommige politici en zijn vrouw/handlangers ook.

Langs deze weg toch ook een woord van dank aan de brave belastingbetaler die al jaren zorgt voor zijn kost -en inwoon.
Dat is inderdaad wat hij helemaal aan het begin vertelde. In de geest daarvan, vind ik het vreemd, dat hij zich bijvoorbeeld nog niet verhangen heeft aan een radiator...

Het dossier is ook gewoon heel complex; en al helemaal als (en op basis van sommige elementen niet eens geheel onterecht) ook Eurosystem en Pinon in verband worden gebracht.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 09:53   #16
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zei hij hélemaal in het begin toen men hem de gevangenis induwde eens niet: "Als ik mijn mond open doe gaan er véél koppen rollen?"
Was dat niet die fantasiewereld van hem, wat hij die meisjes ook had wijsgemaakt: "Je moet stil blijven, niet weglopen en regelmatig door mij verkracht worden anders krijgt een grote bende je te pakken, en pas maar op want dat zijn pedofielen"?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 10:39   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.265
Standaard

De woorden van Dutroux mogen een herhaling zijn van hetgeen toch al vaak "in theorie" is meegedeeld, overal in de pers en ook op dit forum:
een kern-psychopaat (een echte psychopaat dus) kan niet genezen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 10:51   #18
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Was dat niet die fantasiewereld van hem, wat hij die meisjes ook had wijsgemaakt: "Je moet stil blijven, niet weglopen en regelmatig door mij verkracht worden anders krijgt een grote bende je te pakken, en pas maar op want dat zijn pedofielen"?
Ja. Hij 'beschermde' hen, zei hij. Zonder hem waren ze al lang ergens ander heen gebracht, waar ze het heel slecht zouden hebben ... En meer van dat natuurlijk.

Het is een man die nooit zal veranderen; en nooit enige meerwaarde zal/kan bieden aan de samenleving. Weg ermee.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 10:54   #19
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De woorden van Dutroux mogen een herhaling zijn van hetgeen toch al vaak "in theorie" is meegedeeld, overal in de pers en ook op dit forum:
een kern-psychopaat (een echte psychopaat dus) kan niet genezen.
Met zo iemand is niks nog aan te vangen. Die denkt zelfs nu nog dat hij niks verkeerd deed.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 11:34   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Dat is inderdaad wat hij helemaal aan het begin vertelde. In de geest daarvan, vind ik het vreemd, dat hij zich bijvoorbeeld nog niet verhangen heeft aan een radiator...

Het dossier is ook gewoon heel complex; en al helemaal als (en op basis van sommige elementen niet eens geheel onterecht) ook Eurosystem en Pinon in verband worden gebracht.
Dat klopt, ik verschiet daar ook alle dagen van dat die de slag aan zichzelf nog niet geslagen heeft.

Zit men echt te wachten tot hij dan toch zou gaan praten?

Zouden er véél politieke 'koppen' rollen dan misschien of andere hooggeplaatsten?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 mei 2020 om 11:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be