Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2020, 18:16   #41
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Heb ik ook voorgehad. Ben terugbetaald. Je hebt waarschijnlijk amazon market gebruikt (ttz, niet een product van Amazon zelf, maar van iemand die via amazon zijn waar verkoopt).
De link is Amazon.nl en dat bedrijf heet Dabbie.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 18:20   #42
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Kijk even bij je ‘aankopen’. Tenzij daar ‘delivered’ staat zou ik mij geen zorgen maken.
Wel, ik zie wel 'n link waarmee ik die Dabbie (het bedrijf dat verkoopt bij Amazon) kan contacteren, maar dan vragen ze me plots om mijn wachtwoord te veranderen en daarna vroegen ze om die code op mijn kaart waarmee ik kan betalen. Ze zeiden dan dat ik hen had laten weten dat ik mijn wachtwoord wou veranderen, maar da's niet waar. En ik ben helemaal niet van zin om nog iets te kopen, zeker niet nu ik die mondmaskers nog niet heb. Dus waarom vragen ze die code? Ik had gewoon geen zin om die in te tikken.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 18:26   #43
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Wel, ik zie wel 'n link waarmee ik die Dabbie (het bedrijf dat verkoopt bij Amazon) kan contacteren, maar dan vragen ze me plots om mijn wachtwoord te veranderen en daarna vroegen ze om die code op mijn kaart waarmee ik kan betalen. Ze zeiden dan dat ik hen had laten weten dat ik mijn wachtwoord wou veranderen, maar da's niet waar. En ik ben helemaal niet van zin om nog iets te kopen, zeker niet nu ik die mondmaskers nog niet heb. Dus waarom vragen ze die code? Ik had gewoon geen zin om die in te tikken.
Huh ? Zeker dat je op de site van amazon zit ??

Lijkt mij heel fishy...

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juni 2020 om 18:27.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 18:27   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Wel, ik zie wel 'n link waarmee ik die Dabbie (het bedrijf dat verkoopt bij Amazon) kan contacteren, maar dan vragen ze me plots om mijn wachtwoord te veranderen en daarna vroegen ze om die code op mijn kaart waarmee ik kan betalen. Ze zeiden dan dat ik hen had laten weten dat ik mijn wachtwoord wou veranderen, maar da's niet waar. En ik ben helemaal niet van zin om nog iets te kopen, zeker niet nu ik die mondmaskers nog niet heb. Dus waarom vragen ze die code? Ik had gewoon geen zin om die in te tikken.
Ik zou die Dabbie vergeten. Linke boel. Amazon vraagt zoiets nooit.

In het vervolg altijd bestellen bij ‘partners’ van Amazon. Die kan je herkennen doordat er ‘prime’ bijstaat.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 18:28   #45
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zou die Dabbie vergeten. Linke boel. Amazon vraagt zoiets nooit.

In het vervolg altijd bestellen bij ‘partners’ van Amazon. Die kan je herkennen doordat er ‘prime’ bijstaat.
Het punt is trouwens dat je nooit DIRECT met die leveranciers praat, maar altijd VIA amazon. Amazon zend je nooit naar hun site.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 18:32   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het punt is trouwens dat je nooit DIRECT met die leveranciers praat, maar altijd VIA amazon. Amazon zend je nooit naar hun site.
Er is wel een verschil met verzendingen. Wat niet door Amazon zelf verzonden wordt valt niet onder hun garantie.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 19:18   #47
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er is wel een verschil met verzendingen. Wat niet door Amazon zelf verzonden wordt valt niet onder hun garantie.
Van levering wel, dacht ik. Heb het toch voorgehad dat sommige artikelen door derden niet geleverd werden, en ik ben spontaan terugbetaald.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 19:55   #48
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zou die Dabbie vergeten. Linke boel. Amazon vraagt zoiets nooit.

In het vervolg altijd bestellen bij ‘partners’ van Amazon. Die kan je herkennen doordat er ‘prime’ bijstaat.
Dat wist ik niet. Bedankt voor de informatie.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2020, 17:06   #49
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Ik had dus 2x mondmaskers op internet gekocht. Vandaag hebben ze de mondmaskers geleverd die ik gekocht had bij Redbubble. Er staat "science matters" op. Dat is nu dus in orde. Ik weet nu niet wat Amazon gaat doen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2020, 19:20   #50
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Ik heb nog geprobeerd om mijn geld terug te vragen. Heb nu 't volgende bericht gekregen.

Hello, Thank you for your contact!
We regret to hear that the delivery will be delayed due to the novel coronavirus, the delayed shipment is not only from us, but also from all other relevant sellers, the package needs to be strictly checked in every place, this is also for everyone's safety,please understand this factor in the special period,We'll keep tracking the status and try our best to expedite.
Thank you for your long-term support and understanding!
Have a pleasant day!
Best regard

't Zou dus kunnen dat ze alsnog zullen komen leveren. Ik weet het niet zeker. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2020, 20:27   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik heb nog geprobeerd om mijn geld terug te vragen. Heb nu 't volgende bericht gekregen.

Hello, Thank you for your contact!
We regret to hear that the delivery will be delayed due to the novel coronavirus, the delayed shipment is not only from us, but also from all other relevant sellers, the package needs to be strictly checked in every place, this is also for everyone's safety,please understand this factor in the special period,We'll keep tracking the status and try our best to expedite.
Thank you for your long-term support and understanding!
Have a pleasant day!
Best regard

't Zou dus kunnen dat ze alsnog zullen komen leveren. Ik weet het niet zeker. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Mja......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2020, 22:31   #52
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik heb nog geprobeerd om mijn geld terug te vragen. Heb nu 't volgende bericht gekregen.

Hello, Thank you for your contact!
We regret to hear that the delivery will be delayed due to the novel coronavirus, the delayed shipment is not only from us, but also from all other relevant sellers, the package needs to be strictly checked in every place, this is also for everyone's safety,please understand this factor in the special period,We'll keep tracking the status and try our best to expedite.
Thank you for your long-term support and understanding!
Have a pleasant day!
Best regard

't Zou dus kunnen dat ze alsnog zullen komen leveren. Ik weet het niet zeker. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
De kans is groot dat ze worden geleverd. Een dezer dagen. Sinds 25 april.
Ben benieuwd naar de leveringsdatum.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 18:56   #53
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De kans is groot dat ze worden geleverd. Een dezer dagen. Sinds 25 april.
Ben benieuwd naar de leveringsdatum.
Tot nu toe heb ik nog altijd niks gehad en we zijn al 21 juli. Ik weet niet wat er gebeurd is, dat kon ik niet gaan controleren. Ik begin te denken dat iemand (een werknemer) mij bestolen heeft.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 11:29   #54
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Tot nu toe heb ik nog altijd niks gehad en we zijn al 21 juli. Ik weet niet wat er gebeurd is, dat kon ik niet gaan controleren. Ik begin te denken dat iemand (een werknemer) mij bestolen heeft.
Om te beginnen zou ik, al was het maar om principiële redenen, eens navragen of er ondertussen "ergens" werd geleverd.
Zo ja, kan je vermoeden omtrent diefstal worden bevestigd.
Zo niet, geld terugvragen.
First things first.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 12:14   #55
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Op 25 april heb ik 'n voorraad mondmaskers gekocht op internet bij Amazon. Eerst lieten ze mij weten dat ze gingen leveren op 26 mei of vroeger. Op 26 mei 's avonds kreeg ik dan bericht dat ze afgelopen vrijdag of vroeger zouden komen leveren. Nu laten ze me weten dat mijn pakket mogelijk is zoek geraakt. Nu weet ik niet wat er juist gebeurd is. Heeft iemand mijn mondmaskers gestolen? Ik weet het niet. Ik dacht eerst dat de chauffeur misschien was ziekgevallen of dat hun busje misschien in panne was gevallen, maar nu begin ik te vrezen dat iemand mijn mondmaskers gestolen heeft, maar zeker weet ik dat natuurlijk niet.
Je KOOPT mondmaskers?
Lol!
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 22 juli 2020 om 12:15.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 12:18   #56
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Tot nu toe heb ik nog altijd niks gehad en we zijn al 21 juli. Ik weet niet wat er gebeurd is, dat kon ik niet gaan controleren. Ik begin te denken dat iemand (een werknemer) mij bestolen heeft.
Hoeveel waren het er en hoe zagen ze eruit?
Ik heb de voorbije week honderden zien liggen op straat, in Gent. Groene met witte oorbandjes. Misschien zijn ze gewoon uit de kamion gevallen. Of een fietskoerier die Hans en Grietje speelde met zijn lief.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 17:45   #57
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Hoeveel waren het er en hoe zagen ze eruit?
Ik heb de voorbije week honderden zien liggen op straat, in Gent. Groene met witte oorbandjes. Misschien zijn ze gewoon uit de kamion gevallen. Of een fietskoerier die Hans en Grietje speelde met zijn lief.
Ik heb ze dus alleen maar gezien op foto, op die website van Amazon.nl en ze zijn donkergrijs of zwart. Ik weet niet wat er gebeurd is.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 17:54   #58
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Toen politici de winkels limiteerden in aantal klanten binnen, en daarmee de winkelkarrenrantsoenering veroorzaakten, en het nog bewakingsfirma personeel was geen vakantiejobbers waren aan de ingangen van supermarkten, werden de klanten die buiten moesten blijven wachten op een kar ook door die bewaker gedwongen om afstand te houden.
En nu mogen de klanten van de 6% btw sector zonder mondmaskers aan tafeltjes buiten met de knieen en de ruggen tegen elkaar zitten.
De twee werelden die het bestaan van politici en overheid impliceren: de bevoordeelden en de benadeelden.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 18:10   #59
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik heb ze dus alleen maar gezien op foto, op die website van Amazon.nl en ze zijn donkergrijs of zwart. Ik weet niet wat er gebeurd is.
Eigenlijk heb je hier een gelegenheid om creatief te zijn.
Heb je een stuk kledij met 5+% elastaan? Sportkledij bvb.
Knip er een rechthoek uit die verticaal past over mond en neus en horizontaal voldoende lang om achter je hoofd enkele knopen in te leggen.
Hou de rechthoek op je gezicht, trek goed naar achter, en knoop 3 maal strak.
En vala, 1 mondmasker. De elastaan spant en houdt het op zijn plaats, geen oorlussen nodig.
Gaat heel vlot op en af. sportkledij is dunne stof en via de mate van strak trekken kun je bepalen hoe vlot je erdoorheen ademt. Als het Je kunt er zelfs 2 bijhebben, 1 als er DWANG is maar niet nodig, en 2 als er veel volk loopt en je veiliger spelen belangrijker vindt.
Wassen en drogen van die dunne stof gaat ook erg vlot.
Dat is hoe ik me uit de slag getrokken heb, om winkels binnen te raken om eten te kunnen kopen, sinds het DWINGEN begon.
Buiten draag ik het niet, het is voor mij als sportfietser niet uit te houden, en als brildrager te gevaarlijk doordat warmte/vocht niet rap genoeg afgevoerd word, damp condenseert op het glas, en ik niks meer zie en/of me niet kan concentreren op de weg door dat voortdurend moeten afwrijven.

Doe het zelf, doe het goed, doe het goedkoop.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2020, 19:54   #60
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Ik ben geen naaister, maar ik heb overwogen om aan iemand te vragen om 'n voorraad mondmaskers voor mij te maken. Ik wil echter geen profiteur zijn. Voor wat hoort wat, vind ik. Wel heb ik op 6 mei 'n voorraad mondmaskers gekocht bij Redbubble en dat omwille van de tekst "science matters" die er op staat. Ik wil heel graag de wetenschappers steunen, vandaar die aankoop. Daar ben ik heel tevreden over. Eigenlijk draag ik liever geen mondmasker, maar ja, dat virus is zo gevaarlijk... En nu ik lees wat Erika Vlieghe zegt over Jan Jambon ben ik heel dankbaar voor het feit dat ik de wetenschappers kan steunen. Dit is wel 't minste wat ik voor hen kan doen. Mijn geweten zegt dat ik iets moet doen om de wetenschappers te steunen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be