Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 22 juni 2005, 09:26   #21
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Neen, hij heeft er wapens mee gekocht en gaat nu een kindleger oprichten die alle zwartjes en kleurlingen in ons land eens een lesje zullen leren.
ok, wie heeft er hier zijn mond weer niet kunnen houden!?
jan hyoens is offline  
Oud 22 juni 2005, 09:44   #22
puud
Parlementslid
 
Geregistreerd: 2 april 2005
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
zoals ik

ik ga ook een foert-stem uitbrengen denk ik. De "politiek" die men nu voert kan den boom in. Dus lekker een proteststem uitbrengen. Even Verhofstadt pesten, ik kijk al uit naar zijn gezicht. Daar zit vier jaar woede en onmacht in dat stempotlood, weet dat maar.
Pff wat is Leuven toch een achterlijk gebied. Zij spelen daar nog met potloodjes, stel je voor. Wij hier in het Westvlaamse boerenbuiten stemmen al jááááren via de computer.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by puud on 22-06-2005 at 10:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
zoals ik

ik ga ook een foert-stem uitbrengen denk ik. De "politiek" die men nu voert kan den boom in. Dus lekker een proteststem uitbrengen. Even Verhofstadt pesten, ik kijk al uit naar zijn gezicht. Daar zit vier jaar woede en onmacht in dat stempotlood, weet dat maar.
Pff wat is Leuven toch een achterlijk gebied. Zij spelen daar nog met potloodjes, stel je voor. Wij hier in het Westvlaamse boerenbuiten stemmen al jááááren via de computer.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
zoals ik

ik ga ook een foert-stem uitbrengen denk ik. De "politiek" die men nu voert kan den boom in. Dus lekker een proteststem uitbrengen. Even Verhofstadt pesten, ik kijk al uit naar zijn gezicht. Daar zit vier jaar woede en onmacht in dat stempotlood, weet dat maar.
Pff wat is Leuven toch een achterlijk gebied. Zij spelen daar nog met potloodjes, stel je voor. Wij hier in het Westvlaamse boerenbuiten stemmen al jááááren via computer.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door puud : 22 juni 2005 om 09:45.
puud is offline  
Oud 22 juni 2005, 09:47   #23
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Pff wat is Leuven toch een achterlijk gebied. Zij spelen daar nog met potloodjes, stel je voor. Wij hier in het Westvlaamse boerenbuiten stemmen al jááááren via de computer.

bij wije van spreke dus.

ik ben in de ogen van de met-het-vingertje-terecht-wijzende en meestal links-belerende klasse inderdaad achterlijk, dom, en een dikke racist. Het tegendeel is waar, en de verkiezingen zijn een uitstekend middel om ze koekje van eigen deeg te geven. Ik stem tégen de huidige politiek; dat is een feit. Daar moet ge niet op afgeven, ge moet daar iets aan dóen. En velen snappen dat niet. Ze graven hun eigen graf. (cfr VLD).
Ambiorix is offline  
Oud 22 juni 2005, 09:55   #24
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Pff wat is Leuven toch een achterlijk gebied. Zij spelen daar nog met potloodjes, stel je voor. Wij hier in het Westvlaamse boerenbuiten stemmen al jááááren via de computer.
ze moesten er toch iets met doen na lernout&hauspie!
jan hyoens is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be