Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2015, 11:31   #81
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
en geen brandverzekering zeker? Zelfs niet opgelegd door de kredietinstelling toen ge uw lening afsloot? geloofwaardig, als ge het al zo ver moet zoeken...
Daarover gaat het niet. Het gaat om de onzin die ze uitkraamt.

Zelfs indien ik een brandverzekering zou hebben, dan moet het huis terug opgebouwd worden. En dat duurt nog effe. Ondertussen moet ik ergens terecht. En vermits ik geen centen heb, klop ik aan voor een (tijdelijke) sociale woning. "Neen" zegt Homans, "juridisch hebt u een huis en dus u krijgt geen sociale woning."


Homans moet eens leren om haar tong twee keer rond te draaien vooraleer ze onzinnige dingen eruit flapt.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 11:35   #82
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Daarover gaat het niet. Het gaat om de onzin die ze uitkraamt.

Zelfs indien ik een brandverzekering zou hebben, dan moet het huis terug opgebouwd worden. En dat duurt nog effe. Ondertussen moet ik ergens terecht. En vermits ik geen centen heb, klop ik aan voor een (tijdelijke) sociale woning. "Neen" zegt Homans, "juridisch hebt u een huis en dus u krijgt geen sociale woning."


Homans moet eens leren om haar tong twee keer rond te draaien vooraleer ze onzinnige dingen eruit flapt.
Zij heeft - nogmaals - een toevoeging gedaan die jij bewust lijkt te negeren.

Nogmaals en speciaal voor jou:
"Maar ik wil heel duidelijk meegeven dat oorlogsgebied een heel specifieke situatie is. Vluchtelingen kunnen op eer verklaren dat hun woning niet meer bestaat en dan wordt daar ook rekening mee gehouden. Het is heel moeilijk om na te gaan, zeker in die landen, maar dan is het aan de aanvrager om op eer te verklaren dat hij of zij een woning had, maar dat die niet meer bestaat of is platgebombardeerd, en dan is het ook hun verantwoordelijkheid."

Waarom blijf jij leuteren over iets dat niet eens de waarheid is?
Waarom bouw jij verder op een leugen? Komt je dat beter uit?
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 11:46   #83
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Zij heeft - nogmaals - een toevoeging gedaan die jij bewust lijkt te negeren.

Nogmaals en speciaal voor jou:
"Maar ik wil heel duidelijk meegeven dat oorlogsgebied een heel specifieke situatie is. Vluchtelingen kunnen op eer verklaren dat hun woning niet meer bestaat en dan wordt daar ook rekening mee gehouden. Het is heel moeilijk om na te gaan, zeker in die landen, maar dan is het aan de aanvrager om op eer te verklaren dat hij of zij een woning had, maar dat die niet meer bestaat of is platgebombardeerd, en dan is het ook hun verantwoordelijkheid."

Waarom blijf jij leuteren over iets dat niet eens de waarheid is?
Waarom bouw jij verder op een leugen? Komt je dat beter uit?
Een toevoeging die volstrekt nutteloos is. Want indien ze eerst zegt dat vluchtelingen geen recht hebben om een sociale woning indien ze een woning bezitten in het oorlogsgebied, om vervolgens toe te voegen dat tenzij deze vluchtelingen op eer ( = ?) verklaren dat hun huis niet meer bestaat door oorlogsperikelen, dan krijgt dus uiteindelijk iedere vluchteling een optie op een sociale woning.

En dus, Homans vertelt wartaal.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 september 2015 om 11:48.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 11:48   #84
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een toevoeging die volstrekt nutteloos is. Want indien ze eerst zegt dat vluchtelingen geen recht hebben om een sociale woning indien ze een woning bezitten in het oorlogsgebied, om vervolgens toe te voegen dat tenzij deze vluchtelingen op eer ( = ?) verklaren dat hun huis niet meer bestaat door oorlogsperikelen, dan krijgt dus uiteindelijk iedere vluchteling een optie op een sociale woning.
Je moet het woord "nutteloos" eens opzoeken.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 21:31   #85
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een toevoeging die volstrekt nutteloos is. Want indien ze eerst zegt dat vluchtelingen geen recht hebben om een sociale woning indien ze een woning bezitten in het oorlogsgebied, om vervolgens toe te voegen dat tenzij deze vluchtelingen op eer ( = ?) verklaren dat hun huis niet meer bestaat door oorlogsperikelen, dan krijgt dus uiteindelijk iedere vluchteling een optie op een sociale woning.

En dus, Homans vertelt wartaal.
Dat doet Homans dus helemaal niet.
Want iedereen die zich inschrijft moet op eer verklaren geen eigendom te hebben, met dit verschil dat dit Voor autochtonen na te gaan is maar voor anderen niet.
Zo krijgen ook alle Turken en Marokkanen met woning in land van herkomst een sociale woning.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2015, 21:34   #86
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ja Marie, die vluchten voor de VDAB.
Ha, dat is een leuke !
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2015, 02:45   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
oorlogsvluchteling ben je tot wanneer je het eerste veilig land hebt betreden. In dit geval dus Turkije. Die conventie van Geneve kan dus ingeroepen worden tot in Turkije. Eens verder verander je van oorlogsvluchteling naar "gelukszoeker".
Men roept altijd de conventie Geneve in om de massale opvang te verantwoorden maar waarom negeert men die regel?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2015, 02:46   #88
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ja Marie, die vluchten voor de VDAB.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be