Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2012, 09:30   #41
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
je moet dat begrijpen. Voor velen is het succes van de N-VA en De Wever nog altijd enkel en alleen te danken aan zijn optreden in De Slimste Mens.
Kan zijn. Van mensen die zowat dagelijks komen piepen op politics verwacht ik iets meer inzicht en doorzicht in het politieke en maatschappelijke spel dan een simpele reductie tot een TV-spelleke.

Ok, ik weet ook wel dat ik hier geen té hoge verwachtingen hoef te koesteren, maar deze draad is toch wel een tikkeltje overdreven onder het nulpunt. Wel een goeie poging om min oneindig te bereiken.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:32   #42
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Kan zijn. Van mensen die zowat dagelijks komen piepen op politics verwacht ik iets meer inzicht en doorzicht in het politieke en maatschappelijke spel dan een simpele reductie tot een TV-spelleke.

Ok, ik weet ook wel dat ik hier geen té hoge verwachtingen hoef te koesteren, maar deze draad is toch wel een tikkeltje overdreven onder het nulpunt. Wel een goeie poging om min oneindig te bereiken.
op wat moeten ze het anders steken? op het immobilisme van de andere politieke partijen? op de kloof die er is tussen Vlaanderen en Wallonië? neen, dat gaan ze nooit van hun leven willen toegeven hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:35   #43
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Kan zijn. Van mensen die zowat dagelijks komen piepen op politics verwacht ik iets meer inzicht en doorzicht in het politieke en maatschappelijke spel dan een simpele reductie tot een TV-spelleke.

Ok, ik weet ook wel dat ik hier geen té hoge verwachtingen hoef te koesteren, maar deze draad is toch wel een tikkeltje overdreven onder het nulpunt. Wel een goeie poging om min oneindig te bereiken.
Deze draad is dan ook ingezet daar een supertrol!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:37   #44
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Voor één keer dat ik naar de VRT kijk heb ik mij goed geamuseerd.
Al je dan mag meemaken dat een ontspannen BDW, geflankeerd door een carrièreBV(ergo Belgicist), de vloer aanveegt met Cro en Beke die daar zaten als angstige en geslagen honden...dan denk ik: waar zijn die miljoenen mediatraining die die twee hebben gehad nu goed voor geweest...

De ster van gisteren was trouwens Jeroen Meus die met Vlaamse eenvoud bewees dat hij helemaal geen dommerik is...
Dat wandelende scelet daarentegen, Bryan of hoe heet ze, bewees dan weer dat je eigenlijk best geen hersenen hebt om het tot ster te schoppen in onze media.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:42   #45
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Voor één keer dat ik naar de VRT kijk heb ik mij goed geamuseerd.
Al je dan mag meemaken dat een ontspannen BDW, geflankeerd door een carrièreBV(ergo Belgicist), de vloer aanveegt met Cro en Beke die daar zaten als angstige en geslagen honden...dan denk ik: waar zijn die miljoenen mediatraining die die twee hebben gehad nu goed voor geweest...

De ster van gisteren was trouwens Jeroen Meus die met Vlaamse eenvoud bewees dat hij helemaal geen dommerik is...
Dat wandelende scelet daarentegen, Bryan of hoe heet ze, bewees dan weer dat je eigenlijk best geen hersenen hebt om het tot ster te schoppen in onze media.
Ik vond ook dat de man die er het beste uitkwam de ontwapenende Jeroen Meeus was! Hij vormde een (voor het programma) perfect duo met Adriaan van den Hoof. De twee andere duo's waren duidelijk niet zo perfect 'geselecteerd'!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 2 januari 2012 om 09:42.
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:42   #46
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

deed Steve Stunt ook mee?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:43   #47
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
deed Steve Stunt ook mee?
Die had wel zeker gescoord bij het onderdeel over de 'pussy'wagons!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:46   #48
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Wel raar dat Dehaene niet mee deed. Er was geld te pakken. Of nee, toch niet. Het was voor een goed doel.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:54   #49
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Deze draad is dan ook ingezet daar een supertrol!
Hoor hoor wie het zegt?

En wat hebben volgende draden met regeringsvorming te maken??

Léonard houdt niet van De Wever.
Schuld personencultus De Wever ligt bij de media.
Bart De Wever verkozen tot Belg van het Jaar.


En zeker de draad Vladimir Di Rupo. Wat heeft die nu te maken met regeringsvorming??


En dus Bokkenreyder, rij maar wat verder op uw bok en denk wat na vooraleer dat ge uw mond opendoet.

Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 09:55.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 09:55   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Ik kijk nu echt met grote vrees uit naar de volgende peilingen.

Is het mogelijk om ergens een wet te laten stemmen om de gemeenteraadsverkiezingen wat uit te stellen ? In de hoop om de schade voor onze partij een beetje te herstellen ??


Moet er nog zand zijn ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:01   #51
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Het is nu wel duidelijk. De Wever is een hoop lucht. Meet zich het imago aan van een intellectueel door Latijnse spreuken aan te halen, maar weet er uiteindelijk geen ballen van.

De man is niet alleen lucht, hij verkoopt ook lucht. Nog eens een dikke 0 /10 erbij op het (nieuwjaars)rapport van De Wever.

Zoals men zei, geen aandacht meer aan besteden aan die man. Dat is het verstandigste.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:13   #52
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het is nu wel duidelijk. De Wever is een hoop lucht. Meet zich het imago aan van een intellectueel door Latijnse spreuken aan te halen, maar weet er uiteindelijk geen ballen van.

De man is niet alleen lucht, hij verkoopt ook lucht. Nog eens een dikke 0 /10 erbij op het (nieuwjaars)rapport van De Wever.

Zoals men zei, geen aandacht meer aan besteden aan die man. Dat is het verstandigste.
Op dit vlak ook voor U een 0/10
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:14   #53
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het is nu wel duidelijk. De Wever is een hoop lucht. Meet zich het imago aan van een intellectueel door Latijnse spreuken aan te halen, maar weet er uiteindelijk geen ballen van.

De man is niet alleen lucht, hij verkoopt ook lucht. Nog eens een dikke 0 /10 erbij op het (nieuwjaars)rapport van De Wever.

Zoals men zei, geen aandacht meer aan besteden aan die man. Dat is het verstandigste.
Ach, zolang die hoop lucht en die 0/10 Belgie maar verder sneller naar de verdoemenis helpt (enkel "helpt" want Belgie doet dat wel vanzelf, alleen zal het te lang duren en te veel brokken maken) is het goed voor mij, zulle.

En zoals Robinus V al schreef, door zijn stemmenstofzuiger maakt hij het blijkbaar heel moeilijk om nog een regering te vormen. Meer moet dat niet zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 januari 2012 om 10:15.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:15   #54
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het is nu wel duidelijk. De Wever is een hoop lucht. Meet zich het imago aan van een intellectueel door Latijnse spreuken aan te halen, maar weet er uiteindelijk geen ballen van.

De man is niet alleen lucht, hij verkoopt ook lucht. Nog eens een dikke 0 /10 erbij op het (nieuwjaars)rapport van De Wever.

Zoals men zei, geen aandacht meer aan besteden aan die man. Dat is het verstandigste.
Waarom doe je dan zelf meteen het tegenovergestelde?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:16   #55
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Hoor hoor wie het zegt?

En wat hebben volgende draden met regeringsvorming te maken??

Léonard houdt niet van De Wever.
Schuld personencultus De Wever ligt bij de media.
Bart De Wever verkozen tot Belg van het Jaar.


En zeker de draad Vladimir Di Rupo. Wat heeft die nu te maken met regeringsvorming??


En dus Bokkenreyder, rij maar wat verder op uw bok en denk wat na vooraleer dat ge uw mond opendoet.
Als je al eens de moeite gedaan had om de inleidingspost van 'Vladimir Di Rupo' te lezen zou je -misschien met je ene hersencel - begrepen hebben dat die alles met de regering(svorming) te maken had! Alleen past ze niet in je belgicistisch 'system'pje! Spijtig voor jou!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:17   #56
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik kijk nu echt met grote vrees uit naar de volgende peilingen.

Is het mogelijk om ergens een wet te laten stemmen om de gemeenteraadsverkiezingen wat uit te stellen ? In de hoop om de schade voor onze partij een beetje te herstellen ??


Moet er nog zand zijn ?
Ja, ik vrees ook dat het met de N-VA na de pappenheimers van gisteren helemaal gedaan is.
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:19   #57
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ja, ik vrees ook dat het met de N-VA na de pappenheimers van gisteren helemaal gedaan is.
Als die N-VA'ers nu eens allemaal zouden overstappen naar de andere partijen
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:20   #58
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Als je al eens de moeite gedaan had om de inleidingspost van 'Vladimir Di Rupo' te lezen zou je -misschien met je ene hersencel - begrepen hebben dat die alles met de regering(svorming) te maken had! Alleen past ze niet in je belgicistisch 'system'pje! Spijtig voor jou!
Niks heeft het te maken met regeringsvorming. Geen iota.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:22   #59
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Het grote verschil in redenering:

Vlaams-nationalist: BDW speelt wat met Latijnse spreuken ten gepaste tijde om zijn visie kracht bij te zetten en humor in de politiek te brengen. Leuk!
Belgicist: BDW heeft het moeilijk - de anderen (de grote lichten Beke en De Croo) deden zelfs geen poging - om absurde Latijnse zinnen te vertalen. Hij heeft dus geen intellect.
Snappie?
Waarom kun die beligicistjes nooit eens lachen? Zijn die met een gepekelde augurk in hun aars geboren?
Ik denk eerder dat mensen met een gepekelde augurk deze uitdrukking krijgen: .

Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2012, 10:23   #60
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Als die N-VA'ers nu eens allemaal zouden overstappen naar de andere partijen
De NVA is goed op weg om de gemeenteraadsverkiezingen te winnen. Dat kan ook niet anders en dat is dan ook niet zo moeilijk vermits ze bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen nergens stonden.

Maar daarna, bij de volgende parlementsverkiezingen, dan zullen we zien hoeveel ze nog zullen winnen. En dan spreken we mekaar terug. En pas op, ik sluit niets uit. We zullen dan zien wat we zullen zien.

Laatst gewijzigd door system : 2 januari 2012 om 10:24.
system is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be