Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 januari 2012, 12:37   #1
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard Parket eist 2 jaar cel tegen leider Sharia4Belgium

http://www.gva.be/antwerpen/parket-e...a4belgium.aspx

Als hij veroordeeld wordt moet hij dus niet de gevangenis in? Straffen van minder dan 3 jaar worden immers niet uitgevoerd.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 12:40   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
http://www.gva.be/antwerpen/parket-e...a4belgium.aspx

Als hij veroordeeld wordt moet hij dus niet de gevangenis in? Straffen van minder dan 3 jaar worden immers niet uitgevoerd.
Dat is raar, de laatste keer dat ik twee jaar kreeg heb ik er acht maanden van moeten uitzitten. De wettelijk vastgestelde termijn namelijk.

Je bent zomaar wat aan het zeggen zonder dat je er iets van kent hè?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 12:41   #3
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is raar, de laatste keer dat ik twee jaar kreeg heb ik er acht maanden van moeten uitzitten. De wettelijk vastgestelde termijn namelijk.

Je bent zomaar wat aan het zeggen zonder dat je er iets van kent hè?
http://www.vandaag.be/binnenland/874...uitvoeren.html
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 12:42   #4
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
http://www.gva.be/antwerpen/parket-e...a4belgium.aspx

Als hij veroordeeld wordt moet hij dus niet de gevangenis in? Straffen van minder dan 3 jaar worden immers niet uitgevoerd.
Als jij de onzin uitspreekt over eigen bevolking al zou ze geen waardevolle nationaliteit hebben , hoe kan je dan eisen dat er krachtdadig wordt opgetreden ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 12:44   #5
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Als jij de onzin uitspreekt over eigen bevolking al zou ze geen waardevolle nationaliteit hebben , hoe kan je dan eisen dat er krachtdadig wordt opgetreden ?
Er is hier geen link met het nationaliteitsdebat, sorry.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 12:44   #6
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is raar, de laatste keer dat ik twee jaar kreeg heb ik er acht maanden van moeten uitzitten. De wettelijk vastgestelde termijn namelijk.

Je bent zomaar wat aan het zeggen zonder dat je er iets van kent hè?
die acht maanden waren in voorhechtenis omdat jij je lippen stevig op elkaar hielt en bij de uitspraak van je 2 jaar kwam je vrij . Is het niet ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 12:57   #7
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is raar, de laatste keer dat ik twee jaar kreeg heb ik er acht maanden van moeten uitzitten. De wettelijk vastgestelde termijn namelijk.

Je bent zomaar wat aan het zeggen zonder dat je er iets van kent hè?
Neen, hij zegt niet zomaar wat. Tegenwoordig is dat ook gewoon zo. Misschien moet je anders nog eens het crimineeltje gaan uithangen om het te testen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 13 januari 2012 om 12:57.
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 13:09   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread....71#post5929271
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 13:13   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
die acht maanden waren in voorhechtenis omdat jij je lippen stevig op elkaar hielt en bij de uitspraak van je 2 jaar kwam je vrij . Is het niet ?
Niet echt.

3 maand voorhechtenis en vijf maand in Wortel na de uitspraak.

Het klopt wel dat ik de maximum kreeg omdat ik de lippen stijf op elkaar hield. Ik zag er namelijk het nut niet van in om de anderen die erbij waren er ook in te lappen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 13:14   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen, hij zegt niet zomaar wat. Tegenwoordig is dat ook gewoon zo. Misschien moet je anders nog eens het crimineeltje gaan uithangen om het te testen.
Je laat je wat wijsmaken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 13:46   #11
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
http://www.gva.be/antwerpen/parket-e...a4belgium.aspx

Als hij veroordeeld wordt moet hij dus niet de gevangenis in? Straffen van minder dan 3 jaar worden immers niet uitgevoerd.
Die kerel schijnt al een deftig palmares van een strafblad te hebben...
Citaat:
"Hij is geen vrome moslim, maar een ordinaire crimineel", zei hij, verwijzend naar zijn paginalang strafblad. Belkacem liep al veertien veroordelingen voor de politierechtbank op, alsook een viertal correctionele veroordelingen wegens diefstal met geweld, weerspannigheid, smaad, bedreigingen en inbreuken op de anti-racismewet
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 14:00   #12
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Er is hier geen link met het nationaliteitsdebat, sorry.
Klink klare onzin , kijk naar wat er jij telkens plaatst onder dit lijntje .
__________________
"België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan"
- Leopold I van Saksen-Coburg Koning der Belgen -

Mensen die zo denken zitten geblokkeerd in hun denken . en als je geen eigenheid hebt kan je ook niet oordelen over een systeem en zeker niet over anderen .als je maatschappijloos wil leven ga dan op een eiland wonen er zijn er nog enkele vrij , haast U , niet veel meer
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 14:07   #13
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Klink klare onzin , kijk naar wat er jij telkens plaatst onder dit lijntje .
__________________
"België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan"
- Leopold I van Saksen-Coburg Koning der Belgen -

Mensen die zo denken zitten geblokkeerd in hun denken . en als je geen eigenheid hebt kan je ook niet oordelen over een systeem en zeker niet over anderen .als je maatschappijloos wil leven ga dan op een eiland wonen er zijn er nog enkele vrij , haast U , niet veel meer
Als je over mijn handtekening wil discussiëren, open dan een nieuwe draad.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 15:03   #14
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Niet echt.

3 maand voorhechtenis en vijf maand in Wortel na de uitspraak.

Het klopt wel dat ik de maximum kreeg omdat ik de lippen stijf op elkaar hield. Ik zag er namelijk het nut niet van in om de anderen die erbij waren er ook in te lappen.
Met andere woorden . U vind dat criminelen niet hoeven gestraft te worden , criminaliteit is dus volgens U een kunstbeoefening die mooi meegenomen is al je het kan verzwijgen , en de keuze van je vriendjes is dus zeer belangrijk , ze moeten kunnen zwijgen .
Bovendien een kruimeldiefstal doe je , en kan je alleen . het was dus georganiseerd met mededaders . Van mij kreeg je 4 jaar effectief voor het plegen van een georganiseerde misdaad en het achterhouden van informatie , en het niet mee weken aan het onderzoek en het in bescherming nemen van criminelen , en bendevorming .
Een vraagje ? was 8 maand wel genoeg , en vind je de daad voor herhaling vatbaar ? of zou je het handiger aanpakken . of heb je uw lesje wel geleerd , zelfs met deze lichte straf
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 15:10   #15
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Als je over mijn handtekening wil discussiëren, open dan een nieuwe draad.
Ik vind een maatschappelijk thema meer op zijn plaats dan persoonlijke beoordeling. maar als je zelf uw persoonlijke meter openbaar plaatst worden je discuties daar wel op afgewogen

In ieder geval uitspraken van 2 jaar in dit geval van Sharia4Belgium is net als zeggen we kennen U en ga nu maar in vrede .
dat ik op zich een goed afschrikmiddel voor mensen die nog geen daad echt hebben gesteld , maar in het kader van Moslims is dat een ander paar mouwen , want die gasten met het vingertje wijzen van Ik zal u in de gevangenis stoppen als je iets mispeutert houd geen steek . zij hebben een moordende aanslag in het visier en komen daar zelf bij om , hoe belachelijk is dat wijzend vingertje dan .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 15:15   #16
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Zou Fouad Belkacem niet als windmolen kunnen fungeren als hij zijn straf moet uitzitten? Scheelt weeral een pak elektriciteit als hij zo boven op het dak staat rond te draaien in zijn slaapkleed.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 15:29   #17
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Ale, straffen voor terrorisme ligt dus lager als voor mensen die wat cannabis paffen.
Kutland.

Laatst gewijzigd door CyberpunX : 13 januari 2012 om 15:30.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 15:50   #18
gehuigert
Europees Commissaris
 
gehuigert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2008
Berichten: 6.094
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Ale, straffen voor terrorisme ligt dus lager als voor mensen die wat cannabis paffen.
Kutland.
Net zoals een poging tot moord niet hetzelfde juridisch beoordeeld wordt als moord, is ook een poging/intentie tot terrorisme niet hetzelfde als terrorisme. Of wat hebben die fundamentalisten al opgeblazen misschien?
__________________
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques
~Siméon Poisson (Wiskundige)

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 15:56   #19
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Net zoals een poging tot moord niet hetzelfde juridisch beoordeeld wordt als moord, is ook een poging/intentie tot terrorisme niet hetzelfde als terrorisme. Of wat hebben die fundamentalisten al opgeblazen misschien?
Onze politici zijn toch zo dol op preventie?

Maar bon, volgens u moeten we maar eerst een paar mensen verliezen die wel bijdragen tot onze maatschappij. Enige suggesties? Familieleden ofzo? Want ik zou de mijne liefst behouden.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 15:56   #20
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Ale, straffen voor terrorisme ligt dus lager als voor mensen die wat cannabis paffen.
Kutland.
België is het land waar alles kan en niks mag.

Doorzeef een flikkencombi met oorlogstuig, rijd 25km tegen 180 op de pechstrook in de verkeerde richting, biedt nog wat weerstand en krijg minder dan tien jaar, lol... Kortingen voor kansenprinsjes te verrekenen via het CGKR aan de kassa. Gratis playstation 3 en frisdrank vanwege Groen! aan huis geleverd. Neem advocaat Mary onder arm en ge kunt er nog voor zorgen dat de procureur des Konings in uw plaats gaat brommen ook!

In de VS zaten die mannen nu legeruniformen te stikken tegen 0.3$ per uur in een maximum security facility voor de rest van hun miserabel leven.



Over die schizofrene Sharia-baardaap met het Complex van 't Klein, Besneden Piemeltje:

Hij kan dan nog wat mensen indoctrineren in den bak met zijn confabulaties over de grote onzichtbare vriend, die u heel graag ziet, maar alleen maar als ge tot op de letter volgt wat de goede imam u op de mouw speldt. Stuur die loser naar Guantanamo voor een spoedcursus "bakkens houden en braaf zijn".

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 13 januari 2012 om 15:59.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be