Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juni 2012, 07:26   #1
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard E-migreren naar Oekraïne?

Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:30   #2
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
Tinfoil hats!!!! Idiotie ten top. Over welke termijn spreken we hier? 3000 jaar? Denkt ge echt dat mohamed modaal zich met dergelijk onzin bezig houdt?
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:31   #3
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Tja, je moet Oekraiene zien als een land waar -letterlijk- alles te koop is :

Diploma's, Eigendomsaktes van de grond en het huis van je buurman die daar al 50 jaar woont, rechterlijke beslissingen in je voordeel.

Maar ook bvb politieke beslissingen en posities, uranium en plutonium en uiteraard alle wapens die in dat deel van de wereld bestaan.

Als je in het ziekenhuis beland, doe je dat best niet in het weekend of op een feestdag.
De kans is groot dat de dokters (als die er al zijn op dat moment) dronken zijn en je moet de verpleegsters (als ze al zin hebben om tot bij jou te komen) betalen om te garanderen dat ze effectief medicatie gebruiken en niet 'iets anders'.

De mensen zijn uiteindelijk wel vriendelijk en gastvrij voor hun inner circle : verwanten en kennissen maar totaal onverschillig voor onbekenden en vreemden.
Het is een maffiastaat in de meest complete zin van het woord, waartegen Italie bijvoorbeeld een koorknaap is.
De huidige president bvb. is in zijn jonge jaren 2-maal tot een gevangenisstraf veroordeeld wegens roof met geweld. Hij doet het nu gewoon iets professioneler.

Anderzijds is het een mooi land waar je nog avontuurlijk kan leven, maar je moet wel geld hebben voor zowat alles en je hebt geen enkele zekerheid.

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 juni 2012 om 08:44.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:42   #4
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
Als je weg wil uit de EU zijn er nog wel meer mogelijkheden. Noorwegen bijvoorbeeld, of Zwitserland. Lijken mij aantrekkelijkere keuzes dan de Oekraïne...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:46   #5
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.

En Oekraïne wordt over een jaar of tien ook lid van de EU.

Voor de rest lijkt Oekraïne me een leuk land met mooie vrouwen.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:48   #6
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.
Daar zie ik op dit moment weinig tegeken van. In Egypte hebben de Moslimbroeders net de verkiezingen gewonnen...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:51   #7
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

2 mooie films moest je interesse hebben :

Shachta Nr. 8 over Kinder-mijnwerkers in de streek van Donetsk.

Echt hartverscheurend : The English Surgeon

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 juni 2012 om 08:57.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 09:19   #8
poekieJ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Berichten: 2.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.
Twee leugens in één zin. Je moet het maar doen.

Een politieker is er niets tegen.
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 10:10   #9
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Je hebt wat last van wanen. Niet de EU wordt een islamitische dictatuur, maar de (Arabische) moslimlanden worden seculier.
Vroeger dan wel later is dat onvermijdelijk. Frankrijk is ook meermaals terug in dictatuur/keizerrijk/koninkrijk gegleden vooraleer democratie zegevierde. In Duitsland is dat ook niet van een leien dakje gegaan, en Nederland heeft ook enkele honderden jaren tijd nodig gehad voor een relatief democratisch bestel.

De arabische lente is maar het begin. Jazeker de voormalige dictaturen hervallen opnieuw in dictatuur, democratie zal uiteindelijk zegevieren. Dat kan nog een eeuw of twee duren vooraleer het hele midden oosten democratisch is, alleszins zal dat proces vele malen sneller verlopen dan de "islamisering" van Europa. We hebben tijd.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 10:24   #10
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
Mooi weer, knappe dames.
In uw plaats zou ik niet twijfelen
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 17:48   #11
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Nee, dat is een kutbestemming.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 21:21   #12
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Odessa is wel fijn in deze tijd vh jaar.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:04   #13
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Odessa is wel fijn in deze tijd vh jaar.
Was fijner in "mijnen tijd".
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:09   #14
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Vroeger dan wel later is dat onvermijdelijk. Frankrijk is ook meermaals terug in dictatuur/keizerrijk/koninkrijk gegleden vooraleer democratie zegevierde. In Duitsland is dat ook niet van een leien dakje gegaan, en Nederland heeft ook enkele honderden jaren tijd nodig gehad voor een relatief democratisch bestel.

De arabische lente is maar het begin. Jazeker de voormalige dictaturen hervallen opnieuw in dictatuur, democratie zal uiteindelijk zegevieren. Dat kan nog een eeuw of twee duren vooraleer het hele midden oosten democratisch is, alleszins zal dat proces vele malen sneller verlopen dan de "islamisering" van Europa. We hebben tijd.
Democratie heeft gewoon geen schijn van kans binnen de Arabische islam. Bijgevolg zal het bij hopen blijven.

En Europa heeft geen tijd: het vergrijst in enorm snel tempo, terwijl er in sommige (stedelijke) gebieden al een bevolkingswissel aan de gang is met de bijhorende cultuurwissel.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:12   #15
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tja, je moet Oekraiene zien als een land waar -letterlijk- alles te koop is :

Diploma's, Eigendomsaktes van de grond en het huis van je buurman die daar al 50 jaar woont, rechterlijke beslissingen in je voordeel.

Maar ook bvb politieke beslissingen en posities, uranium en plutonium en uiteraard alle wapens die in dat deel van de wereld bestaan.

Als je in het ziekenhuis beland, doe je dat best niet in het weekend of op een feestdag.
De kans is groot dat de dokters (als die er al zijn op dat moment) dronken zijn en je moet de verpleegsters (als ze al zin hebben om tot bij jou te komen) betalen om te garanderen dat ze effectief medicatie gebruiken en niet 'iets anders'.

De mensen zijn uiteindelijk wel vriendelijk en gastvrij voor hun inner circle : verwanten en kennissen maar totaal onverschillig voor onbekenden en vreemden.
Het is een maffiastaat in de meest complete zin van het woord, waartegen Italie bijvoorbeeld een koorknaap is.
De huidige president bvb. is in zijn jonge jaren 2-maal tot een gevangenisstraf veroordeeld wegens roof met geweld. Hij doet het nu gewoon iets professioneler.

Anderzijds is het een mooi land waar je nog avontuurlijk kan leven, maar je moet wel geld hebben voor zowat alles en je hebt geen enkele zekerheid.
Avontuurlijk leven allemaal goed en wel, maar hoe zien de gevangenissen eruit ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 23:13   #16
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Avontuurlijk leven allemaal goed en wel, maar hoe zien de gevangenissen eruit ?
HIV en nieuwe soorten tuberculose die uitsluitend in Russische gevangenissen bestaan.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2012, 07:49   #17
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
Ik weet niet of Oekraïners van inwijkelingen houden. Ze zijn nogal gesteld op hun eigen mensen.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2012, 08:15   #18
UnionJack
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 12 november 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Tinfoil hats!!!! Idiotie ten top. Over welke termijn spreken we hier? 3000 jaar? Denkt ge echt dat mohamed modaal zich met dergelijk onzin bezig houdt?
Ja, en 50 jaar, tops.
UnionJack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2012, 08:17   #19
UnionJack
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 12 november 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Democratie heeft gewoon geen schijn van kans binnen de Arabische islam. Bijgevolg zal het bij hopen blijven.

En Europa heeft geen tijd: het vergrijst in enorm snel tempo, terwijl er in sommige (stedelijke) gebieden al een bevolkingswissel aan de gang is met de bijhorende cultuurwissel.
Klopt als een bus! Nog een reden dat ik het hier niet meer zag zitten.
Ik wou geen minderheid in eigen land worden, voor zover dat nog niet het geval is natuurlijk. Op alle vlakken staan wij op de ladder al achter op Allah-man in België, kwestie van tijd eer de ongelovigen of Christenen in België even hard zullen vervolgd worden als de Kopten in Egypte.
UnionJack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2012, 13:21   #20
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ik stel mij de vraag of het een goed idee zou zijn om - als ik uit de EU zou willen e-migreren - Oekraïne een goede bestemming zou zijn.

Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.

Graag jullie voor en tegen voor een keuze voor Oekraïne als Europese e-migratie-bestemming.
Citaat:
Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Als je dan uit de EU wil e-migreren en toch nog binnen Europa wil blijven, schiet er niet veel anders over dan Rusland, Wit Rusland en Oekraïne.
Citaat:
Laat ons het toegeven, de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
Citaat:
de EU wordt op termijn een grote islamitische dictatuur.
>Impliceren dat de moslimgemeenschap groot genoeg is om de macht over te nemen
>Impliceren dat ze allemaal uit zijn op het maken van een dictatuur hier
>Impliceren dat ze naar hier kwamen niet om hun eigen dictatuur te ontvluchten maar om hier een nieuwe te scheppen
>Impliceren dat het islamitische zal zijn
>Impliceren dat moslims de macht en kans hebben om er hier een islamitische dictatuur van te maken
Bijgevoegde afbeelding(e)
 

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 26 juli 2012 om 13:24.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be