Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 december 2016, 11:39   #41
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Waar haal je het geld ervoor?
waar heeft men het geld toen gevonden?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 12:06   #42
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Op water rijden... naar het schijnt hebben ze de oplossing al meer dan 50 jaar in de lade liggen.........................................

Meer dan vijftig jaar al. Maar het is niet rijden op water maar wel op waterstof en om dat te maken heb je dus elektriciteit nodig. Maar waterstof kan vervoerd worden. En de productie er van kan gebeuren in woestijngebieden waar het de hele dag zonnig is of in de kustgebieden van deze woestijnen waar het de hele dag wind is.
Maar dat is het probleem niet. Het probleem is dat dat er privé-firma's niet
mogen aan beginnen omdat er nog teveel verkoopbaar zwart goud en gas in de grond zit waaraan kan verdiend worden. Zelfs als tussenpersoon om de contracten af te sluiten. Je kan er zelfs zoveel aan verdienen dat je er een nieuwe piano kunt van aankopen.
Of de wetenschap er ooit kan in slagen om een vriendelijker kernprogramma uit te bouwen is mijn probleem niet.
Er bestaan eenvoudiger en zekerder oplossingen die dus natuurvriendelijker zijn. Ondertussen zitten wij hier met een berg spaargeld terwijl onze leiders er alles aan doen om te verhinderen dat het kan gebruikt worden.
Ik vermoed dat ook hier de chinezen het voortouw zullen nemen.
Ze hebben zich reeds ingekocht in de beste Afrikaanse landbouwgebieden.
Met de woestijnen is het nog wat vroeg; hun yen moet nog volledig vallen; maar dat komt.
Feitelijk heeft dat internationaal kapitalisme nog een goede kant.
Iedereen mag kopen en verkopen wat en waar hij wil.
En als de Europese hersens (?) verstard blijven zullen ze te laat komen.
Veel bla bla; niet eens een gemeenschappelijke taal en veel pretentie; dat is Europa. Binnen twintig jaar zijn onze paternalistische paters dood. Ze zullen dus geen antwoord moeten geven als hun kleinkinderen ooit vervelende vragen over hun huidige beleid stellen. Want die kleinkinderen zullen die huidige laksheid mee moeten uitzweten.
Pfffft!! We zitten op een berg geld en.......het mag niet gebruikt worden.
En daar knabbelen de ratten voortdurend aan om in Panama zuivere lucht aan te kopen. Iets belachelijker is er nooit gebeurd in de geschiedenis van deze planeet.
Hadden mijn ouders nog geleefd dan zou ik het dezen niet vertellen.
Het risico was te groot dat ze zich dood zouden lachen.

Laatst gewijzigd door werkman : 8 december 2016 om 12:08.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 13:51   #43
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat was uw stelling niet.
Je zei dat de natuur er onveranderd bleef, dat er niks verging.
Kan DIT dienen als bron Jack ?
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 13:53   #44
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Op water rijden... naar het schijnt hebben ze de oplossing al meer dan 50 jaar in de lade liggen.........................................
En dat zou nog kunnen kloppen ook.

Ongeveer 50 jaar geleden heeft een belg dat ontwikkeld.
Ford heeft dat opgekocht met de belofte van te betalen met royalties.
De uitvinder is gestorven in armoede want ze legden het in een schuif..

Ik weet dat want die uitvinder was het lief van een tante van mij.
Als ik me niet vergis zat dat op zijn eigen auto.
Een rx80 nsu
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 14:40   #45
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En dat zou nog kunnen kloppen ook.

Ongeveer 50 jaar geleden heeft een belg dat ontwikkeld.
Ford heeft dat opgekocht met de belofte van te betalen met royalties.
De uitvinder is gestorven in armoede want ze legden het in een schuif..

Ik weet dat want die uitvinder was het lief van een tante van mij.
Als ik me niet vergis zat dat op zijn eigen auto.
Een rx80 nsu

Toen ik nog een kleuter was en nogal eens graag in de garage van een nonkel vertoefde was er op zeker ogenblik een Brusselaar op bezoek die met een sportwagen reed waarvan de volledige zelfgemaakte carosserie uit polyester bestond. Jaren nadien reden wij echter nog met auto's waarvan men na vier of vijf jaar kon merken hoe oud ze waren omdat de carosserie vol gaten zat.
De zwakke plaatsen bevonden zich steeds rond de wielkassen en deuren.
Vooral Citroën was daar destijds voor gekend?
Ook dat is er dus niet doorgekomen.
Een ingenieur maakte op zeker ogenblik kasten en meubels in polyester waarvan men niet kon merken dat het geen hout was.
Er is ook niks van gekomen. Patent opgekocht en voor twintig jaar in de vuilbak gestopt. Het kwam trouwens nooit meer uit die vuilbak.
De broers van die nonkel maakten vaten in eik. Echt gedegen werk want daar moesten ijzer ringen rond komen om te weerstaan aan de druk.
Op zeker ogenblik maakten ze vaten in kunststof. Geen ijzeren banden meer nodig. Er is toendertijds ook weer niks van gekomen. Patent insgelijks verkocht en verdwenen.
Nu slagen ze ons om de oren dat we innovatief moeten zijn.
Er zijn veel vindingen die achteraf het daglicht niet meer zien maar die plotsklaps jaren nadien terug te voorschijn komen. Hangt ervan af of er al dan niet nog betaald wordt voor het octrooi.
Een uitvinder heeft het hier niet gemakkelijk.
Hij moet zijn vinding laten registreren; hulp van derden bij die procedure moet hij kopen en er moet nagegaan worden of de vinding echt nieuw is;
en voor hij zekerheid heeft dat zijn vinding iets kan opbrengen moet hij al betalen voor zijn octrooi.
Dat noemen ze hier innovatieve inzet ondersteunen.
Afromen ja. En als je uw octrooi niet beschermt kan de hele wereld uw vinding gaan exploiteren in de landen waar je niet betaalde. Vooral de chinezen zijn daar bedreven in; met namaak.
Hier staan ze overal met de handen open. Maar dat zijn we wel gewend van de profiterende kaste.

Laatst gewijzigd door werkman : 8 december 2016 om 14:53.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 17:34   #46
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Uitlaatgassen zijn gezond?
Dat zegt toch niemand.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 18:49   #47
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Meer dan vijftig jaar al. Maar het is niet rijden op water maar wel op waterstof en om dat te maken heb je dus elektriciteit nodig. Maar waterstof kan vervoerd worden. En de productie er van kan gebeuren in woestijngebieden waar het de hele dag zonnig is of in de kustgebieden van deze woestijnen waar het de hele dag wind is.
Maar dat is het probleem niet. Het probleem is dat dat er privé-firma's niet
mogen aan beginnen omdat er nog teveel verkoopbaar zwart goud en gas in de grond zit waaraan kan verdiend worden. Zelfs als tussenpersoon om de contracten af te sluiten. Je kan er zelfs zoveel aan verdienen dat je er een nieuwe piano kunt van aankopen.
Of de wetenschap er ooit kan in slagen om een vriendelijker kernprogramma uit te bouwen is mijn probleem niet.
Er bestaan eenvoudiger en zekerder oplossingen die dus natuurvriendelijker zijn.
Citaat:
Ondertussen zitten wij hier met een berg spaargeld terwijl onze leiders er alles aan doen om te verhinderen dat het kan gebruikt worden.
Ik vermoed dat ook hier de chinezen het voortouw zullen nemen.
Ze hebben zich reeds ingekocht in de beste Afrikaanse landbouwgebieden.
Met de woestijnen is het nog wat vroeg; hun yen moet nog volledig vallen; maar dat komt.
Feitelijk heeft dat internationaal kapitalisme nog een goede kant.
Iedereen mag kopen en verkopen wat en waar hij wil.
En als de Europese hersens (?) verstard blijven zullen ze te laat komen.
Veel bla bla; niet eens een gemeenschappelijke taal en veel pretentie; dat is Europa. Binnen twintig jaar zijn onze paternalistische paters dood. Ze zullen dus geen antwoord moeten geven als hun kleinkinderen ooit vervelende vragen over hun huidige beleid stellen. Want die kleinkinderen zullen die huidige laksheid mee moeten uitzweten.
Pfffft!! We zitten op een berg geld en.......het mag niet gebruikt worden.
En daar knabbelen de ratten voortdurend aan om in Panama zuivere lucht aan te kopen. Iets belachelijker is er nooit gebeurd in de geschiedenis van deze planeet.
Hadden mijn ouders nog geleefd dan zou ik het dezen niet vertellen.
Het risico was te groot dat ze zich dood zouden lachen.
Howla ik zou echt niet willen dat ik de vuilbakken moet afschuimen opzoek naar etensresten in mijn oude dag maatje , ze hebben geen geld méér om de pensioenen te betalen en de sociale kassen zoals ziekenkassen gaan ook knallen met der tijd dus ? blijf van de ouderen hun spaargeld a.u.b ..(als ze niet willen dat ze zoals Cools op straat neergeknald worden door boze burgers ten einde raad )

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 8 december 2016 om 18:51.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 22:24   #48
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Grootste schijnbare boosdoener,

Cesium-137 of 137Cs is een instabiele radioactieve isotoop van cesium, een alkalimetaal met een te groot neutronenoverschot. De isotoop komt van nature niet op Aarde voor. Cesium-137 ontstaat door kernsplijting van zwaardere elementen, zoals uranium en plutonium. Het is - naast jodium-131 en cesium-134 - vrijgekomen bij de kernramp van Fukushima. Ook tijdens de kernramp van Tsjernobyl is de isotoop ontstaan. 1 gram cesium-137 bezit een activiteit van 3,215 terabecquerel.

De halveringstijd bedraagt 30,2 jaar.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 22:26   #49
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
waar heeft men het geld toen gevonden?
Toen is nu niet ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 22:28   #50
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Grootste schijnbare boosdoener,

Cesium-137 of 137Cs is een instabiele radioactieve isotoop van cesium, een alkalimetaal met een te groot neutronenoverschot. De isotoop komt van nature niet op Aarde voor. Cesium-137 ontstaat door kernsplijting van zwaardere elementen, zoals uranium en plutonium. Het is - naast jodium-131 en cesium-134 - vrijgekomen bij de kernramp van Fukushima. Ook tijdens de kernramp van Tsjernobyl is de isotoop ontstaan. 1 gram cesium-137 bezit een activiteit van 3,215 terabecquerel.

De halveringstijd bedraagt 30,2 jaar.
En dan ? In Fukushima wacht men nog altijd op de eerste stralingsdode (Tsjernobyl is een ander verhaal, maar dat was dan ook geen westers ontwerp).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 22:42   #51
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
En dan ? In Fukushima wacht men nog altijd op de eerste stralingsdode (Tsjernobyl is een ander verhaal, maar dat was dan ook geen westers ontwerp).
Als ze dood gaan in tjernobyl dan gaan ze dood in fukushima ook hè ?


In tjernobyl liegen ze ook altijd over hun doden.
Cijfers tussen 4000 en 100000.
En dat zijn de meest verhullende cijfers.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 22:43   #52
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Wij hebben steeds minder stroom nodig omdat wij de grootste deïndustrialisatie meemaken.
De stroom die Arcelor Mital, Opel Antwerpen, Cater Pilar, Ford Genk, Renault Vilvoorde, ... nodig hadden valt weg.
daar hebben smerige stakers gelijk gij alvast goed voor gezorgd, niet
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 22:44   #53
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Probeer een klein beetje serieus te blijven.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 23:02   #54
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Negenendertig maanden na de explosies in Fukushima hebben kinderen daar 40 maal vaker te maken met schildklierkanker dan daarvoor. Meer dan 48% van de 375.000 jonge mensen — bijna 200.000 kinderen — die zijn onderzocht door de Medische Universiteit in Fukushima leiden aan voorstadia van kanker, aan abnormaliteiten aan de schildklier , vooral nodulen en cysten. En dit aantal stijgt.

Er zijn meer dan 120 kankersoorten vastgesteld bij kinderen, waar er slechts drie zouden moeten zijn, zegt Joseph Mangano, executive director van het Radiation and Public Health Project.

De nucleaire industrie en zijn voorstanders ontkennen alles. Sommigen zeggen zelfs dat “niemand” is ziek geworden door de straling van Fukushima, waarbij isotopen vrijkwamen 30 maal zo erg als in Hiroshima.

Veel van de huidige werkkrachten worden door onderaannemers gestuurd en worden helemaal niet gemonitord.

Na het ongeval ontkenden de eigenaars van de kernreactor op Three Mile Island dat de nucleaire kern was gesmolten. Opnames door een geïnstalleerde camera lieten de waarheid zien. In de staat van Pennsylvania werd het aantal tumoren door mysterieuze redenen niet langer geregistreerd. Vervolgens was er geen bewijs dat mensen overleden waren als gevolg van de kernramp.

Het kernongeval in Tsjernobyl heeft (volgens 5000 studies) geleid tot de dood van meer dan 1.000.000 mensen. Vooral de effecten op de gezondheid van jongeren, die de radioactieve wind in Wit Rusland en de Oekraïne te verduren kregen, zijn enorm geweest. Volgens Mangano heeft 80% van de “Kinderen van Tsjernobyl” gevolgen variërend van misvormingen bij de geboorte tot schildklierkanker, hart en longafwijkingen en mentale ziekten. Een op de vijf kinderen lijdt er aan. Artsen, Physicians for Social Responsibility en het Duitse equivalent van het International Physicians for the Prevention of Nuclear War hebben gewaarschuwd voor dezelfde gezondheidsgevolgen in Japan.

Het “United Nations Scientific Committee on the Effects of Atomic Radiation” (UNSCEAR) heeft pas rapporten gepubliceerd die de gevolgen van de ramp enorm bagatelliseren. UNSCEAR is gekoppeld aan het Internationaal Atoomenergie Agentschap van de Verenigde Naties, dat kernenergie moet promoten. De IAEA heeft een spreekverbod over gezondheidseffecten van kernrampen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 23:08   #55
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Als ze dood gaan in tjernobyl dan gaan ze dood in fukushima ook hè ?


In tjernobyl liegen ze ook altijd over hun doden.
Cijfers tussen 4000 en 100000.
En dat zijn de meest verhullende cijfers.
Alleen is de opgelopen straling in Fukushima wel verwaarloosbaar ten opzichte van deze in Tsjernobyl.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 23:11   #56
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Negenendertig maanden na de explosies in Fukushima hebben kinderen daar 40 maal vaker te maken met schildklierkanker dan daarvoor. Meer dan 48% van de 375.000 jonge mensen — bijna 200.000 kinderen — die zijn onderzocht door de Medische Universiteit in Fukushima leiden aan voorstadia van kanker, aan abnormaliteiten aan de schildklier , vooral nodulen en cysten. En dit aantal stijgt.

Er zijn meer dan 120 kankersoorten vastgesteld bij kinderen, waar er slechts drie zouden moeten zijn, zegt Joseph Mangano, executive director van het Radiation and Public Health Project.

De nucleaire industrie en zijn voorstanders ontkennen alles. Sommigen zeggen zelfs dat “niemand” is ziek geworden door de straling van Fukushima, waarbij isotopen vrijkwamen 30 maal zo erg als in Hiroshima.

Veel van de huidige werkkrachten worden door onderaannemers gestuurd en worden helemaal niet gemonitord.

Na het ongeval ontkenden de eigenaars van de kernreactor op Three Mile Island dat de nucleaire kern was gesmolten. Opnames door een geïnstalleerde camera lieten de waarheid zien. In de staat van Pennsylvania werd het aantal tumoren door mysterieuze redenen niet langer geregistreerd. Vervolgens was er geen bewijs dat mensen overleden waren als gevolg van de kernramp.

Het kernongeval in Tsjernobyl heeft (volgens 5000 studies) geleid tot de dood van meer dan 1.000.000 mensen. Vooral de effecten op de gezondheid van jongeren, die de radioactieve wind in Wit Rusland en de Oekraïne te verduren kregen, zijn enorm geweest. Volgens Mangano heeft 80% van de “Kinderen van Tsjernobyl” gevolgen variërend van misvormingen bij de geboorte tot schildklierkanker, hart en longafwijkingen en mentale ziekten. Een op de vijf kinderen lijdt er aan. Artsen, Physicians for Social Responsibility en het Duitse equivalent van het International Physicians for the Prevention of Nuclear War hebben gewaarschuwd voor dezelfde gezondheidsgevolgen in Japan.

Het “United Nations Scientific Committee on the Effects of Atomic Radiation” (UNSCEAR) heeft pas rapporten gepubliceerd die de gevolgen van de ramp enorm bagatelliseren. UNSCEAR is gekoppeld aan het Internationaal Atoomenergie Agentschap van de Verenigde Naties, dat kernenergie moet promoten. De IAEA heeft een spreekverbod over gezondheidseffecten van kernrampen.
Geeft wat Fukushima betreft nu eens een ernstige wetenschappelijke bron.
Zoook wat het aantal kankerdoden betreft van het Three Miles Island ongeval.

Laatst gewijzigd door Bob : 8 december 2016 om 23:15.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 23:11   #57
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Probeer een klein beetje serieus te blijven.


ik denk niet dat je recht van spreken hebt op dat vlak
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 23:29   #58
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Geeft wat Fukushima betreft nu eens een ernstige wetenschappelijke bron.
Zoook wat het aantal kankerdoden betreft van het Three Miles Island ongeval.
Zoek eens op wat "spreekverbod" en "niet registreren" juist wil zeggen.

Verder heb ik tal van ernstige bronnen gegeven waaronder universiteiten.

Of had je liever een facebookpagina gehad?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 23:33   #59
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
daar hebben smerige stakers gelijk gij alvast goed voor gezorgd, niet
De varkensboeren in West-Vlaanderen staken nooit Ed?
Gaan die nooit betogen in Brussel?
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 23:38   #60
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Alleen is de opgelopen straling in Fukushima wel verwaarloosbaar ten opzichte van deze in Tsjernobyl.
Wel in tjernobyl is circa 57 ton vrijgekomen.
Fukushima 2800 ton
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be