Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2017, 19:54   #21
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou ja, wat is het probleem met die vaststelling? Je partner belazeren gebeurt door mannen en vrouwen. So?
Och ja, en als er dan een baby van komt, dan kunnen ze dat nog altijd aborteren he.

Zo werkt dat feminisme nu eenmaal.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 20:44   #22
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Och ja, en als er dan een baby van komt, dan kunnen ze dat nog altijd aborteren he.

Zo werkt dat feminisme nu eenmaal.
Ja. Gelijkwaardigheid waar het past daar komt het feminisme op neer. Ik hoor alice nooit over dezelfde belastingen betalen, dezelfde lasten betalen bij een scheiding, dezelfde verantwoordelijkheid enz.

Het komt erop neer dat feministen oerlomp zijn. Slachtoffer spelen of mongolenpraat verkopen. Dat kunnen we ook wel zelf na 20 pintjes op cafe.... LOL
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 20:53   #23
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Waarom zou een man nog geld en middelen steken in een vrouw?
Daarom: can't live with them, can't live without them.

Niet poco om te zeggen, maar soms heb je dat gevoel bij je partner. Zeker iedereen in een serieuze relatie (met kinderen) krijgt met dat gevoel te maken. Niet enkel mannen maar ook vrouwen. Zo van 'ok, dit is het' en bij mij ook 'zo, dit is dus diegene die God voor mij de beste partner vind'. Want geen mens is perfect, ook je man niet. En geloof me, romantische films komen niet eens in de buurt... eenmaal de verliefdheid over is, en dat gebeurt heel snel, zijn het de alledaagse saaie dingen die jullie verbinden. Je weet wel, het samenwonen als 'unit' op zich.
Pas op, desondanks zie ik mijn man ook zeer graag en zou hem voor geen geld ter wereld verruilen.

En wat betreft vreemdgaan, liever niet. Maar als ik het te weten kom, moet hij wel een keuze maken tussen mij (zijn gezin) en de andere. Want zoiets moet je natuurlijk niet laten begaan.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 22:47   #24
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
et alors, daar is toch niks mis mee?
idd ... of 't is te zeggen dat is een geheel andere kwestie vandaar die quotjes rond die 'vrees'

Als ge het zo leest ( de OP en vooral wetende wie ) dan weet ge precies waar de klepel hangt : les extrêmes se touchent
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 22:51   #25
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Daarom: can't live with them, can't live without them.

Niet poco om te zeggen, maar soms heb je dat gevoel bij je partner. Zeker iedereen in een serieuze relatie (met kinderen) krijgt met dat gevoel te maken. Niet enkel mannen maar ook vrouwen. Zo van 'ok, dit is het' en bij mij ook 'zo, dit is dus diegene die God voor mij de beste partner vind'. Want geen mens is perfect, ook je man niet. En geloof me, romantische films komen niet eens in de buurt... eenmaal de verliefdheid over is, en dat gebeurt heel snel, zijn het de alledaagse saaie dingen die jullie verbinden. Je weet wel, het samenwonen als 'unit' op zich.
Pas op, desondanks zie ik mijn man ook zeer graag en zou hem voor geen geld ter wereld verruilen.

En wat betreft vreemdgaan, liever niet. Maar als ik het te weten kom, moet hij wel een keuze maken tussen mij (zijn gezin) en de andere. Want zoiets moet je natuurlijk niet laten begaan.
jamaar jamaar.... we hadden het nu wel even over het vreemdgaan van vrouwen hé
Maar dat zal jou nooit overkomen zeker ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 23:10   #26
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Och ja, en als er dan een baby van komt, dan kunnen ze dat nog altijd aborteren he.

Zo werkt dat feminisme nu eenmaal.
Dus jij bent totaal niet verantwoordelijk wanneer je seks hebt? Das inderdaad niet erg emanciperend. Het is namelijk de bedoeling dat niemand ongewenst zwanger wordt of iemand zwanger maakt, is dit nieuw voor je? Hoop van niet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2017, 23:12   #27
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Daarom: can't live with them, can't live without them.

Niet poco om te zeggen, maar soms heb je dat gevoel bij je partner. Zeker iedereen in een serieuze relatie (met kinderen) krijgt met dat gevoel te maken. Niet enkel mannen maar ook vrouwen. Zo van 'ok, dit is het' en bij mij ook 'zo, dit is dus diegene die God voor mij de beste partner vind'. Want geen mens is perfect, ook je man niet. En geloof me, romantische films komen niet eens in de buurt... eenmaal de verliefdheid over is, en dat gebeurt heel snel, zijn het de alledaagse saaie dingen die jullie verbinden. Je weet wel, het samenwonen als 'unit' op zich.
Pas op, desondanks zie ik mijn man ook zeer graag en zou hem voor geen geld ter wereld verruilen.

En wat betreft vreemdgaan, liever niet. Maar als ik het te weten kom, moet hij wel een keuze maken tussen mij (zijn gezin) en de andere. Want zoiets moet je natuurlijk niet laten begaan.
Ergens heb je gelijk, een levenslange relatie bestaat ook uit saaie momenten. Maar er moet wel meer zijn dan dit, anders klopt er iets niet denk ik toch.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2017, 11:11   #28
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Daarom: can't live with them, can't live without them.

Niet poco om te zeggen, maar soms heb je dat gevoel bij je partner. Zeker iedereen in een serieuze relatie (met kinderen) krijgt met dat gevoel te maken. Niet enkel mannen maar ook vrouwen. Zo van 'ok, dit is het' en bij mij ook 'zo, dit is dus diegene die God voor mij de beste partner vind'. Want geen mens is perfect, ook je man niet. En geloof me, romantische films komen niet eens in de buurt... eenmaal de verliefdheid over is, en dat gebeurt heel snel, zijn het de alledaagse saaie dingen die jullie verbinden. Je weet wel, het samenwonen als 'unit' op zich.
Pas op, desondanks zie ik mijn man ook zeer graag en zou hem voor geen geld ter wereld verruilen.

En wat betreft vreemdgaan, liever niet. Maar als ik het te weten kom, moet hij wel een keuze maken tussen mij (zijn gezin) en de andere. Want zoiets moet je natuurlijk niet laten begaan.
In het leven is het inderdaad keuzes maken. Verliefdheid is gewoon een tijdelijk gevoel van aantrekking en gaat veel sneller over dan de meeste denken, daarna is het liefde, maar ook die verdwijnd na een tijd en word het samen leven uit vriendschap en gewone.
En zolang er geen dagelijkse ruzies en wekelijks geweld aan te pas komt, zal het op een ander niet beter zijn.

Vreemdgaan is iets heel anders en in sommige gevallen kan je daarover praten en het ook vergeven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2017, 11:22   #29
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja. Gelijkwaardigheid waar het past daar komt het feminisme op neer. Ik hoor alice nooit over dezelfde belastingen betalen, dezelfde lasten betalen bij een scheiding, dezelfde verantwoordelijkheid enz.

Het komt erop neer dat feministen oerlomp zijn. Slachtoffer spelen of mongolenpraat verkopen. Dat kunnen we ook wel zelf na 20 pintjes op cafe.... LOL
Er is nog veel werk aan de winkel, want de feministen spreken wel steeds over gelijke rechten, maar niet over gelijke plichten.
Je moet eens zien hoe vrouwen neerkijken op mannen die na de scheiding hun kinderen krijgen en ze alleen opvoeden, of op mannen die huisvader zijn omdat hun vrouw een beter inkomen heeft.

Het gaat zelf zo ver, dat men bij onderzoeken wel belang hecht aan het opleidingsniveau van de moeder, maar niet aan dat van de vader, terwijl veel vaders zich meer bezig houden op de opleiding en opvoeding van hun kinderen dan men zou vermoeden.
Bij echtscheidingen is het nog erger, eens gescheiden moet de moeder enkel het kind officieel op haar aderes zetten om rechthebbende te zijn van het kindergeld, de vader moet een aanvraag indienen bij de kinderkas en bewijzen dat het kind op zijn adres verblijft.
Over onderhoudsgeld voor de kinderen bekomen als vader bij een echtscheiding zullen we het maar niet hebben, want dat is helemaal een onbegonnen zaak. Je moet dan als vader zelfs goed oppassen of je mag niet enkele alleen alle kosten voor de kinderen dragen, maar ook nog onderhoudsgeld betalen voor haar, omdat je meer inkomen hebt dat zij.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2017, 13:08   #30
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Er is nog veel werk aan de winkel, want de feministen spreken wel steeds over gelijke rechten, maar niet over gelijke plichten.
Je moet eens zien hoe vrouwen neerkijken op mannen die na de scheiding hun kinderen krijgen en ze alleen opvoeden, of op mannen die huisvader zijn omdat hun vrouw een beter inkomen heeft.

Het gaat zelf zo ver, dat men bij onderzoeken wel belang hecht aan het opleidingsniveau van de moeder, maar niet aan dat van de vader, terwijl veel vaders zich meer bezig houden op de opleiding en opvoeding van hun kinderen dan men zou vermoeden.
Bij echtscheidingen is het nog erger, eens gescheiden moet de moeder enkel het kind officieel op haar aderes zetten om rechthebbende te zijn van het kindergeld, de vader moet een aanvraag indienen bij de kinderkas en bewijzen dat het kind op zijn adres verblijft.
Over onderhoudsgeld voor de kinderen bekomen als vader bij een echtscheiding zullen we het maar niet hebben, want dat is helemaal een onbegonnen zaak. Je moet dan als vader zelfs goed oppassen of je mag niet enkele alleen alle kosten voor de kinderen dragen, maar ook nog onderhoudsgeld betalen voor haar, omdat je meer inkomen hebt dat zij.
gaat uw verhaal dan niet over gelijke rechten en plichten? Waarom je denkt dat vrouwen neerkijken op mannen die voor kinderen zorgen of een huishouden doen, weet ik niet, ik ken maar drie mannen in die situatie en die vertellen juist hoe aantrekkelijk vrouwen hen vinden met baby en boodschappen.
Bij een scheiding komen kinderen altijd ten laste van de ouder waarbij ze ingeschreven staan, wat heeft dit dan met feminisme te maken? Zelfs bij co ouderschap gaat het belastingvoordeel naar de ouder waar een kind officieel woont maar wordt kindergeld vaak op een gemeenschappelijke rekening gestort waar beide ouders kosten van betalen.
Wanneer je scheidt van een vrouw die veel meer verdient dan je zelf doet, kun jij ook alimentatie vragen, niet het geslacht maar economische positie van partners bepaald dit.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2017, 22:15   #31
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Er is nog veel werk aan de winkel, want de feministen spreken wel steeds over gelijke rechten, maar niet over gelijke plichten.
Je moet eens zien hoe vrouwen neerkijken op mannen die na de scheiding hun kinderen krijgen en ze alleen opvoeden, of op mannen die huisvader zijn omdat hun vrouw een beter inkomen heeft.

Het gaat zelf zo ver, dat men bij onderzoeken wel belang hecht aan het opleidingsniveau van de moeder, maar niet aan dat van de vader, terwijl veel vaders zich meer bezig houden op de opleiding en opvoeding van hun kinderen dan men zou vermoeden.
Bij echtscheidingen is het nog erger, eens gescheiden moet de moeder enkel het kind officieel op haar aderes zetten om rechthebbende te zijn van het kindergeld, de vader moet een aanvraag indienen bij de kinderkas en bewijzen dat het kind op zijn adres verblijft.
Over onderhoudsgeld voor de kinderen bekomen als vader bij een echtscheiding zullen we het maar niet hebben, want dat is helemaal een onbegonnen zaak. Je moet dan als vader zelfs goed oppassen of je mag niet enkele alleen alle kosten voor de kinderen dragen, maar ook nog onderhoudsgeld betalen voor haar, omdat je meer inkomen hebt dat zij.
tuttut dat klopt allemaal niet hoor

Bv dat onderlijnde stukje zal wel waar ( was waar voor lange tijd zelfs na het algemeen heersende principe van de co-ouderschap ) zijn maar binnen de juiste context
...dat wilt zeggen dat ge geen appelen met citroenen dient te vergelijken

Ge moet dus een vergelijking gaan opmaken van het percentage bilocatie en de respectievelijke verdiensten van beiden
( en dat nog eens binnen het gegeven van een eisende partij )

ah ja en dat dit nog ! ( ik las er bijna over... moet ge niet vragen )
Gij spreekt duidelijk over alimentatie maar gebruikt het wel het woordje onderhoudsgeld
Wat zal het nu zijn ?

Laatst gewijzigd door praha : 5 december 2017 om 22:18.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2017, 22:29   #32
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
gaat uw verhaal dan niet over gelijke rechten en plichten? Waarom je denkt dat vrouwen neerkijken op mannen die voor kinderen zorgen of een huishouden doen, weet ik niet, ik ken maar drie mannen in die situatie en die vertellen juist hoe aantrekkelijk vrouwen hen vinden met baby en boodschappen.
Bij een scheiding komen kinderen altijd ten laste van de ouder waarbij ze ingeschreven staan, wat heeft dit dan met feminisme te maken? Zelfs bij co ouderschap gaat het belastingvoordeel naar de ouder waar een kind officieel woont maar wordt kindergeld vaak op een gemeenschappelijke rekening gestort waar beide ouders kosten van betalen.
Wanneer je scheidt van een vrouw die veel meer verdient dan je zelf doet, kun jij ook alimentatie vragen, niet het geslacht maar economische positie van partners bepaald dit.
ppfffff.... die wetgeving is nu toch al 10-tallen jaren van kracht en toch hoor je hier soms wat

Alice co-ouderschap is de norm, de defaultcase dus.... tenzij een rechter ( en dat moet dan gaan over zeer gegronde redenen ) dat anders zou uitspreken.
Gij spreekt waarschijnlijk over bilocatie en dat is iets wat men bv bij een eot zelf dient te regelen... meestal is dat nog de moeder die 100% neemt en de vader die een week-end neemt maar elke regeling kan.
Komt men er echter niet uit dan gaat de rechter dat beslissen en 9 op 10 wordt dat de vrouw ( deels omwille van heersende traditie en allerhande vooroordelen en deels vanuit de daarvoor bestaande situatie )

Het ten laste staan, kindergeld etc dat zijn zaken die er los van staan en louter administratieve boel toebehoren

... en het voorbeeld wat ge onderaan schets .... ondergetekende ( of is het eerder bovengetekende op poltics.be ) vormt een specimen.
Ik heb dat een 15-tal jaren kunnen gedaan krijgen maar het was geen vanzelfsprekendheid toen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 20:46   #33
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
jamaar jamaar.... we hadden het nu wel even over het vreemdgaan van vrouwen hé
Maar dat zal jou nooit overkomen zeker ?
Spreekt voor zich. En zelf zou ik niet vreemdgaan.

Ik begrijp zelfs niet dat je als vrouw de behoefte zou voelen vreemd te gaan.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 22:44   #34
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
gaat uw verhaal dan niet over gelijke rechten en plichten? Waarom je denkt dat vrouwen neerkijken op mannen die voor kinderen zorgen of een huishouden doen, weet ik niet, ik ken maar drie mannen in die situatie en die vertellen juist hoe aantrekkelijk vrouwen hen vinden met baby en boodschappen.
Een man met een baby wel, maar eens de kinderen ouder zijn, bedanken ze voor de eer.
Ga maar eens vertellen dat je 4 tieners in huis hebt.

Citaat:


Bij een scheiding komen kinderen altijd ten laste van de ouder waarbij ze ingeschreven staan, wat heeft dit dan met feminisme te maken? Zelfs bij co ouderschap gaat het belastingvoordeel naar de ouder waar een kind officieel woont maar wordt kindergeld vaak op een gemeenschappelijke rekening gestort waar beide ouders kosten van betalen.
Wanneer je scheidt van een vrouw die veel meer verdient dan je zelf doet, kun jij ook alimentatie vragen, niet het geslacht maar economische positie van partners bepaald dit.
Dan moet je eens scheiden van ene vrouw die tegen haar 12jarige dochter zegt, dat ze het beu is hen op de eerste plaats te laten komen en vanaf die dag zichzelf op de eerste plaats zette en zelfs niet naar hen om keek, tot ze een brief kreeg dat de vader onderhoudsgeld vraagt voor de kinderen.

Bi-locatie is het slechtste dat er bestaat voor kinderen en dat komt van kinderen die in bi-locatie hebben gezeten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 22:48   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus jij bent totaal niet verantwoordelijk wanneer je seks hebt? Das inderdaad niet erg emanciperend. Het is namelijk de bedoeling dat niemand ongewenst zwanger wordt of iemand zwanger maakt, is dit nieuw voor je? Hoop van niet!
Dan moet je je natuurlijk wel verantwoord gedragen. Daar ontbreekt het sommige mensen wel eens aan. En dan is het eerste slachtoffer het ongeboren leven.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 22:51   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Bij een scheiding komen kinderen altijd ten laste van de ouder waarbij ze ingeschreven staan, ...
Helemaal niet. Het is juist de rechtbank die dat bepaalt. Er is totaal geen sprake van enig automatisme.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 22:53   #37
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
tuttut dat klopt allemaal niet hoor

Bv dat onderlijnde stukje zal wel waar ( was waar voor lange tijd zelfs na het algemeen heersende principe van de co-ouderschap ) zijn maar binnen de juiste context
...dat wilt zeggen dat ge geen appelen met citroenen dient te vergelijken

Ge moet dus een vergelijking gaan opmaken van het percentage bilocatie en de respectievelijke verdiensten van beiden
( en dat nog eens binnen het gegeven van een eisende partij )

ah ja en dat dit nog ! ( ik las er bijna over... moet ge niet vragen )
Gij spreekt duidelijk over alimentatie maar gebruikt het wel het woordje onderhoudsgeld
Wat zal het nu zijn ?
Mijn kinderen hebben slechts enkele weken in Bi-locatie gezeten, daarna hebben zij voor een vaste locatie gekozen.
De kosten kwamen dus allemaal op mij terecht, zij betaalde enkel de 1/2 van de medische kosten.
Op een dag besloot 1 van hen bij de moeder te gaan wonen, de maand daarna betaalde de kinderkas dat kindergeld direct aan de moeder, zonder dat zij er iets voor moest doen. Slechts 28dagen later stond zij hier terug met dat kind, ze kon hem niet te baas. Om het kindergeld terug op mijn rekening te krijgen, moest ik een bewijs van woonst en de vraag om het aan mij te betalen aangetekend opsturen.

Onderhoudsgeld voor de kinderen kreeg ik niet, want ik verdiende te veel tegenover haar volgens die rechter.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 23:05   #38
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Spreekt voor zich. En zelf zou ik niet vreemdgaan.

Ik begrijp zelfs niet dat je als vrouw de behoefte zou voelen vreemd te gaan.
...dat is enkel omdat er een 'rem' op staat
Bij jou ( ik weet het niet precies maar afgaande van de verhalen van je jongere kinderen ) zal dat zijn omdat ge nu in een bepaalde fase zit + die religie
Pas op niks mis mee hé... va mij moet ge niet vreemdgaan

Nu vraag ik me enkel af of je mogelijks kan inleven in iemand anders zijn situatie of die van je zelf mits ver doorgedreven veranderingen.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 23:12   #39
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Een man met een baby wel, maar eens de kinderen ouder zijn, bedanken ze voor de eer.
Ga maar eens vertellen dat je 4 tieners in huis hebt.
Dát is compleet iets anders
Omgekeerd geldt dat evenzeer maar aangezien zowat al de gescheiden vrouwen x-aantal kinderen hebben en het nog steeds zeer veel voorkomt dat vrouwen de kinderen 100% hebben dient ge dat er als man bijna automatisch mee in te calculeren.
..dat zijn gewoon de regels van de huidige (tweedehands)markt zal ik maar stellen


Citaat:
Dan moet je eens scheiden van ene vrouw die tegen haar 12jarige dochter zegt, dat ze het beu is hen op de eerste plaats te laten komen en vanaf die dag zichzelf op de eerste plaats zette en zelfs niet naar hen om keek, tot ze een brief kreeg dat de vader onderhoudsgeld vraagt voor de kinderen.
geld stinkt en omgekeerd is dat net hetzelfde
Alleen ook hier weer ga je dat procentueel niet zoveel tegenkomen

Citaat:
Bi-locatie is het slechtste dat er bestaat voor kinderen en dat komt van kinderen die in bi-locatie hebben gezeten.
ja natuurlijk komt die uitspraak dan van kinderen die in bilocatie hebben gezeten... nogal wiedes
Ge gaat ook kinderen vinden die 100%-0% het slechtste hebben ervaren

Laatst gewijzigd door praha : 7 december 2017 om 23:13.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 23:12   #40
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...dat is enkel omdat er een 'rem' op staat
Bij jou ( ik weet het niet precies maar afgaande van de verhalen van je jongere kinderen ) zal dat zijn omdat ge nu in een bepaalde fase zit + die religie
Pas op niks mis mee hé... va mij moet ge niet vreemdgaan

Nu vraag ik me enkel af of je mogelijks kan inleven in iemand anders zijn situatie of die van je zelf mits ver doorgedreven veranderingen.
Als iemand zich goed en gelukkig voelt in zijn relatie, waarom zou die dan alles weggooien door vreemd te gaan?
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be