Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2018, 16:31   #281
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
heb je sinds #metoo al eens gepraat met vrouwen?

welnu, ik heb in mijn omgeving met zoveel mogelijk vrouwen gepraat, ik vond het een mooie aanleiding ...

ik heb daarover met vier vrouwen gepraat totnutoe ... alle vier bevestigden ze mij (zonder daarover slachtoffer te willen spelen, dat hebben ze nooit gedaan) dat zij voor hun 16e al ongewenste ervaringen hadden (varierend tussen sexuele voorstellen tot moeten gaan lopen voor ze verkracht werden ...)

ik weet t dit is anekdotisch ... maar doe die test ook eens ...


voor mij waren die gesprekken voldoende om te concluderen dat er
-al heel lang een probleem was
-dat het probleem de laatste jaren toeneemt ...


PS ik heb sinds ook met twee homo vrienden gepraat, en daar is de conclusies ivm toenemend geweld tov homo's dezelfde
Anekdotisch inderdaad, veel van deze zaken zijn ook totaal verzonnen.

Er zijn vrouwen die zo zat als een patat seks hebben en daarna klacht indienen wegens verkrachting: om je ziek te lachen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 16:33   #282
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En bij ieder " nieuw samengesteld gezin" zit ook een man die een nieuwe kans grijpt . Is dat een hoerenloper?
Voor mijn part wel ja.

Een of andere sloor binnenpakken met kinderen: dat zijn de echte losers, cucks zijn dat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 16:35   #283
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoezo sprookjes? Er is verschil tussen een tijdelijke partner, voor een avondje seks, of werkelijke relatievorming en mijn man heeft andere plannen vanavond, dus die discotheek zal ik even niet halen
Hilarisch toch, je geeft mij gewoon zwart op wit gelijk.

Er is inderdaad een verschil tussen een stevig potje neuken en een nice guy, goed gezegd meisje.

Goed dat je mij gelijk geeft.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 16:36   #284
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zodra u niet begint over" hormonen of het humeur van de dag" als vaag seksistisch gelul, wil ik best de discussie met u verder zetten.
Fijn dat u de vraag kan ontwijken op basis van de toon van het debat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 19:23   #285
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Heeft u al vragen beantwoord? Nee.
Voor alle duidelijkheid, ik moet ook niets en wil zeker niet gecommandeerd worden door u.
Maar om je niet zonder enig inzicht te laten; wat veranderd is, lijkt me vooral de economische positie van vrouwen. Dat maakt hen mondiger, minder afhankelijk, en niet langer bereidt om te pikken dat ( een minderheid) mannen niet mee evolueren maar sommigen zich als regelrechte holbewoners blijven gedragen.
Of dit op uw mening slaat over vrouwen mag u zelf over nadenken.
Ja, kan zijn. Vrouwen mogen alle vrijheden genieten die er zijn in de huidige tijd en ze houden zich bezig met ... de flair en de roddels van de buurt. Je begrijpt toch dat jij een uitzondering bent, alice. De meeste vrouwen lopen huilend weg als je over politiek of religie of economie of ecologie of ethiek of filosofie of elk breed thema begint. Wat heb jij eigenlijk op school geleerd? Vrouwen moeten onafhankelijk zijn en voor de rest houdt het gewoon op, altijd dezelfde nagel waar jij zit op te kloppen zoals een gek. Het overzicht is zoek. Er zit geen systeem in je denkpatronen.

Als iemand je morgen hard genoeg interviewt zeg jij dat vrouwenrechten eigenlijk maar agendapunt 20 is en knik je een beetje meewarig. In werelden zoals facebook en twitter ga je dan wat tirades afvuren en oog in oog is het de brave seut. Je hebt een gespleten persoonlijkheid.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 20:06   #286
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor, holbewoners willen we om mee te flirten.
We willen zeker geen partner die lief is, of bij momenten schattig...we komen het liefst klaar met een varken of vetzak, toch?
Denk eerder dat vrouwen met enig verstand gillend van mannen met uw mening weg rennen.
Ren dan weg. Je wilt gewoon afwachten zoals "bembem" hier al eens zei tot 1 of andere kerel hier helemaal flipt en een ban aan zijn broek krijgt. Maar stiekem vind je dat wel zeer opwindend dat je helemaal de huid vol gescholden wordt. Het gaat meer over bepaalde fantasieën en waandenkbeelden dan de realiteit. Zoals iedereen is leuk en aardig en de teddyberen dansen.

Er is ook veel negativiteit in de wereld. Vroeger als kind was iedereen zo dan dacht je dat de wereld ook vol teddyberen en mogelijkheden lag, later kom je tot het besef dat dat niet zo is. Er zijn natuurlijk bepaalde mensen die de waanwereld verkiezen maar die groeien ook mentaal niet weg uit de puberteit.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 20:30   #287
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zodra u niet begint over" hormonen of het humeur van de dag" als vaag seksistisch gelul, wil ik best de discussie met u verder zetten.
Ik wil ook best wel verder met u in debat gaan. En dan zal ik zoals een gek op dezelfde psychologische nagel kloppen; "ik ben niet iemand die wordt verslagen." Zoals jij altijd op dezelfde nagel klopt, "vrouwen zijn nu onafhankelijk." Dat is de psychologische factor waar ik over sprak waar veel vrouwen op geilen, een man die zich niet laat verslaan. Je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals u, misschien heb jij nogal veel testosteron in je bloedbanen dat kan natuurlijk.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 20:53   #288
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Huh? moeten vrouwen blij zijn met ongewenst seksueel grensoverschrijdend gedrag? Is het hun schuld?
Omdat " ze" vroeger dit maar zo lieten en nu niet meer?
Dus vrouwen hebben geen seks uit goesting maar omwille van psychische nood?
Vrouwen zijn hoeren die zichzelf omhoog neuken? Boeiende mening heeft u!
Ik heb in ieder geval respect voor vrouwen zoals Catherine Deneuve die voor een vrije seksuele maatschappij zijn. Nous défendons une liberté d’importuner, indispensable ?* la liberté sexuelle Men begint stilaan zijn goesting te krijgen van wijven nu ze oud en versleten zijn met histories afkomen van 40 jaar geleden.
Het is de aard van een man aan een vrouw te proberen, zij kan altijd beslissen ja of nee. Zoals het nu evolueert gaan we straks moeten een vrouw proberen te versieren in het gezelschap van een advocaat en een deurwaarder. Dat ze zich een kutbrommer aanschaffen, er zijn vrouwen genoeg in de wereld.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 21:47   #289
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval respect voor vrouwen zoals Catherine Deneuve die voor een vrije seksuele maatschappij zijn. Nous défendons une liberté d’importuner, indispensable ?* la liberté sexuelle Men begint stilaan zijn goesting te krijgen van wijven nu ze oud en versleten zijn met histories afkomen van 40 jaar geleden.
Het is de aard van een man aan een vrouw te proberen, zij kan altijd beslissen ja of nee. Zoals het nu evolueert gaan we straks moeten een vrouw proberen te versieren in het gezelschap van een advocaat en een deurwaarder. Dat ze zich een kutbrommer aanschaffen, er zijn vrouwen genoeg in de wereld.
Neen, "Gipsy" "De wolf" in je man die mag niet naar boven komen. Het eerste land die de onzin van de vrouwtjes doorhad was "La France"; respect daarvoor. Die Fransozen weten dan toch 1 ding; hoe moet men omgaan met een vrouw.

Je moet de spiegel voorhouden en laten doorschijnen dat de vent die wordt "verdacht" zeer zware straffen krijgt. Casteren, neus en tong eraf snijden en dan leven verbranden, dat lijkt me een gepaste straf. Dan gebeuren zulke uitzonderingen niet. Zwaar bestraffen of laten begaan. "Leave them in the dark."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:13   #290
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Neen, "Gipsy" "De wolf" in je man die mag niet naar boven komen. Het eerste land die de onzin van de vrouwtjes doorhad was "La France"; respect daarvoor. Die Fransozen weten dan toch 1 ding; hoe moet men omgaan met een vrouw.

Je moet de spiegel voorhouden en laten doorschijnen dat de vent die wordt "verdacht" zeer zware straffen krijgt. Casteren, neus en tong eraf snijden en dan leven verbranden, dat lijkt me een gepaste straf. Dan gebeuren zulke uitzonderingen niet. Zwaar bestraffen of laten begaan. "Leave them in the dark."
Er zijn jagers en er is wild. Laat ons stellen dat Weinstein geen jager is en een frigo zoals Meryl Streep geen wild. Het is een spel waar de jager maar rust heeft als hij het wild heeft geschoten en ook voor het wild die het de jager moeilijk maakt. Als je die finesses niet begrijpt moet ge bij de hoeren gaan of met de kutbrommer spelen of zoals een automaat uw partner poepen. Laat ons vooral stellen dat er een enorme hypocrisie kan zijn bij sommig wild die zich gemakkelijk laat schieten maar achteraf de geschiedenis herschrijft.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 februari 2018 om 22:22.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:23   #291
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn jagers en er is wild. Laat ons stellen dat Weinstein geen jager is en een frigo zoals Meryl Streep geen wild. Het is een spel waar de jager maar rust heeft als hij het wild heeft geschoten en ook voor het wild die het de jager moeilijk maakt. Als je die finesses niet begrijpt moet ge bij de hoeren gaan of met de kutbrommer spelen of zoals een automaat uw partner poepen.
De finesse? Vrouwen zijn gewoon saai en voorspelbaar. Je drukt dat knopje in en je krijgt dat als resultaat..... Zoals een automaton. Moet vriendelijk zijn...

Dealing with fools, I can cheat you blind...
Neen, vergeef hen God want ze weten niet wat ze doen.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:29   #292
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Voor mijn part wel ja.

Een of andere sloor binnenpakken met kinderen: dat zijn de echte losers, cucks zijn dat.
Dus een vrouw met kinderen is een sloor? Mag ik eens vragen waarom?
En die vaders dan? Losers of enkel mannen die aan een nieuw samengesteld gezin beginnen,
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:30   #293
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn jagers en er is wild. Laat ons stellen dat Weinstein geen jager is en een frigo zoals Meryl Streep geen wild. Het is een spel waar de jager maar rust heeft als hij het wild heeft geschoten en ook voor het wild die het de jager moeilijk maakt. Als je die finesses niet begrijpt moet ge bij de hoeren gaan of met de kutbrommer spelen of zoals een automaat uw partner poepen. Laat ons vooral stellen dat er een enorme hypocrisie kan zijn bij sommig wild die zich gemakkelijk laat schieten maar achteraf de geschiedenis herschrijft.
Zijn vrouwen geen jagers? En mannen niet bij momenten graag het wild?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:34   #294
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De finesse? Vrouwen zijn gewoon saai en voorspelbaar. Je drukt dat knopje in en je krijgt dat als resultaat..... Zoals een automaton. Moet vriendelijk zijn...

Dealing with fools, I can cheat you blind...
Neen, vergeef hen God want ze weten niet wat ze doen.
De vrouwen spelen een machtspelletje met dat paar tiental vierkante centimeter bepist vlees. De kunst is om niet in die val te trappen. Als het wild geschoten is wacht er ander wild.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:34   #295
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De finesse? Vrouwen zijn gewoon saai en voorspelbaar. Je drukt dat knopje in en je krijgt dat als resultaat..... Zoals een automaton. Moet vriendelijk zijn...

Dealing with fools, I can cheat you blind...
Neen, vergeef hen God want ze weten niet wat ze doen.
Wanneer ik uw mening lees en naar uw aanwezigheid op het forum kijk, denk ik niet dat u veel knopjes hebt gevonden, laat staan met succes ergens op geduwd hebt. Uw mening is deze van een eenzame, oude en verbitterde man.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:36   #296
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zijn vrouwen geen jagers? En mannen niet bij momenten graag het wild?
Het blijft een spel. Soms berekend door vrouwen. Het "zwakke" geslacht.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:36   #297
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De vrouwen spelen een machtspelletje met dat paar tiental vierkante centimeter bepist vlees. De kunst is om niet in die val te trappen. Als het wild geschoten is wacht er ander wild.
Allé nog eentje..tiental centimeter gepist vlees..te walgelijk voor woorden die mening van u. Denk niet dat je met die gedachtegang bij vrouwen aan de bak komt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:39   #298
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het blijft een spel. Soms berekend door vrouwen. Het "zwakke" geslacht.
Een spel van verleiden en verleidt worden, dat wel, u doet net alsof mannen dat spel niet berekend spelen, kom zeg...
Vrouwen het zwakke geslacht? Denk van niet.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:41   #299
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Allé nog eentje..tiental centimeter gepist vlees..te walgelijk voor woorden die mening van u. Denk niet dat je met die gedachtegang bij vrouwen aan de bak komt.
Ge kunt u niet voorstellen hoe goed ik comedie kan spelen om de buit binnen te rijven als de gentleman with the blue eyes. Ik pak de vrouwen op hun eigen terrein.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 22:42   #300
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval respect voor vrouwen zoals Catherine Deneuve die voor een vrije seksuele maatschappij zijn. Nous défendons une liberté d’importuner, indispensable ?* la liberté sexuelle Men begint stilaan zijn goesting te krijgen van wijven nu ze oud en versleten zijn met histories afkomen van 40 jaar geleden.
Het is de aard van een man aan een vrouw te proberen, zij kan altijd beslissen ja of nee. Zoals het nu evolueert gaan we straks moeten een vrouw proberen te versieren in het gezelschap van een advocaat en een deurwaarder. Dat ze zich een kutbrommer aanschaffen, er zijn vrouwen genoeg in de wereld.
Van mij mogen mannen gerust proberen, tot ik aangeef dat de grens bereikt is. Zo eenvoudig is dat, omgekeerd evengoed.
Het is evengoed de aard van vrouwen om te versieren, wat dacht u dan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be