Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2018, 23:54   #21
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Polen is de berg af aan het rollen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2018, 11:04   #22
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Polen is de berg af aan het rollen.
Neen hoor,maar "Joden",in dit geval burgers van de Staat Israel ,hoeven zich geen illusies te maken omtrent mogelijke invloed op de Polen.

Want ,in essentie,gebruikte israel dit "schuldgevoelen" om zich subisidies te verwerven om wapentuig aan te kopen.

Niet meer,niet minder...

Terwijl de Duitse staat,en ik neem aan de Duitse bevolking,nog eerbiedeig ineenkrullen en pieteitsvolle gedachten uiten zodra zelfs maar de geschiedenis van een generatie geleden aangeraakt wordt,en uit schuldgevoelens tegen bradeerprijsjes de Israelische staat voorzien van modern wapentuig (speciaal Duikboten)om de buurlanden te pesten,geeft de Poolse regering ,namens de Poolse bevolking,aan dat ze zelfs niet moeten beginnen.

Ik voorzie nog de tijd dat israel uitgenodigd zal worden om ,mochten ze dat willen,dat Auschwitz-kamp dan maar te komen afbreken en opbouwen in hun eigen woestijn....

De geschiedenis gaat verder......
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 20 februari 2018 om 11:06.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2018, 13:46   #23
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Neen hoor,maar "Joden",in dit geval burgers van de Staat Israel ,hoeven zich geen illusies te maken omtrent mogelijke invloed op de Polen.
Want ,in essentie,gebruikte israel dit "schuldgevoelen" om zich subisidies te verwerven om wapentuig aan te kopen.
Niet meer,niet minder...
Terwijl de Duitse staat,en ik neem aan de Duitse bevolking,nog eerbiedeig ineenkrullen en pieteitsvolle gedachten uiten zodra zelfs maar de geschiedenis van een generatie geleden aangeraakt wordt,en uit schuldgevoelens tegen bradeerprijsjes de Israelische staat voorzien van modern wapentuig (speciaal Duikboten)om de buurlanden te pesten,geeft de Poolse regering ,namens de Poolse bevolking,aan dat ze zelfs niet moeten beginnen.
Ik voorzie nog de tijd dat israel uitgenodigd zal worden om ,mochten ze dat willen,dat Auschwitz-kamp dan maar te komen afbreken en opbouwen in hun eigen woestijn....
De geschiedenis gaat verder......
Awel seh, hier kan ik me in vinden.
Een bemerking toch: ik zou 'De Joden' in dit geval eerder vertalen als het Zionistisch gebroed dat de staat Israel vandaag runt.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2018, 17:42   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.430
Standaard

Een artikel van een tijdje geleden dat blokletterde, Netanyahu: Hitler wilde joden helemaal niet vernietigen.

Citaat:
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu weet het zeker: Adolf Hitler was helemaal niet van plan de joden uit te roeien, hij wilde ze slechts het land uitzetten.
Stof tot nadenken zeg maar zeker omdat de woorden van éne zekere Netanyahu kwamen.

Of zou de opkomst van de Moslims een groter probleem zijn dan het probleem 'Adolfo und seine kameraden' uit een ver verleden?

En dat was al geen gezellige tijd volgens de geschiedenisboeken en de verhalen van onze grootouders- en ouders die de heisa wisten te overleven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2018, 19:17   #25
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een artikel van een tijdje geleden dat blokletterde, Netanyahu: Hitler wilde joden helemaal niet vernietigen.
Benjamin heeft gelijk, dat is ook geschiedkundig vastgelegd.
Wat Bibi er echter niét bij verteld, is het eveneens geschiedkundige feit dat de zionisten er alles aan gedaan hebben, om Snorremans te dwarsbomen in z’n opzet om alle Europese Joden - bij leven en welzijn - te deporteren.
De schuld en verantwoordelijkheid van de Holocaust krijgt hierdoor een heel andere dimensie, toch voor degenen die bereid zijn hun voorgekauwde poco-geschiedenislessen hieromtrent even on hold te zetten en te begrijpen wat er werkelijk heeft plaatsgevonden:

https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=64
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=117
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=593

Zionisten hebben Joods bloed aan hun handen en nog geen beetje.
Nu even wachten op een zionfan die dit afdoet als onwaar/leugens/naziprop, al vermoed ik dat wachten op Godot een spannender aangelegenheid is…
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2018, 14:35   #26
Gloria
Burger
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 137
Standaard

Tja, jouw idool was blijkbaar de kwaadste niet.
Er zijn heelder bibiliotheken met documentatiemateriaal.
Komt er een samenzweringskwiet niet gehinderd door enige historische kennis eventjes de zaken rechtzetten.
Te dwatas om te reageren.
Maar ' t blijft me intrigeren wat drijft je en wat wil je ermee bereiken ?
Uitgelachen worden ?
Missie geslaagd
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2018, 15:37   #27
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
‘Joden waren evengoed daders tijdens Tweede Wereldoorlog’ jaagt Israël op de kast



Een opmerking waar men in bepaalde kringen niet echt gaat kunnen met lachen die van de Poolse premier.



Dat gaat nog véél stof doen opwaaien denk ik maar zoals u met zen allen al wel weet is mijn denken niet je dat meer.
Hij heeft toch gelijk nietwaar? En niet alleen in Polen waren er altijd wel Joden om mee te helpen bij het onderdrukken van het eigen volk.
Zoals je dat ook bij alle andere volkeren vindt...

De grootste leugen over oorlog is dat dat iets zwart wit zou zijn...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2018, 18:20   #28
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
Tja, jouw idool was blijkbaar de kwaadste niet.
Er zijn heelder bibiliotheken met documentatiemateriaal.
Komt er een samenzweringskwiet niet gehinderd door enige historische kennis eventjes de zaken rechtzetten.
Te dwatas om te reageren.
Maar ' t blijft me intrigeren wat drijft je en wat wil je ermee bereiken ?
Uitgelachen worden ?
Missie geslaagd
Je ontkenningsreflex heeft iets pathetisch, weet je.
Als je de inhoud van de gegeven links - ook uit heelder bibiliotheken met documentatiemateriaal - niet kan ontkrachten - en natuurlijk kan je dat niet -, zit je gewoon op dit niveau:

https://www.youtube.com/watch?v=D0kWAqZxJVE

Shalom, Gorila.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be