Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 28 maart 2015, 08:51   #1
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard Vader van jihadi-meisjes beschuldigd politie.

Waarom vertrekken die meisjes ?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...hilarious.html

EXCLUSIVE: Father who blamed police for not stopping his daughter joining ISIS, attended 2012 rally led by hate preacher Anjem Choudary and attended by Lee Rigby killer
Father of one of three schoolgirl 'jihadi brides' captured on camera at rally
Abase Hussen has blamed police for placing a 'heavy burden' on his daughter. The police later apologised
In the video, he can be seen chanting at the rally led by notorious preacher
Footage shows him at the head of demonstration as US flag is burned
His daughter, Amira Abase, fled the UK last month to join Islamic State
He addressed Home Affairs Select Committee in wake of her disappearance


Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz3VfGoGC9S
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
vlaams realist is offline  
Oud 28 maart 2015, 11:49   #2
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Kan het wel "begrijpen", die man zoekt in zijn onmacht ook maar iets of iemand om naar uit te halen. Hij snapt zelf ook wel dat hij als vader minstens net zo'n grote invloed zou moeten hebben als de politie, en dat hij in dit geval blijkbaar die invloed ook wel echt gehad heeft. Oeps, mijn dochter gelooft me en zet wel haar money waar haar mouth is.

Of hij is een echte eikel en probeert zichzelf in te dekken, dat kan ook.

(Het artikel lijkt overigens over één dochter te gaan, niet meerdere.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 maart 2015 om 11:51.
Bovenbuur is offline  
Oud 28 maart 2015, 13:09   #3
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Kan het wel "begrijpen", die man zoekt in zijn onmacht ook maar iets of iemand om naar uit te halen. Hij snapt zelf ook wel dat hij als vader minstens net zo'n grote invloed zou moeten hebben als de politie, en dat hij in dit geval blijkbaar die invloed ook wel echt gehad heeft. Oeps, mijn dochter gelooft me en zet wel haar money waar haar mouth is.

Of hij is een echte eikel en probeert zichzelf in te dekken, dat kan ook.

(Het artikel lijkt overigens over één dochter te gaan, niet meerdere.)
Zou hij het écht vatten?
Zou hij beseffen dat dit het resultaat is van een opvoeding vol ingestampte haat?
Of mogen we stilaan beginnen spreken van een ingebakken slachtoffercultuur?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 30 maart 2015, 07:05   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Zou hij het écht vatten?
Zou hij beseffen dat dit het resultaat is van een opvoeding vol ingestampte haat?
Of mogen we stilaan beginnen spreken van een ingebakken slachtoffercultuur?
Muzelratten zoeken NOOIT de schuld bij zichzelf.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 30 maart 2015, 08:24   #5
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Kan het wel "begrijpen", die man zoekt in zijn onmacht ook maar iets of iemand om naar uit te halen. Hij snapt zelf ook wel dat hij als vader minstens net zo'n grote invloed zou moeten hebben als de politie, en dat hij in dit geval blijkbaar die invloed ook wel echt gehad heeft. Oeps, mijn dochter gelooft me en zet wel haar money waar haar mouth is.

Of hij is een echte eikel en probeert zichzelf in te dekken, dat kan ook.

(Het artikel lijkt overigens over één dochter te gaan, niet meerdere.)
Hoe één leidinggevende verschillende anderen kan meesleuren .
Tja , blijkbaar gebeurt het .
vlaams realist is offline  
Oud 30 maart 2015, 08:41   #6
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Jihadi-meisjes...

Iets belet me daar warm van te lopen.








Onlangs...

http://www.heraldsun.com.au/news/vic...herald+sun_rss
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 30 maart 2015 om 08:50.
zonbron is offline  
Oud 30 maart 2015, 11:44   #7
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Waarom vertrekken die meisjes ?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...hilarious.html

EXCLUSIVE: Father who blamed police for not stopping his daughter joining ISIS, attended 2012 rally led by hate preacher Anjem Choudary and attended by Lee Rigby killer
Father of one of three schoolgirl 'jihadi brides' captured on camera at rally
Abase Hussen has blamed police for placing a 'heavy burden' on his daughter. The police later apologised
In the video, he can be seen chanting at the rally led by notorious preacher
Footage shows him at the head of demonstration as US flag is burned
His daughter, Amira Abase, fled the UK last month to join Islamic State
He addressed Home Affairs Select Committee in wake of her disappearance


Read more: http://www.dailymailnews/article-301...#ixzz3VfGoGC9S
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Dat is dan zoals de praatjes van de familie vader en zoon Jejoen Bontinck.

Ik geloof nog niet 1/1000ste van wat die Bontincks allemaal uitkramen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 maart 2015 om 11:47.
Het Oosten is offline  
Oud 30 maart 2015, 16:39   #8
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Tja, papa Abase komt weeral uit de lucht vallen. Wat ik mij het meest afvraag is het volgende: waar zaten al die ouders toen hun koters aan het radicaliseren waren? Je merkt het toch wanneer je zoon plots zijn baard laat groeien, of wanneer je dochter plots toch met plezier die theedoek op haar hoofd zet? Hebben die ouders echt geen benul van wat hun kinderen bezig houdt? En zeg niet dat ze het te druk hebben met werken... De meeste van die mannen hangen oftewel rond op straat, oftewel in de haatmoskee, en de meeste van die moeders mogen nog geen enkel streepje daglicht zien of het boeit hun gewoon geen ene reet. En dan achteraf komen klagen en de schuld op de autoriteiten steken. Maar vooral niet kijken naar hun eigen achterlijke geimporteerde cultuur...
Akkoord met je standpunt.
Sukkelaar is offline  
Oud 30 maart 2015, 18:10   #9
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Tja, papa Abase komt weeral uit de lucht vallen. Wat ik mij het meest afvraag is het volgende: waar zaten al die ouders toen hun koters aan het radicaliseren waren? Je merkt het toch wanneer je zoon plots zijn baard laat groeien, of wanneer je dochter plots toch met plezier die theedoek op haar hoofd zet? Hebben die ouders echt geen benul van wat hun kinderen bezig houdt? En zeg niet dat ze het te druk hebben met werken... De meeste van die mannen hangen oftewel rond op straat, oftewel in de haatmoskee, en de meeste van die moeders mogen nog geen enkel streepje daglicht zien of het boeit hun gewoon geen ene reet. En dan achteraf komen klagen en de schuld op de autoriteiten steken. Maar vooral niet kijken naar hun eigen achterlijke geimporteerde cultuur...
Zo is het. En al zou de politie eventueel willen ingrijpen dan zijn de agenten weer de gore racisten en/of beroepen zij zich op de godsdienstvrijheid. De islam is en blijft rotzooi.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 maart 2015 om 18:10.
Lukkas is offline  
Oud 30 maart 2015, 19:33   #10
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zo is het. En al zou de politie eventueel willen ingrijpen dan zijn de agenten weer de gore racisten en/of beroepen zij zich op de godsdienstvrijheid. De islam is en blijft rotzooi.
Nee hoor, wij zijn gewoon racisten, dat is alles.
JBM is offline  
Oud 31 maart 2015, 01:53   #11
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Ik ben dat zo beu dat je in dit apenland gewoon je mening niet meer mag zeggen zonder aan de schandpaal genageld te worden zoals nu aan het gebeuren is met meneer de Wever. Ik ben jong en heb ook een mening! Die politiek correcte hypocrisie komt me de strot uit!
Als het je een troost kan wezen:jij bent l�*�*�*�*ng niet de enige die het de strot uitkomt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 31 maart 2015, 09:12   #12
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Ik ben dat zo beu dat je in dit apenland gewoon je mening niet meer mag zeggen zonder aan de schandpaal genageld te worden zoals nu aan het gebeuren is met meneer de Wever. Ik ben jong en heb ook een mening! Die politiek correcte hypocrisie komt me de strot uit!
Tja, de poco's zijn gewoon BANG voor de islam. In feite zijn ZIJ de islamofoben. Zij durven niet tegen de voortdurende eisen van de islamieten ingaan, uit schrik voor rellen of aanslagen. Dus kop in het zand en nog wat extra pamperen. De autochtoon moet slikken en zwijgen, maar ondertussen gaat onze leefwereld naar de knoppen. De poco's willen dat moslims zich hier thuis voelen, ten koste van alles. Zij verraden hun eigen volk. De monsterachtige multicultuur is alleen in het voordeel van allochtonen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 maart 2015 om 09:15.
Lukkas is offline  
Oud 31 maart 2015, 13:06   #13
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Ik ben dat zo beu dat je in dit apenland gewoon je mening niet meer mag zeggen zonder aan de schandpaal genageld te worden
Inderdaad! Zeker als politieker
Klein Licht is offline  
Oud 31 maart 2015, 15:20   #14
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Tja, papa Abase komt weeral uit de lucht vallen. Wat ik mij het meest afvraag is het volgende: waar zaten al die ouders toen hun koters aan het radicaliseren waren? Je merkt het toch wanneer je zoon plots zijn baard laat groeien, of wanneer je dochter plots toch met plezier die theedoek op haar hoofd zet? Hebben die ouders echt geen benul van wat hun kinderen bezig houdt? En zeg niet dat ze het te druk hebben met werken... De meeste van die mannen hangen oftewel rond op straat, oftewel in de haatmoskee, en de meeste van die moeders mogen nog geen enkel streepje daglicht zien of het boeit hun gewoon geen ene reet. En dan achteraf komen klagen en de schuld op de autoriteiten steken. Maar vooral niet kijken naar hun eigen achterlijke geimporteerde cultuur...
Ge moet eens weten dat wat ge daar zegt in feite de reden is dat wij in geen geval de uitleg moeten aanvaarden van ouders die zeggen dat ze het niet wisten dat hun zoon of dochter radicaliseerde. Ze weten of wisten het verdomd heel goed. Het is zeker een van de smerigste leugens die het moslimvolkje ons tracht aan te naaien. Ik zal zeggen waarom.

Iedereen heeft het fenomeen toch al eens meegemaakt dat bij een akkefietje op straat met een moslim, ongeluk of iets dergelijks, er binnen de kortste keren een twintigtal moslims rond staan. Hoe dikwijls op tram of bus komt de ene moslim de andere niet tegen, en kent hij hem bovendien nog. Het is een grote familie die moslims. Hun groepsverband, groepsgevoel is tientallen keren groter dan het onze. Iedereen kent blijkbaar iedereen in de moslimgemeenschap. Er is zo goed als geen individualiteit. Het zijn kuddemensen, schapen. Dus de kans dat de ene niet op de hoogte is wat de andere in het schild voert is eerder klein. In elk geval tientallen keren kleiner dan bij ons.

Het is in elk geval de reden dat ik zomaar niet klakkeloos geloof dat de ouders, maar vooral hun kennissen en vriendenkring niets hadden gemerkt dat die of die zich aan het radicaliseren was. Dat de ouders het niet wisten, dat zou eventueel nog kunnen, maar niet hun vrienden en kennissen.
DeProf_eet is offline  
Oud 31 maart 2015, 15:35   #15
FuckAllah
Vreemdeling
 
FuckAllah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 maart 2014
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Het is een grote familie die moslims.
Ze zullen allemaal al wel eens bij elkaar in hun hol gezeten hebben. 's Nachts dan want dan ziet Allaaaah het niet.
FuckAllah is offline  
Oud 31 maart 2015, 16:40   #16
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Wat ik mij ook afvraag: wat BEZIELT die meisjes om naar zulke helse landen te reizen? In godsnaam, wat??? Waarom zou een meisje zich inpakken, haar haren bedekken en trouwen met een man die ze nog nooit in haar leven heeft ontmoet? Zo'n vent die in de meeste van de gevallen nog geschifter is dan zij zelf? (denk terug aan het feit dat de meeste van die mannen er uiterst vreemde en gruwelijke seksfantasieen er op nahouden) Ik huiver, sidder en beef bij de gedachte! Hebben wij hier te maken met een brainwashende ideologie die mogelijk nog sterker is dan het Nazisme van destijds???

Arme, arme meisjes...Blijf toch thuis en haal een mooi diploma!

Ik kan dit echt niet begrijpen. Het gaat mijn verstand te boven.
Gelijk ook zij niet begrijpen dat het anders doen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 31 maart 2015, 16:41   #17
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Wat ik mij ook afvraag: wat BEZIELT die meisjes om naar zulke helse landen te reizen? In godsnaam, wat??? Waarom zou een meisje zich inpakken, haar haren bedekken en trouwen met een man die ze nog nooit in haar leven heeft ontmoet?
Misschien klopt het verhaaltje van de feministen dat alle vrouwen verlangen naar een diploma, een uitdagende professionele carrière en een onderdanige béta man die hen 'ruimte geeft' wel niet.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 31 maart 2015 om 16:41.
Thuleander is offline  
Oud 1 april 2015, 04:55   #18
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pimpernel Bekijk bericht
Wat ik mij ook afvraag: wat BEZIELT die meisjes om naar zulke helse landen te reizen? In godsnaam, wat??? Waarom zou een meisje zich inpakken, haar haren bedekken en trouwen met een man die ze nog nooit in haar leven heeft ontmoet? Zo'n vent die in de meeste van de gevallen nog geschifter is dan zij zelf? (denk terug aan het feit dat de meeste van die mannen er uiterst vreemde en gruwelijke seksfantasieen er op nahouden) Ik huiver, sidder en beef bij de gedachte! Hebben wij hier te maken met een brainwashende ideologie die mogelijk nog sterker is dan het Nazisme van destijds???

Arme, arme meisjes...Blijf toch thuis en haal een mooi diploma!

Ik kan dit echt niet begrijpen. Het gaat mijn verstand te boven.
In de late jaren 60 van de twintigste eeuw vroegen nogal wat mensen zich iets gelijkaardig af: wat bezielde toch die meisjes die zich door Charles Manson op sleeptouw lieten nemen?

Ikzelf vraag mij af waarom Mohamedanen politiebescherming en subsidies kunnen krijgen, en volgelingen van Charles Manson niet
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 1 april 2015 om 04:56.
djimi is offline  
Oud 1 april 2015, 23:24   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is dan zoals de praatjes van de familie vader en zoon Jejoen Bontinck.

Ik geloof nog niet 1/1000ste van wat die Bontincks allemaal uitkramen.
Vader en zoon Bontinck zijn geen muzelmeisjes.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be