Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 november 2019, 22:29   #21
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
binnenkort in de betere ocmw woning
In Mechelen zijn ze alvast verscheidene nieuwe blokken aan het optrekken...

De madammen weten dan naar waar toe....
Svennies is offline  
Oud 21 november 2019, 22:32   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Allee vooruit,de volgende zal ook al weer op de terugweg zijn...



https://www.hln.be/nieuws/buitenland...lgie~a707cf62/
En dat allemaal door de laksheid van de overheid.

Van al die dubbel paspoortigen die naar ginds vertrokken had men direct de Belgische nationaliteit bij vertrek moeten ontnemen.
En je sloeg daarmee 3 vliegen in 1 klap. Ze konden nooit meer legaal terug komen, geen enkele rechter kon nog verplichten dat krapuul terug binnen te pakken én zij die vertrokken hadden geen enkel bezwaar gemaakt dat ze hun Belgische nationaliteit kwijt waren, overtuigd dat ze waren dat ze naar het aards paradijs van het kalifaat vertrokken.
daiwa is offline  
Oud 22 november 2019, 00:22   #23
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Dat maakt niet uit,als er wat gebeurt zal het de schuld van het individu blijken...

De échte dader mag niet genoemd worden in dit politieke correcte land ,tenzij het een échte belg is die ergens ver weg kan geconnectioneerd worden met de rechtse zijde die dan direct tot extreem rechts wordt uitgeroepen....

Links echter mag op zijn twee oren slapen....

Verward,dat is de ergste kwalificatie die hun kan overkomen....
Svennies is offline  
Oud 22 november 2019, 07:02   #24
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En dat allemaal door de laksheid van de overheid.

Van al die dubbel paspoortigen die naar ginds vertrokken had men direct de Belgische nationaliteit bij vertrek moeten ontnemen.
En je sloeg daarmee 3 vliegen in 1 klap. Ze konden nooit meer legaal terug komen, geen enkele rechter kon nog verplichten dat krapuul terug binnen te pakken én zij die vertrokken hadden geen enkel bezwaar gemaakt dat ze hun Belgische nationaliteit kwijt waren, overtuigd dat ze waren dat ze naar het aards paradijs van het kalifaat vertrokken.
Er zou vast en zeker wel een rechter te vinden zijn die daar wel een probleem mee zou hebben en zo'n beslissing nietig zou verklaren.

Feit is ook dat die zogenaamde Belgische nationaliteit gewoonweg geen hol waard is. Sinds men ooit besloten heeft om die Belgische nationaliteit zomaar aan iedere klaploper ter wereld toe te kennen als er om gevraagd wordt en die klaplopers vervolgens levenslang toegang te geven aan de sociale zekerheid is de Belgische nationaliteit voor diegenen die hier al altijd gedijen gedegradeerd tot een last.
Hypochonder is offline  
Oud 22 november 2019, 19:46   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Sharia4 schijnt volgens een nieuwsuitzending de hand en het geld te hebben om ze bij te staan om ze terug naar België te loodsen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 23 november 2019, 06:56   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
De Belgische IS-weduwes Tatiana Wielandt en Bouchra Abouallal, die samen met hun zes kinderen zijn ontsnapt uit een Koerdisch kamp en naar Turkije konden vluchten, hebben zichzelf aangegeven bij de Turkse politie.
Waar schuilt daarbij het addertje onder het gras?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 23 november 2019, 14:15   #27
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waar schuilt daarbij het addertje onder het gras?
Uitlevering natuurlijk....

Aangezien die twee hier elk een gevangenisstraf van 5 jaar hebben open staan krijgen ze dus gratis tickets om met de vlieger terug te komen...
Svennies is offline  
Oud 23 november 2019, 17:39   #28
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En mocht er buiten het gerechtelijke apparaat nog iemand twijfelen aan de islamitische madammen en hun bedoelingen....
In Olland kijken ze er iets anders tegenaan:

"De Staat hoeft Nederlandse IS-vrouwen en hun kinderen die in Noord-Syrische kampen zitten, toch niet terug te halen naar Nederland. Het hof in Den Haag haalt met deze uitspraak een streep door de uitspraak van de rechtbank begin vorige week."


https://www.parool.nl/nederland/staa...alen~b73ffbb0/

In Belzjikistan gaat dat blijkbaar niet, insjallah...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 24 november 2019, 09:42   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Uitlevering natuurlijk....

Aangezien die twee hier elk een gevangenisstraf van 5 jaar hebben open staan krijgen ze dus gratis tickets om met de vlieger terug te komen...
Denkt u dat mochten ze tot hier geraken die 5 jaar zullen moeten zitten?

Ik geloof daar niets van want die gaan het vrij snel op een janken zetten dat ze niet bij hun 6 kindjes kunnen zijn.

Misschien zie ik het wel weer te zwartgallig ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 24 november 2019, 21:04   #30
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Denkt u dat mochten ze tot hier geraken die 5 jaar zullen moeten zitten?

Ik geloof daar niets van want die gaan het vrij snel op een janken zetten dat ze niet bij hun 6 kindjes kunnen zijn.

Misschien zie ik het wel weer te zwartgallig ...
Nee ,hoor,maar inmiddels zijn ze dan wel dank zij die uitlevering zonder al te veel moeite hier terug geraakt...
Svennies is offline  
Oud 25 november 2019, 11:48   #31
averechts
Partijlid
 
averechts's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2006
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 208
Standaard

[quote=Svennies;9176592]Nee ,hoor,maar inmiddels zijn ze dan wel dank zij die uitlevering zonder al te veel moeite hier terug geraakt...[/QUOTE

Net zoals in Duitsland gisteren , door een uitspraak van de rechtbank in Berlijn moesten ze die haatbaard broedkippen met hun kinderen terughalen want anders zouden deze schade ondervinden.
We zitten in een wurggreep van internationale verdragen gaande van mensenrechten en kinderrechten die nooit bedoelt waren voor zulk uitschot en we kunnen geen kant meer uit.
__________________
Uw waarheid,mijn waarheid maar wat is DE WAARHEID?
Die zal daar wel ergens tussenin liggen zeker?
averechts is offline  
Oud 29 november 2019, 20:20   #32
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

[quote=averechts;9177084]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Nee ,hoor,maar inmiddels zijn ze dan wel dank zij die uitlevering zonder al te veel moeite hier terug geraakt...[/QUOTE

Net zoals in Duitsland gisteren , door een uitspraak van de rechtbank in Berlijn moesten ze die haatbaard broedkippen met hun kinderen terughalen want anders zouden deze schade ondervinden.
We zitten in een wurggreep van internationale verdragen gaande van mensenrechten en kinderrechten die nooit bedoelt waren voor zulk uitschot en we kunnen geen kant meer uit.
Ze zijn niet zolang geleden terug aangekomen in België die twee IS strijdsters niet met de stoomboot uit Turkije maar met het vliegtuig.

Best begrijpelijk datb de Turken er zo snel mogelijk terug vanaf wilden.

Hop naar België en trek er daar uw plan mee.

Men pakte ze op en ze vlogen gelijk de gevangenis in, op de kosten van brave belastingbetalers van dit land uiteraard.

Ze zouden het zelfs nog kunnen aanvechten dat ze de cel ingevlogen zijn.

Dat zou er wel zwaar over zijn moest men ze gelijk terug vrijlaten maar ja onze rechtbanken 'kennende' zou iik er nog niet van verschieten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 november 2019 om 20:21.
Universalia is offline  
Oud 29 november 2019, 20:40   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

[quote=Universalia;9182217]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door averechts Bekijk bericht

Ze zijn niet zolang geleden terug aangekomen in België die twee IS strijdsters niet met de stoomboot uit Turkije maar met het vliegtuig.

Best begrijpelijk datb de Turken er zo snel mogelijk terug vanaf wilden.

Hop naar België en trek er daar uw plan mee.

Men pakte ze op en ze vlogen gelijk de gevangenis in, op de kosten van brave belastingbetalers van dit land uiteraard.

Ze zouden het zelfs nog kunnen aanvechten dat ze de cel ingevlogen zijn.

Dat zou er wel zwaar over zijn moest men ze gelijk terug vrijlaten maar ja onze rechtbanken 'kennende' zou iik er nog niet van verschieten.
Ze zullen wel een procedurefout kunnen inroepen.
Bobke is offline  
Oud 30 november 2019, 05:36   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

[quote=Bobke;9182241]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ze zullen wel een procedurefout kunnen inroepen.
Ik denk dat die héél snel op vrije voeten gaan zijn maar dat zal te maken hebben met 'follow the money' en personen die er een centje met weten bij te verdienen.

Ik vergat de link bij een vorig bericht.

Turkije stuurt twee Belgische IS-strijders terug naar ons land.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 30 november 2019, 17:59   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.417
Standaard

Kunnen we dat stuk "advocaat" (van de 2 duivels) ook niet beter naar Syrië sturen?

https://www.hln.be/video/is-vrouw-is...oneerd~p115896

Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 november 2019 om 18:00.
Skobelev is offline  
Oud 30 november 2019, 19:09   #36
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kunnen we dat stuk "advocaat" (van de 2 duivels) ook niet beter naar Syrië sturen?

https://www.hln.be/video/is-vrouw-is...oneerd~p115896
volgens hem zijn zij breekbaar
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 30 november 2019, 19:21   #37
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.888
Standaard

Die ganse santekraam van proces zal opnieuw overgedaan moeten worden vrees ik. Vonnis bij verstek...
Dadeemelee is offline  
Oud 30 november 2019, 19:24   #38
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kunnen we dat stuk "advocaat" (van de 2 duivels) ook niet beter naar Syrië sturen?

https://www.hln.be/video/is-vrouw-is...oneerd~p115896
Misschien moeten we als later blijkt dat een van die madammen hier slachtoffers maakt die advocaat dan maar gaan aanklagen wegens lidmaatschap bij een terroristische organisatie....
Svennies is offline  
Oud 30 november 2019, 19:38   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kunnen we dat stuk "advocaat" (van de 2 duivels) ook niet beter naar Syrië sturen?

https://www.hln.be/video/is-vrouw-is...oneerd~p115896
hij is het zelfde stuk ongeluk die het leven van kleuterjuf Magalie ("Blokkendoos") verwoest heeft.

https://www.demorgen.be/nieuws/juf-m...w.google.be%2F
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 30 november 2019, 20:25   #40
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Zoals ik al eerder wist te schrijven: 'het janken is begonnen'

Teruggekeerde IS-strijdster verloor drie kinderen in oorlog.

Terugblikkende in de geschiedenis zijn er zoveel mensen die kinderen en familieleden verloren in oorlogen, die niet eens lid waren van de één of andere terroristische beweging.

Opletten nu want alle registers zullen opengetrokken worden om aan de celstraffen te ontsnappen.

p.s.

Advocaat van teruggekeerde ISIS-vrouw zegt dat zijn cliënte “totaal gedesillusioneerd” is: “Dit is een frêle, uitgehongerde jongedame”

De vraag die rijst is dan meneer de 'advocaat': hebben zij dat zelf niet gezocht?

Sorry, geen compassie mee.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be