Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2019, 00:24   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Het verschil is,dat tegenwoordig je sowieso aan informatie geraakt, en als duiding vanuit je opvoeders verboden is, dan is het einde zoek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wel, daar gaat het niet over. Wel wil de Poolse regering een einde maken aan de introductie van een lessenpakket seksuele voorlichting dat door de Wereldgezondheidsorganisatie ontwikkeld werd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 00:41   #62
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Blijkbaar niet. Het gemiddeld aantal kinderen per vrouw ligt in Polen veel lager dan in België.
Sgandalich! Hopelijk brengt meneer de aartsbisschop daar alras verandering in. Ik geloof nooit dat die Polen minder sex hebben. Dus moet het zijn dat ze zich meer dan hier bedienen van zondige middelen als de pil of het condoom.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 21:23   #63
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
What's the difference ?
We sponsoren die boerkes nu al jaren in de hoop dat daar economisch (dat lukt aardig vanwege de massale steun nodig om de infrastructuur te verbeteren en de toenamen van internationale handel ) en op vlak van kennisontwikkeling ( dat zit in de lift ) wat verandert maar beiden gaan even snel stagneren en zelfs omdraaien als het van die pilaarbijters en hun schapen zal afhangen.
Euh, je hebt er iets op tegen om Polen te subsidieren want hun denkwijze stemt niet overeen met de jouwe. Maar je wil wel meer middelen voor vluchtelingen terwijl er onder hen mogelijks geloven dat besnijdenis van meisjes best OK is, dat homosexuelen moeten opgehangen worden en de sharia de grondwet moet vervangen.

Dus waarom heb jij wel begrip voor de ene achterlijkheid maar niet voor de andere?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 23:16   #64
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Euh, je hebt er iets op tegen om Polen te subsidieren want hun denkwijze stemt niet overeen met de jouwe. Maar je wil wel meer middelen voor vluchtelingen terwijl er onder hen mogelijks geloven dat besnijdenis van meisjes best OK is, dat homosexuelen moeten opgehangen worden en de sharia de grondwet moet vervangen.

Dus waarom heb jij wel begrip voor de ene achterlijkheid maar niet voor de andere?
Ik vrees dat ge het één en 't ander totaal verkeerd begrepen hebben.
Ik heb me niet echt uitgelaten over steun en niet steun buiten dat in het EU-kader

En dat van die vluchtelingen helpen met de vrijgekomen fondsen heb je blijkbaar ook verkeerd begrepen (okay was misschien niet zo duidelijk) ...

Daar bedoelde ik de vluchtelingen mee vanuit Polen door en na dat de Poolse boerkes het daar helemaal naar de kloten helpen.
Het gaat over homseksuelen, Joden, linksen, etc ( waarschijnlijk volgen de zeldzame Moslims (0,7 %) ook nog )
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2019, 04:19   #65
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ik vrees dat ge het één en 't ander totaal verkeerd begrepen hebben.
Ik heb me niet echt uitgelaten over steun en niet steun buiten dat in het EU-kader

En dat van die vluchtelingen helpen met de vrijgekomen fondsen heb je blijkbaar ook verkeerd begrepen (okay was misschien niet zo duidelijk) ...

Daar bedoelde ik de vluchtelingen mee vanuit Polen door en na dat de Poolse boerkes het daar helemaal naar de kloten helpen.
Het gaat over homseksuelen, Joden, linksen, etc ( waarschijnlijk volgen de zeldzame Moslims (0,7 %) ook nog )
I see. Wel, die vluchtelingen kunnen zich reeds vrij verplaatsen in de EU. Ik denk niet dat er daar specifieke fondsen voor moeten gezocht worden. Mss kunnen ze het statuut van politiek vluchteling krijgen. Maar dat zou wel moeilijk liggen binnen de EU.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 20 november 2019 om 04:20.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2019, 13:43   #66
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie moet er veel meer aan bod komen dan alleen "de bloemetjes en de bijtjes", hoor.
Ah , achterlichting ipv voorlichting !!

Sommige kunnen nog niet kruipen en willen al wel kinderen !!
Ik zeg altijd , leer eerst voor uw eigen zorgen !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
https://www.trouw.nl/buitenland/pole...ieden~bd0a33f6

Overtrokken reactie: de bedoeling van de wet is blijkbaar het verbieden van het aanmoedigen van seksuele betrekkingen onder de 15 jaar.
Mercikes voor de verduidelijking !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2019, 14:40   #67
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
https://www.trouw.nl/buitenland/pole...eden~bd0a33f6/

Overtrokken reactie: de bedoeling van de wet is blijkbaar het verbieden van het aanmoedigen van seksuele betrekkingen onder de 15 jaar.
dat is wel 4e middelbaar leeftijd, voor die tijd zou je toch wel al voorlichting mogen krijgen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be