Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 oktober 2002, 22:03   #1
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Judeo-maçonnieke subversie die vooral woekert in de huidige regeringen, de universiteiten VUB en UG, de "v"RT, enz... heeft er weer een bekende kop bij: de joodse VUB-prof Wim Betz.


De joodse VUB-prof Betz

Betz vindt het nodig als hoogleraar en diensthoofd huisartsopleiding aan de VUB een euthanasiecursus in te lassen. De jood Betz gaat jonge artsen in spe aanleren hoe ze "ongewenste" bejaarden en zieken efficiënt zonder juridische moeilijkheden van kant kunnen maken.

Betz is ook actief in de organisatie SKEPP. Deze organisatie groepeert hoogleraars en andere academici die ten strijde willen trekken tegen wat zij bijgeloof en "pseudo-wetenschap" noemen. Deze club is bijvoorbeeld een hardnekkige tegenstander geweest van de homeopathische geneeswijze, keert zich af van godsdienst en spirituele zaken (de behoefte daaraan is nochtans een typisch menselijke eigenschap) en wenst in feite een vrijzinnige duiveluitdrijving te realiseren, waarbij de duivel gelijk gesteld wordt met alles wat niet voldoende "rationeel" is.

De paars-groene judeo-maçonnieke junta heeft door de uiterst liberale euthanasiewet zaken zoals wat Betz nu van plan is mogelijk gemaakt.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2002, 06:10   #2
merel
Gouverneur
 
merel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 september 2002
Berichten: 1.037
Standaard

1 De euthanasiecursus is een logisch gevolg van de goedgekeurde euthanasiewet. Voorstanders kunnen enkel juichen dat de wet er is, tegenstanders hoeven niet te vrezen, niemand is verplicht er gebruik van te maken.

2 Tegenstander zijn van pseudo-wetenschappelijke zaken en dit niet achter stoelen of banken steken is het goed recht van iedereen, als men heilig overtuigd is van zijn gelijk, waarom dan niet dit zo ruim mogelijk trachten te verspreiden.

3 Of de behoefte aan een godsdienst onontbeerlijk is voor de mens bepaalt iedereen elk individu voor zichzelf, ik heb er geen nood aan.

4 Wat doet het hier ter zake dat die man joods is? Dit is een feit dat totaal irrelevant is.
merel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2002, 06:56   #3
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merel
4 Wat doet het hier ter zake dat die man joods is? Dit is een feit dat totaal irrelevant is.
Gemakkelijk te verklaren.
Guderian erfde misschien ooit een voorraadje Zyklon-B, en het jeukt waarschijnlijk om er mee te experimenteren.
Voor de rest begrijp ik niet wat de afkomst van iemand ertoe doet om al dan niet te doceren. M.i. telt alleen vakbekwaamheid, maar daar zijn er blijkbaar andere (ietwat verouderde) meningen over in omloop.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2002, 08:12   #4
Linus
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 maart 2002
Berichten: 276
Standaard

Professor Betz is zo te lezen een man naar mijn hart!

Guderian daarentegen kan het weer mooi verwoorden, "paars-groene judeo-maçonnieke junta", "'ongewenste' bejaarden en zieken efficiënt zonder juridische moeilijkheden van kant kunnen maken",... Niet alleen verzint hij elke week een nieuwe variant van de junta, hij heeft duidelijk niet de meest verlichte ideeën over euthanasie (om niet te zeggen dat hij uit zijn nek lult).

Linus
__________________
I'm a bee with a deadly sting!
Frank'n' Furter
Linus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2002, 09:04   #5
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Dat een nazi als Uzelve het niet kan vinden met een Jood die een euthanasiecursus geeft, is vrij normaal. Ik denk echter dat ik voor iedereen spreek als ik zeg: Take your nazi shit elsewhere.

http://www.absofacts.com/biografie/d...ianheinz.shtml
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2002, 09:11   #6
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Ik vind het ook grappig hoe U steeds de meest bombastische woorden gebruikt. Subversie betekent: aantasting van de bestaande orde. Aangezien paars-groen tot Uw grote spijt deel van de gevestigde orde uitmaakt, zit U dus een beetje fout deze keer. Maar ik geef toe: het klonk héél mooi.
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2002, 12:33   #7
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

"Judo-maçonieke' complotten? Horen er daar ook niet de 'bolsjewieke' en 'liberale' bij, want zo had Hitler het ooit eens genoemd. Inderdaad mensen, de joden, vrijmetselaars, communisten en liberalen hebben allemaal samen een groot complot uitgedacht om het verheven arische ras ten val te brengen....


(Voor wie niet tussen de lijnen kan lezen, ik was sarcastisch bezig)
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 15:52   #8
Coekie
Provinciaal Gedeputeerde
 
Coekie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2002
Berichten: 830
Standaard

Trouwens Guderian, kan je mij eens uitleggen hoe iemand tegelijkertijd jood kan zijn en een vrijzinnige die zich afzet tegen godsdienst of spirituele zaken?

Ik meen hier enige contradictie in te bespeuren. 8)

Coekie
__________________
Every sperm is sacred.
Every sperm is good.
Every sperm is needed
In your neighbourhood.
Coekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 18:22   #9
merel
Gouverneur
 
merel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 september 2002
Berichten: 1.037
Standaard

Het is niet moeilijk om uit te leggen hoe je tegelijkertijd jood kan zijn en vrijzinnig. Jood zijn is geen geloof. Jood ben je door bloedlijn. Jood zijn wordt doorgegeven van moeder op kinderen. Zonen en dochters van een joodse moeder zijn dus joods, en de zonen en dochters van die dochter eveneens. De kinderen van de joodse zoon zijn enkel joods als de zoon de kinderen krijgt bij een joodse vrouw.
merel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 21:25   #10
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

die volksverraders...

VLAANDEREN HOUZEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2002, 21:26   #11
merel
Gouverneur
 
merel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 september 2002
Berichten: 1.037
Standaard

Joden die vrijzinnig zijn, zijn volksverraders?
merel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2002, 13:26   #12
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Ik ben nog nooit in een loge geweest, maar aan de hand van wat ik erover gelezen en gehoord heb, kan ik toch niet zeggen dat vrijmetselaars niet spiritueel zijn. Integendeel zelfs, soms nog spiritueler dan het dogmatische karakter van het katholicisme.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be