Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2012, 07:15   #41
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
straks komt hij weer eens met zijn vuistje molenwieken op het scherm, dat we allemaal niet solidair genoeg zijn, geen familiewaarden hebben en blahblahblah

van die boer geen eieren meer!
Hij is inderdaad een voorbeeldig persoon.
Hij wil teminste inleveren.
Hij vormt een hechte familie met al zijn kinderen.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 07:16   #42
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brem Bekijk bericht
Iedereen gelijk, iedereen solidair: weg met die dotaties! http://www.facebook.com/pages/Weg-me...49279755183295
Hela, en wie gaat dan het land redden?
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 07:17   #43
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen Bekijk bericht
Ik begin te vermoeden waaróm de dotaties blijven zoals zij zijn. De wisselwerking tussen Albert en Di Rupo is ervan de oorzaak dat Albert in ruil voor zijn politieke steun aan het aanblijven van Di Rupo als verduidelijker, verkenner, preformateur, formateur en uiteindelijk als minister-president zijn dotaties mag behouden. Herinner ook nog even de spelletjes die beiden hebben gespeeld met het woedend dichtslaan van deuren, stampvoeten van ongeduld en het laten invliegen van de koning van vakantiereces om de druk op de onderhandelaars op te voeren.

Zo zit het en niet anders.
En vergeet niet dat "onze" premier wil aanblijven tot 2019, hij verwacht steun in ruil voor de stijgende dodaties.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 07:21   #44
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
In ieder geval, ik pik dit niet zomaar. Ik doe de moeite om hier te komen debatteren. Ik steek hier mijn tijd en energie in. Het regime is echter machtig. Ze hebben dus veel geld. En dus is het niet makkelijk om hier iets aan te doen. De PS misbruikt haar macht.
Welkom in de echte wereld.
Als je de reacties van sommige mensen hier leest over politieke feiten, dan weet u waarom het hier (is België) zover is kunnen komen.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 07:22   #45
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Wel, ik dacht aan betogingen of aan ludieke akties.
Betogingen? Daar wordt eens mee gelachen, net omdat er in België zoveel betogingen zijn.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 08:56   #46
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Betogingen? Daar wordt eens mee gelachen, net omdat er in België zoveel betogingen zijn.
Ze moeten maar voortdoen. Nu ook bekend raakt dat de ministers zichzelf 8% weddeverhoging hebben toegekend en hun cabinetten zelfs hebben uitgebreid !

Ministers kennen zichzelf 8% loonsverhoging toe

Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 8 januari 2012 om 08:58.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 21:15   #47
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
U haalt 2 dingen door elkaar: ambtenarij en politiek. Het zijn dan wel congruente instanties, het zijn vooralsnog geen 100% communicerende vaten.
Albert II heeft genoeg achterover geslagen, veel te veel en al veel te lang. Op hoeveel werd zijn vermogen geschat? EEN MILJARD EURO.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De dotaties voor de leden van de koninklijke familie gaan dit jaar met zo'n 3 procent omhoog.
Thanks voor de verduidelijking Vigilante VL. Men leert bij
Maar mijn punt is dat 1 man (familie) het niet zal uitmaken. Ik mag nog gerust zeggen dat we hier in BE op het hoogste niveau nog niet te maken hebben met toestanden als in (ex)Libië?
Mijn punt is ook het aantal ambtenaren per inwoner. Maak hiervan werk, en ik denk dat de Vorst ook nog wel iets zal overhouden, samen met de bevolking.
Het door mezelf laatst gekende cijfer over het geschat vermogen van onze Vorst is +-600 miljoen, wat achterhaald is, en inderdaad zal zijn gestegen, mogelijks tot 1 miljard.
Vooralsnog is onze Vorst weinig, zoniet de minst, vermogende Vorst in de EU.
PS: de loonverhoging is ook geen vergissing zoals de politici hebben gehad?
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 8 januari 2012 om 21:20.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 23:40   #48
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Als je die twee thema's van elkaar losmaakt, ben je net aan het doen waar de Walen op aansturen. "Nous sommes tous unis, tous des belges", ja dat is waar, als je je als Nederlandstalige compleet onderwerpt en je alles laat afnemen van economische welvaart tot grondgebied toe!!!

De belastingen en de koopkracht gaat er nu net op achteruit omdat wij heel dat Waals-Brussels vehikel met vierkante wielen al decennia moeten financieren en er nog voor beledigd worden ook. Dat heet "in een abusieve relatie zitten" in mijn wereldbeeld.

Dus als je die twee van elkaar losmaakt, Francofoon economisch geweld en Francofoon taalkundig/imperialistisch geweld, dan ben je heel slecht bezig.

Mag ik vragen uit welke provincie u komt? (dit is geen belediging, gewoon oprechte interesse)

Dit is een misverstand. Persoonlijk ben ik tégen de verfransing van Vlaanderen. Ik beschouw mezelf niet als écht nationalist, maar ik vind wel dat Vlaanderen Nederlandstalig moet blijven.
Ik ben opgegroeid in Vlaams Brabant, niet zo ver van Brussel. Ik ken het probleem goed. En ik stel vast dat veel Vlamingen geen problemen hebben met verfransing. In 1999 zei iemand van de VU "Ik heb liever dat ze in het Nederlands zingt en bij de laatsten eindigt dan dat ze in het Engels zingt en wint". Velen hebben daar toen negatief op gereageerd. Hij kreeg weinig of geen steun. Het is bekend dat veel Vlamingen Frans spreken tegen Franstaligen. Ik vind dat ze dat niet zouden moeten doen.
Wat Urbanus vroeger deed was fantastisch en in mijn ogen zéér waardevol. Hij beschrijft de situatie in de rand erg goed. Nu hebben we Filip van 't Hof van commerce, maar die is van Izegem. Hij is zo'n beetje de opvolger van Urbanus, maar dan van een andere streek.
Mijn droom is dat een twintiger nu iets doet zoals Urbanus deed. Iemand met veel talent en met veel ambitie. Regi heeft wel erg veel ambitie. Hij schrijft liedjes, dus hij zou het kunnen doen. Hij speelt trouwens ook gitaar. Maar hij is van Limburg, dus... En zijn liedjes zijn in het Engels.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 23:52   #49
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Betogingen? Daar wordt eens mee gelachen, net omdat er in België zoveel betogingen zijn.
En de witte mars dan? Betogen is gewoon iets dat de Vlaming zou moeten doen, da's mijn persoonlijke mening. Ik had gehoopt dat er weer zoiets als de witte marsen zou plaatsvinden, maar nee. Blijkbaar is 't nog niet erg genoeg. Een ludieke aktie is ook goed.
Iemand die liedjes schrijft zoals Urbanus dat kan, is iets wat ik echt mis bij de jonge generatie. Het hoeft niet hetzelfde genre te zijn als Urbanus. Als het onderwerp (de Vlaamse rand, het Pajottenland) maar hetzelfde is. Maar ja, straks zal het te laat zijn. Er is de vergrijzing en veel jongeren emigreren uit het Pajottenland, of toch verder weg van Brussel om financiële redenen. De weinige autochtone jongeren die er nog zijn kunnen vaak niet in hun dorp blijven en pikken dat zomaar. Ik lijk wel de enige die verontwaardigd is. In de media zijn ze heel diep geschokt en erg verontwaardigd omdat vreemdelingen niet welkom zouden zijn. Ik ben verontwaardigd omdat jongeren in het Pajottenlnad vaak niet in hun eigen dorp, waar ze opgegroeid zijn, kunnen blijven. Ik ben dus erg blij dat we het werk van Urbanus nog hebben. Dat is opgenomen, dat is bewaard gebleven. Gelukkig.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2012, 23:57   #50
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Moest ik een songwriter zijn en het Brussels, Vlaams dialect spreken, ik ging direct aan de slag. Of liever: dan had ik dat al lang gedaan. Maar ik heb niet genoeg muzikaal talent en ik spreek het dialect van Brussel niet. Dus... Of een scenario is ook goed. Met een digitale camera kan je dat opnemen en op internet zetten. Maar ja, daarvoor moet je talent hebben.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 18:25   #51
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Koninklijke dotaties stijgen in 2012

06 januari 2012, 19:07


De dotaties voor de leden van de koninklijke familie gaan dit jaar met zo'n 3 procent omhoog. Nochtans staat in het regeerakkoord uitdrukkelijk dat de dotaties gedurende twee jaar bevroren zullen worden, hekelt N-VA-Kamerlid Theo Francken vrijdag. In totaal gaat het om een stijging met 423.000 euro tot 14,3 miljoen.

"De koning zegt in zijn kerstboodschap dat iedereen offers zal moeten brengen om uit de crisis te geraken. Iedereen behalve hijzelf en zijn familie", sneert Francken.
"De begroting liegt er niet om (...) Geen enkel lid van de koninklijke familie krijgt minder. Meer nog, de koning stijgt het sterkst. Dat is wel een erg creatieve wijze van bevriezen".
Nieuw beveiligingssysteem
Bovendien blijkt dat de aankoop van een nieuw beveiligingssysteem voor de koninklijke domeinen van Laken, Belvédère, Stuyvenberg en Châteauneuf niet voor rekening is van de civiele lijst, maar voor de Regie der Gebouwen. Nochtans staat die niet in voor het beheer van de betrokken domeinen.
"De Regie der Gebouwen zal voortaan dus kosten op zich moeten nemen die eigenlijk de koninklijke schenking of de koning zelf moet betalen", besluit Francken. De N-VA'er eist dan ook de schrapping van de regeling, al beseft hij dat de koninklijke schenking - die de domeinen beheert - al jaren in slechte papieren zit. "Maar de koninklijke schenking moet haar financiële huishouden zelf op orde krijgen, dat moet de belastingbetaler niet doen", besluit hij.

Ook ik hoop dat van stijging geen sprake zal zijn, en dat geloof ik ook.

Ik heb toch enkele bemerkingen:

1/ We weten niet precies hoe de vork aan de steel zit; hoe juist is de berichtgeving?

2/ Of er nu een stijging is of niet; het gaat ons in principe niet aan. De Koning moeit zich ook niet met onze financiën.

3/ Zijne Majesteit de Koning was/is nooit vragende partij voor deze steiging. Allerlei factoren hebben invloed waaronder de index.

4/ En heel belangrijk! Volgens mij zou het goed kunnen zijn dat onze Vorst zal afzien van de opslag. Dat deed Hij vorig jaar ook. Proficiat wat een geste! Gaan jullie afzien van jullie opslag?? Dus zeg niet dat onze Vorst niet sociaal is.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 19:12   #52
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ook ik hoop dat van stijging geen sprake zal zijn, en dat geloof ik ook.
Natuurlijk geloof jij dat, het tegenovergestelde zou me eerlijk gezegd verbazen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik heb toch enkele bemerkingen:
We hebben allemaal bemerkingen, niets nieuws onder de zon zou ik zo zeggen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
1/ We weten niet precies hoe de vork aan de steel zit; hoe juist is de berichtgeving?
De berichtgeving is zeer juist, daar moet u dus niet aan twijfelen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
2/ Of er nu een stijging is of niet; het gaat ons in principe niet aan. De Koning moeit zich ook niet met onze financiën.
De koning moet mijn financien ook niet betalen, wij die van hem wel.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
3/ Zijne Majesteit de Koning was/is nooit vragende partij voor deze steiging. Allerlei factoren hebben invloed waaronder de index.
Natuurlijk niet, eigenlijk moest deze miljardair niets krijgen, hij heeft reeds genoeg.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
4/ En heel belangrijk! Volgens mij zou het goed kunnen zijn dat onze Vorst zal afzien van de opslag.
Natuurlijk zal er een "charmeoffensief" ingezet worden. Die smeerlappen van de N-VA toch, alles leggen ze bloot, dit ondanks het feit dat ze een studiedienst van tweemaal niets hebben.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Dat deed Hij vorig jaar ook. Proficiat wat een geste! Gaan jullie afzien van jullie opslag?? Dus zeg niet dat onze Vorst niet sociaal is.
Inderdaad wat een geste. Ondertussen souperen hij en zijn kinderen het geld van de koninklijke schenking op. Ze bouwen, verbouwen, renoveren dat het een lieve lust is. Binnenkort kunnen wij bijspringen om de koninklijke schenking te ondersteunen.

En sociaal is ie, hij heeft zijn zaad gratis weggeven, hij wil er echter geen verantwoordelijkheid voor dragen, laat staan dat ie zijn kind (eren)zal erkennen.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2012, 22:25   #53
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Omdat Vlamingen gehersenspoelde, myopische slachtkalveren zijn die bijna genetisch opgekweekt werden om te buigen en te ondergaan. Dat gaat heel ver, tot ver in de indoctrinatiemethodes binnen de multitudes aan onderwijsvormen in dit land, de media, sociale gewenstheid, het identiteitsgevoel, bewustzijnsvermogen, etc etc...

Dus effectief zoals je zegt, het gaat om een mentaliteit die ons met de paplepel ingegeven werd.

En dus: ludieke actie? Ludiek is dan eigenlijk met jezelf staan lachen, zoals op carnaval e.d.m. Hier is de praalwagen, daar is Geert Hoste zijn idiote en irritante conference, ha-ha ho-ho, straks zijn we zo arm als de straat, maar als het lachen ons maar niet vergaat... ho-ho hi-hi

Dat is geen burgerlijke ongehoorzaamheid meer, maar burgerlijke intellectuele capitulatie.


De bedoeling is om te tonen dat je tegen het regime bent. Dat is belangrijk, want ik las hier net iets over fraude bij de komende verkiezingen in oktober. Het moet duidelijk zijn wat de Vlamingen van het regime vinden. Ook kan aktie voeren gevolgen hebben voor de manier van denken hier. Vroeger deden sommigen spottend over Vlaams nationalisme. In de media stelt men dat Vlamingen niet zelfbewust mogen zijn. Dat is onzin en dat moet duidelijk gemaakt worden. Daar zijn verschillende manieren voor. Trouwens, ludiek of niet, het gaat over de inhoud. Die mag natuurlijk niet verloren gaan, he. Het ludieke is bijkomstig. Hou je daarvan? Goed. Hou je daar niet van? Ook goed. Dat maakt niet uit. Wat telt is de inhoud, de boodschap die je hebt.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 11:12   #54
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
ultieme hypocrisie :Koninklijke dotaties stijgen in 2012
Iedereen zijn dotaties stijgen regelmatig
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 19:09   #55
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Koninklijke dotaties stijgen in 2012

06 januari 2012, 19:07


De dotaties voor de leden van de koninklijke familie gaan dit jaar met zo'n 3 procent omhoog. Nochtans staat in het regeerakkoord uitdrukkelijk dat de dotaties gedurende twee jaar bevroren zullen worden, hekelt N-VA-Kamerlid Theo Francken vrijdag.
Ere wie ere toekomt guido.

Citaat:
Weggeplukt bij de webstek van Barbara Pas :

In het VRT-journaal was het vandaag groot nieuws dat de dotaties van het koningshuis nog stijgen in 2012. Deze dotaties waren aan de orde in de Kamer op 22 december ll. toen ze in het ontwerp van de diverse bepalingen werden vastgelegd. Als enige ben ik toen daarover tussengekomen om aan te tonen dat die dotaties stijgen. Niemand van de N-va kwam daar op tussen. In tegenstelling tot VRT-journalisten in de tribune, was Theo Francken tijdens die plenaire zitting niet aanwezig.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:53   #56
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Even mijn eigen bericht aanpassen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Dit is een misverstand. Persoonlijk ben ik tégen de verfransing van Vlaanderen. Ik beschouw mezelf niet als écht nationalist, maar ik vind wel dat Vlaanderen Nederlandstalig moet blijven.
Ik ben opgegroeid in Vlaams Brabant, niet zo ver van Brussel. Ik ken het probleem goed. En ik stel vast dat veel Vlamingen geen problemen hebben met verfransing. In 1999 zei iemand van de VU over Eurosong: "Ik heb liever dat ze in het Nederlands zingt en bij de laatsten eindigt dan dat ze in het Engels zingt en wint". Velen hebben daar toen negatief op gereageerd. Hij kreeg weinig of geen steun. Het is bekend dat veel Vlamingen Frans spreken tegen Franstaligen. Ik vind dat ze dat niet zouden moeten doen.
Wat Urbanus vroeger deed was fantastisch en in mijn ogen zéér waardevol. Hij beschrijft de situatie in de rand erg goed. Nu hebben we Filip van 't Hof van commerce, maar die is van Izegem. Hij is zo'n beetje de opvolger van Urbanus, maar dan van een andere streek.
Mijn droom is dat een twintiger nu iets doet zoals Urbanus deed. Iemand met veel talent en met veel ambitie. Regi heeft wel erg veel ambitie. Hij schrijft liedjes, dus hij zou het kunnen doen. Hij speelt trouwens ook gitaar. Maar hij is van Limburg, dus... En zijn liedjes zijn in het Engels. Clouseau zou het kunnen doen. Zij zijn van de Vlaamse rand, maar ja, die zingen liever "leve België".
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:56   #57
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Als je die twee thema's van elkaar losmaakt, ben je net aan het doen waar de Walen op aansturen. "Nous sommes tous unis, tous des belges", ja dat is waar, als je je als Nederlandstalige compleet onderwerpt en je alles laat afnemen van economische welvaart tot grondgebied toe!!!

De belastingen en de koopkracht gaat er nu net op achteruit omdat wij heel dat Waals-Brussels vehikel met vierkante wielen al decennia moeten financieren en er nog voor beledigd worden ook. Dat heet "in een abusieve relatie zitten" in mijn wereldbeeld.

Dus als je die twee van elkaar losmaakt, Francofoon economisch geweld en Francofoon taalkundig/imperialistisch geweld, dan ben je heel slecht bezig.

Mag ik vragen uit welke provincie u komt? (dit is geen belediging, gewoon oprechte interesse)
Ik heb gereageerd op uw bericht. Maar het lijkt erop dat verder hier niemand geïnteresseerd is. Ik vat dat op als onverschilligheid.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 00:04   #58
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik kan niet goed organiseren. De organisatie zou dus zwak zijn, of zelfs heel zwak. Bovendien geven de Belgicisten niet zomaar op. Zij blijven proberen om Elio's heilstaat te redden. Daarbij gaan ze soms ver. Ik zou dat niet aankunnen. Bovendien moet het om een grote groep opstandelingen gaan, anders mislukt het.
Heel slim.
Nooit je tegenstander onderschatten zoals de meeste flaminganten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 00:09   #59
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Het moet duidelijk zijn wat de Vlamingen van het regime vinden.
't Kan beter, 't kan slechter.
Citaat:
Vroeger deden sommigen spottend over Vlaams nationalisme.
Vendelzwaaien, missen lezen, zangfeesten en andere pensenkermissen, zijn nu eenmaal een bron van vermaak.


Citaat:
In de media stelt men dat Vlamingen niet zelfbewust mogen zijn.
In welke krant? Link eens een artikeltje?
Op welke radio? Link eens een podcast of audiofragment?
Op welke zender?
Youtube filmke?


Citaat:
Wat telt is de inhoud, de boodschap die je hebt
Aan al dat flamingant gedoe heb ik geen boodschap.
Tenzij een grote.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 00:39   #60
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
't Kan beter, 't kan slechter.
Vendelzwaaien, missen lezen, zangfeesten en andere pensenkermissen, zijn nu eenmaal een bron van vermaak.


In welke krant? Link eens een artikeltje?
Op welke radio? Link eens een podcast of audiofragment?
Op welke zender?
Youtube filmke?


Aan al dat flamingant gedoe heb ik geen boodschap.
Tenzij een grote.

Zoals ik eerder al zei: Ik beschouw mezelf niet als een écht nationalist. Ik vind dat de federale regering, gans dat regime wel heel slecht bezig is. Nog slechter? Dan zijn we helemaal zoiets als een ontwikkelingsland in zwart Afrika of zo. Of dan gaan we daar zeker naartoe. Nogmaals: ik ben geen echte nationalist, maar het regime dat we hier tegenwoordig hebben is zo slecht, dat ik nu vind dat Vlaanderen snel onafhankelijk moet worden.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be