Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 mei 2018, 02:02   #21
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Even zielig als die hajis dus.
We zouden beter wérken om die hajis te onderhouden hé.

Dat zou niet zielig zijn hé.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 02:23   #22
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
We zouden beter wérken om die hajis te onderhouden hé.

Dat zou niet zielig zijn hé.
Grow up en doe eens iets voor jezelf en uit jezelf.

T is geen game. Only one life.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 02:34   #23
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Only one life, witmans!

Grow up
en ga belastingen betalen voor infinite hajis die u komen vervangen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 09:55   #24
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ben jij een laaggeschoolde allochtoon? Nee, je wil echt man achter de haard zijn.
Achter de baard, kan dat ook?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 10:03   #25
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Een van de redenen waarom er duizenden perfect normale, intelligente jonge mannen liever de hele dag gamen dan te gaan werken is het abnormaal hoge aantal onuitstaanbare kutwijven dat de moderne werkvloer bevolkt.







KOTS KOTS KOTS KOTS!


Enkel gedomesticeerde soy boys en bugmen kunnen overleven in deze biotoop van roddel, achterklap en heimelijke, keurende blikken.
Elke normale man zegt in deze omstandigheden na enige tijd: fuck it, ik ga lekker gamen.
https://www.youtube.com/watch?v=UKnkc-4ZzEU

Het leuke is dan weer dat er steeds meer vrouwen aan het werken zijn voor steeds meer mannen hun uitkeringen.

Allez.

Nog een fijn weekend allemaal.
Godverdomme wat een topwijven.
Toen ik nog, in een vorig leven, in Brussel werkte leken al mijn vrouwelijk collega's op Reinhilde Decleir.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 10:25   #26
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Een van de redenen waarom er duizenden perfect normale, intelligente jonge mannen liever de hele dag gamen dan te gaan werken is het abnormaal hoge aantal onuitstaanbare kutwijven dat de moderne werkvloer bevolkt.

Enkel gedomesticeerde soy boys en bugmen kunnen overleven in deze biotoop van roddel, achterklap en heimelijke, keurende blikken.
Elke normale man zegt in deze omstandigheden na enige tijd: fuck it, ik ga lekker gamen.

Het leuke is dan weer dat er steeds meer vrouwen aan het werken zijn voor steeds meer mannen hun uitkeringen.

Allez.

Nog een fijn weekend allemaal.
sprak de man die nog nooit een moderne werkvloer van nabij zag.
Het begrip "kutwijf" in de OP wordt daarenboven niet gedefinieerd.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 10:34   #27
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hoe ben je nu ooit in een rolstoel beland, kojak?

Waarom wil je dat niet zeggen?

Is het te genant?
Rolstoel of zetelstoel?
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 12:48   #28
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Enkel gedomesticeerde soy boys en bugmen kunnen overleven in deze biotoop van roddel, achterklap en heimelijke, keurende blikken.
Je kan erom lachen, maar hier schuilt wel degelijk een waarheid in.
Als je gaat skydiven is de kans dat je het niet overleeft ongeveer 0.0001 procent. Logisch dus dat mensen zich veilig voelen.

Als je in een huwelijk stapt - overigens een kostelijke bedoeling - is de kans dat het op een scheiding uitdraait meer dan 50%. En bij die andere helft, zien we grotendeels dat het moeizaam gaat. Toch stappen mannen er massaal in, volgens mij omdat ze onder druk worden gezet.

Persoonlijk vind ik vrouwen fysiek maar aantrekkelijk tot hun 40ste. Daarna gaat het alleen maar steiler bergaf en daarmee weet ik dat het huwelijk eigenlijk niet voor mij is weggelegd. Ik denk dat veel mannen dat weten, maar ik zie aan de lopende band hoe ze in hun twintiger jaren gedwongen worden om beloftes te maken die ze nooit kunnen houden.

De werkvloer geeft duidelijk weer waarom het moeilijk is om met vrouwen samen te leven. In een aanzienlijk grote groep vrouwen krijg je gegarandeerd geroddel, kampen, manipulatie en uiteindelijk oorlog.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 12:56   #29
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je kan erom lachen, maar hier schuilt wel degelijk een waarheid in.
Als je gaat skydiven is de kans dat je het niet overleeft ongeveer 0.0001 procent. Logisch dus dat mensen zich veilig voelen.

Als je in een huwelijk stapt - overigens een kostelijke bedoeling - is de kans dat het op een scheiding uitdraait meer dan 50%. En bij die andere helft, zien we grotendeels dat het moeizaam gaat. Toch stappen mannen er massaal in, volgens mij omdat ze onder druk worden gezet.

Persoonlijk vind ik vrouwen fysiek maar aantrekkelijk tot hun 40ste. Daarna gaat het alleen maar steiler bergaf en daarmee weet ik dat het huwelijk eigenlijk niet voor mij is weggelegd. Ik denk dat veel mannen dat weten, maar ik zie aan de lopende band hoe ze in hun twintiger jaren gedwongen worden om beloftes te maken die ze nooit kunnen houden.

De werkvloer geeft duidelijk weer waarom het moeilijk is om met vrouwen samen te leven. In een aanzienlijk grote groep vrouwen krijg je gegarandeerd geroddel, kampen, manipulatie en uiteindelijk oorlog.
Dat klopt wel voor een stuk. Maar een verstandige man kiest nooit een kamp of laat toch minstens zijn keuze in het ongewisse. Niets dan voordelen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 14:52   #30
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je kan erom lachen, maar hier schuilt wel degelijk een waarheid in.
Als je gaat skydiven is de kans dat je het niet overleeft ongeveer 0.0001 procent. Logisch dus dat mensen zich veilig voelen.

Als je in een huwelijk stapt - overigens een kostelijke bedoeling - is de kans dat het op een scheiding uitdraait meer dan 50%. En bij die andere helft, zien we grotendeels dat het moeizaam gaat. Toch stappen mannen er massaal in, volgens mij omdat ze onder druk worden gezet.

Persoonlijk vind ik vrouwen fysiek maar aantrekkelijk tot hun 40ste. Daarna gaat het alleen maar steiler bergaf en daarmee weet ik dat het huwelijk eigenlijk niet voor mij is weggelegd. Ik denk dat veel mannen dat weten, maar ik zie aan de lopende band hoe ze in hun twintiger jaren gedwongen worden om beloftes te maken die ze nooit kunnen houden.



De werkvloer geeft duidelijk weer waarom het moeilijk is om met vrouwen samen te leven. In een aanzienlijk grote groep vrouwen krijg je gegarandeerd geroddel, kampen, manipulatie en uiteindelijk oorlog.
Ik zie nochtans dagelijks jonge mannen, zo van begin 30 met enorme bierbuiken, onverzorgd, stinkend, met niet verzorgd kapsel, bij warm weer met smerige ongewassen voeten in sandalen, bweik! Meestal verzorgen vrouwen zich toch beter.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 14:54   #31
Hephaistos
Burger
 
Hephaistos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2015
Berichten: 183
Standaard

Is Thuleander een karikatuur of iets in die aard?
__________________
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, …

Veel haal ik er zelf ook niet terug uit.

Doei.
Hephaistos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 14:54   #32
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Wat ben ik blij met mijnen Albeir die alle dagen doucht en bij warm weer zoals vandaag 2 keer! Hij zou het niet moeten wagen om ongewassen in mijn bed te komen liggen, bweik!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 14:55   #33
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik zie nochtans dagelijks jonge mannen, zo van begin 30 met enorme bierbuiken, onverzorgd, stinkend, met niet verzorgd kapsel, bij warm weer met smerige ongewassen voeten in sandalen, bweik! Meestal verzorgen vrouwen zich toch beter.
in mijn vrijwilligersjob in een niet nader genoemde concertzaal moet ik (don't ask) vaak door de vrouwentoiletten. Letterlijk ieder wijf staat langer voor de spiegel dan dat ze op de pot zit.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 15:00   #34
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
in mijn vrijwilligersjob in een niet nader genoemde concertzaal moet ik (don't ask) vaak door de vrouwentoiletten. Letterlijk ieder wijf staat langer voor de spiegel dan dat ze op de pot zit.
Wijf vind ik zo ordinair klinken Koe. Waarom niet gewoon vrouw?
Enfin: ik heb liever dat een vrouw lang voor de spiegel staat - want dan verzorgt ze zich- dan zo'n stinkende, degoutante venten die zelfs hun handen niet wassen na een WC-bezoek. EIKES
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 15:17   #35
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hoe ben je nu ooit in een rolstoel beland, kojak?

Waarom wil je dat niet zeggen?

Is het te genant?
Is niets genant aan.
Maar waarom wil je dat nu per sé weten ?

Alé, omdat jij het bent. Je mag 3 keer raden.

Wat het zeker al niet is:
- ik ben niet van het dak van mijn huis gesprongen.
- het is geen kogel dat de flikken in mijn been geschoten hebben bij een overval.
- het was geen verkeersongeluk.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 15:20   #36
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Is niets genant aan.
Maar waarom wil je dat nu per sé weten ?

Alé, omdat jij het bent. Je mag 3 keer raden.

Wat het zeker al niet is:
- ik ben niet van het dak van mijn huis gesprongen.
- het is geen kogel dat de flikken in mijn been geschoten hebben bij een overval.
- het was geen verkeersongeluk.
je bent aangevallen door een illegale illegaal van een asielzoeker van onkennelijke zeden en geloof, aka nen moslim ?
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 15:23   #37
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.857
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Wijf vind ik zo ordinair klinken Koe. Waarom niet gewoon vrouw?
Enfin: ik heb liever dat een vrouw lang voor de spiegel staat - want dan verzorgt ze zich- dan zo'n stinkende, degoutante venten die zelfs hun handen niet wassen na een WC-bezoek. EIKES
ik plas niet op mijn handen hoor.......
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 15:26   #38
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik zie nochtans dagelijks jonge mannen, zo van begin 30 met enorme bierbuiken, onverzorgd, stinkend, met niet verzorgd kapsel, bij warm weer met smerige ongewassen voeten in sandalen, bweik! Meestal verzorgen vrouwen zich toch beter.
Die zijn er natuurlijk. Maar mijn punt is dat mannen mits goeie verzorging op hun 50ste, zelfs op hun 60ste fysiek nog bijzonder aantrekkelijk gevonden kunnen worden door vrouwen. Kijk bvb naar een George Clooney. Er zijn tal van voorbeelden. En los daarvan zijn vrouwen eerder aangetrokken tot the big picture ipv enkel het uiterlijk.

Maar als tegenhanger van bvb Clooney kan ik me geen 50+ vrouw voor de geest halen waar wij mannen massaal op kicken. Toen ik afstudeerde zat ik met een aantal mooie vrouwen in de les. Als ik zie hoe ze er tien jaar later al bij lopen, kun je mij moeilijk warm krijgen voor een huwelijk. Je metabolisme draait op volle toeren tot je 30ste, maar als je daarna niet aan het sporten gaat krijg je de rekening gepresenteerd
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 15:26   #39
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.857
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Godverdomme wat een topwijven.
Toen ik nog, in een vorig leven, in Brussel werkte leken al mijn vrouwelijk collega's op Reinhilde Decleir.
stock foto's natuurlijk

U dacht toch niet dat "acteurs en actrices" in bepaalde branches van de beeldende kunsten alleen maar inkomen halen uit het simuleren van bepaalde "nabijheidshandelingen" met beperkte vestimentaire outfit?
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 6 mei 2018 om 15:27.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2018, 15:26   #40
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
in mijn vrijwilligersjob in een niet nader genoemde concertzaal moet ik (don't ask) vaak door de vrouwentoiletten. Letterlijk ieder wijf staat langer voor de spiegel dan dat ze op de pot zit.
De Roma?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be