Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juni 2018, 09:18   #541
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ah neen?
En waarom kan aan de partij die de premier zou leveren, niet gevraagd worden om daarvoor een prijs te betalen in de verdeling van de bevoegdheden van de andere ministers in de regering.
Dat kan idd, schoof, maar we weten allemaal dat de N-VA:

1/ wél eisen durfde te stellen na de vorige verkiezingen maar NIET aan de bak geraakte. Zelfs niet na het wereldrecord regeringsvormen te hebben gebroken.

2/ onvoorwaardelijk in de volgende regering stapte.

3/ de voorzitter van de N-VA liet horen dat ze opnieuw in een regering zou stappen onder dezelfde voorwaarden: géén communautaire eisen.

4/ het is niet zeker dat er eenzelfde regering kan gevormd worden want alle regeringspartijen verliezen kiesvee. Misschien moet er de PS bijgenomen worden, en De Wever heeft laten horen dat hij in geen geval met de PS in zee wil gaan. Enkel met onderhandelen over confederalisme.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 juni 2018 om 09:19.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2018, 12:37   #542
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat kan idd, schoof, maar we weten allemaal dat de N-VA:

1/ wél eisen durfde te stellen na de vorige verkiezingen maar NIET aan de bak geraakte. Zelfs niet na het wereldrecord regeringsvormen te hebben gebroken.

2/ onvoorwaardelijk in de volgende regering stapte.

3/ de voorzitter van de N-VA liet horen dat ze opnieuw in een regering zou stappen onder dezelfde voorwaarden: géén communautaire eisen.

4/ het is niet zeker dat er eenzelfde regering kan gevormd worden want alle regeringspartijen verliezen kiesvee. Misschien moet er de PS bijgenomen worden, en De Wever heeft laten horen dat hij in geen geval met de PS in zee wil gaan. Enkel met onderhandelen over confederalisme.
Vandaag antwoord ik niet op leugenachtige posts.
Morgen misschien, ik zal wel zien.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2018, 13:45   #543
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vandaag antwoord ik niet op leugenachtige posts.
Morgen misschien, ik zal wel zien.
Je bent zonet de baard afgedaan hee schoofzak ? Moet je ervan bekomen dat een vlaams-nationalistische passionaria je niet alleen in je hemd heeft gezet maar je daarna wegens je koppige ontkenningsdrift nog eens flink te kakken heeft gezet ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 juni 2018 om 13:46.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2018, 14:34   #544
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vandaag antwoord ik niet op leugenachtige posts.
Morgen misschien, ik zal wel zien.
Je antwoordt niet omdat de FEITEN die ik opsom je niet bevallen, schoof. FEITEN die zwart op wit kunnen bewezen worden via wat er in de media verschenen is. Ik hoef niet in de partijraad te zetelen om dat te weten. En ik hoef ook niet te weten wat jij je daar nog allemaal laat wijsmaken. Wat De Wever in de media gooit volstaat. Ik begrijp dat je daar geen verhaal tegen hebt. Ik begrijp zelfs dat ik van leugenachtige postst beschuldigd wordt. Door jou toch. Maar fraai is het niet. Ik zou niet liever dan positieve dingen over de N-VA schrijven, maar ik zie er geen. Onderlinge tegenspraak en tsjevenpraat daarentegen zie ik veel te veel.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 juni 2018 om 14:41.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2018, 15:43   #545
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
November 2015:

Bart De Wever: "Ik wil nooit premier worden"

https://www.demorgen.be/interviewrep...rden-be06a68d/
Citaat:
September 2016

Michel II zonder communautaire hervormingen geen taboe meer voor De Wever

"Wij zijn er meer dan ooit van overtuigd, we regeren nooit meer met de PS. Dat is opnieuw een stap van 25 jaar achteruit voor dit land, en dat staat buiten kijf. Ofwel doen we dus verder zonder de PS, als de kiezer ons dat toestaat. Ofwel, als de kiezer eist dat we discussiëren met de PS, komen we opnieuw met ons communautair programma."

Op het partijhoofdkwartier wordt ontkend dat De Wever bewust 'de bocht' heeft ingezet. "Het gaat hier niet om een ingestudeerd nummertje. Wij willen gewoon alle opties, met of zonder de PS, openhouden.

Maar dat is slechts het officiële discours. Tussen neus en lippen wordt toegegeven dat de partij steeds meer rekening houdt met een voortzetting van Michel I. Als er een tweede ambtstermijn komt voor deze regering zal die geen communautaire agenda hebben.

https://www.demorgen.be/politiek/de-...graf-bb22f5fb/
Citaat:
5 mei 2018:

De repliek komt er nadat N-VA-voorzitter Bart De Wever vrijdag in ‘Terzake’ antwoordde op de vraag of N-VA bereid is de premier te leveren. ‘Ik heb daar eigenlijk nog niet bij stilgestaan’, zei De Wever, die naar eigen zeggen niet wakker ligt van wie in de Wetstraat 16 zit.

‘Maar als we geconfronteerd worden met een onstuitbare opmars van links in Wallonië met de PS, PTB en Ecolo, dan moeten we zo snel mogelijk een confederale kanteling maken. Als het nodig is om de leiding te nemen van dat proces, dan mogen ze me daarvoor uit het stadhuis komen halen.’

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sant~a9800a4c/
“Nooit” werd “als”.

Citaat:
EEN dag geleden:

N-VA is niet geïnteresseerd in de post van premier bij de verkiezingen in 2019. Dat zegt vicepremier en minister van Binnenlandse Zaken Jam Jambon zaterdag in een interview met La Libre Belgique.
“Welke Franstalige partij zou in een regering stappen geleid door N-VA? “, vraagt de minister zich af. “Vandaag ligt de MR permanent onder vuur. Kan u zich het circus in de Kamer inbeelden als de premier een N-VA’er zou zijn? Dat is een waanbeeld”, zegt Jambon, die daar aan toevoegt geen enkele ambitie in die richting te hebben

Jambon herhaalt ook dat het communautaire volledig deel zal uitmaken van het programma van N-VA. “Het confederalisme zou een goede stap zijn naar onafhankelijkheid.

https://www.gva.be/cnt/dmf20180623_0...st-van-premier
Natuurlijk maakt het communautaire volledig deel uit van het N-VA-programma. Uiteraard zou het confederalisme een goede stap zijn naar onafhankelijkheid, maar dat betekent niet dat N-VA die “goede stap” zal zetten. Verzaken aan het premierschap betekent zoveel als "het zal meer dan waarschijnlijk niet nodig zijn om De Wever uit het stadhuis te halen".

Alle opties zijn dus OFFICIEEL open. Enerzijds het ene, en anderzijds het andere.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2018, 16:10   #546
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je bent zonet de baard afgedaan hee schoofzak ? Moet je ervan bekomen dat een vlaams-nationalistische passionaria je niet alleen in je hemd heeft gezet maar je daarna wegens je koppige ontkenningsdrift nog eens flink te kakken heeft gezet ?
Helemaal niet.
Ik laat me niet uit mijn lood slaan door een eenderwelke berichten die uit hun context getrokken zijn.
En als zo'n berichten komen van jaloerse bokken, dan hebben ze al helemaal een omgekeerd effect op mijn gemoedstoestand.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2018, 17:23   #547
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Helemaal niet.
Ik laat me niet uit mijn lood slaan door een eenderwelke berichten die uit hun context getrokken zijn.
En zo'n berichten komen van jaloerse bokken, dan hebben ze al helemaal een omgekeerd effect op mijn gemoedstoestand.
Leg eens uit waar deze bok jaloers op zou moeten zijn? Of bedoel je iemand anders dan ik?

Vertel eens, Schoof. Welke berichten zijn uit de context getrokken? Ze komen letterlijk uit de media.

Dat de feiten een omgekeerd effect op jouw gemoedstoestand hebben geloof ik niet. Alhoewel. Jehova's getuigen laten zich ook niet door welke feiten en argumenten dan ook uit hun lood slaan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 12:46   #548
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoop doet leven, maar ik zou er niet op rekenen.

Zo lang er Vlaams geld naar Wallonie gaat blijft Belgie bestaan.

Vlaanderen zal eerst sociaal en economisch een kerkhof moeten zijn alvorens men 'de pries uittrekt'.

Het hemd is nader dan de rok, men zal in Wallonie alle truut en zever opzij zetten om een federale Vlaamse minderheidsregering te vormen met onze vrienden van de SP, Groen, CD&V en OVLD aan 'Vlaamse' kant.
Ik denk het ook.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 17:26   #549
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vandaag antwoord ik niet op leugenachtige posts.
Morgen misschien, ik zal wel zien.
Flauwe repliek.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 17:45   #550
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Leg eens uit waar deze bok jaloers op zou moeten zijn? Of bedoel je iemand anders dan ik?

Vertel eens, Schoof. Welke berichten zijn uit de context getrokken? Ze komen letterlijk uit de media.

Dat de feiten een omgekeerd effect op jouw gemoedstoestand hebben geloof ik niet. Alhoewel. Jehova's getuigen laten zich ook niet door welke feiten en argumenten dan ook uit hun lood slaan.
Onze officiële Vlaamse media met zijn verdraaiingspers die nog als bewijs zou kunnen opgevoerd worden???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 17:48   #551
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Ik weet dat we moeten uitkijken met de berichtgeving van media, Marie. Maar als er letterlijk wordt weergegeven wat De Wever op tv heeft gezegd, dan kan dat moeilijk als fake news worden weggewuifd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 18:59   #552
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Als draden wat te lang en te zagerig worden, dan kan het me ook teveel worden.

Iemand nog iets over het onderwerp van de draad, namelijk dat als de peiling straks bewaarheid zou worden, er moeilijk een regering gevormd zal kunnen worden?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 20:47   #553
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als draden wat te lang en te zagerig worden, dan kan het me ook teveel worden.

Iemand nog iets over het onderwerp van de draad, namelijk dat als de peiling straks bewaarheid zou worden, er moeilijk een regering gevormd zal kunnen worden?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/06...an-cauwelaert/
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 20:49   #554
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Van Cauwelaert en Gerlache: "Men werkt aan een coalitie zonder de N-VA"

De N-VA ligt regelmatig overhoop met de coalitiepartners in de Vlaamse en federale regering. Volgens journalisten Rik Van Cauwelaert en Alain Gerlache wordt aan beide kanten van de taalgrens gebroed op een coalitie zonder de N-VA. "Je ziet dat de toon van PS naar MR verzacht is de laatste tijd. Ik hoor dat er gesprekken zijn tussen die twee partijen om samen te regeren", klinkt het in "Terzake".
Nico Cardone
20:37

De MR had voor de vorige verkiezingen verklaard niet met de N-VA te zullen samenwerken. De keuze om dat uiteindelijk wél te doen was een risico, zegt Gerlache. Het huidige gekibbel tussen beide partijen doet de MR dan ook geen goed. "Men zegt wel eens: Bart De Wever (N-VA) is de schaduwpremier van de federale regering. Maar tegenwoordig zegt men steeds openlijker: eigenlijk is Charles Michel (MR) de schaduwpremier en Bart De Wever de echte premier."

Achter de schermen zouden er volgens Gerlache en Van Cauwelaert gesprekken plaatsvinden om coalities te vormen zonder de N-VA. "Ik hoor dat PS en MR toenadering aan het zoeken zijn", aldus Van Cauwelaert. "Je merkt dat al in het parlement: de toon van PS tegen MR is veel zachter dan in het begin van de coalitie."
Ook alternatieve coalitie aan Vlaamse kant?

"Ook bij de Vlaamse partijen groeit het idee om zonder de N-VA te regeren als dat kan", voegt van Cauwelaert daar aan toe. De N-VA en coalitiepartijen CD&V en Open VLD zijn regelmatig in het nieuws gekomen met kritiek op elkaar, dat nemen de coalitiepartijen niet in dank af.

"Er is wel een nadeel als je naar de peilingen kijkt: je zou in Vlaanderen vier coalitiepartijen nodig hebben om de N-VA buiten spel te zetten. Op federaal niveau zouden dat nog meer partijen zijn. Stel je dat eens voor."
Naar vervroegde verkiezingen?

Er wordt al een tijd gespeculeerd dat de federale regering de parlementsverkiezingen van 2019 niet eens zal halen. "Maar niemand wil de schuld krijgen dat de regering gevallen is", zegt Alain Gerlache. "Vervroegde verkiezingen zouden vooral een ramp zijn voor de MR: die partij zou met lege handen naar de kiezer trekken. Op voorhand werd gezegd dat de MR niet met de N-VA zou regeren. Dat is toch gebeurd. Als de regering dan ook nog eens faalt zou de MR daar de rekening voor betalen."
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2018, 20:53   #555
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
"Er is wel een nadeel als je naar de peilingen kijkt: je zou in Vlaanderen vier coalitiepartijen nodig hebben om de N-VA buiten spel te zetten. Op federaal niveau zouden dat nog meer partijen zijn. Stel je dat eens voor."
Onbestuurbaarheid?

Citaat:
Naar vervroegde verkiezingen?

Er wordt al een tijd gespeculeerd dat de federale regering de parlementsverkiezingen van 2019 niet eens zal halen. "Maar niemand wil de schuld krijgen dat de regering gevallen is", zegt Alain Gerlache. "Vervroegde verkiezingen zouden vooral een ramp zijn voor de MR: die partij zou met lege handen naar de kiezer trekken. Op voorhand werd gezegd dat de MR niet met de N-VA zou regeren. Dat is toch gebeurd. Als de regering dan ook nog eens faalt zou de MR daar de rekening voor betalen."
We zullen zien, zei de blinde, en pakte zijn hoorapparaat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 09:08   #556
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De overheersing is quasi volledig vervangen door de techniek van de blokkering.

Het onnozelste voorbeeld: Vlaanderen vroeg al 20 jaar om de algemene maximale snelheid op gewone wegen te verlagen van 90 naar 70.
20 jaar geblokkeerd ... Gevolg: gans Vlaanderens gewone wegen stonden vol met borden van 70.
Dat werd pas opgelost door de laatste staatsmisvorming.

Het wordt gewoonweg tijd dat Vlaanderen en Walenland gaan leven als goede maar zelfstandige geburen, net zoals we nu goede maar zelfstandige geburen zijn met Nederland, het Groot Hertogdom ....
Een mooi voorbeeld dat de problemen opgelost kunnen worden binnen de Belgisch-federale context.

Waavoor dank.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 09:10   #557
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

waroom geen word erover dat Jambon zegt dat nva niet de premier spelen wil?

N-VA toont geen interesse in post van premier

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zijn~aa8ee309/
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 26 juni 2018 om 09:12.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 09:11   #558
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Uw reactie toont aan dat u de discussie kennelijk niet hebt gevolgd. Voor alle duidelijkheid : niet ik maar forumdeelnemer Knuppel komt met het «Stockholmsyndroom» op de proppen in post 498. In mijn posts (500, 502, en 505) reageer ik daar op.
Bij het herlezen van uw verschillende postings blijkt dat i u inderdaad slecht begrepen heb.

Wat geen afbreuk doet aan mijn verder commentaar, ik had ze gewoon aan Knuppel moeten richten.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 10:38   #559
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
waroom geen word erover dat Jambon zegt dat nva niet de premier spelen wil?

N-VA toont geen interesse in post van premier

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zijn~aa8ee309/
Ten eerste gaat deze draad daar niet over.
Ten tweede is dat wel degelijk al ter sprake gekomen.
Ten derde heeft Jambon op dat vlak gelijk. Als Michel al voortdurend de wind van voren krijgt, wat zou dat dan zijn met een N-VA-er als premier?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 10:39   #560
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Bij het herlezen van uw verschillende postings blijkt dat i u inderdaad slecht begrepen heb.

Wat geen afbreuk doet aan mijn verder commentaar, ik had ze gewoon aan Knuppel moeten richten.
Wat een gemiste kans!!!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be