Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2014, 09:38   #81
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
had je dat al niet geschreven?
Ja, maar je had het duidelijk niet begrepen... nog steeds niet dus. Ik vreesde al dat het je begrip te boven zou gaan.

Citaat:
blijkbaar moet er daar een speciaal tekentje bij om aan te duiden dat ik dit als aanklacht bedoelde?
Een aanklacht tegen wat precies? Tegen de poco linkiewinkies van AZG die zowat als enige proberen de epidemie in te dijken en daar steun bij vragen? Of dacht je dat zij ook vragende partij zijn om bootvluchtelingen maar aan hun lot over te laten (wat dat ook moge zijn, want daar heb je natuurlijk nog niet op geantwoord... en al evenmin hoe dat de eventuele risico's zou beperken) of om het luchtverkeer stil te leggen (wat ze zelfs bij het door de lucht overdraagbare SARS niet hebben gedaan)?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2014, 10:27   #82
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ja, maar je had het duidelijk niet begrepen... nog steeds niet dus. Ik vreesde al dat het je begrip te boven zou gaan.



Een aanklacht tegen wat precies? Tegen de poco linkiewinkies van AZG die zowat als enige proberen de epidemie in te dijken en daar steun bij vragen? Of dacht je dat zij ook vragende partij zijn om bootvluchtelingen maar aan hun lot over te laten (wat dat ook moge zijn, want daar heb je natuurlijk nog niet op geantwoord... en al evenmin hoe dat de eventuele risico's zou beperken) of om het luchtverkeer stil te leggen (wat ze zelfs bij het door de lucht overdraagbare SARS niet hebben gedaan)?
Ziedewel dat je het (weer) niet begrepen hebt.

Een aanklacht tegen de Europese leiders en/of andere wereldleiders natuurlijk die geen duidelijke acties ondernemen om zulke besmettingen te vermijden.
Blijkbaar hebben de Arabieren van Saudi mijn standpunt wèl begrepen en alvast een STOP op deelname aan de hadj opgelegd voor mensen die uit die besmette regio's komen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2014, 22:49   #83
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit is geen onderwerp om in koetjes en kalfjes te bespreken.

Als de ontwikkelingswerkers te plekke het bericht de wereld insturen dat ze het niet meer onder controle hebben, geen nood.
We laten gewoon de vliegtuigen verder vliegen en zorgen ervoor dat we mensen uit die streek netjes in bootjes gaan opvangen....

http://www.vandaag.be/buitenland/152...f-control.html
Bs'd

Per jaar gaan er wereldwijd 5.000.000 mensen dood aan het roken van tabak.

Hoeveel zijn er doodgegaan aan die ebola? 330? Oh....

Citaat:
Ebola is een van de dodelijkste virussen voor mensen. Er is geen enkele remedie of vaccin tegen. Een kwart tot 90 procent van de geïnfecteerde mensen sterft binnen enkele weken, afhankelijk van de virusstam.
Longkanker is in meer dan 90% van de gevallen dodelijk....
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 03:31   #84
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Per jaar gaan er wereldwijd 5.000.000 mensen dood aan het roken van tabak.

Hoeveel zijn er doodgegaan aan die ebola? 330? Oh....



Longkanker is in meer dan 90% van de gevallen dodelijk....
Ook op drie dagen tijd?
Hoeveel % van de mensen sterven er in feite?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 07:35   #85
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Er is een vaccin dat op apen werkt, maar nog niet getest op mensen.
Nu is de tijd zou ik zo zeggen. Maar wat zit er in de weg? Geld!
Dat vaccin werkt ook niet meteen en ge moet er meermaals bijzetten alvorens ge genoeg in uw lijf hebt om het Ebola virus af te weren.
What is more important? De bootjes tegenhouden natuurlijk, dat wij meer geld kunnen uitgeven aan eten en drank
Neem nu malaria, nog altijd sterven daar 1500 kinderen per dag aan. Beeldt U eens in dat het uw kind is en ge zit zelf op zo'n bootje.

Laatst gewijzigd door Peche : 29 juni 2014 om 07:35.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 14:25   #86
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Longkanker is in meer dan 90% van de gevallen dodelijk....
Vliegtuigcrashes ook. Maar net als kanker zijn die niet besmettelijk.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 16:12   #87
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Als de ontwikkelingswerkers te plekke het bericht de wereld insturen dat ze het niet meer onder controle hebben, geen nood.
We laten gewoon de vliegtuigen verder vliegen en zorgen ervoor dat we mensen uit die streek netjes in bootjes gaan opvangen....

http://www.vandaag.be/buitenland/152...f-control.html
Citaat:
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) helpt de betrokken landen in hun pogingen om de uitbraak te counteren. Er is voorlopig geen negatief reisadvies voor deze landen.
Allez, nog maar eens een racistisch postje over het Ebola virus, dan is Edina weer content:

Citaat:
WHO and WAHO: Stop the spread of Ebola in West Africa!
1088cdc777ae9f7f51e4885f33e99d42
The largest outbreak ever of hemorrhagic fever Ebola is spreading through West Africa, and it's spreading "totally out of control."

Victims across Guinea, Sierra Leone and Liberia are suffering eye and genital swelling, skin boils, and organ failure before literally bleeding out through every orifice. It's a horrific way to die — and at least 330 people have already.

Doctors Without Borders is reaching its maximum capacity to help. We need the World Health Organization and West African Health Organization to provide on-the-ground support, set up quarantines, and push West African governments to make a real political commitment to this emergency situation.

Will you join us in calling on them to help now?

PETITION TO WHO AND WAHO: We call on you to work with Doctors Without Borders to contain the spread of Ebola in West Africa, treat its victims, and put pressure on local governments to take action.
http://act.watchdog.net/petitions/47...ef=SlpXp8jxfL4

In tegenstelling tot Edina hebben ze hebben dan toch begrepen wat ik bedoelde.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 juni 2014 om 16:13.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 21:53   #88
Benny1
Partijlid
 
Benny1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2014
Berichten: 270
Standaard Ook met hoofdletters:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Uw diepgaand inzicht overweldigt me meer en meer.

Kan U me even heel eenvoudig (u weetwel... mijn beperkingen) uitleggen, waarom een ritueel gebruik uit een ander werelddeel, dat wordt voortgezet middels ondersteuning uit het neergedaalde boekje van ene Allah en bijgevolg ook hier zijn intrede doet, hier moet worden ondersteund middels tegemoetkoming van hersteloperaties? (ik heb het trouwens ook over de maagdenvlieshersteloperaties waarvan ik vind dat deze niet in het pakket moeten zitten, terwijl vb. een tandprothese voor iemand wiens tanden n�* een bepaalde leeftijd scheef beginnen groeien op eigen kosten moet gebeuren).
Ik vind inderdaad niet dat mensen die zich een reisje heen en weer naar het heimweeland - waar ze op levensgevaar van moesten vluchten - kunnen permitteren, om ginds de schaamlippen en meer van hun dochters te laten afknippen, hier tegemoetkoming moeten krijgen om ze terug open te knippen als er teveel wild vlees tussengroeit. Niet dat ze die behandeling niet mogen krijgen, maar als ik mijn lichaam bewust vermink met tatouages, ga ik de verwijdering evenmin terugbetaald krijgen.

In tegenstelling tot U en de Edina's van de wereld, ga ik er namelijk van uit dat ook mensen uit Afrika voldoende verstand hebben om zelf verantwoordelijk te zijn voor hun daden en de gevolgen. Ik beschouw die mensen niet als anders-begaafden, die geen eigen verantwoordelijkheid hoeven te dragen omdat "ze niet beter weten". Als ze hier wonen weten ze verdomd WEL beter.
En ik ga me GINDS inderdaad ook niet moeien, maar steun wel alle organizaties die proberen er een eind aan te maken, inclusief het ontmaskeren van islam die deze daden steunt (in Indonesie waar 99% besneden wordt is er geen enkele pre-islamitisch besnijdenisgebruik, net zomin als in Koerdistan waar het ook gebeurt). …
Niet veel woord VUIL maak. GIJ tatoeage weg wil, ZELF centjes leg. Tatoeage PIK-PIK ONSTEKING ook staat betaal. Snij-kerf-snij verboden. Nooit betaal. KINDERKUTJE pik-pik zwelonsteking toch ook Staat betaal. Nee zeg MADAM ISLAM. Kindje moet dood. Stout janker, SLECHT religie.

Of slecht MADAM?
Benny1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 22:01   #89
Benny1
Partijlid
 
Benny1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2014
Berichten: 270
Standaard E daar is dina:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Allez, nog maar eens een racistisch postje over het Ebola virus, dan is Edina weer content:

http://act.watchdog.net/petitions/47...ef=SlpXp8jxfL4

In tegenstelling tot Edina hebben ze hebben dan toch begrepen wat ik bedoelde.
Perfecte illustratie van niet alleen uw hypocrisie, maar ook van uw beperkt denkvermogen. Niks racistisch aan dit postje. Alleen een hoog simpelaarsgehalte.

Want ook in de link van uw OP, stond er “tenzij er internationaal meer middelen worden vrijgemaakt om het virus in te dammen”. De vette blauwe lettertjes zijn de perfecte vertaling van uw vette rode: to contain the spread. Blijkbaar had de WGO het ook toen al begrepen. Wat u dan weer niet begreep.

En besmettelijke patiënten in quarantaine behandelen, is niet meer dan (let op de vette rode lettertjes) business as usual. Dat mag blijken uit o.a. dit berichtje van World News. Dus ook het “set up quarantines” begreep u blijkbaar verkeerd. Vandaar uw dwaze opmerking over racisme.

Het enige wat uw berichtje toevoegt, is de oproep van Watchdog om een petitie te ondertekenen voor meer steun aan de WGO en WAGO en meer druk op de lokale besturen. Alweer geen racisme. Integendeel zelfs. En echt begrepen hebben ze u blijkbaar niet, want u vraagt duidelijke en onmiddellijke actie van Europese en/of andere wereldleiders (sic) en niet van een paar plaatselijke snoeshanen. Wat mij verleidt tot de conclusie dat u waarschijnlijk gewoon overvallen werd door de onweerstaanbare drang een stukje te typen met het woordje Edina erin. En dat heeft u fantastisch gedaan. Een bijdrage van twee hele zinnen. Allebei inclusief toverwoordje.

Briljant typwerk, maar zoals gezegd geen racisme en ook geen tegenstelling. Integendeel zelfs, harmonie alom, want iedereen begreep dat Edina hier nagels met koppen sloeg. Zelfs u. Precies daarom die onweerstaanbare neiging.

Woordjes als rancuneus, nijdig en bekrompen rollen als het ware vanzelf van mijn klavier naar scherm. Een drang waarschijnlijk …
Benny1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 22:11   #90
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ivm. de overdrager van het virus heeft men die nog steeds niet op het spoor gekomen, een tijd dacht men dat het om vleermuizen zou gaan maar dat is niet bewezen .. ik ben wel benieuwd door wat/wie het overgedragen wordt naar de mens .. feit is dat het iets is uit de brousse want tot nu toe zijn de broeihaarden vooral van daaruit geconstateerd .. ik gok op een soort insect .. in de vorm van iets dat vliegt ..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2014, 14:40   #91
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Deze epidemie kan gestopt worden. Dat zegt althans de Wereldgezondheidsorganisatie WHO:

Citaat:
The United Nations health agency has reassured West African countries that the Ebola epidemic in the region can be stopped in its tracks.

Bron : Ebola epidemic in West Africa can be stopped: WHO
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 17:53   #92
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ivm. de overdrager van het virus heeft men die nog steeds niet op het spoor gekomen, een tijd dacht men dat het om vleermuizen zou gaan maar dat is niet bewezen .. ik ben wel benieuwd door wat/wie het overgedragen wordt naar de mens .. feit is dat het iets is uit de brousse want tot nu toe zijn de broeihaarden vooral van daaruit geconstateerd .. ik gok op een soort insect .. in de vorm van iets dat vliegt ..
Het zou ook een zegen kunnen zijn ...we zijn toch overbevolkt een grote kuis in de natuur ... niet dat ik iets tegen het leven heb , dood gaan moeten we toch ooit
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 17:56   #93
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

als je ziet hoe bedreigde diersoorten in de minderheid zijn op deze planeet er zijn meer mensen dan leeuwen en giraffen enz...het is een grote ontwrichting in de natuur ..teveel mensen ,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 17:57   #94
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het zou ook een zegen kunnen zijn ...we zijn toch overbevolkt een grote kuis in de natuur ... niet dat ik iets tegen het leven heb , dood gaan moeten we toch ooit
het lijkt wel een beetje op de builenpest (Zwarte dood) die in de middeleeuwen 1/3 van de Europese bevolking heeft vernietigd.

Citaat:
De mogelijkheid dat de epidemie veroorzaakt werd door een filovirus werd ook opengelaten. Tot deze groep van virussen behoren onder meer het ebolavirus en het marburgvirus.







zie ook DIT artikel
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 juli 2014 om 18:16.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 18:18   #95
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

En dit is er eentje voor Edina! Kom Edina, pak je zak en ga snel naar Pisa protesteren dat ze die arme sukkelaars vrij door Europa moeten laten reizen! Remember de mensenrechten hé.

Citaat:
Now, Europe is fearing the worst. Residents of Pisa fear that illegal immigrants have already brought the Ebola virus to their front door. A hospital in Pisa, where a large percentage of the patients are illegal aliens, has been locked down and is under quarantine.
The Italian Health Industry has not said what contagion has prompted the lockdown of the Pisa hospital. Residents of Pisa are noting that the hospital holds patients who are illegal aliens from countries like Guinea with recent cases of Ebola.
TRN The outbreak of Ebola Virus in seven west African countries has broken through all containment efforts and is spreading like wildfire. According to Christian Relief groups working in Guinea and Liberia, the number of confirmed infections jumped 15% in just the last 24 hours. In addition, 40 illegal alien migrant workers from the outbreak area, who came ashore in Pisa, Italy, are showing signs of Ebola infection and are being isolated in Pisa Italy because of fever and “conjunctivitis” (bloody around the eyes). According to the World Health Organization, this strain of Ebola is entirely new and although it is close to the Zaire strain, it is different, thus accounting for false-negative test results . . . . . for weeks!
http://tora-yeshua.nl/2014/04/dankzi...ola-in-europa/


Wat een racistische insteek had ik toch toen ik dit draadje opende!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 18:35   #96
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En dit is er eentje voor Edina! Kom Edina, pak je zak en ga snel naar Pisa protesteren dat ze die arme sukkelaars vrij door Europa moeten laten reizen! Remember de mensenrechten hé.

http://tora-yeshua.nl/2014/04/dankzi...ola-in-europa/


Wat een racistische insteek had ik toch toen ik dit draadje opende!
Italy's False 'Ebola Outbreak' Is Spread by Racists and Conspiracy Nuts , wat van de twee Circe ?

http://www.pisatoday.it/cronaca/prof...bola-pisa.html

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 4 juli 2014 om 18:36.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 00:16   #97
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het zou ook een zegen kunnen zijn ...we zijn toch overbevolkt een grote kuis in de natuur ... niet dat ik iets tegen het leven heb , dood gaan moeten we toch ooit
Bah, wat lelijk.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 09:30   #98
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het zou ook een zegen kunnen zijn ...we zijn toch overbevolkt een grote kuis in de natuur ... niet dat ik iets tegen het leven heb , dood gaan moeten we toch ooit
Dat zegt u wellicht tot op het moment dat het in West Europa opduikt ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 09:33   #99
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat zegt u wellicht tot op het moment dat het in West Europa opduikt ?
Ik ga er niet op hopen, maar als het gebeurd, is er weinig aan te doen.

En een grote kuis is dringend nodig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 09:57   #100
Benny1
Partijlid
 
Benny1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2014
Berichten: 270
Standaard HOOFDLETTERS en uitroeptekens!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En dit is er eentje voor Edina! Kom Edina, pak je zak en ga snel naar Pisa protesteren dat ze die arme sukkelaars vrij door Europa moeten laten reizen! Remember de mensenrechten hé.

http://tora-yeshua.nl/2014/04/dankzi...ola-in-europa/


Wat een racistische insteek had ik toch toen ik dit draadje opende!
En dit is er eentje voor Circe! Kom Circe, pak je zak en ga snel naar Pisa om samen met je haatvriendjes te protesteren tegen een onbestaande uitbraak! Remember het moslimgevaar hé.

Het zoveelste voorbeeld van Circeaanse nonsens. Ik citeer Vice News (link van Charlie): Italy's False 'Ebola Outbreak' Is Spread by Racists and Conspiracy Nuts. This is all complete bullshit. The only thing being spread within all this is fear; fear of immigrants and fear of the 'other.'

En nog een hele mooie die Circe op het lijf geschreven lijkt: bullshit to anyone dumb enough to think that caps lock and exclamation marks are universal symbols of truth.

Hoe ongelooflijk dom moet je zijn om -zonder dat even na te trekken- een site te citeren waar ze dit als oplossing voor een ebola-uitbraak beschouwen: Het beste wat we kunnen doen, is ons geloofsleven in JHWH door Yeshua op orde te brengen, zodat we Zijn nabijheid ervaren naar Zijn belofte.
Benny1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be