Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 mei 2022, 12:26   #1041
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De taskforce vaccinatie raadt verplichte inenting van zorgpersoneel tegen coronavirus op dit moment niet meer aan.

Bron: VRT NWS

Margot Cloet van ziekenhuis- en rusthuisnetwerk Zorgnet-Icuro doet nog wat moeilijk, zo te lezen.
Een overwinning op de corona-nazies. Ze hadden ook geen andere keus, heel wat zorgpersoneel staat op het randje van stoppen en dan zou dit wel het duwtje kunnen zijn in die richting, er is toch ander werk zat.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 12:33   #1042
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.799
Standaard

Het is ook niet meer te organiseren, binnen 1-2 maanden zijn zelfs de eerste boosters al niet meer geldig voor de CST want de zorg kreeg deze het eerst. Een belachelijke situatie.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2022, 13:43   #1043
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De taskforce vaccinatie raadt verplichte inenting van zorgpersoneel tegen coronavirus op dit moment niet meer aan.

Bron: VRT NWS

Margot Cloet van ziekenhuis- en rusthuisnetwerk Zorgnet-Icuro doet nog wat moeilijk, zo te lezen.
Natuurlijk wordt het nu afgeraden, ze kunnen niet meer anders, ze krijgen het wettelijk niet voor elkaar.

Grappig...eerst zou de vaccinatieplicht voor zorgpersoneel ingaan op 1 januari 2022, dan zou er een overgangsperiode tot 31 maart zijn, dan zou de vaccinatieplicht op 1 april ingaan, toen werd op 22 maart verplicht vaccineren van zorgpersoneel nog opgeschoven naar 1 juli om nu voorgoed afgevoerd te worden want wettelijk mogen en kunnen de politieke psychopaten niet verplicht vaccineren en dat wisten ze altijd al maar het is leuk om ongestraft goedgelovigen op te lichten en met de mensen hun voeten te rammelen.

Enkel maar om zoveel mogelijk zorgpersoneel te dwingen tot vaccinatie door met (jojo)terreur van ontslag te dreigen. Misdadig crapuul noem ik dat, zorgpersoneel maandenlang voor de zot houden door welles-nietes en angst aanjagen met blufpoker door machtsmisbruik om toch vrijwillig proefkonijn voor experimentele vaccins te worden.
En cloet heeft een pak slaag nodig.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2022, 13:08   #1044
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Natuurlijk wordt het nu afgeraden, ze kunnen niet meer anders, ze krijgen het wettelijk niet voor elkaar.

Grappig...eerst zou de vaccinatieplicht voor zorgpersoneel ingaan op 1 januari 2022, dan zou er een overgangsperiode tot 31 maart zijn, dan zou de vaccinatieplicht op 1 april ingaan, toen werd op 22 maart verplicht vaccineren van zorgpersoneel nog opgeschoven naar 1 juli om nu voorgoed afgevoerd te worden want wettelijk mogen en kunnen de politieke psychopaten niet verplicht vaccineren en dat wisten ze altijd al maar het is leuk om ongestraft goedgelovigen op te lichten en met de mensen hun voeten te rammelen.

Enkel maar om zoveel mogelijk zorgpersoneel te dwingen tot vaccinatie door met (jojo)terreur van ontslag te dreigen. Misdadig crapuul noem ik dat, zorgpersoneel maandenlang voor de zot houden door welles-nietes en angst aanjagen met blufpoker door machtsmisbruik om toch vrijwillig proefkonijn voor experimentele vaccins te worden.
En cloet heeft een pak slaag nodig.
Afgeraden maar de pshychopaat ...



krijgt voorlopig nog zijn zin en is de tweede lezing goedgekeurd ondanks de negatieve adviezen (en de overduidelijke onzin ervan).
https://doorbraak.be/verplichte-vacc...g-goedgekeurd/
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2022, 20:20   #1045
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Ik vind dat de persoon die minister van volksgezondheid wordt, daarvoor goedkeuring moet krijgen van een meerderheid van alle zorgverleners.

Als je momenteel een poll houdt over het aantal zorgverleners dat Frank VDB steunt, zul je onmiddellijk zien dat 90% of meer hem onmiddellijk weg wil hebben.

Is dat democratie? Neen. Zoiets kan echt niet, maar het gebeurt wel.

Het systeem moet onmiddellijk veranderen. En als we over 2 jaar opnieuw zo'n regering der verliezers krijgen, zetten ze er een andere marionet neer die alleen de belangen van Big Pharma verdedigt. Dat is hoogst schadelijk voor de samenleving en dat is het echte onrecht waar mensen voor op straat moeten komen.

Frank Vanden Broucke is een misdadiger die thuis hoort in de gevangenis, niet in de politiek en al zeker niet in een sleutelpositie als minister van gezondheidszorg.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2022, 20:32   #1046
Anoniem_2
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 31 december 2021
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Frank Vanden Broucke is een misdadiger die thuis hoort in de gevangenis, niet in de politiek en al zeker niet in een sleutelpositie als minister van gezondheidszorg.
Amen.
Anoniem_2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 05:17   #1047
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het systeem moet onmiddellijk veranderen. En als we over 2 jaar opnieuw zo'n regering der verliezers krijgen, zetten ze er een andere marionet neer die alleen de belangen van Big Pharma verdedigt. Dat is hoogst schadelijk voor de samenleving en dat is het echte onrecht waar mensen voor op straat moeten komen.

Frank Vanden Broucke is een misdadiger die thuis hoort in de gevangenis, niet in de politiek en al zeker niet in een sleutelpositie als minister van volksgezondheid.
Theoretisch wel, maar nu hij minister van volksgezondheid is, weten we tenminste wie we zeker niet mogen geloven als we gezond willen zijn. Het is een gezagsargument, ik weet het, maar soms heeft een mens geen tijd voor iets anders, hè.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 05:35   #1048
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Ik ben voorstander van verplichte vacantie voor het zorgpersoneel.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 08:08   #1049
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Of het waar is wat het artikel blokletterde of het eerder in de rubriek fact-checking thuishoorde geen idee van.

Onthutsende cijfers uit Canada: 99,6% van de overleden coronapatiënten was gevaccineerd

Misschien heeft men voor een 'groot' deel het virus kunnen 'overwinnen' maar weg is hij nog steeds niet

Ik ga van het standpunt uit dat het nog steeds opletten 'geblazen' is.

Waar is mijn mondmasker ook alweer?¿

p.s.

Verplichte vaccinatie voor zorgpersoneel.

Ik denk te weten via via dat de meeste mensen die in de zorgsector tewerk gesteld zijn al meer dan één spuitje gehad hebben.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 mei 2022 om 08:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 08:19   #1050
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Natuurlijk wordt het nu afgeraden, ze kunnen niet meer anders, ze krijgen het wettelijk niet voor elkaar.
Ik denk eerder dat het komt doordat naar mijn eigen schatting ruim 80% van de mensen enorm sceptisch tegen de inentingen is geworden. 1) Omdat je corona nog steeds kan krijgen en doorgeven, 2) Omdat veel mensen persoonlijk negatieve gevolgen hebben ondervonden, en 3) Omdat steeds meer studies zorgwekkende gevolgen in beeld brengen.

Die inentingen krijgt men niet meer verkocht, en ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst ook bij andere inentingen zo zal zijn. De publieke opinie heeft zich er tegen gekant en het vertrouwen in de virologen is compleet weg. Bij elk artikel dat op sociale media verschijnt zijn 90% van de commentaren boos.

Hou ook in je achterhoofd dat we binnen dit en 2 jaar weer moeten stemmen.
Politici die voor verplichting zijn, weten dat ze worden afgemaakt.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 09:00   #1051
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik denk eerder dat het komt doordat naar mijn eigen schatting ruim 80% van de mensen enorm sceptisch tegen de inentingen is geworden. 1) Omdat je corona nog steeds kan krijgen en doorgeven, 2) Omdat veel mensen persoonlijk negatieve gevolgen hebben ondervonden, en 3) Omdat steeds meer studies zorgwekkende gevolgen in beeld brengen.

Die inentingen krijgt men niet meer verkocht, en ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst ook bij andere inentingen zo zal zijn. De publieke opinie heeft zich er tegen gekant en het vertrouwen in de virologen is compleet weg. Bij elk artikel dat op sociale media verschijnt zijn 90% van de commentaren boos.

Hou ook in je achterhoofd dat we binnen dit en 2 jaar weer moeten stemmen.
Politici die voor verplichting zijn, weten dat ze worden afgemaakt.
Dat maakt voor de psychopaat niet uit. Hij was bij de vorige verkiezingen ook niet verkozen, zelfs niet op de lijst !
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 11:33   #1052
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik denk eerder dat het komt doordat naar mijn eigen schatting ruim 80% van de mensen enorm sceptisch tegen de inentingen is geworden. 1) Omdat je corona nog steeds kan krijgen en doorgeven, 2) Omdat veel mensen persoonlijk negatieve gevolgen hebben ondervonden, en 3) Omdat steeds meer studies zorgwekkende gevolgen in beeld brengen.

Die inentingen krijgt men niet meer verkocht, en ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst ook bij andere inentingen zo zal zijn. De publieke opinie heeft zich er tegen gekant en het vertrouwen in de virologen is compleet weg. Bij elk artikel dat op sociale media verschijnt zijn 90% van de commentaren boos.

Hou ook in je achterhoofd dat we binnen dit en 2 jaar weer moeten stemmen.
Politici die voor verplichting zijn, weten dat ze worden afgemaakt.
Het sceptisme tegen vaccinatiewaanzin is de laatste jaren al fors toegenomen, al van voor corona waren mensen minder geneigd om veelvuldig te blijven vaccineren.
Baby's krijgen al zoveel schadelijke rommel ingespoten dat het verband met hun vaccinatie onmiskenbaar werd, ze willen zelfs inenten tegen kinderziektes die volgens wetenschappers een normale ontwikkeling (en dan vooral van het afweersysteem!) verhinderen.
Sommige mensen geloven zelfs dat jongens zonder baarmoeder moeten gevaccineerd worden tegen baarmoederkanker, dat 12-jarige meisjes, kinderen, baat zouden hebben van dat hpv vaccin tegen een kanker die ze mogelijk, ooit of nooit op 48 jarige leeftijd zouden kunnen ontwikkelen - de omvang en ernst van de vaccinatieschade door deze schandelijke hpv zwendel is ook reeds zichtbaar en wordt verzwegen maar raakt toch bekend door oa documentaires zoals "Vaxxed" dat met alle mogelijke middelen bekendheid en verspreiding verhinderd wordt om mensen onwetend te houden over vaccinatieschade maar dat toch mislukt want mensen praten onder elkaar en zoeken via sociale media contact met lotgenoten en....dat zijn er intussen enorm veel.

Ik weet zeker dat er veel meer 'anti-vaxxers/ongevaccineerden' zijn dan de leugenaars ons willen doen geloven en daar komen dan nog eens de gevaccineerden bij die het intussen welletjes vinden door de reeks prikken die telkens niet werken.
Het zou tijd worden dat gevaccineerden en de publieke opinie boos worden op de virologen en de politiek over hoe ze erin geluisd werden.

Maar wat ik bedoelde is dat de grondwet in de weg staat om een vaccinatieverplichting tot een wet te kunnen maken zodat de politiek/staat de beschikking zou krijgen om over het lichaam van elke burger te beslissen maar....van de grondwet moeten ze met hun fikken afblijven, daar mogen en kunnen ze niet aan raken dus proberen ze de grondwet te omzeilen door een vage pandemiewet waarbij ze hopen om hun onwettig handelen, door corona-maatregelen die ze niet hadden mogen nemen, onder de mat te kunnen vegen en er ongestraft mee weg te geraken.

En wat de verkiezingen betreft: nu weten we meteen waarom zetelende politici de geldverbrander uit de goot geraapt hebben en onverkozenen de corona kastanjes uit het vuur lieten halen: om hun herverkiezing veilig te stellen door zich te kunnen verschuilen achter deze zondebokken (mogelijk omgekocht met beloftes of door beroep te doen op hun opgeblazen ego) maar ook de partijen waar die tot behoren zullen delen in de klappen bij verkiezingen door de dieperik in te gaan, net zoals de oppositie die 2 jaar zweeg als vermoord terwijl de kiezers dictatoriaal gegijzeld, gepest, voorgelogen en bedrogen werden.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 12:06   #1053
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Baby's krijgen al zoveel schadelijke rommel ingespoten dat het verband met hun vaccinatie onmiskenbaar werd, ze willen zelfs inenten tegen kinderziektes die volgens wetenschappers een normale ontwikkeling (en dan vooral van het afweersysteem!) verhinderen.
Sommige mensen geloven zelfs dat jongens zonder baarmoeder moeten gevaccineerd worden tegen baarmoederkanker, dat 12-jarige meisjes, kinderen, baat zouden hebben van dat hpv vaccin tegen een kanker die ze mogelijk, ooit of nooit op 48 jarige leeftijd zouden kunnen ontwikkelen - de omvang en ernst van de vaccinatieschade door deze schandelijke hpv zwendel is ook reeds zichtbaar en wordt verzwegen maar raakt toch bekend door oa documentaires zoals "Vaxxed" dat met alle mogelijke middelen bekendheid en verspreiding verhinderd wordt om mensen onwetend te houden over vaccinatieschade maar dat toch mislukt want mensen praten onder elkaar en zoeken via sociale media contact met lotgenoten en....dat zijn er intussen enorm veel.
Op het hoogtepunt van de haatcampagne tegen mij persoonlijk (ongevaccineerde zorgverleners werden op de Zevende Dag moordenaars genoemd Viroloog Peter Piot: "Niet-gevaccineerde arts die leven van patiënten in gevaar brengt, dat is doodslag") keek ik net naar seizoen 3 van Netflix serie "You".

De reeks betreft een seriemoordenaar die in principe alleen maar mensen doodt die een bedreiging voor zijn liefdesleven zijn, of iets hebben misdaan.

Op een gegeven moment krijgt de dader een baby met zijn vrouw Love Quinn. De baby blijkt op een buurtfeest contact te hebben gehad met een baby die niet gevaccineerd was tegen pokken, omdat de vader net jouw betoog uittte. Dat het gevaarlijk is op de lange termijn etc. Dat het natuurlijke immuunsysteem van kinderen zoiets kan overwinnen.

Woke zender Netflix geeft de baby een extreme vorm van pokken, allemaal de schuld van die antivax vader met zijn idiote complottheorieën natuurlijk. Uiteraard moet die vader sterven. De baby met pokken wordt doodziek en moet in het ziekenhuis vechten voor zijn leven.

Love Quinn knocks out anti vaxer

Dit de ergste campagne tegen ongevaccineerden die ik ooit heb gezien.
Ik ben blij dat Netflix klappen krijgt.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 mei 2022 om 12:07.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 20:02   #1054
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Op het hoogtepunt van de haatcampagne tegen mij persoonlijk (ongevaccineerde zorgverleners werden op de Zevende Dag moordenaars genoemd Viroloog Peter Piot: "Niet-gevaccineerde arts die leven van patiënten in gevaar brengt, dat is doodslag") keek ik net naar seizoen 3 van Netflix serie "You".

De reeks betreft een seriemoordenaar die in principe alleen maar mensen doodt die een bedreiging voor zijn liefdesleven zijn, of iets hebben misdaan.

Op een gegeven moment krijgt de dader een baby met zijn vrouw Love Quinn. De baby blijkt op een buurtfeest contact te hebben gehad met een baby die niet gevaccineerd was tegen pokken, omdat de vader net jouw betoog uittte. Dat het gevaarlijk is op de lange termijn etc. Dat het natuurlijke immuunsysteem van kinderen zoiets kan overwinnen.

Woke zender Netflix geeft de baby een extreme vorm van pokken, allemaal de schuld van die antivax vader met zijn idiote complottheorieën natuurlijk. Uiteraard moet die vader sterven. De baby met pokken wordt doodziek en moet in het ziekenhuis vechten voor zijn leven.

Love Quinn knocks out anti vaxer

Dit de ergste campagne tegen ongevaccineerden die ik ooit heb gezien.
Ik ben blij dat Netflix klappen krijgt.
Dit is niet enkel een campagne tegen ongevaccineerden maar het gaat veel en veel verder...tegen het westen, de westerse cultuur en vooral tegen de blanke mens.

Het zal je dan ook niet verwonderen dat Netflix een onderdeel vormt van de great reset als ultieme middel voor massa manipulatie door zionisten/vrijmetselaars die zichzelf al zien als de wereldregering maar pas nadat het westen zichzelf vernietigde door misleidingen en constant wijsgemaakt schuldgevoel als blanke racisten en het ultieme kwaad in de hele wereld.
Citaat:
De basis van massa manipulatie was eerder gelegd door twee joodse amerikanen, die een enorme invloed zouden krijgen, niet alleen in Amerika, maar wereldwijd.
Dit waren Walter Lippman, en Edward Bernays. Lippmann was een zeer invloedrijke schrijver, journalist en diplomaat.
Hij was van mening dat het volk een ‘ongecontroleerde kudde’ vormde, en dat het de rol van de media was om deze kudde in juiste banen te leiden.
In zijn boek ‘Public Opinion’ (1922) beschrijft Lipmann dat er een noodzaak is van een ”propagandamachine", waarmee een gespecialiseerde elite klasse de democratie zou kunnen laten functioneren.

Het was Edward Bernays, het neefje van Sigmund Freud (de grondlegger van de psychoanalyse) die dit idee uitwerkte met praktische toepassingen.
De familieband Freud en Edward Bernays is zeker geen toeval.

Volgens de psychoanalyse is de menselijke persoonlijkheid in grote mate het resultaat van een onbewuste doorwerking van trauma's, veelal van sexuele aard, die men heeft opgelopen en verdrongen op vroegere leeftijd.
Deze doorwerking, zoals Freud die beschrijft, is zo universeel en traceerbaar dat het haast van mechanische aard is, en daarom systematisch te behandelen.

Wat Edward Bernays uitvond was dat het menselijke bewustzijn (en gedrag) beïnvloed kon worden op een soortgelijke systematische wijze; niet met trauma's, maar door het onbewust te voeden met emotioneel geladen beelden en boodschappen.

Dit bleek met name in de amusementsector effectief te zijn, want bij amusement zetten de mensen zich in een ontvankelijke staat, men is niet gefocussed op kritisch denken.
De boeken van Bernays 'Crystallizing Public Opinion (1923)' en 'Propaganda (1928)' waren de basis voor de moderne propaganda.
Het boek Propaganda opent met de volgende zin:
“The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Those who manipulate this unseen mechanism of society constitute an invisible government which is the true ruling power of our country. We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of.“

De methodes van Bernays zouden gebruikt gaan worden door het bedrijfsleven en overheden.
Net als Donald Baruch was Bernays gedurende zijn loopbaan in dienst van de Amerikaanse regering, van de CIA.

De kleinzoon van Edward Bernays, Marc Bernays Randolph, is de oprichter van Netflix, het bedrijf dat het monopolie heeft op online streaming van films en series.
Netflix werkt nauw samen met de Hollywood studios, en produceert steeds vaker zelf films en televisie series.
De meeste Hollywood en Netflix producties zijn propaganda voor de ‘politieke correcte’ agenda, en hebben een ver reikende en wereldwijd maatschappelijke invloed.
.....
En wat waren en zijn die wereldwijde, maatschappelijke invloeden, vooral gericht op het westen en de blanken?
Ondermijning van familie- en gezinsbanden, aanwakkeren van rebellie en misbruik maken van het normale pubergedrag jegens ouderlijk gezag, met als gevolg oa toenemende mishandeling van ouders door onhandelbare kinderen die zelfs worden opgestookt om gerechtelijke stappen te ondernemen tegen hun ouders voor hun zogenaamde kinderrechten.
Geslaagde verdeel en heers binnen de gezinsstructuur om familiebanden te kunnen verbreken.
Door beïnvloeding nog meer absurditeiten sociaal aanvaardbaar te maken: pedofilie, incest, polygamie etc...om de westerse cultuur te vernietigen.
Mensen wijsmaken dat het normaal moet zijn om als transgender je lichaam te verminken omdat je je geboren geslacht weigert te accepteren.
Transgender freaks sociaal aanvaardbaar maken, de natuurlijke man-vrouw, de twee ENIG MOGELIJKE geslachten en de natuur ONTKENNEN.
Blanke westerlingen moeten zich schuldig gaan voelen want zij moeten gaan geloven dat zij per definitie de grootste racisten ter wereld zijn.
En de gekaapte media en vooral reclame doen hun vuile duit in het zakje...oa reclames/programma's met uitsluitend gekleurde en steeds minder blanke mensen, de vegetarische SLAGER...etc.. (komaan, gatachterlijke idioot, een slager slacht immers geen kroppen SLA!)
Sluipende mind fuck.

Datzelfde zionistengespuis is op zovele vlakken bezig om de westerse wereld/cultuur en blanken geniepig aan te vallen door af te schilderen als minderwaardige racisten om schuldgevoelens op te wekken en door de militaire strategie van massa immigratie een smeltkroes te maken zodat er geen blanke europeanen meer over zijn, enkel nog een elite van raszuivere joden die de macht grijpen.
Hoe beschouwt dat zionistische addergebroed, verborgen in het gras, de blanke, westerse mens?
Citaat:
In mei 2020 publiceerde de “American Psychoanalytic Association” een artikel van de joodse amerikaanse onderzoeker Donald Moss.
In het artikel, dat de titel ‘On whiteness’ heeft, beargumenteert Moss dat ‘blank zijn’ een ‘kwaadaardige parasitaire aandoening’ is.

De Joods-Amerikaanse politicus en schrijfster Dayna Steele liet zien dat het nog radicaler kan.
Op Twitter postte zij een bericht waarin zij voorstelde hoe de ‘blanke racisten aan te pakken’, namelijk om de kinderen bij deze mensen weg te halen en in kampen te stoppen, om hen te mishandelen en uit te hongeren. Dit schreef zij letterlijk.
Diana Steele is een vooraanstaande politicus, schrijfster van acht boeken en bekende ‘keynote’ speaker, toch zwegen de media over haar bericht.
Het sluit natuurlijk exact aan op het Kalergi Plan, waarin wordt gepleit dat Europa een ‘smeltkroes van rassen en volken’ zal worden, waarbij het joodse volk zuiver zal blijven en de nieuwe aristocratie zal worden.

In de Encyclopedia Judaica (editie van 1905) werd het marxisme en het communisme als joodse bewegingen beschreven, die onderdeel zouden zijn van een nieuw ‘internationaal socialisme’.
Volgens E. Michael Jones zijn dezelfde machten nu een nog grotere en nog ingrijpender revolutie aan het uitrollen, namelijk “De Grote Reset”.

Dit is de ‘ultieme revolutie’ die dankzij de corona maatregelen tot een complete ontbinding van de huidige maatschappij moet leiden.
De schaarste, de paniek en de grote sociale onrust zal een voorwendsel zijn voor de elite om in te grijpen, en zo een mondiaal regime in te voeren zoals de geschiedenis nooit gekend heeft.

Men lobbyt voor Israël, en direct of indirect voor een gecentraliseerde wereldmacht (nieuwe wereld orde) waarvan de zetel in Jeruzalem zal liggen.
Voor dit kan gebeuren zullen eerst de westerse maatschappij en de westerse waarden ontwricht moeten worden.
Hoe dit verwezenlijkt kan worden wordt in details in de protocollen beschreven. De ontwrichting en vernietiging van het Westen zou noodzakelijk zijn, want de profetieën zouden voorspellen dat alleen na de ondergang van het Westen de ‘echte’ messias kan komen.

Het Westen wordt beschreven als ‘Edom’, wat de bevolkingsgroep gevormd door de afstammelingen van Esau (zoon van Isaak) zou zijn, en het kwaad zou vertegenwoordigen.
Slechts als Edom vernietigd zal worden, door de afstammelingen van Jacob (het joodse volk) dan zal er vrede zijn.
Het is een bizarre theorie die in geen enkel verband staat met het oorspronkelijke joodse geloof, maar het is wat veel rabbijnen en chabad leiders zeggen.
De constante ondermijning van de westerse cultuur moet uiteindelijk tot haar vernietiging leiden.
.....
Op verschillende wijzen en op verschillende gebieden is de aanval op het Westen geopend.

Een constant schuldgevoel wordt verspreid door de amusements industrie, de media, en de academische wereld.
De geschiedenis wordt aangepast, de westerse cultuur wordt gemarginaliseerd en bekritiseerd, en zou de oorzaak zijn van de meeste ellende in de wereld.
Onder de vlag van ‘tolerantie’ en ‘gelijkheid’ worden de westerse culturen geërodeerd, bijvoorbeeld door massa immigratie, de gender agenda en de amusmentsindustrie.
De grote strijd speelt zich af bij de wortels van de culturen
.

'Protocollen der wijzen van sion’.
Dit boek, of manuscript, geschreven in de negentiende eeuw, beschrijft op opvallend accurate wijze de ontwikkelingen en de werkwijze van de sturende machten in de huidige maatschappij.
De protocollen vormen een soort handleiding die beschrijft hoe een joodse elite door middel van corruptie, infiltratie en manipulatie de wereldmacht zal grijpen en een totalitair regime zal stichten.
De protocollen zijn vandaag de dag ijzingwekkend accuraat.
En nu kan de wakkere, alerte en BLANKE WESTERSE mens deze ontwikkelingen eigenhandig zien ontvouwd worden voor onze ogen terwijl ze zich voordoen en daarvoor moeten de blikken nauwlettend gericht worden en blijven op elke beweging van israël want het grootste Kwaad ooit loert en verschuilt zich net tussen het "uitverkoren volk".
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2022, 09:58   #1055
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Natuurlijk wordt het nu afgeraden, ze kunnen niet meer anders, ze krijgen het wettelijk niet voor elkaar.
(...)
De mensen zijn ondertussen beter geïnformeerd. Er is geen draagvlak meer voor verplichte vaccinatie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2022, 19:17   #1056
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

opiniestuk over verplichte vaccinatie

leeswaardig : https://janbhommel.nl/de-rokende-pui...Kl2UKoInbkOdD4
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2022, 19:39   #1057
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Afgeraden maar de pshychopaat ...



krijgt voorlopig nog zijn zin en is de tweede lezing goedgekeurd ondanks de negatieve adviezen (en de overduidelijke onzin ervan).
https://doorbraak.be/verplichte-vacc...g-goedgekeurd/
Zijn Pharma aandelen zijn aan het zakken en daar moet dat monster dringend iets aan doen.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 22 mei 2022 om 19:41.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2022, 21:58   #1058
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Of het waar is wat het artikel blokletterde of het eerder in de rubriek fact-checking thuishoorde geen idee van.

Onthutsende cijfers uit Canada: 99,6% van de overleden coronapatiënten was gevaccineerd

Misschien heeft men voor een 'groot' deel het virus kunnen 'overwinnen' maar weg is hij nog steeds niet

Ik ga van het standpunt uit dat het nog steeds opletten 'geblazen' is.

Waar is mijn mondmasker ook alweer?¿

p.s.

Verplichte vaccinatie voor zorgpersoneel.

Ik denk te weten via via dat de meeste mensen die in de zorgsector tewerk gesteld zijn al meer dan één spuitje gehad hebben.
Natuurlijk is dat waar, 97,5% van de 70+ is volledig gevaccineerd, dan ga je hetzelfde ook zien in de sterfcijfers, het zal zelfs naar 100% gaan maar dat wil dus niet veel zeggen als er zoveel mensen gevaccineerd zijn. Volgens mij gaan gevaccineerden meer sterven met covid maar dat gaan we pas zien in landen waar bv maar 50% of minder gevaccineerd is.

https://health-infobase.canada.ca/co...tion-coverage/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2022, 22:03   #1059
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
opiniestuk over verplichte vaccinatie

leeswaardig : https://janbhommel.nl/de-rokende-pui...Kl2UKoInbkOdD4
Een hele brok en wetenschappelijk onderbouwd maar die hadden wel veel vlugger in gang mogen schieten.

"Wij moedigen sociale- en gedragswetenschappers, bio-ethici, epidemiologen, rechtsgeleerden en anderen aan om de voor- en nadelen van het gevoerde COVID-19 vaccinatiebeleid te beoordelen, in het kader van een bredere en open multidisciplinaire discussie en maatschappelijk debat."
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be