Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2022, 16:59   #301
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U zag een momentopname die u goed uitkwam.
Die bevestigde mooi wat ikal vermoedde . overigens is er op hetzelfde moment nog een journalist neergeschoten , hij overleefde het wel .

Citaat:
Blijkbaar is het woord Press niet goed genoeg als kogelvrij vest.
Ze droeg ook een helm , maar werd precies onder het oor getroffen !
Het is inderdaad niet genoeg tegen snipers

Citaat:
Dan moeten het wel die Israëli sluitschutters geweest zijn.
Palestijnse vrijheidsstrijders staan ervoor bekend dat ze alleen de grond willen raken.
Het moeten inderdaad Israelische sluipschutters zijn geweest , het betrof een raid van Israel in de westbank . Over welke vrijheidsstrijders spreekt u eigenlijk ? hamas ?


Er waren geen vrijheidsstrijders in de directe omgeving aan het schieten.
U probeert te suggereren dat ze door Palestijns vuur om het leven kwam.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 17:27   #302
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.442
Standaard

Wat is "Yizah"?
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 23:27   #303
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Wat is "Yizah"?
De tax die "broeders van het boek" (oftewel joden en christenen) moeten betalen aan de moslims om te mogen blijven leven in een soort van 3derangsburgerschap. Een stapje onder moslima, en een stapje boven slaaf.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2022, 23:33   #304
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Die bevestigde mooi wat ik al vermoedde .
Ik had de indruk dat u niets vermoed, maar dat u zeker weet, of het niet begrijpt.
Citaat:
overigens is er op hetzelfde moment nog een journalist neergeschoten , hij overleefde het wel .
Blijkbaar zijn mannelijke perspersonen belangrijker.
Citaat:
Ze droeg ook een helm , maar werd precies onder het oor getroffen !
Het is inderdaad niet genoeg tegen snipers
Welke helm is bestand tegen een voltreffer van een deftig sluipschutterwapen?
Citaat:
Het moeten inderdaad Israelische sluipschutters zijn geweest , het betrof een raid van Israel in de westbank .
Voila, zoals ik schreef. Of U weet het zeker, of u begrijpt het niet.
Citaat:
Over welke vrijheidsstrijders spreekt u eigenlijk ? hamas ?
Ik schreef duidelijk "Palestijnse vrijheidsstrijders".
Niet alle Palestijnse vrijheidsstrijders zijn Hamas leden.
Citaat:
Er waren geen vrijheidsstrijders in de directe omgeving aan het schieten.
Klopt, het konden ook criminelen geweest zijn, of Joodse kolonisten, of marsmannetjes.
Citaat:
U probeert te suggereren dat ze door Palestijns vuur om het leven kwam.
Integendeel, ik weet zowat zeker dat ze niet omgekomen is door gericht Palestijns vuur.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 10:45   #305
Walvader
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2020
Berichten: 1.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De tax die "broeders van het boek" (oftewel joden en christenen) moeten betalen aan de moslims om te mogen blijven leven in een soort van 3derangsburgerschap. Een stapje onder moslima, en een stapje boven slaaf.
Ha, er wordt "Jizijah" bedoeld.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2022, 11:12   #306
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Ha, er wordt "Jizijah" bedoeld.
Hangt van de vertaler af dus.

Maar dat veranderd wel niets aan het idee nietwaar. Betalen, of slaaf zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 28 mei 2022 om 11:13.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2022, 16:21   #307
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Welke helm is bestand tegen een voltreffer van een deftig sluipschutterwapen?
geen


Citaat:
Ik schreef duidelijk "Palestijnse vrijheidsstrijders".
Niet alle Palestijnse vrijheidsstrijders zijn Hamas leden.
Probleem is dat er geen vrijheidsstrijders direct in de omgeving waren.


Citaat:
Integendeel, ik weet zowat zeker dat ze niet omgekomen is door gericht Palestijns vuur.
Ik sprak over alle vormen van Palestijns vuur.

Waarom denkt u niet dat het Israelisch- IDF vuur was? Omdat ze niet in staat zijn om zoiets inhumaans te doen ? omdat ze er niet mee wegkomen? omdat ze persvrijheid in de bezette gebieden willen beschermen??


Blame the journalist , is ook weer zo'n belachelijke reactie uit het Israelische kamp. De realiteit is natuurlijk dat pers zo nu en dan ook doelwit is om angst te zaaien onder journalisten die het lef hebben het Israelisch handelen vast te leggen. Het beleid dat Israel voert met betrekking tot journalisten die de OPT in willen is er ook volledig op gericht hen de toegang te kunnen weigeren.

Tevens hebben ze diverse media centers in Gaza plat geschoten met raketten in 2021.
facebook heeft op verzoek van Israel Palestijnse pagina's verwijderd

Palestijnse journalisten worden vastgezet in Israëlische gevangenissen. Arrestaties zijn routine – zoals vanwege berichten op Facebook – en de bewegingsvrijheid van journalisten is enorm beperkt. Een journalist uit Gaza kan niet zomaar naar de Westelijke Jordaanoever om verslag te doen. Ook zijn Palestijnse media doelwit van het Israëlische leger: ze sluiten mediakantoren en radiostations , en nemen hun materiaal in beslag. Dit alles gebeurt vrij consequent.

Dat Israel bewust die journaliste dood schoot is dus niet zo'n vreemd idee.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2022, 16:32   #308
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
geen
Dus het was altijd prijs.
Citaat:
Probleem is dat er geen vrijheidsstrijders direct in de omgeving waren.
Hoe herken je een vrijheidsstrijder van een gewone burger in die regio?
Citaat:
Ik sprak over alle vormen van Palestijns vuur.
Uiteindelijk, ik ook.
Citaat:
Waarom denkt u niet dat het Israelisch- IDF vuur was? Omdat ze niet in staat zijn om zoiets inhumaans te doen ? omdat ze er niet mee wegkomen? omdat ze persvrijheid in de bezette gebieden willen beschermen??
Waar schrijf ik dat?
Citaat:
Blame the journalist , is ook weer zo'n belachelijke reactie uit het Israëlische kamp. De realiteit is natuurlijk dat pers zo nu en dan ook doelwit is om angst te zaaien onder journalisten die het lef hebben het Israelisch handelen vast te leggen. Het beleid dat Israël voert met betrekking tot journalisten die de OPT in willen is er ook volledig op gericht hen de toegang te kunnen weigeren.

Tevens hebben ze diverse media centers in Gaza plat geschoten met raketten in 2021.
facebook heeft op verzoek van Israël Palestijnse pagina's verwijderd

Palestijnse journalisten worden vastgezet in Israëlische gevangenissen. Arrestaties zijn routine – zoals vanwege berichten op Facebook – en de bewegingsvrijheid van journalisten is enorm beperkt. Een journalist uit Gaza kan niet zomaar naar de Westelijke Jordaanoever om verslag te doen. Ook zijn Palestijnse media doelwit van het Israëlische leger: ze sluiten mediakantoren en radiostations , en nemen hun materiaal in beslag. Dit alles gebeurt vrij consequent.
En denkt u dat het elders beter is? Gewoon ons leuke België, de raid op't Pallieterke, een prima voorbeeld van persvrijheid, maar alleen als het "meloengroencommiesossistaans is".
Citaat:
Dat Israël bewust die journaliste dood schoot is dus niet zo'n vreemd idee.
Dat is geen raar idee.
Maar het is wel het eerste wat bij u opkomt. Israël is schuldig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 29 mei 2022 om 16:33.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2022, 21:33   #309
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Hoe herken je een vrijheidsstrijder van een gewone burger in die regio?
Israel claimt altijd dat ze dat heel goed kunnen.
En schietende vrijheidsstrijders herkennen we aan hun vuurwapen , simpel zat.

Citaat:

Waar schrijf ik dat?
nergens , maar u wil overduidelijk de indruk wekken dat Israel dit niet gedaan heeft.
Citaat:
En denkt u dat het elders beter is?
Ja dat denk ik zeer zeker!!
Citaat:
Gewoon ons leuke België, de raid op't Pallieterke, een prima voorbeeld van persvrijheid, maar alleen als het "meloengroencommiesossistaans is".
Dat valt gewoon helemaal niet te vergelijken, dat ga ik niet eens uitleggen.

Citaat:
Dat is geen raar idee.
Maar het is wel het eerste wat bij u opkomt. Israël is schuldig.
klopt niet , ik bekijk de situatie en informatie eerst goed , ondanks het feit dat het waarschijnlijk is dat Israel schuldig is aan zoiets. Er zijn al eerder journalisten door Israelische snipers gedood immers.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2022, 09:23   #310
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israel claimt altijd dat ze dat heel goed kunnen.
Israël is een idee, een stukje grond. Dat doet niets, claimt niets.(Naar analogie met uw standaard riedeltje dat de Islam niets is)
Dat woordvoerders van de Israëlische regering en militairen dat beweren, tja, wat zou u anders verwachten? Dat ze toegeven dat het niet zo duidelijk of gemakkelijk is, en dat er al zeer veel onschuldigen moedwillig afgemaakt zijn?
Citaat:
En schietende vrijheidsstrijders herkennen we aan hun vuurwapen , simpel zat.
Blijkbaar bent u het wel eens met het adagio voor die regio dat macht uit de loop van een geweer komt.
Citaat:
nergens , maar u wil overduidelijk de indruk wekken dat Israel dit niet gedaan heeft.
Integendeel, ik wil de indruk wekken dat de vrijheidsstrijders het zeker niet gedaan hebben. Die hebben al veel moeite om Israëlische grond te raken.
Laat staan gericht schieten op een journaliste.
Citaat:
Ja dat denk ik zeer zeker!!
Maar weet u dat?
Citaat:
klopt niet , ik bekijk de situatie en informatie eerst goed , ondanks het feit dat het waarschijnlijk is dat Israel schuldig is aan zoiets. Er zijn al eerder journalisten door Israelische snipers gedood immers.
Maar u selecteert uw informatie wel zeer gericht.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2022, 16:24   #311
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Israël is een idee, een stukje grond. Dat doet niets, claimt niets.(Naar analogie met uw standaard riedeltje dat de Islam niets is)
laat ik het herformuleren "de leden van de Israelische regering" het omschrijven als Israel is inderdaad onjuist , uit gemakzucht.
Citaat:
Dat woordvoerders van de Israëlische regering en militairen dat beweren, tja, wat zou u anders verwachten? Dat ze toegeven dat het niet zo duidelijk of gemakkelijk is, en dat er al zeer veel onschuldigen moedwillig afgemaakt zijn?
Ik had niets anders verwacht , maar velen denken dat Israel de waarheid spreekt.

Citaat:
Blijkbaar bent u het wel eens met het adagio voor die regio dat macht uit de loop van een geweer komt.
in de Palestijnse gebieden zeer zeker.

Citaat:
Maar weet u dat?
nee nooit zeker natuurlijk.

Citaat:
Maar u selecteert uw informatie wel zeer gericht.
Juist dat probeer ik te voorkomen , door de Israelische media in te duiken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2022, 19:12   #312
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
laat ik het herformuleren "de leden van de Israelische regering" het omschrijven als Israel is inderdaad onjuist , uit gemakzucht.
Nu niet veralgemenen , er zullen wel leden van de Israëli regering zijn die de Palestijnen wel een warm hart toedragen.
Citaat:
Ik had niets anders verwacht , maar velen denken dat Israel de waarheid spreekt.
Israël (uw gemakzuchtige versie) is de hete lucht van een hoop politici.
En mijn standpunt over politici is wel duidelijk. Als er geluid uitkomt is het een leugen.
Citaat:
in de Palestijnse gebieden zeer zeker.
Er is een reden waarom een AK daar zo populair is als mannelijkheidssymbool.
Citaat:
nee nooit zeker natuurlijk.
Toch erg he, een leven zonder zekerheden.
Citaat:
Juist dat probeer ik te voorkomen , door de Israëlische media in te duiken.
En te cherrypicken. Nu moet ik toegeven, kersen zijn prima in de vorm van een warme bereiding als bijschotel bij een Bacon Explosion.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:56   #313
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nu niet veralgemenen , er zullen wel leden van de Israëli regering zijn die de Palestijnen wel een warm hart toedragen.
in de regering zeer waarschijnlijk niet , in de oppositie weer wel.

De regering bestaat uit radicaal anti Palestijnse extremisten
Citaat:
En te cherrypicken.
Nee , niet te cherrypicken , uit de rechts Israelische media valt niets pro palestijns te halen.


Enerzijds erkend u de onrechtvaardigheid en de gruwelijkheden in dit verhaal, en anderzijds valt u elke kritiek op Israel aan omdat hun tegenstanders Islamieten zijn en dus per definitie al schuldig zijn. Wat Israel ook doet, maakt niks uit want de islam is de basis van het probleem. Alles wat Israel doet zal wel noodzakelijk zijn of logisch (of juist dom van de Palestijnen) , zoals kinderen opsluiten, demonstranten afknallen.

Is het met geweld weghalen van Palestijnse vlaggen van de lijkwagen in een rouwstoet bv ook logisch of noodzakelijk ??
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:21   #314
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.279
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
in de regering zeer waarschijnlijk niet , in de oppositie weer wel.
Zeer waarschijnlijk hebt u wel meer relevante informatie, maar gaat u die niet delen.
Citaat:
De regering bestaat uit radicaal anti Palestijnse extremisten
Is die regering democratisch verkozen, of is die het gevolg van een coup?
Citaat:
Nee , niet te cherrypicken , uit de rechts Israelische media valt niets pro palestijns te halen.
Dus u geeft toe kieskeurig te zijn, en zeker te zijn dat uw informatie Pro Palestijns is.
Citaat:
Enerzijds erkend u de onrechtvaardigheid en de gruwelijkheden in dit verhaal, en anderzijds valt u elke kritiek op Israel aan omdat hun tegenstanders Islamieten zijn en dus per definitie al schuldig zijn.
Ken uw vijand. De paar miljoen "echte joden" in tegenstelling tot het mooie miljard "semi Islamieten". Ik ken mijn vijand.
Citaat:
Wat Israel ook doet, maakt niks uit want de islam is de basis van het probleem.
"De Islam" is slechts 1 van de problemen.
Citaat:
Alles wat Israel doet zal wel noodzakelijk zijn of logisch (of juist dom van de Palestijnen) , zoals kinderen opsluiten, demonstranten afknallen.
De Palestijnse vrijheidsstrijders voeren dikwijls taken uit in opdracht van hun leiders, taken die ik voorbij idioot bestempel.
Citaat:
Is het met geweld weghalen van Palestijnse vlaggen van de lijkwagen in een rouwstoet bv ook logisch of noodzakelijk ??
Iemand, waarschijnlijk een ambtenaar met wat macht, vond het logisch.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 31 mei 2022 om 18:22.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:29   #315
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.090
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
in de regering zeer waarschijnlijk niet , in de oppositie weer wel.

De regering bestaat uit radicaal anti Palestijnse extremisten

Nee , niet te cherrypicken , uit de rechts Israelische media valt niets pro palestijns te halen.


Enerzijds erkend u de onrechtvaardigheid en de gruwelijkheden in dit verhaal, en anderzijds valt u elke kritiek op Israel aan omdat hun tegenstanders Islamieten zijn en dus per definitie al schuldig zijn. Wat Israel ook doet, maakt niks uit want de islam is de basis van het probleem. Alles wat Israel doet zal wel noodzakelijk zijn of logisch (of juist dom van de Palestijnen) , zoals kinderen opsluiten, demonstranten afknallen.

Is het met geweld weghalen van Palestijnse vlaggen van de lijkwagen in een rouwstoet bv ook logisch of noodzakelijk ??
Groteske bewering, als je weet dat bv Mansour Abbas een arabisch politicus is die zich inzet voor verbetering van de levensomstandigheden van de Bedouienen bevolking binnen Israël. Of ga je een Yair Lapid ook wegzetten als een extremistische anti-palestijn ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 31 mei 2022 om 18:31.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 13:22   #316
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Groteske bewering, als je weet dat bv Mansour Abbas een arabisch politicus is die zich inzet voor verbetering van de levensomstandigheden van de Bedouienen bevolking binnen Israël. Of ga je een Yair Lapid ook wegzetten als een extremistische anti-palestijn ?
Is hij lid van de regeringscoalitie of alleen van de Knesset?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 13:40   #317
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zeer waarschijnlijk hebt u wel meer relevante informatie, maar gaat u die niet delen.

Is die regering democratisch verkozen, of is die het gevolg van een coup?

Dus u geeft toe kieskeurig te zijn, en zeker te zijn dat uw informatie Pro Palestijns is.
beter lezen !
Citaat:
Ken uw vijand. De paar miljoen "echte joden" in tegenstelling tot het mooie miljard "semi Islamieten". Ik ken mijn vijand.
Gooi alles op 1 hoop onder 1 noemer, en maak er een vijand van uitsluitend op basis van hun geloofsvorm. Dan kent u uw vijand dus helemaal niet goed.


Citaat:
De Palestijnse vrijheidsstrijders voeren dikwijls taken uit in opdracht van hun leiders, taken die ik voorbij idioot bestempel.
Waarom ? moeten zij passief toekijken en niets doen ? Is het alleen voor Israel logisch om op geweld te reageren?

Citaat:
Iemand, waarschijnlijk een ambtenaar met wat macht, vond het logisch.
En de rest stemde daarmee in .
Zoiets heeft toch geen reet met de Israelische veiligheid van doen?

Als een vijandige macht tijdens een begrafenis van een familie lid aan u hun wil komt opleggen, de kistdragers lastig valt en vlaggen weghaalt , dan zegt dat in ieder geval dat de controle van die macht over u enorm is !! en dat er veel meer speelt als "self defence"

Maar dat is allemaal niet idioot en dom natuurlijk.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 juni 2022 om 13:41.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 14:01   #318
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.090
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Is hij lid van de regeringscoalitie of alleen van de Knesset?
Lapid is regeringslid, Abbas is de MK die de beslissende stemmen leverde om deze brede coalitieregering uberhaupt mogelijk te maken. Het alternatief zou weer maar eens een conservatieve Likud regering zijn, met deelname van de pijpekrullen partijen.

Zonder Abbas zijn steun, valt deze regering binnen de 5 minuten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2022, 16:08   #319
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Maar zet hij zich in voor verbetering van de leefomstandigheden van de Palestijnen in de bezette gebieden?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2022, 16:29   #320
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.090
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Maar zet hij zich in voor verbetering van de leefomstandigheden van de Palestijnen in de bezette gebieden?
Of hij veel doet voor de west bank arabieren weet ik niet. Wel dat hij al in Israël voor miljarden extra middelen zorgde voor verbetering van de levensomstandigheden voor arabieren en bedouins. Hoofdzakelijk rond infrastructuur, wegen, watervoorziening, electriciteit voor illegaal gebouwde woningen enz.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be