Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 mei 2022, 05:07   #41
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Fake, fake, fake. Wat een onnozelaars die antivaxxers.

https://www.snopes.com/fact-check/vp...document-dump/
Oef! Er zijn dus nog zekerheden in het leven. Wat een opluchting!
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 08:12   #42
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ge volhardt in de leugen met de optie dat er hier redelijk veel simpele pipo's van, hetzelfde slacht zitten die die groteske zever slikken. Er is natuurlijk geen arrestatie bij pfizer.
Er is een aanhouding op verdenking van fraude.
Die fraude ken ik al ruim 1 jaar en wordt nu ook bevestigd via de documenten die het gerecht liet vrijgeven.

Natuurlijk zal het steenrijke Pfizer de topman vrij krijgen en natuurlijk zullen de media schrijven dat de verdenkingen niet kloppen. Als ze al iets schrijven, in de eerste plaats.

Het gesjoemel is al meer dan een jaar zeer duidelijk, via een twintigtal zaken.
Jij bent gepensioneerd. Ik ga deze discussie niet aan met gepensioneerden omdat ik al veel langer vaststel dat ze massaal achter de leugens van de televisie gaan staan en blijven staan. Ongeacht hoeveel leugens er nog uitkomen. De TV is de religie van de goedgelovige oudjes.

Je hebt geen enkele achtergrond met de werking van het menselijke immuunsysteem en dus is het gewoon een kwestie van wie jij wil geloven.
Blijf maar komen met je labels. Binnen dit en enkele jaren komt alles uit. Het is al massaal bezig. Enkel de gepensioneerden en hoogbejaarden geloven nog in "vaccinatie"
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 mei 2022 om 08:13.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 11:19   #43
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Er is een aanhouding op verdenking van fraude.
Die fraude ken ik al ruim 1 jaar en wordt nu ook bevestigd via de documenten die het gerecht liet vrijgeven.

Natuurlijk zal het steenrijke Pfizer de topman vrij krijgen en natuurlijk zullen de media schrijven dat de verdenkingen niet kloppen. Als ze al iets schrijven, in de eerste plaats.

Het gesjoemel is al meer dan een jaar zeer duidelijk, via een twintigtal zaken.
Jij bent gepensioneerd. Ik ga deze discussie niet aan met gepensioneerden omdat ik al veel langer vaststel dat ze massaal achter de leugens van de televisie gaan staan en blijven staan. Ongeacht hoeveel leugens er nog uitkomen. De TV is de religie van de goedgelovige oudjes.

Je hebt geen enkele achtergrond met de werking van het menselijke immuunsysteem en dus is het gewoon een kwestie van wie jij wil geloven.
Blijf maar komen met je labels. Binnen dit en enkele jaren komt alles uit. Het is al massaal bezig. Enkel de gepensioneerden en hoogbejaarden geloven nog in "vaccinatie"
Er is geen aanhouding maar gewoon stinkende drek van uw rioolsites.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 11:48   #44
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Het merendeel van de bevolking is gevaccineerd.

Het is wel heel doorzichtig om uit die miljoenen mensen een aantal te plukken die een probleem hebben gehad. Dat bewijst geenszins een oorzakelijk verband met enig vaccin.
Dat maken ze je wijs, ja maar het feit blijft dat énkel de overheid de juiste cijfers heeft over hoeveel mensen gevaccineerd werden en hoeveel niet, ze kunnen je dus wijsmaken wat ze willen, je kunt het toch niet checken.
Het feit dat ze zoveel moeite doen om "al die antivaxxers" te dwingen tot vaccinatie geeft de indruk dat er veel meer zijn dan ze willen toegeven.
Een aantal mensen met een probleem door vaccins waarvan de fabrikanten en idioten nog blijven beweren dat ze veilig zijn.
Als er geen oorzakelijk verband zou zijn, dan waren er ook geen gevaccineerden die een probleem zouden hebben.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 11:52   #45
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er is geen aanhouding maar gewoon stinkende drek van uw rioolsites.
Waarom maak jij je zo druk over de al dan niet arrestatie van een ceo van een farmaceutisch bedrijf dat bewezen frauduleus is?
Heb je soms aandelen?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 12:13   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
"Pregnancy outcomes for the 270 pregnancies were reported as spontaneous abortion (23),
outcome pending (5), premature birth with neonatal death, spontaneous abortion with
intrauterine death (2 each), spontaneous abortion with neonatal death, and normal outcome (1
each). No outcome was provided for 238 pregnancies (note that 2 different outcomes were
reported for each twin, and both were counted)."

Pfizer documenten -> pagina 12
https://phmpt.org/wp-content/uploads...experience.pdf
https://phmpt.org/pfizers-documents/

Zou jij je, hypothetische 18+, zwangere kleindochter aanraden een spuit te nemen met deze resultaten ????!

En indien ja; Vraag het je kleindochter ook (indien je één hebt) en vertel haar daarna wat jouw antwoord was en laat ons de reactie weten !
Mijn hoogstwaarschijnlijk jongste kleinkind, een schat van een meisje, is verwekt en geboren in corona-tijden, met de papa en de mama volgespoten met Pfizer.
Die kleine groeit gelijk de andere kleinkinderen: lijk kolen. Veel te vlug. Dat drinkt pap en kakt gelijk de beste.

Ja, ik heb een kleindochter die wel eens zwanger zou kunnen raken. Tussen dit en meer waarschijnlijk enkele jaren. Ook volgespoten met Pfizer. Zijzelf, de papa en de mama hebben geen seconde getwijfeld.

Wat wel met gans de familie wel graag en vaak doen: lachen, bulderlachen ... ons rot amuseren met de draak te steken .... met de wappies.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 12:21   #47
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mijn hoogstwaarschijnlijk jongste kleinkind, een schat van een meisje, is verwekt en geboren in corona-tijden, met de papa en de mama volgespoten met Pfizer.
Die kleine groeit gelijk de andere kleinkinderen: lijk kolen. Veel te vlug. Dat drinkt pap en kakt gelijk de beste.
Wat een drogredenering zeg.

"Mijn kleinkind eet elke dag McDonalds en rookt op 11 jarige leeftijd een pakje sigaretten per dag. Hoezo is dat schadelijk? Hij groeit zoals al de rest en ziet er heel gelukkig uit"

Voor de zevenhonderdachtenveertigste keer. Het grote gevaar van de Pfizer inentingen is niet dat je onmiddellijk dood neervalt, zelfs niet dat je onmiddellijk ziek wordt. Als zijn hier wel meldingen van. Het grote gevaar is dat je lichaamseigen immuniteit wordt ondermijnd op de lange termijn. Jij begrijpt hier geen jota van omdat je niet weet hoe de inenting werkt en hoe het immuunsysteem werkt. Ik kan je dat ook niet uitleggen. Het is vrij hopeloos.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 mei 2022 om 12:23.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 12:41   #48
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mijn hoogstwaarschijnlijk jongste kleinkind, een schat van een meisje, is verwekt en geboren in corona-tijden, met de papa en de mama volgespoten met Pfizer.
Die kleine groeit gelijk de andere kleinkinderen: lijk kolen. Veel te vlug. Dat drinkt pap en kakt gelijk de beste.

Ja, ik heb een kleindochter die wel eens zwanger zou kunnen raken. Tussen dit en meer waarschijnlijk enkele jaren. Ook volgespoten met Pfizer. Zijzelf, de papa en de mama hebben geen seconde getwijfeld.

Wat wel met gans de familie wel graag en vaak doen: lachen, bulderlachen ... ons rot amuseren met de draak te steken .... met de wappies.
Is het de seniliteit reeds of negeer je bewust de vraag ?
Zou de hypothetische zwangere even hard lachen moest ze bij de 23 gevallen van miskramen zitten ?
Jij wel, dat is duidelijk...
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 12:55   #49
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Is het de seniliteit reeds of negeer je bewust de vraag ?
Zou de hypothetische zwangere even hard lachen moest ze bij de 23 gevallen van miskramen zitten ?
Jij wel, dat is duidelijk...
Na zwanger en schijnzwanger nu ook hypothetisch zwanger.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 15:02   #50
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Na zwanger en schijnzwanger nu ook hypothetisch zwanger.
Hoezo ?
Jij bent toch degene die al twee jaar in allerlei hypothesen gelooft?
Die dan achteraf állemaal als foute voorspellingen, door de leugenaars zelf notabene, met de werkelijke feiten weerlegd (moeten!) worden.
Maar een beetje hypocriet om nu een hypothese pogen belachelijk te maken terwijl jij zelfs hypothesen gelooft en als waarheid en feiten aanneemt om je sheep-gedrag aan te passen en braaf jojo-nepmaatregelen te volgen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 15:38   #51
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Hoezo ?
Jij bent toch degene die al twee jaar in allerlei hypothesen gelooft?
Die dan achteraf állemaal als foute voorspellingen, door de leugenaars zelf notabene, met de werkelijke feiten weerlegd (moeten!) worden.
Maar een beetje hypocriet om nu een hypothese pogen belachelijk te maken terwijl jij zelfs hypothesen gelooft en als waarheid en feiten aanneemt om je sheep-gedrag aan te passen en braaf jojo-nepmaatregelen te volgen.
Efkes serieus blijven.

Je gooit welbewust alles op één hoopje.

Ik geloof maar matig in de zin van veel maatregelen maar geloof wel in het nut van de coronavaccins.

Kunnen we nu dan als mensen discussiëren en niet als sheeple afdreunen wat je favoriete samenzweringssites dagelijks in je eierkopje lepelen?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 16:25   #52
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.860
Standaard

Rady Johnson is niet gearresteerd.

https://www.thequint.com/news/webqoo...ted-fact-check

Waarop de conspirationisten in hun onweertaanbare interne logica zullen zeggen dat zijn niet-arrestatie deel is van het probleem.

Welk probleem? Het probleem dat het vaccin schadelijk is. En waar staat dat? Op dezelfde sites die zeiden dat Johnson gearresteerd is.

Enzovoort.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 16:58   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het oog van mijn vriendin viel 2 minuten na inenting uit, met minder dan 50% zicht en dat bleef maanden zo.

Mijn collega op het werk beschimpte mij maanden aan een stuk omdat ik dat vergif weigerde. 1 dag na de inenting ontstond er een schubachtige huidaandoening die tot op heden nog steeds zichtbaar is. Toen was de kritiek naar mij toe ineens weg.

Ik ken zo honderden casussen. Ook van een studente geneeskunde die niet wilde maar moest, en kort na het "vaccin" endometriose kreeg.

Ik weet ook waarom die dingen gebeuren gezien mijn achtergrond en kennis van het immuunsysteem.

Voor mij en voor elk gezond denkend mens zijn al die casussen bewijs. Maar het ziekenhuis beweerde steeds dat het verband niet bewezen kon worden.

Ik vind het zo duidelijk dat het niet eens meer discussie behoeft. Wie zich nog laat prikken is ofwel achterlijk, of heeft geen zelfrespect.
Kreeg ze schubben ? Is het een Reptilian geworden ?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 mei 2022 om 16:59.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 17:01   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Hoezo flutsite?

Het staat op de website van de Vancouver Times, een hoogst betrouwbare bron. In hun woorden: "the most trusted source for satire on the West Coast".
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 17:08   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Na zwanger en schijnzwanger nu ook hypothetisch zwanger.
Ik hoop oprecht dat de Schoof zijn dochter geen schubben krijgt...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 17:11   #56
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Hoezo ?
Jij bent toch degene die al twee jaar in allerlei hypothesen gelooft?
Die dan achteraf állemaal als foute voorspellingen, door de leugenaars zelf notabene, met de werkelijke feiten weerlegd (moeten!) worden.
Maar een beetje hypocriet om nu een hypothese pogen belachelijk te maken terwijl jij zelfs hypothesen gelooft en als waarheid en feiten aanneemt om je sheep-gedrag aan te passen en braaf jojo-nepmaatregelen te volgen.
'De werkelijke feiten...' en die moeten de Wappies dan aantonen met flut-websites zoals Xandernieuws of frontnieuws, of stukjes vanop een satirische website...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 17:12   #57
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Rady Johnson is niet gearresteerd.

https://www.thequint.com/news/webqoo...ted-fact-check

Waarop de conspirationisten in hun onweertaanbare interne logica zullen zeggen dat zijn niet-arrestatie deel is van het probleem.

Welk probleem? Het probleem dat het vaccin schadelijk is. En waar staat dat? Op dezelfde sites die zeiden dat Johnson gearresteerd is.

Enzovoort.


"het had kunnen waar geweest zijn"
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 19:11   #58
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Efkes serieus blijven.

Je gooit welbewust alles op één hoopje.

Ik geloof maar matig in de zin van veel maatregelen maar geloof wel in het nut van de coronavaccins.

Kunnen we nu dan als mensen discussiëren en niet als sheeple afdreunen wat je favoriete samenzweringssites dagelijks in je eierkopje lepelen?
Nut van de coronavaccins vóór of na de 4de prikronde?

Als je wil discussiëren (als mens?) als volwassene, dan zou je minstens het verschil moeten kennen tussen de hypothetische nonsens van afhankelijke virologen en de werkelijke FEITEN ná de gebeurtenissen van hun voorspellende hypotheses - die ze dan zelf nog als fout...oops, als vergissing....komen bekennen.
Je kunt leuteren tot je een ons weegt over wat had vermeden kunnen worden ALS de hypotheses juist waren geweest terwijl je de feiten van wat WEL gebeurde blijft ontkennen omdat ze niet in je prikstraatje passen....dan zeur je maar wat over samenzweringssites omdat daar de verzwegen feiten, die je niet wil erkennen, wél worden gepubliceerd.

Het komt heel simpel neer op voorspelling versus feiten.
Feiten bewijzen of een voorspelling (in de toekomst!) juist wás of niet en ingeval van heel dat coronaverhaal bewijzen de feiten het BEDROG door onjuiste voorspellingen.

De voorspellingen waren NIET juist, de vaccins zijn niet veilig, de vaccins zijn niet werkzaam - bewijs: er zijn vaxslachtoffers en dat er reeds VIER prikken nodig zijn en er NOG geen blijvende immuniteit wordt bereikt zijn onmiskenbare FEITEN.
Hoe duidelijk moet je het nog hebben???
Of is dat te moeilijk? tenzij je gelooft dat een voorspelling al een feit kan zijn omdat je niet weet wat een feit is.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 19:40   #59
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Nut van de coronavaccins vóór of na de 4de prikronde?

Als je wil discussiëren (als mens?) als volwassene, dan zou je minstens het verschil moeten kennen tussen de hypothetische nonsens van afhankelijke virologen en de werkelijke FEITEN ná de gebeurtenissen van hun voorspellende hypotheses - die ze dan zelf nog als fout...oops, als vergissing....komen bekennen.
Je kunt leuteren tot je een ons weegt over wat had vermeden kunnen worden ALS de hypotheses juist waren geweest terwijl je de feiten van wat WEL gebeurde blijft ontkennen omdat ze niet in je prikstraatje passen....dan zeur je maar wat over samenzweringssites omdat daar de verzwegen feiten, die je niet wil erkennen, wél worden gepubliceerd.

Het komt heel simpel neer op voorspelling versus feiten.
Feiten bewijzen of een voorspelling (in de toekomst!) juist wás of niet en ingeval van heel dat coronaverhaal bewijzen de feiten het BEDROG door onjuiste voorspellingen.

De voorspellingen waren NIET juist, de vaccins zijn niet veilig, de vaccins zijn niet werkzaam - bewijs: er zijn vaxslachtoffers en dat er reeds VIER prikken nodig zijn en er NOG geen blijvende immuniteit wordt bereikt zijn onmiskenbare FEITEN.
Hoe duidelijk moet je het nog hebben???
Of is dat te moeilijk? tenzij je gelooft dat een voorspelling al een feit kan zijn omdat je niet weet wat een feit is.
Nu gaat het over de duur van de werkzaamheid.

Gisteren ging het nog over miskramen.

Wat gaat het morgen zijn?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 19:51   #60
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Waarom maak jij je zo druk over de al dan niet arrestatie van een ceo van een farmaceutisch bedrijf dat bewezen frauduleus is?
Heb je soms aandelen?
Ik heb andere dingen om me over druk te maken maar dit hier is gewoon een platte fake draad gebaseerd op een leugen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be