Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 mei 2022, 20:03   #61
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Nut van de coronavaccins vóór of na de 4de prikronde?

Als je wil discussiëren (als mens?) als volwassene, dan zou je minstens het verschil moeten kennen tussen de hypothetische nonsens van afhankelijke virologen en de werkelijke FEITEN ná de gebeurtenissen van hun voorspellende hypotheses - die ze dan zelf nog als fout...oops, als vergissing....komen bekennen.
Je kunt leuteren tot je een ons weegt over wat had vermeden kunnen worden ALS de hypotheses juist waren geweest terwijl je de feiten van wat WEL gebeurde blijft ontkennen omdat ze niet in je prikstraatje passen....dan zeur je maar wat over samenzweringssites omdat daar de verzwegen feiten, die je niet wil erkennen, wél worden gepubliceerd.

Het komt heel simpel neer op voorspelling versus feiten.
Feiten bewijzen of een voorspelling (in de toekomst!) juist wás of niet en ingeval van heel dat coronaverhaal bewijzen de feiten het BEDROG door onjuiste voorspellingen.

De voorspellingen waren NIET juist, de vaccins zijn niet veilig, de vaccins zijn niet werkzaam - bewijs: er zijn vaxslachtoffers en dat er reeds VIER prikken nodig zijn en er NOG geen blijvende immuniteit wordt bereikt zijn onmiskenbare FEITEN.
Hoe duidelijk moet je het nog hebben???
Of is dat te moeilijk? tenzij je gelooft dat een voorspelling al een feit kan zijn omdat je niet weet wat een feit is.
"ja maar in het nieuws zeiden ze dat na 70% we groepsimmuniteit hebben, ha nee 80%... heu 90% heu kinderen incl..."
"ja maar op TV zeiden ze dat de vaccins 80 tot 95 % effectief zijn"
"ja maar Van Damme zei dat na vaccinatie van de 2de spuit je na 2 weken niet meer besmettelijk bent"
"Ja maar op het nieuws zeiden ze dat de 3de spuit 'misschien' () jarenlange bescherming geeft"
"ja maar de 4 de spuit is als voorzorg tegen de varianten die misschien () nog gaan komen"


Ondertussen zitten we aan een virus dat milder is dan influenza (maar nog altijd in de lijst A zit in NL naast ebola, pokken enzo.. ) en is de grootste zot in België nog altijd aan het ijveren om een slecht werkend "vaccin" te verplichten in de zorgsector tegen een virus dat ondertussen milder is dan influenza, waar daarnaast deze actieve groep eigenlijk amper last van heeft (een weekje ziek tenzij gevaxxed dan is het 2 weken zwaar ziek ) maar ze het toch nog kunnen doorgeven aan hun paliatieve obese patiënten...
Die laatsten gaan ze dan nu nog eens een 4de geven vlak voor de periode dat het seizoen van respiratoire aandoeningen eindigt !


En daarnaast is er ook nog eens...
de definitie van een "pandemie" die veranderd is in 2009
de definitie van groepsimmuniteit die veranderd is en enkel nog kan bereikt worden door vaccinatie volgens het WHO ()
de definitie veranderd van wat een "vaccin" is.

En nog altijd zijn er achterlijke idioten die hierin blijven meegaan !
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 20:29   #62
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Ge zijdt ne keislimmen StV

Zo krieties en voor zichzelf websites napapegaaiend.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 20:31   #63
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nu gaat het over de duur van de werkzaamheid.

Gisteren ging het nog over miskramen.

Wat gaat het morgen zijn?
Ik vreesde al dat het vanzelfsprekende te moeilijk zou zijn.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 20:34   #64
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ik vreesde al dat het vanzelfsprekende te moeilijk zou zijn.
En hoe zit dat met die arrestatie?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 20:35   #65
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb andere dingen om me over druk te maken maar dit hier is gewoon een platte fake draad gebaseerd op een leugen.
Waarom lees je dan het nog?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 20:45   #66
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
"ja maar in het nieuws zeiden ze dat na 70% we groepsimmuniteit hebben, ha nee 80%... heu 90% heu kinderen incl..."
"ja maar op TV zeiden ze dat de vaccins 80 tot 95 % effectief zijn"
"ja maar Van Damme zei dat na vaccinatie van de 2de spuit je na 2 weken niet meer besmettelijk bent"
"Ja maar op het nieuws zeiden ze dat de 3de spuit 'misschien' () jarenlange bescherming geeft"
"ja maar de 4 de spuit is als voorzorg tegen de varianten die misschien () nog gaan komen"


Ondertussen zitten we aan een virus dat milder is dan influenza (maar nog altijd in de lijst A zit in NL naast ebola, pokken enzo.. ) en is de grootste zot in België nog altijd aan het ijveren om een slecht werkend "vaccin" te verplichten in de zorgsector tegen een virus dat ondertussen milder is dan influenza, waar daarnaast deze actieve groep eigenlijk amper last van heeft (een weekje ziek tenzij gevaxxed dan is het 2 weken zwaar ziek ) maar ze het toch nog kunnen doorgeven aan hun paliatieve obese patiënten...
Die laatsten gaan ze dan nu nog eens een 4de geven vlak voor de periode dat het seizoen van respiratoire aandoeningen eindigt !


En daarnaast is er ook nog eens...
de definitie van een "pandemie" die veranderd is in 2009
de definitie van groepsimmuniteit die veranderd is en enkel nog kan bereikt worden door vaccinatie volgens het WHO ()
de definitie veranderd van wat een "vaccin" is.

En nog altijd zijn er achterlijke idioten die hierin blijven meegaan !
Natuurlijk, gezichtsverlies moet toch ten alle prijze vermeden worden...dat is eigen aan achterlijke idioten want die hebben altijd gelijk...ne gek gelooft ook dat niet hij maar de hele wereld gek is.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2022, 21:29   #67
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ge zijdt ne keislimmen StV

Zo krieties en voor zichzelf websites napapegaaiend.
Zijn nochtans gewoon simpele vaststellingen van MSM en WHO websites...
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2022, 00:08   #68
betabyte
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 september 2021
Berichten: 252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Voor mij valt er weinig mee te lachen.

Er zijn veel mensen die me dierbaar zijn, die het lieten inspuiten ondanks mijn verzet. Ik mag er niet eens over spreken omdat ik als een soort misdadiger word behandeld. En uiteraard een complotdenker want alle ongevaccineerden worden weggezet als goedgelovige laaggeschoolden die vatbaar zijn voor complottheorieën. Sommige familieleden mochten mijn keuze niet kennen of ik was er niet welkom meer. Zelfs vandaag zouden ze het niet begrijpen en zijn ze nog steeds geneigd boosters te gaan halen.

1 ervan is ingenieur met een hele hoge positie in de bedrijfswereld. Je merkt in discussies met zo'n mensen dat ze steeds kiezen voor de machtsargument, omdat ze te dom zijn om inhoudelijk te redeneren. Zo van "Marc Van Ranst had grote onderscheiding. Ga je echt beweren dat je het beter weet? Dat je slimmer bent dan de virologen?"

Maar het belangenconflict bij die virologen, dat zien ze niet. Dat is dan conspiracy.

Tegen dit soort drogredeneringen kun je niet winnen.
Het is alsof mijn hele familie is toegetreden tot een sekte waarbij de media de predikers zijn. De media hebben altijd gelijk. En als je je verzet tegen de gelovigen van de media, moet je natuurlijk in diskrediet worden gebracht.
Ik denk niet dat die dat het merendeel dom is hoor, gewoon bang of gemakzuchtig.
betabyte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 08:03   #69
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.722
Standaard

en mannen, is de VP nog steeds gearresteerd? Of was het allemaal maar om te lachen? Of wacht: "het had gekund eh"
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."

Laatst gewijzigd door morte-vivante : 18 mei 2022 om 08:03.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2022, 22:18   #70
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
en mannen, is de VP nog steeds gearresteerd? Of was het allemaal maar om te lachen? Of wacht: "het had gekund eh"
Hij is meegenomen voor verhoor over fraude. Het is niet omdat men iemand laat gaan na verhoor, dat die persoon onschuldig is.
Er is helemaal niks om te lachen aan die duizenden pagina's met belastende info over de onderzoeksfase. Het laat weinig aan de verbeelding over. Uiteraard heeft Pfizer een leger aan advocaten dat de VP vrij krijgt. Maar dat verandert niks aan de feiten.

Gisteren heeft het FDA het Pfizershot goedgekeurd voor kinderen van 5 tot 11 jaar oud. Kinderen die statistisch gezien simpelweg nooit ziek worden van covid, maar wel onderworpen aan dit experiment waarvan we nu al sterke aanwijzingen hebben dat het schadelijk is.

Dit is de grootste misdaad tegen de mensheid sinds WOII. Hitler deed dit soort experimenten trouwens ook op joden. De appel valt niet ver van de boom.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 mei 2022 om 22:22.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2022, 04:23   #71
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

ik beveel aan om een appel te plukken voor hij valt om die bruin blutsen te vermijden.
Carpe Malum.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2022, 12:30   #72
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hij is meegenomen voor verhoor over fraude. Het is niet omdat men iemand laat gaan na verhoor, dat die persoon onschuldig is.
Ook niet dat hij wel schuldig is !
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2022, 12:40   #73
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ook niet dat hij wel schuldig is !
Als je weet wat er in al die achtergehouden documenten staat, heb je geen rechter nodig om te weten dat hij schuldig is. Niet alleen hij, maar iedereen die gelieerd is aan die criminele organisatie genaamd Pfizer.

Als mijn baas me morgen 100 000 euro biedt om me te laten inspuiten, weiger ik nog steeds.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2022, 12:49   #74
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als je weet wat er in al die achtergehouden documenten staat, heb je geen rechter nodig om te weten dat hij schuldig is. Niet alleen hij, maar iedereen die gelieerd is aan die criminele organisatie genaamd Pfizer.

Als mijn baas me morgen 100 000 euro biedt om me te laten inspuiten, weiger ik nog steeds.
Wedden van niet?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2022, 12:56   #75
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als je weet wat er in al die achtergehouden documenten staat, heb je geen rechter nodig om te weten dat hij schuldig is. Niet alleen hij, maar iedereen die gelieerd is aan die criminele organisatie genaamd Pfizer.

Als mijn baas me morgen 100 000 euro biedt om me te laten inspuiten, weiger ik nog steeds.
Ik ben toch blij dat ik in een staat leef waar ze zo'n dingen WEL overlaten aan een rechtbank.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2022, 14:44   #76
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ben toch blij dat ik in een staat leef waar ze zo'n dingen WEL overlaten aan een rechtbank.
Zoals de maatregelen, ja hoor.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2022, 16:44   #77
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als je weet wat er in al die achtergehouden documenten staat, heb je geen rechter nodig om te weten dat hij schuldig is. Niet alleen hij, maar iedereen die gelieerd is aan die criminele organisatie genaamd Pfizer.
Wat er in die documenten staat is weinig bijzonder of schokkend, dat hebben mensen er van gemaakt.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be