Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Roel Deseyn (CD&V) - 12 tot 18 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Roel Deseyn (CD&V) - 12 tot 18 februari Deze jonge CD&V'er zit al sinds 2002 in het parlement. Hij werkt er oa rond mobiliteit en zorg. Ook de West-Vlaamse belangen krijgen zijn aandacht in het parlement.

 
 
Discussietools
Oud 14 februari 2007, 22:27   #1
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard mediamanipulatie

Beste Roel
bedankt voor uw deelname hier...
Wat denkt u van de media?
Kent u het boek van van Liefferinge (oprichter dag allemaal) "glamour en glitter macht en geld"
over de mediaconcentraties en manipulatie
Wij burgers konstateren leugens in de media op grote schaal
U weet neem ik aan heel goed wat dat betekent voor de democratie....
Terzake wijdde er een uitzending aan in Mei 2006
u kunt die on line nog bekijken zo u wenst.
Hij stelt; De onafhankelijkheid van de pers is een taak van de politiek.
Kan er iets gedaan woorden aan dit probleem? Of ziet u dit als normaal?
Onze vrijheden zijn nl in gevaar volgens mij.
Ook die van u zelf.

wat denkt u van deze propaganda film van de amerikaanse TV stations?
http://video.google.com/videoplay?do...e+911+solution

Kan het zijn dat de officiele versie van de Bush regerig inzake 911 en de oorlogen die daaruit volgden vol gaten zit?
Hoe komt t dat deze discussie niet in de media komt maar wel op het net gevoerd word?
Weet u dat er regelmatig websites verwijderd en gehackt worden die proberen een ander licht op de zaak te geven zoals bv Voltaire.net?
Deze film ook is na 4 dg verwijdert door google
nu terug geplaats geraakt na meerdere pogingen sinds een paar uur...
wat the hell is going on???
Zou uw licht op de zaak waarderen.
Babylonia is offline  
Oud 15 februari 2007, 14:58   #2
Roel Deseyn
 
 
Roel Deseyn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2007
Berichten: 48
Standaard

De media moeten de professionele refleks hebben om objectieve verslaggeving uit te brengen. De politiek moet daar een kader voor scheppen (vrijheid van meningsuiting, bescherming bronnengeheim, subsidies voor krantenbedeling, ...). Het is belangrijk dat er diverse nieuwsbronnen zijn. Als ik één kritiek naar de pers wil uiten: ik zou een neutrale verslaggeving/weergave van de feiten wel appreciëren, in plaats van puur op de spektakelmomenten te focussen. Concreet: het parlementslid die even komt schreeuwen in een vergadering haalt het journaal, de man die twee dagen aan het debat deelneemt, valt tussen de plooien. Als politiek ben je actief in een mediacontext, men moet dit aanvaarden en tot een goede wisselwerking proberen te komen.
Roel Deseyn is offline  
Oud 15 februari 2007, 15:00   #3
Roel Deseyn
 
 
Roel Deseyn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2007
Berichten: 48
Standaard

de Amerikaanse overheid doet niet altijd kosjere zaken (cfr. CIA-vluchten) maar ene groot complot zien achter 9/11, daar doe ik niet aan mee.
In een open samenleving als de Amerikaanse den ik ik dat een systematische internetboycot geen schijn van kans maakt, gezien het gemak waarmee men zaken via internet verspreidt.
Roel Deseyn is offline  
Oud 15 februari 2007, 15:45   #4
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel Deseyn Bekijk bericht
De media moeten de professionele refleks hebben om objectieve verslaggeving uit te brengen. De politiek moet daar een kader voor scheppen (vrijheid van meningsuiting, bescherming bronnengeheim, subsidies voor krantenbedeling, ...).
Allemaal goed en wel, de feiten liggen anders. De meeste media is politiek gekleurd en is ofwel gecensureerd of doet aan zelfcensuur.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel Deseyn Bekijk bericht
de Amerikaanse overheid doet niet altijd kosjere zaken (cfr. CIA-vluchten) maar ene groot complot zien achter 9/11, daar doe ik niet aan mee.
U heeft zeker betere dingen te doen met uw tijd dan de waarheid te onderzoeken, zoals loge-meetinkjes bijwonen, niet?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel Deseyn Bekijk bericht
een open samenleving als de Amerikaanse


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel Deseyn Bekijk bericht
[...] den ik ik dat een systematische internetboycot geen schijn van kans maakt, gezien het gemak waarmee men zaken via internet verspreidt.
Het internet is inderdaad zowat het enige medium waar voorlopig nog objectieve berichtgeving plaatsvindt. Al de rest is gecontroleerd, afgewogen en gecensureerd.
IlluSionS667 is offline  
Oud 16 februari 2007, 00:50   #5
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Ik ben blij dat u toegeeft dat het niet kosjer is allemaal want
Het grootste complot is van ben laden en de 19 hijacker die een gestroomlijnde aanval regiseren vanuit een grot in afghanistan
de bush familie is bevriend met de Ben ladens
Dat fantastisch verhaal gelooft u toch niet meer? of wel?

Kent u de bronnen van de 911 truth mouvement?
Verdienen de amerikanen en de slachtoffers niet onze steun in hun zoektocht naar de waarheid?
Weet u van de overdadige bewijzen naar voor gebracht door vele deskundigen van medeplichtigheid van het Bush regime? Fbi mensen die wanhopig roepen om gehoord te worden?

Of neemt u alleen voor waar aan wat in de pers komt?
heeft u mijn vorige link 9 minuten film bekeken?
Zou u de moeite willen doen aub?
Dit is echt belangrijk...

Er is nog nooit een stalen en betonnen gebouw op een uur tijd door brand VERPULVERD
Dit is techisch onmogelijk
U heeft u laten beinvloeden door technieken van de Media die men Mind Control noemt die jammergenoeg in tijden van oorlog gebruikt worden om de massa te beinvloeden; oorlogpropaganda...

Het is nooit in het officieel onderzoek opgenomen dat de broer van bush beveiligingsverantwoordelijke was van 1998-2002 in de WTC zowel als in BOSTON airport.
Er was een power down van meer dan 24 uur in de WTC in het weekend voor 911. Iets dat nog nooit was voorgekomen en veel voorbereiding vergde voor alle databanken.
Laat u niet foppen u zult er later spijt van hebben!
Hoe pijnlijk het ook is toe te geven dat er enorme gaten zijn in alle officiele verklaringen... het is uw verantwoording u te informeren!
Het vliegtuig is nooit gevonden in het Pentagon. Het officieel rapport zegt dat het GEVAPORISEERD is met de 2 onbrandbare motoren erbij van 6000 kilo elk dit KAN NIET
Luchtcontrole leiders verklaren officieel dat het onmogelijk is zonder verandering van het protocol dat 4 vliegtuigen zomaar uit de koers vliegen zonder onderschept te worden. Waarom faalt deze standaard procedure 4 * ? In het jaar 2000 is ze meer dan 65 keer toegepasts op toestellen die radar contact verliezen. Telkens is een f16 op 15 min. langszij gevlogen.
Er staan ook hier in Belgie F16 s permanent warm te draaien om direkt te kunnen af vliegen..met piloten erbij 24 u op 24 uur.
Amerika is aan het afglijden naar een dictature
ZE hebben 130 legerbasissen buiten hun grenzen
Ze zijn al 20 jaar bezig de ruimte te bewapenen
Puetin vraagt dit te stoppen deze week.
Als een plutonium raket ontploft daarboven zijn we er allemaal mee besmet
dit is al gebeurt....
dit zijn feiten
Babylonia is offline  
Oud 16 februari 2007, 09:28   #6
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Het vliegtuig is nooit gevonden in het Pentagon. Het officieel rapport zegt dat het GEVAPORISEERD is


Het schijnt niet te kloppen dat dat in het officiële rapport staat, al heb ik nog geen enkele waarschijnlijke verklaring gehoord voor het ontbreken van een wrak vanuit de kant van de Al Qaida-conspiracy theorists .
IlluSionS667 is offline  
Oud 16 februari 2007, 17:36   #7
Roel Deseyn
 
 
Roel Deseyn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2007
Berichten: 48
Standaard

Mijn associëren met loge-meetinkjes, ha wat een giller. Ik ben geen paarse hoor.
Roel Deseyn is offline  
Oud 16 februari 2007, 21:47   #8
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel Deseyn Bekijk bericht
Mijn associëren met loge-meetinkjes, ha wat een giller. Ik ben geen paarse hoor.
Jouw uitspraken lijken soms anders rechtstreeks uit de lijst van maçonieke principes te komen.
IlluSionS667 is offline  
Oud 16 februari 2007, 22:01   #9
deryz
Staatssecretaris
 
deryz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Locatie: Merksem
Berichten: 2.826
Standaard

geven jullie die belachelijke fabeltjes nog steeds niet op
__________________
http://www.vlaamseonafhankelijkheid.be/
Petitie voor Vlaanderen!
deryz is offline  
Oud 16 februari 2007, 22:12   #10
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
geven jullie die belachelijke fabeltjes nog steeds niet op
Al eens naar de website van de loges geweest? De uitspraken van onze Roel kunnen zo van die website komen
IlluSionS667 is offline  
Oud 16 februari 2007, 22:20   #11
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

ik vraag me soms wel af waarom elke politicus hier een vraag over 911 complot voor zijn voeten krijgt.
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 16 februari 2007, 22:30   #12
deryz
Staatssecretaris
 
deryz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Locatie: Merksem
Berichten: 2.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
ik vraag me soms wel af waarom elke politicus hier een vraag over 911 complot voor zijn voeten krijgt.
ze proberen hun rommel te verkopen e
__________________
http://www.vlaamseonafhankelijkheid.be/
Petitie voor Vlaanderen!
deryz is offline  
Oud 16 februari 2007, 22:30   #13
MURRAY
Lokaal Raadslid
 
MURRAY's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2006
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
ik vraag me soms wel af waarom elke politicus hier een vraag over 911 complot voor zijn voeten krijgt.
Omdat de officiële verklaring met haken en ogen aaneen hangt en de verantwoordelijkheid van OBL en de negentien nog steeds niet is aangetoond.
Redenen genoeg dus om je zorgen te maken.

Laatst gewijzigd door MURRAY : 16 februari 2007 om 22:30.
MURRAY is offline  
Oud 16 februari 2007, 23:41   #14
sodoirt
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 juni 2004
Locatie: Brussel
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Al eens naar de website van de loges geweest? De uitspraken van onze Roel kunnen zo van die website komen
en je gelooft ook nog in sinterklaas zeker! De loge houdt haar zaken beter geheim dan opus dei

Maar ja als je natuurlijk aanhanger bent van de 11/9 complottheorie en de protocollen van de wijzen van Zion dan zul je wel eender welke zever geloven.

Wist je al dat ze in Saoedie Arabie bewezen hebben dat de aarde plat is en dat de ronde aarde een complot is van judeo-capitalistische-communistische-opus-dei complotten? Gelukkig dat de wijzen van Mekka ons de weg wijzen.
sodoirt is offline  
Oud 17 februari 2007, 12:34   #15
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

ik begrijp uw antwoord totaal niet
Ik vraag u om een inhoudelijk antwoord
over een zaak die heel de wereld aangaat en 3000 amerikaanse burgers heeft gedood
Uit een Zogby enquete in mei 2006 blijkt dat 41 % van de amerikanen een nieuw onderzoek willen!
De VOORZITTER van het officieel onderzoek verklaart kort geleden dat het op voorhand gedoemd was te mislukken!

als u er niks vanaf weet neem ik u dat niet kwalijk
Maar doe dan op zijn minst de moeite u een eigen mening te vormen door u te informeren en bronnen te checken
We zijn allemaal bij momenten slachtoffer van propaganda en reklame.
Uw uitlatingen hier zijn beneden peil voor iemand die zich politiek leider van het volk wil noemen!
Het is uw plicht u te informeren en de vraagstukken die de mensheid aanbelangen niet met schimpende woorden af te doen!
Dit komt heel onbekwaam over
sorry!

hier vind u veel links op weg naar info
www.911belgium.cjb.net
Kijk vooral naar wat pres Eisenhower heeft gezegd in zijn slotrede
...het militair industrieel apparaat kan een bedreiging zijn voor de democratie...
het ga je goed
Babylonia is offline  
Oud 17 februari 2007, 13:02   #16
Brandaan
Minister
 
Brandaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Delft
Berichten: 3.739
Standaard

Uit Babylonia's link:

Wist u dat het officieel onderzoek een jaar is uitgesteld geweest? Niet waar
Wist u dat al het staal naar china is verscheept en nooit onderzocht is geweest ? niet waar
Wist u dat er in het Pentagon slechts een gat zat van 5,5 meter doorsnede ja en? zie hieronder
en er dus nooit een Boeing 757 kan zijn ingevlogen, die een spanwijdte heeft van 38 meter? irrelevant, de vleugels breken af en slaan geen gat in zo'n vesterkt gebouw
Wist u dat er in 6 mnd van luchtruimbescherming 65 keer is uitgevlogen in het luchtruim van New York ja en?
voor een toestel dat bv 5 min uit de koers vloog. Elke keer, binnen de 15 minuten, was een F16 ter plaatse. Niet waar, het gebeurt regelmatig dat verkeersleidingen vliegtuigen "kwijt" zijn, zelfs post-9/11 nog
Waarom is op 11/9 deze standaard procedure voor gekaapte vliegtuigen niet gevolgd? Omdat de kapingen toen nog niet bekend waren.
En konden vier vliegtuigen urenlang vrij rondvliegen in het zwaarstbewaakte luchtruim in de wereld? Dat is simpele aerodynamica, zal ik het uitleggen?
Waarom kreeg mohamed Atta 100 000 usd in de week voor 11 sept van geheime dienst uit Pakistan? om zichzelf de dood in te vliegen en daarna te gaan rentenieren?
Waarom beantwoorde de 9/11 commision de meeste vragen niet die de wanhopige familieleden stelden? omdat die commisie alleen op de zinnige vragen inging?
Wist u dat het Monica Lewinsci schandaal meer gekost heeft dan het 9/11 onderzoek? Dat zegt heel veel over de lewinsky-affaire
Wist u dat niemand is gestraft voor fouten die zijn gemaakt op 11 september?
Sterker nog: dat een aantal verantwoordelijken zelfs is gepromoveerd?
Wat is er gebeurt met de 23 waarschuwingen voor de aanslagen, uit 11 landen,in de maand voor 9/11?
Hoe kan het dat vele putopties genomen zijn op american airlines op voorhand voor 11 sept; door CIA medewerkers….
Wist u dat 4 dagen na de ramp Wallstreet terug open ging en dat er nu dagelijks mensen sterven door de asbest?
Wist u dat er 300 Piloten een jaar na de feiten op een persconferentie verklaart hebben dat op
de WTC torens invliegen op die snelheid in een bocht niet mogelijk is zonder hulp van een controletoren?
Wist u dat de controletorens een gesimuleerde oefening deden op terroristische aanslagen op 11 sept op de wtc torens?
Hierdoor was de verwarring groot.Men weet niet over hoeveel vliegtuigen het gaat. Dit scenario herhaalt zich in London.
Er zijn geluidsopnamen waarop mensen van de controletorens aan elkaar zeggen is this real or exercise?
Bij de aanslagen in London vond ook een grootschalige oefening plaats op exact dezelfde metrostations waar de
explosies plaats vonden in werkelijheid.
Wist u dat de burgemeester van Pensylvania officieel verklaart heeft dat er geen vliegtuig was?(het vierde)
Wist u dat het derde gebouw dat instortte op 11 sept in de namiddag met explosieven is neergehaald?
De eigenaar Larry Silverstein verklaart in een interview, " tegen de brandweer zei ik; Pull it " Dit staat op tape.
Wist u dat het onmogelijk is om met een Gsm te bellen in een vliegtuig op grote hoogte?
Wist u dat er een maand na 9/11 onder het puin plassen met vloeibaar staal zijn gevonden? (2000 graden)
De temperatuur bij explosies zijn veel hoger dan bij brand.
Wist u dat de psyche van een mens zo werkt;Hoe groter de leugen hoe beter ze word geloofd. (mein kampf Hitler)
Hoe kan de CIA die over 40 milj USD per jaar beschikt, zeggen niks gemerkt te hebben?
En Hoe kan diezelfde CIA dan toch een dag na de aanslag met een lijst van 15 kapers komen!!!
Hoe kan er een paspoort uit het inferno komen een dag na de aanslag van de hoofverdachte?
Hoe kan het dat de Europese Unie zwijgt terwijl geheime diensten wisten van de grootste
militaire operatie van amerika in de weken voor 9/11
Het Project for a New American Century, een denktank van neo-conservatieven, publiceren Rebuilding America's Defenses,
waarin ze verklaren dat "het proces van transformatie (dat zij voor ogen hebben) ,waarschijnlijk lang zal duren,
tenzij er een rampzalige en katalyserende gebeurtenis plaatsvindt, zoals een nieuwe Pearl Harbor."
Wist u dat de burgemeester van San Francisco een telefoon krijgt om op 11 sept niet te vliegen?
Hoe lang moet deze lijst zijn voor u inziet dat dit bedrog levensgevaarlijk aan het worden is?
Hebben journalisten zo weinig kritische geest of is het hun beperkte vrijheid…….



Ik wil best het rijtje een keer afmaken hoor, maar ik heb nu al enkele minuten tijd van mijn leven verspild die ik nooit meer terugkrijg.
Mijn punt: ipv een poilicus aan te vallen op zijn "oninhoudelijkhied" en "onwetendheid, zou u beter uw eigen mening eens moeten reviseren.
__________________
--------------
Brandaan is offline  
Oud 17 februari 2007, 18:37   #17
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Wist u dat het officieel onderzoek een jaar is uitgesteld geweest? Niet waar
Dit is een bewijsbaar feit ontkennen van de waarheid is dapper maar zinloos

Wist u dat al het staal naar china is verscheept en nooit onderzocht is geweest ? niet waar dit zijn feiten waarom ontkent u opnieuw de waarheid ?Welke bron?
Wist u dat er in het Pentagon slechts een gat zat van 5,5 meter doorsnede ja en? zie hieronder
en er dus nooit een Boeing 757 kan zijn ingevlogen, die een spanwijdte heeft van 38 meter? irrelevant, de vleugels breken af en slaan geen gat in zo'n vesterkt gebouwwaar zijn die vleugels dan? tegen de muur geslagen? nooit gevonden! blijven altijd de enorme romp en wolfraam motoren over - brandvrij 6000 kg elk... Geen enkele foto of camera toont een vliegtuig op het smetteloze gazon voor het pentagon 20 min na de inslag. De cameras zijn pas terug vrij gegeven na 5 jaar vechten... Wat is er te verbergen? Er zijn GEEN beelden van een vliegtuig....
Een vereniging van piloten van over heel de wereld stapelen bewijs na bewijs op dat er geen vliegtuig in t pentagon gevlogen is met de vlieggegevens die recent zijn vrijgegeven uit het officieel rapport van het zogenaamde vliegtuig. Pilots for911 truth. Maar jij weet t zeker beter......informeer u aub eerst es bekijk het bronnen materiaal en oordeel dan. U kent duidelijk de vele rapporten niet


De bronvermelding van de deskundigen die bovenstaande feiten melden zijn te vinden op de website waar je deze tekst kopieerde. Heb je die allemaal bekeken alvorens hier te antwoorden? DE 50 mensen van de FBI gehoord? De proffesoren en de wetenschappers? De 300 piloten en verkeersleiders?
Explosieven expert Jovenko? Twee ex ministers en huidig voorzitter van de oppositie partij in Eng? President Eisenhower zijn speech gehoord van 1961?

Het is pijnlijk te zien hoe mensen hun kop in het zand steken voor het idee dat we bedrogen worden door de daders en de media
we zijn gebrainwashed
en sommigen hebben het echt niet door...dat dat echt kan gebeuren...moedwillig Niet alleen in geschiedenisboeken, maar vandaag de dag....
Het pleit voor uw eerlijkheid dat je een ander niet van leugens wilt verdenken zeker uw superieuren niet ... das heel lief echt waar !!! maar naif en gevaarlijk....
Babylonia is offline  
Oud 18 februari 2007, 10:24   #18
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
De loge houdt haar zaken beter geheim dan opus dei
De loge houdt haar geheime agenda verborgen voor zelfs haar lagere rangen, maar heeft verder wel een open agenda die ze voor niemand verbergt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Maar ja als je natuurlijk aanhanger bent van de 11/9 complottheorie en de protocollen van de wijzen van Zion dan zul je wel eender welke zever geloven.

[...]

Wist je al dat ze in Saoedie Arabie bewezen hebben dat de aarde plat is en dat de ronde aarde een complot is van judeo-capitalistische-communistische-opus-dei complotten?
Grow up !
IlluSionS667 is offline  
Oud 18 februari 2007, 10:30   #19
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
irrelevant, de vleugels breken af en slaan geen gat in zo'n vesterkt gebouw


Wat ben jij toch naief als je dergelijke uitspraken zinnig vindt

Vraag je je niet af waar in hemelsnaam die vleugels gebleven zijn? Logischerwijze zou je verwachten dat je toch iets ziet liggen op het gazon dat lijkt op twee vleugels, maar elk spoor van vleugels ontbrak. Dat wijst erop dat er gewoon geen vleugels waren of dat de vleugels zich ook in het gebouw boorden. Dat laatste is dan weer onmogelijk omdat het gat te klein is hiervoor.
IlluSionS667 is offline  
Oud 18 februari 2007, 17:47   #20
alharb
Provinciaal Gedeputeerde
 
alharb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2006
Berichten: 912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
[/color]

Wat ben jij toch naief als je dergelijke uitspraken zinnig vindt

Vraag je je niet af waar in hemelsnaam die vleugels gebleven zijn? Logischerwijze zou je verwachten dat je toch iets ziet liggen op het gazon dat lijkt op twee vleugels, maar elk spoor van vleugels ontbrak. Dat wijst erop dat er gewoon geen vleugels waren of dat de vleugels zich ook in het gebouw boorden. Dat laatste is dan weer onmogelijk omdat het gat te klein is hiervoor.
De vleugels plooiden naar achter, aangezien het Pentagon een versterkte structuur is en dus harder dan de holle vleugels. De vleugels bleven uiteraard daar niet gewoon liggen gezien hun hoge snelheid maar schoven door het gat gecreëerd door de impact van de romp naar binnen.
Het vliegtuig was nog niet lang in de lucht en zat dus nog vol brandstof, doordat de brand in een kleine afgesloten ruimte plaatsvond, is het vliegtuig door het vuur verteerd. Vergeet niet dat aluminium (waar vliegtuigen voor een groot deel uit bestaan) een sterk exotherme oxidatie kent.
__________________
Beschaving begint wanneer de eerste boom gerooid wordt, en eindigt wanneer de laatste valt.
alharb is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be