Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2015, 15:38   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard Integreren is niet gemakkelijk

En als het niet gemakkelijk is, dan is het dubbel zo moeilijk als ze met dubbel zoveel zijn.
Ik dacht deze morgen ergens gelezen te hebben dat asielzoekers die gehuisvest waren in een vakantiecentrum eens wat lekkerder wilden eten, en zodus de grootste koi uit de siervijver gevangen hadden. En op de bbq gelegd. Een viske van minstens 500 euro ...

En nu lees ik dat ze ook twee zwanen verschalkt hebben.

Dat zijn nu zo twee kleine prullen. Prullen zoals er wel 1000 zijn.

Merkel en Griekenland/Italië hebben ons goed liggen.

titel: BREAKING: Asielzoekers doden zwanen
http://ikwasinharen.nl/2015/12/09/br...-doden-zwanen/

Citaat:
Vanmiddag belde er een vaste lezer van IWIH naar IWIH zelf: “Als je wil heb ik een primeur voor je, maar dan moet je nu meteen in de auto springen naar Heerlen (Limburg red.).” Hoewel we inmiddels niet meer de meest onbekende weblog van Nederland zijn, is een primeur nooit weg en dus springt IWIH meteen in die oude Ford van hem. Tijdens het rijden vertelt de lezer hem dat IWIH naar de Burettestraat in Heerlen moeten en moeten aan bellen bij nummer XX (De bewoners willen niet bekend worden in verband met eventuele represailles.) Eenmaal er naar toegesneld, belt IWIH aan bij nummer XX, waar hij een hevig ontdaan echtpaar treft. Er blijken twee zwanen te zijn gedood door asielzoekers, althans volgens het echtpaar. Het echtpaar laat IWIH netjes binnen en biedt hem een kop koffie aan.

Leni vertelt hoe ze ‘s ochtends na het boodschappen doen al een zwaan miste: “Wij kwamen terug van het boodschappen doen en ik zeg tegen mijn man: Kijk Japio is er niet, we noemden de zwanen Japio en Simon, van die serie van Gerard Cox weet je wel, Toen was geluk heel gewoon, dat vonden wij altijd heel erg leuk, vandaar. George grapte nog, die zal wel een lijndienst hebben dan vanmorgen.” “Na het middageten,” vertelt George verder, “gaven we altijd het brood dat over was aan de zwanen, elke middag! Leni was net aan het afwassen en ik was vast het overgebleven brood in de boterhammenzak aan het doen voor Japio en Simon. Toen ik naar buiten keek zag ik ineens twee van die asielzoekers uit het klooster hier verder op. Het was verschrikkelijk. Ze hadden een laken bij zich, één van die asielzoekers gooit het laken over de kop van Simon en die andere springt op zijn rug, pakt hem bij zijn nek bek en draait hem zo de kop om.” Het enige wat nog aan de zwanen herinnert, zijn een paar witte veren aan de slootkant.

Leni barst in snikken uit: “Ik wist ook ineens wat er met Japio was gebeurd ‘s ochtends. Ik vind het zo erg, waarom doen dat soort mensen dit?” Het lukt Leni niet meer om verder te vertellen. George neemt het verder over: “Die zwanen waren alles voor ons, het waren een soort van kinderen voor ons en die schoften draaien die arme beesten zo de nek om. Één van de asielzoekers pakt het dode dier bij de kop en gooit hem zo over z’n schouder en loopt er mee weg. En wat ze daar nou mee gaan doen? Vreten ze ze op of verkopen ze die ergens? Ik zou het niet weten. Maar dat soort volk hoort hier toch helemaal niet thuis in Nederland? Laten ze elkaar lekker afmaken in die vreemde landen, maar blijf met je poten van onze zwanen af.” Leni zegt nog een soort van hoopvol maar tegen beter weten in: “Ik denk dat ik Japio en Simon nooit meer terug zal zien.”

japio en simon

Leni pakt een boek met foto’s van de zwanen, die ze de afgelopen jaren gemaakt heeft. Het zijn twee heel normale zwanen om te zien, maar voor deze mensen heel bijzonder, zoals Leni en George erover vertellen.

Na het bezoek aan Leni en George, besluit IWIH naar het klooster te rijden, waar de asielzoekers wonen om hun kant van het verhaal te horen. Helaas krijgt IWIH te horen dat ze bij het klooster nog nooit van ikwasinharen.nl gehoord hebben en dat ze hem ook niet te woord gaan staan over dit voorval. Het is een zaak die ze intern zullen uitzoeken en daar is bemoeienis van een onbekende website niet gewenst. Ook na lang aandringen kwam IWIH niet verder dan de receptie.

Wij bij ikwasinharen.nl hopen dat u dit soort ‘incidenten’ blijft melden, want dit soort mensen past zich niet aan aan onze cultuur, maar maakt onze cultuur ondergeschikt aan die van hen, met alle gevolgen van dien, iets wat in onze ogen niet de bedoeling kan zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2015, 17:36   #2
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.700
Standaard

Lol "breaking" dan nog wel
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2015, 17:59   #3
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

En daar hoor je natuurlijk niks van in het nieuws of lees je niks van in de krant.
En het gaat nog erger worden, pas dus maar goed op.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2015, 21:47   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Dat was natuurlijk maar twee keers lokaal nieuws.

Maar gelijk voor die brave mensen die hun zwaantjes voederden met de overschot van hun dagelijks vers half broodje ..., of voor de visliefhebber ...

en voor duizenden andere hobby-isten, wandelaars, bewoners van sociale appartementen, wijkenhuizen ..., werkenden, ouders van jonge meisjes, lvoortuintjesbezitters, liefhebbers van straten zonder kleine stortplaatsen, ... afijn, iedereen op meerdere kleine gebieden ... moeilijk.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2015, 22:10   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Om nog te zwijgen over die campings die her en der in onze bosjes opduiken.
Léon Lippens was er niet mee opgezet.
Vooral omdat ze hun frigobox bijhadden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2015, 01:10   #6
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Bekijk het positief: de doorsnee waterplas is al leeggevist door een eerdere lading migranten. Dat scheelt toch weer een pak frustratie.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2015, 14:17   #7
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Hier in Antwerpen zijn het de Poolse camionchauffeurkes die 's nachts een karperke gaan vangen in de forten, en daarna terug uitzetten in hun buikske
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be