Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2019, 08:02   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard Grote peiling Groen-ecolo grootste partij

De grote peiling.
Groen ecolo grootste partij

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...itie~a164a1a7/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 08:06   #2
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Groen haalt 15% in Vlaanderen, wat een lachertje is gezien de klimaathysterie van de laatste tijd, en de media maken er "Groen-ecolo is de grootste " van...

Het moet toch zijn dat veel mensen die mosgroene idioten toch niet vertrouwen en hun geheugen ver genoeg terug gaat om zich te herinneren hoe die dwazen regeren.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 08:17   #3
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Het werd tijd dat Groen kon incasseren van haar blunder in 2003. Eindelijk komt de "boete doen" en "anders-gaan-leven" strategie tot uitwerking.
Hadden we voldoende propere kernenergie gehad was er geen probleem, en dus ook geen macht te bekomen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 08:22   #4
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Groen haalt 15% in Vlaanderen, wat een lachertje is gezien de klimaathysterie van de laatste tijd, en de media maken er "Groen-ecolo is de grootste " van...

Het moet toch zijn dat veel mensen die mosgroene idioten toch niet vertrouwen en hun geheugen ver genoeg terug gaat om zich te herinneren hoe die dwazen regeren.
Waar leest U dat ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 08:29   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Waar leest U dat ?
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~a5c395be/

Kan uw wel lezen of wil u dit gewoonweg niet geweten hebben omdat u meegaat in de hysterie van de linkse sukkeltrutjes?

Of had u dit gewoonweg nog niet door

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 16 februari 2019 om 08:29.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 08:37   #6
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.299
Standaard

N-VA heeft duidelijk niet van haar tegenstand bij het Marrakech akkoord kunnen profiteren.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 08:42   #7
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~a5c395be/

Kan uw wel lezen of wil u dit gewoonweg niet geweten hebben omdat u meegaat in de hysterie van de linkse sukkeltrutjes?

Of had u dit gewoonweg nog niet door
Wat me vooral opvalt is uw agressieve reactie.U bent zo kwaad dat U zich nu al afreageert op neutraal Forumlid Fred die een draad wil opstarten aangaande de laatste peiling. Dus kalmeer een beetje.

En of U of ik het nu leuk vinden doet er niet toe.

Ik lees dat Groen zijn aantal zetels zou verdubbelen en dat is toch niet niks.

Ecolo verdubbeld haar score in Wallonië en ze worden zelfs de grootste partij in Brussel.

Of de media dan overdrijven laat ik in het midden
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 08:59   #8
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Groen haalt 15% in Vlaanderen, wat een lachertje is gezien de klimaathysterie van de laatste tijd, en de media maken er "Groen-ecolo is de grootste " van...

Het moet toch zijn dat veel mensen die mosgroene idioten toch niet vertrouwen en hun geheugen ver genoeg terug gaat om zich te herinneren hoe die dwazen regeren.
Groen doet het goed, maar het zou eigenlijk iets beter kunnen vermits 'klimaat' nu een hype is. We zullen zien of ze het nog zo goed doen binnen drie maanden.

De NVA krijgt een patat: -5%! De neergaande trend van de NVA is al een tijdje een trend.
NVA beweegt zich manifest in de richting van ...holderdebolder.

Maar goed, het is maar een peiling en het duurt nog een tijdje eer dat het verkiezingen zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 februari 2019 om 09:16.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:01   #9
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
N-VA heeft duidelijk niet van haar tegenstand bij het Marrakech akkoord kunnen profiteren.
Dat is dan ook precies de reden waarom er die "spontane" klimaatsbetogingen zijn he ! Opdat ze daar niet zouden kunnen van profiteren. Het is hun core business die anders aangetast werd !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:05   #10
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar goed, het is maar een peiling.
Het meest zinnige wat tot nu in deze draad gepost werd.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:06   #11
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het meest zinnige wat tot nu in deze draad gepost werd.


De partij van coiffeurke Van Grieken doet het ook goed. Maar het blijft een klein partijtje van om en bij de 10-11%. Zoals vele partijen bij ons: versnippering alom. Maar coiffeurke kan zich troosten: de SA in Hitlerduitsland was niet veel groter. Die was procentueel zelfs kleiner.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 februari 2019 om 09:18.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:20   #12
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De partij van coiffeurke Van Grieken doet het ook goed. Maar het blijft een klein partijtje van om en bij de 10-11%. Zoals vele partijen bij ons: versnippering alom. Maar coiffeurke kan zich troosten: de SA in Hitlerduitsland was niet veel groter. Die was procentueel zelfs kleiner.
Als men na meer dan 80 jaar nog steeds over de Sturmabteilung spreekt dan mag coiffeurke Van Grieken zich al gaan opmaken voor een faam die nog decennia lang zal nazinderen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 februari 2019 om 09:21.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:28   #13
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo;8939737[COLOR="Blue"
]Als men na meer dan 80 jaar nog steeds over de Sturmabteilung spreekt [/color]dan mag coiffeurke Van Grieken zich al gaan opmaken voor een faam die nog decennia lang zal nazinderen.
Bij Dries van Langenhove, lijsttrekker van het VB in Vlaams-Brabant , ligt die tijd anders nog vers in zijn geheugen zo blijkt uit zijn memes, dacht ik zo.

Wanneer coiffeurke Van Grieken zo'n iemand laat opdraven als lijsttrekker van zijn partij, dan is het plaatje duidelijk. Niet dat het mij nu echt verwondert.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 februari 2019 om 09:35.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:32   #14
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Weer een peiling, wat zijn we blij.
We kunnen weer zeveren tot we omkiepen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:38   #15
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Groen + ecolo doet het idd zeer goed. Logisch trouwens, zij kapitaliseren nu op het ontslag van Schauvliegge en op de enorme belangstelling die er voor milieu is door de brossersbetogingen. De hype rond Marrakech is volledig over, nu kijken of dit topic veel langer de belangstelling van het publiek kan capteren.
De 2 partijen die het grootste probleem hebben zijn o-vld die een scherpe duik maakt en spa die blijft bodemen.
N-VA doet het eigenlijk zeer goed : 27% is en blijft een gigantisch hoge score en deze peiling toont dus aan dat de kiezer hun vlucht voorwaarts uit de regering hen electoraal niet kwetst.
Dat de Stalinisten in de peiling bijna op de kiesdrempel van 5 geraakten, is dan weer zorgelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:41   #16
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Lap, laat die aan de macht en ze verbieden de plastic autootjes van de kinderen om mee te spelen. De choco-sigaretten moesten er ook aan geloven toen ze de vorige keer aan de macht kwamen.

en bovendien...
haal de geldbeugel maar boven, de taxen komen er aan
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:46   #17
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
N-VA heeft duidelijk niet van haar tegenstand bij het Marrakech akkoord kunnen profiteren.

Over wat gaan we het hebben? Sorry; over wat ga jij het hebben want ik doe niet mee. Dat de NVA achteruit gaat is logisch. Als ik in mijn kluis ga kijken blijken daar alleen notenschelpen nog in te zitten na jarenlang bezoek van ratten.
Eergisteren viel ik bijna achterover bij het winkelen. Voor de eerste keer had ik de kaap van tweehonderd euro overschreden. Die honderd euro in meer die ons beloofd is haalt weeral niks uit. Afwachten maar wat ik zal moeten bijbetalen aan vadertje staat als de eindafrekening komt.
Ik vermoed dat er van die beloofde Euro's in meer dan al niet veel meer zal overblijven. Alles kaat koet! Maar ik vind van niet! Erg he?
Maar ik kan rekenen. De beste voorwaarde om niet alles te geloven dus.
Tot daar toe. Maar als men in niks meer gelooft is er niks plezant meer aan om te luisteren en lezen wat de politiek ons wijsmaakt.
Het wordt hier meer en meer op uw kin kloppen voor velen.
Dat noemen ze hier vooruitgang of verandering. Als het kind maar een naam krijgt! Maar...…. ik vond het voorheen toch beter.
En...…..ik win mijn groenten toch zelf. Hoe dezen die ook daar te lui voor zijn rondkomen vraag ik mij serieus af. Ik ga dagelijks mijn vuilbak controleren want ik vermoed dat sommigen hem komen plunderen en mijn patattenschillen ontvreemden.
Holderdebolder de berg af. Dat is de waarheid. En van mooie woorden kun je niet vreten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:57   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Niet echt een goed plan denk ik mochten die Groenen wat kiesvee weten te winnen want dat staat voor nog meer "wir schaffen das" en andere onzin.

Maar Madame dubbele nationaliteit (Almaci) is al gelukkig zo te zien in bepaalde nieuwsuitzendingen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2019 om 09:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 09:58   #19
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Groen + ecolo doet het idd zeer goed. Logisch trouwens, zij kapitaliseren nu op het ontslag van Schauvliegge en op de enorme belangstelling die er voor milieu is door de brossersbetogingen. De hype rond Marrakech is volledig over, nu kijken of dit topic veel langer de belangstelling van het publiek kan capteren.
De 2 partijen die het grootste probleem hebben zijn o-vld die een scherpe duik maakt en spa die blijft bodemen.
N-VA doet het eigenlijk zeer goed : 27% is en blijft een gigantisch hoge score en deze peiling toont dus aan dat de kiezer hun vlucht voorwaarts uit de regering hen electoraal niet kwetst.
Dat de Stalinisten in de peiling bijna op de kiesdrempel van 5 geraakten, is dan weer zorgelijk.

Indien u -5% zeer goed vindt...

En wat die 'stalinisten' betreft: liefst wat meer (maar niet te veel) uiterst links en wat minder uiterst rechts.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 februari 2019 om 10:02.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2019, 10:00   #20
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Verderzetting okt 2018
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be