Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 april 2010, 22:11   #21
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Óglaigh na hÉireann Bekijk bericht
LoL

Dat arme beestje ligt daar te sterven en deze grote held gaat het nog wat porren met een stok ... En een handdoek erover gooien? Zou dat niet helpen?
Meepakken naar huis.
Als ge weet wat ge voor een kilo van dat vlees kwijt bent.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 22:18   #22
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Geen Kamelen?
Nee, niet direct. Maar wel een voedselvergiftiging bij deze kamelentent. Ik weet niet of dat mee telt.

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 22:25   #23
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Afgezien van de nodige insecten ben ik 'aangevallen' geweest door honden (stuk voor stuk door die kleine agressieve k*tkeffertjes en nooit door een grote hond - maar één gerichte trap en het probleem is opgelost), een slang (die me nog beet ook, nadat ik er, zonder er erg in te hebben, op was gaan staan, dus logisch). Ook gebeten door een zwaan in het park die het op mijn lunchpakketje had voorzien (die beesten zijn best groot en imposant trouwens). En verder aangevallen door een wild zwijn en een eland - beide keren waarschijnlijk omdat ze jongen hadden. Zo'n groot lomp eland die je richting uit komt stormen geeft je wel een typische "oooooh F*CK" ervaring. De schrik zat er toen even goed in.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 22:37   #24
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Flikken.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:20   #25
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Mier, hond, gans, allochtoon
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:20   #26
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Mier, hond, gans, allochtoon
die hebben het niet op homoes
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:46   #27
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Door Filiberken ons haantje, Astrid en Angele ons ganzen, onze vroeger kat Gina kon er ook wat van 't was dan ook een wilde die we als kitten gevonden hadden in een bos, door enkele van onze kippen, als ze op hun nest zitten durven ze al eens te pikken, maar de ergste confrontaties zijn toch met onze schapen voorgevallen, meestal met dezelfde. Zo heeft er me eentje eens een 20meter al liggende verder gesleurd en heeft diezelfde me eens bijna een schedelbreuk bezorgd door onder een balk door te spurten terwijl ik er bovenop hing, op het schaap hé, 'k kon me nog juist op tijd bukken.....bijna vergeten, Fifike de Yorkshire beet ooit in mijn vinger maar dat was uitlokking, 'k wou ze wrijven.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:46   #28
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Door Filiberken ons haantje, Astrid en Angele ons ganzen, onze vroeger kat Gina kon er ook wat van 't was dan ook een wilde die we als kitten gevonden hadden in een bos, door enkele van onze kippen, als ze op hun nest zitten durven ze al eens te pikken, maar de ergste confrontaties zijn toch met onze schapen voorgevallen, meestal met dezelfde. Zo heeft er me eentje eens een 20meter al liggende verder gesleurd en heeft diezelfde me eens bijna een schedelbreuk bezorgd door onder een balk door te spurten terwijl ik er bovenop hing, op het schaap hé, 'k kon me nog juist op tijd bukken.....bijna vergeten, Fifike de Yorkshire beet ooit in mijn vinger maar dat was uitlokking, 'k wou ze wrijven.
Al die namen, voor al dat wild.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:48   #29
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Al die namen, voor al dat wild.
't is dan ook geen wild maar surrogaatkinders hé
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:49   #30
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
't is dan ook geen wild maar surrogaatkinders hé
Geen targetpractise? .
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:51   #31
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Geen targetpractise? .
Met mijn leven verdedigen ja.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2010, 23:54   #32
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Met mijn leven verdedigen ja.
Ik ken iemand elk jaar een paar Damhertjes in de winter. Hop op een ketting in zijne garage een nacht laten uitsterven en dan weiden. Dat is best plezant.

Maar ge hebt gelijk dat ge van dieren houdt.
__________________

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 april 2010 om 23:54.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 07:23   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

mug
wesp
daas
bij
ons kat, ... (maar meestal krijgt die dan ook wel wat terug meer voor het spelen

Nen hond die onzen hond aanviel, maar die had uiteindelijk meer schrik van mij en koos eieren voor zijn geld.

de meeste andere beesten gaan gewoon lopen

en ik heb zelf al veel muggen gevangen,... met de hand met zo een raketje, en met een duivels apparaat dat wel door Satan himself moet bedacht zijn...

een blauw lamp die de mugjes aantrekt, dan worden ze niet geroosterd, nee ze worden door een grote ventilator in een val gezogen, ... waar ze langzaam uitdrogen ...

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 15 april 2010 om 07:31.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 09:01   #34
Weezer
Eur. Commissievoorzitter
 
Weezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Berichten: 9.152
Standaard

Door een gans. En hard bijten dat die krengen kunnen...
__________________
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln
Weezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 09:26   #35
Nelle
Eur. Commissievoorzitter
 
Nelle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2004
Berichten: 9.724
Standaard

kippen en loslopende honden in Zuid-Amerika
__________________
Blijf nog wat, je bent zo mooi
Goethe
Nelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 09:58   #36
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Door een neushoorn. We waren met een gids aan het trekken in Chitwan en die vertelde ons dat de kans zo goed als nihil was dat we een neushoorn tegen kwamen, maar indien dit het geval was moesten we zo snel mogelijk een boom kruipen.

Na 2 uur wandelen hadden we al prijs. Je denkt, ik heb wel tijd om in die boom te kruipen maar zo een beest is gigantisch snel. Ik heb nog nooit zo snel in een boom gezeten. Daar een goed uur mogen blijven zitten tot de parkopzichters er waren met een olifant om dat beest weg te jagen. Scary as hell.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 10:16   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Door een neushoorn. We waren met een gids aan het trekken in Chitwan en die vertelde ons dat de kans zo goed als nihil was dat we een neushoorn tegen kwamen, maar indien dit het geval was moesten we zo snel mogelijk een boom kruipen.

Na 2 uur wandelen hadden we al prijs. Je denkt, ik heb wel tijd om in die boom te kruipen maar zo een beest is gigantisch snel. Ik heb nog nooit zo snel in een boom gezeten. Daar een goed uur mogen blijven zitten tot de parkopzichters er waren met een olifant om dat beest weg te jagen. Scary as hell.
Wij hebben zo een ontmoeting met een beer gehad, maar het beest was heel vriendelijk...

ik kan mij inderdaad wel voorstellen dat ge u serieus haast als er zo een beest achter u zit.

Het rare met die beesten is ze zijn gigantisch groot en zo een beer beweegt zich dus heel stil, ge hoort dat dus niet afkomen. Ben dan nog iets anders tegengekomen ook, ik hoorde het alleen ontsnappen en weet dus niet wat het was maar het moet wel redelijk groot geweest zijn aangezien het nogal wat lawaai maakte (struiken etc... ) ik gok op een hert of iets dergelijks.

Ben in Oostenrijk in het bos ook eens op een troep herten gebotst, die waren ook rap weg. Als ge u een beetje stilhoud en ge gaat zo bij het vallen van de avond of onder de morgen het bos in, kunt ge daar wel eens iets zien, stil zijn en zorgen dat ge met tegenwind nadert is dan de boodschap om zo dicht mogelijk te raken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:05   #38
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

O wacht, ik ben weleens aangevallen door hongerige goudvissen. Die hadden wij lang lang geleden, en wij gingen dan altijd naar kusjes vissen, dan hield je het topje van je vinger in het water en omdat dat genoeg op de vlokken leek waarmee ze gevoerd werden probeerden die vissen dat dan op te eten. Eng he?
Ben ook weleens een zeeslang tegen gekomen die qua patroon verdacht veel leek op iets wat ik later op TV voorbij zag komen als erg giftig (ja, ik weet het, er zijn zoveel slangen dat de kans dat het hem was erg klein is), maar die viel dan weer onder de eerder genoemde "valt mij niet aan" regel, en bovendien was hij toch kleiner dan de zwarte Franse landslang die ik op mijn wegjaag-lijstje heb staan.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 15 april 2010 om 11:05.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 11:28   #39
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
O wacht, ik ben weleens aangevallen door hongerige goudvissen. Die hadden wij lang lang geleden, en wij gingen dan altijd naar kusjes vissen, dan hield je het topje van je vinger in het water en omdat dat genoeg op de vlokken leek waarmee ze gevoerd werden probeerden die vissen dat dan op te eten. Eng he?
Ben ook weleens een zeeslang tegen gekomen die qua patroon verdacht veel leek op iets wat ik later op TV voorbij zag komen als erg giftig (ja, ik weet het, er zijn zoveel slangen dat de kans dat het hem was erg klein is), maar die viel dan weer onder de eerder genoemde "valt mij niet aan" regel, en bovendien was hij toch kleiner dan de zwarte Franse landslang die ik op mijn wegjaag-lijstje heb staan.
Ik krijg echt de kriebels van zeeslangen. De meren in het zuiden van frankrijk zitten er echt vol van en ik haat het om daar te gaan zwemmen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 19:14   #40
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Óglaigh na hÉireann Bekijk bericht
LoL

Dat arme beestje ligt daar te sterven en deze grote held gaat het nog wat porren met een stok ... En een handdoek erover gooien? Zou dat niet helpen?
Yeah right, dat beest zit vast in een net, en om het te bevrijden gaat gij er nog eens een handdoek bovenop gooien, dat zal de situatie veel verbeteren
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be