Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juni 2011, 18:40   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Nazi-Frankrijk!
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 18:40   #22
Koevoet
Burger
 
Koevoet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Berichten: 134
Standaard

Maar als al die papa's zomaar verdwijnen, dan is de kans toch dubbel zo groot bij een homokoppel?
Koevoet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 18:41   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
Maar als al die papa's zomaar verdwijnen, dan is de kans toch dubbel zo groot bij een homokoppel?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 18:42   #24
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
EddyBal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2010
Locatie: WILRIJK
Berichten: 10.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
Dat denk ik niet, want een homo blijft toch nog altijd een man. Discrepanties niet uitgesloten, denk ik dat het door de band heen een slecht idee is om homo's te laten adopteren. Net zoals veel mensen er de dag van vandaag er beter aan zouden geen kinderen te nemen, wegens volledig incompetent.
Een homo is een MAN??? Er bestaan geen homosexuele vrouwen?



__________________
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 20:15   #25
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
Maar als al die papa's zomaar verdwijnen, dan is de kans toch dubbel zo groot bij een homokoppel?
Man, wat een krampachtige volharden in debiele opwerpingen maken.

Heb jij er last van als een homokoppel twee steden verder een kind adopteert?

Zeg eens waarom dat jou zo diepmenselijk raakt dat iedereen het moet weten hoe jij daarover denkt?

Worstel je zelf met bepaalde gevoelens en haat je jezelf en per definitie alle homoseksuele medemensen daarom? (pas op, ik vraag dit niet om te lachen hé, het is algemeen geweten dat er veel zo'n kwieten rondlopen).

Of haat je ze gewoon zonder reden, zo erg zelfs dat je hen het recht zou willen ontzeggen op adoptie?

Of is het iets religieus, zo in den achterlijken trend van: God zei dat sodomie een doodzondeke is?

Loser zeg!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 20:24   #26
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Frankrijk heeft een huwelijk tussen homo's niet goedgekeurd en terecht.
Dus adoptie van een kind uit een onderontwikkeld land is daar uit den boze.

Persoonlijk ben ik volledig tegen zulke manier van adoptie
Reden :
- Op 1* plaats - tegen de natuur
- 2* Een homo huwelijk valt vlugger uit mekaar dan van normale mensen
- Adoptie bij homo's is meer een opwelling dan een normale levensvisie.
- Deze kinderen zijn gedoemd om later slachtoffer te worden van pesterijen en groeien op in een onnatuurlijke omgeving. enz .......

Waar ik wel in kan komen is wanneer een man zijn eigen sperma laat inbrengen in een draagmoeder en bij de lesbiennes wanneer zij zaadcellen van een spermabank laten inplanten.

Hier in Belgie draait men met de wind. Weet je nog, toen homo's bij het leger werden afgekeurd? NOG NIET ZO LANG GELEDEN
1. Wat is er tegen de natuur?
Adoptie?
Of adoptie door homo's?
Besef je zelf de ridiculiteit van je uitlatingen niet?
2. So what if it is?
Niet gelovigen gaan ook vlugger uit elkaar dan gelovigen, moeten we daar ook al onderscheid in gaan maken, azijnpisser?
Meer een opwelling, hoezo? Bron, of gewoon ontsproten aan je van haat en onverdraagzaamheid vervulde brein?

Onnatuurlijke omgeving? Is het huwelijk tussen man en vrouw iets dat uit de natuur voortkomt, of is het iets dat ontsproten is aan klerikale breinen?
Wat kan er nu natuurlijk zijn aan een huwelijk?
En wat betreft die pesterijen, mijn kleine zullen in ieder geval geen kinderen van homokoppels pesten.
Er eens mee praten en vertellen dat sommige kinderen nu eenmaal twee mama's en twee papa's hebben en dat dat voor hen verder geen lor verschil uitmaakt, zowel voor de mijne, als voor de hunne kan al veel helpen.

Jouw kinderen zullen natuurlijk wel haantje de voorste zijn om dergelijke kinderen te pesten.
Als ze met jouw achterlijke visies worden geconfronteerd zijn ze voor de rest van hun leven beschadigd, en is de nieuwe generatie potenrammers een feit.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 19 juni 2011 om 20:26.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 20:31   #27
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TriNiTy Bekijk bericht
Na uw op de 1* ste plaats ben ik al gestopt met lezen. :sick:
idem hier.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 22:25   #28
Koevoet
Burger
 
Koevoet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2009
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Man, wat een krampachtige volharden in debiele opwerpingen maken.

Heb jij er last van als een homokoppel twee steden verder een kind adopteert?

Zeg eens waarom dat jou zo diepmenselijk raakt dat iedereen het moet weten hoe jij daarover denkt?

Worstel je zelf met bepaalde gevoelens en haat je jezelf en per definitie alle homoseksuele medemensen daarom? (pas op, ik vraag dit niet om te lachen hé, het is algemeen geweten dat er veel zo'n kwieten rondlopen).

Of haat je ze gewoon zonder reden, zo erg zelfs dat je hen het recht zou willen ontzeggen op adoptie?

Of is het iets religieus, zo in den achterlijken trend van: God zei dat sodomie een doodzondeke is?

Loser zeg!


"Haat", "last", allemaal termen die jij opwerpt, niet ik. Ik zou er bovendien ook geen last van hebben mocht jij bijvoorbeeld in elkaar geklopt worden, aangezien ik je niet ken. Dat wil nog niet zeggen dat ik met het feit zelf akkoord ga. Zo maak je nog wel meer veronderstellingen en sla je de bal helemaal mis. Ik richt me helemaal niet tegen homo's, wel tegen de absentie van de moederfiguur. Dat is inderdaad bij homokoppels zo, maar ook bij alleenstaande heteroseksuele mannen. Jouw insinuaties van homohaat kwamen dus een beetje voortijdig, nietwaar.

Ik vind adoptie sowieso een heikel thema, wat een modeverschijnsel lijkt te worden waarmee licht wordt omgesprongen. Ik vind mannen (homo of hetero) niet in staat om dezelfde opvoeding te geven aan een kind als een doorsnee moeder.

Dat komt onder andere doordat man en vrouw geconditioneerd zijn tot verschillende eigenschappen door de traditionele rolverdeling zoals die al eeuwen bestaan. Wat leukdoende "nieuwe mannen" die door het televisiescherm huppelen en vertellen wat voor een goede vader ze wel zijn, maken nog niet dat dit de doorsnee huisvader voorstelt.

Specifiek, wat betreft homokoppels die willen adopteren, vind ik de data over samesexrelaties onvoldoende, net als er onvoldoende studie is verricht naar het effect van dergelijke relaties op de kinderen. Er is geen enkele studie die kan aantonen dat de moederfiguur vervangbaar is.
Koevoet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 22:45   #29
captain jack
Gouverneur
 
captain jack's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Berichten: 1.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht

Ik vind adoptie sowieso een heikel thema, wat een modeverschijnsel lijkt te worden waarmee licht wordt omgesprongen. Ik vind mannen (homo of hetero) niet in staat om dezelfde opvoeding te geven aan een kind als een doorsnee moeder.
Wat scheelt er dan met uw vader?
(niet persoonlijk bedoeld, misschien komt uw visie vanuit het specifieke vaderbeeld dat gij hebt gekend?)

Laatst gewijzigd door captain jack : 19 juni 2011 om 22:48.
captain jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 22:48   #30
captain jack
Gouverneur
 
captain jack's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Berichten: 1.160
Standaard

*dubbel*

Laatst gewijzigd door captain jack : 19 juni 2011 om 22:48.
captain jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 01:12   #31
alfa16vjtd
Minister-President
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 4.522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Frankrijk heeft een huwelijk tussen homo's niet goedgekeurd en terecht.
Dus adoptie van een kind uit een onderontwikkeld land is daar uit den boze.

Persoonlijk ben ik volledig tegen zulke manier van adoptie
Reden :
- Op 1* plaats - tegen de natuur
- 2* Een homo huwelijk valt vlugger uit mekaar dan van normale mensen
- Adoptie bij homo's is meer een opwelling dan een normale levensvisie.
- Deze kinderen zijn gedoemd om later slachtoffer te worden van pesterijen en groeien op in een onnatuurlijke omgeving. enz .......

Waar ik wel in kan komen is wanneer een man zijn eigen sperma laat inbrengen in een draagmoeder en bij de lesbiennes wanneer zij zaadcellen van een spermabank laten inplanten.

Hier in Belgie draait men met de wind. Weet je nog, toen homo's bij het leger werden afgekeurd? NOG NIET ZO LANG GELEDEN
Waarom zouden homokoppels geen recht hebben op kinderen?
Adoptieouders zijn meestal ouders die honderd percent voor een kind gaan dus het kind is honderd percent gewild. Deze ouders verdienen het meer om een kind te hebben dan vele andere ouders die kinderen gewoon nemen omdat anderen ook kinderen hebben. Je moet weldegelijk respect hebben voor de volharding die adoptiegezinnen kunnen opbrengen om toch maar een kind te kunnen adopteren. Homo relaties komen zowel voor bij mensen als dieren dus is het volgens mij toch niet echt iets onnatuurlijks. Dat homo's vlugger uit elkaar gaan kan een feit zijn maar als men samen kiest voor een kind wil het toch wel zeggen dat ze voor mekaar kiezen,... anders zouden ze deze verantwoordelijkheid niet willen.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 05:14   #32
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Al 33 berichten in een gloednieuw homo-topic en Paulus heeft zijn procreatie-mantra nog niet komen afsteken?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 20 juni 2011 om 05:15.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 05:19   #33
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Al 33 berichten in een gloednieuw homo-topic en Paulus heeft zijn procreatie-mantra nog niet komen afsteken?
Je haalt me de woorden uit de mond.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 06:46   #34
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
Er is geen enkele studie die kan aantonen dat de moederfiguur vervangbaar is.
Er is ook geen enkele studie die kan aantonen dat de moederfiguur onvervangbaar is.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 07:00   #35
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Ik zie liever kinderen in een homohuwelijk dan kinderen in een huwelijk van Johnny's en Marina's. Met die laatste heb ik nu al compassie....
En homo's onnatuurlijk ? Heb jij dan de natuur gecreëerd misschien ?
Geen last van bescheidenheid, blijkbaar.

Laatst gewijzigd door hurricane : 20 juni 2011 om 07:01.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 07:11   #36
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
Papa? Of kan een heterosexuele man minder zogenaamde moederliefde geven dan een homo?
Kan een homo minder moederliefde geven dan een heteroseksuele man?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 07:12   #37
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Waarom zouden homokoppels geen recht hebben op kinderen?
Waarom zou iemand anders "recht" hebben op kinderen?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 07:17   #38
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
EddyBal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2010
Locatie: WILRIJK
Berichten: 10.594
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Waarom zou iemand anders "recht" hebben op kinderen?
of waarom zou er iemand géén kinderen mogen hebben, al zijn ze gekocht?
__________________
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 08:20   #39
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Inderdaad, zowat alle adoptie is tegennatuurlijk.
?
Niet echt..zowat alle zoogdieren die in groep leven kennen het fenomeen

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 juni 2011 om 08:20.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 08:38   #40
tschoon verdiep
Burgemeester
 
tschoon verdiep's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 oktober 2010
Berichten: 589
Standaard

Zielige topic
tschoon verdiep is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be