Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 januari 2015, 11:17   #21
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Maar dat deden enkelen na de terreuraanval in Toulouse reeds:

Imam’s Fatwa to Muslims: Leave France
Morocco: Preacher calls Muslims to leave France, Islam in Europe Blog, April 15, 2012

Via Telegraaf:


Omar al-Haddouchi, ideological leader of the Jihadist movement in Morocco, published a fatwa saying all Muslims should leave France for North Africa.

Al-Haddouchi says Muslims have no reason to stay in France, listing as reasons the burqa ban, the limits on the call to Friday prayers, and the stricter controls on Muslim radicals following the terror attack in Toulouse. He said non-Muslim countries where like a toilet, where you do your thing and then leave.

His 14-minute long video fatwa is currently circulating on Jihadi websites. Al-Haddouchi was sentenced to 30 years for his links to the attack in Casablanca, May 2003, but was pardoned last year by King Mohammed VI.
Wat is dat allemaal voor flauwe kul. Die moslims gaan toch zonder de minste twijfel trachten Europa te veroveren voor ze er aan denken het hier af te bollen. Ze hebben het hier naar hun zin, en misschien kunnen er enkelen (te verwaarlozen aantallen) wel ooit teruggaan, maar dan zijn dat degenen die zich dank zij onze domheid rijk gemaakt hebben op onze kap.
Citaat:
He said non-Muslim countries where like a toilet, where you do your thing and then leave.
Dat weggaan zal dan pas gebeuren als de vetpotten leeg zijn.
DeProf_eet is offline  
Oud 24 januari 2015, 11:17   #22
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 24 januari 2015 om 11:19.
DeProf_eet is offline  
Oud 24 januari 2015, 11:22   #23
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Kheili Khastam

Pouya Bayati NEW عشق

Homayun (Amin Habibi) - Nemitunam

Maziyar Falahi- Dooset daram

Delam Tang shodeh~!

Amin rostami Delam gerefte

Shadmehr Aghili - Halam Avaz Mishe OFFICIAL VIDEO HD
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 24 januari 2015, 11:47   #24
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ergens heeft-ie gelijk, he. De westerse leiders staan overal te zeggen dat we geen amalgaam mogen maken, dat de "gematigde islam" vredelievend is, en dat die paar zotte terroristen niks met de ware islam te maken hebben.

Inderdaad is dat zwaar misleidend !

Ze moeten door dat boerenbedrog heen zien, en zich niet laten misleiden, en de waarheid zelf zoeken, namelijk dat de Islam een onveranderlijke, haatdragende fascistische en imperialistische doctrine is. Wat onze westerse leiders in alle talen willen tegenspreken
Voorwaar, dank! Voor dit stukje waarheid.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 24 januari 2015, 11:50   #25
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Wat is dat allemaal voor flauwe kul. Die moslims gaan toch zonder de minste twijfel trachten Europa te veroveren voor ze er aan denken het hier af te bollen. Ze hebben het hier naar hun zin, en misschien kunnen er enkelen (te verwaarlozen aantallen) wel ooit teruggaan, maar dan zijn dat degenen die zich dank zij onze domheid rijk gemaakt hebben op onze kap. Dat weggaan zal dan pas gebeuren als de vetpotten leeg zijn.
Als de lastposten vertrekken is dat toch mooi?

Of is de halfgevulde hand niet voldoende?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 24 januari 2015, 11:54   #26
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dat zegt de islam eigenlijk niet. U citeert op een onjuiste wijze en slechts voor een deel wat in de koran staat.
Jan, wat verwacht gij nu iets anders van een moslim in dit forum ? Trouwens denken die moslims hier op het forum nu dat ze kunnen blijven verstoppertje spelen door een niet-moslim nick te nemen ? Misschien denken er of beschouwen er zich soms enkelen dat ze geintegreerd zijn ? Wat een bullshit.
DeProf_eet is offline  
Oud 24 januari 2015, 12:08   #27
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Als de lastposten vertrekken is dat toch mooi?

Of is de halfgevulde hand niet voldoende?
Natuurlijk is dat goed zon, maar met die mannen weet ge nooit. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat die mogen liegen (taqyya). Toch te gek voor woorden in feite, terwijl niet gelovigen niet mogen liegen volgens hun respectievelijke godsdiensten, mogen die mannen dat wel. En dan laat ik hier nog in het midden dat ze mogen moorden, zolang het er maar geen van de eigen soort zijn, maar dan krijgt ge weer het probleem dat de ene soort moslim vind dat zijn versie van de koran de juiste is en de andere de onjuiste, dus mogen die mekaar volledig ongestoord een kopje kleiner maken. Dus een moslim mag iedereen op aarde vermoorden behalve zijn eigen clan, en die krijgt toch nog zijn 72 maagden, alhoewel .. het zijn in feite - hebben we ondertussen opgezocht - maar 72 trossen druiven, maar laat die idioten maar in de waan. Hoe zielig kunt ge nu zijn als moslim ?? Zet die 1,7 miljard allemaal op een eiland waa r ze niet afkunnen en laat ze daar onder elkaar maar uitzoeken, wie het in feite bij het rechte einde heeft. Wie weet schieten er dan na een aantal jaar twee mannen over en een paar vrouwen en kunnen ze terug van voor af aan beginnen kweken en moorden.
DeProf_eet is offline  
Oud 24 januari 2015, 12:08   #28
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 24 januari 2015, 12:09   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Peche gaf je in #2 reeds de hint : de meeste mensen klikken niet snel op links met filmpjes...
Een korte samenvatting kan wonderen doen, als je reacties wil krijgen
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 24 januari 2015, 12:12   #30
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Natuurlijk is dat goed zon, maar met die mannen weet ge nooit. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat die mogen liegen (taqyya). Toch te gek voor woorden in feite, terwijl niet gelovigen niet mogen liegen volgens hun respectievelijke godsdiensten, mogen die mannen dat wel. En dan laat ik hier nog in het midden dat ze mogen moorden, zolang het er maar geen van de eigen soort zijn, maar dan krijgt ge weer het probleem dat de ene soort moslim vind dat zijn versie van de koran de juiste is en de andere de onjuiste, dus mogen die mekaar volledig ongestoord een kopje kleiner maken. Dus een moslim mag iedereen op aarde vermoorden behalve zijn eigen clan, en die krijgt toch nog zijn 72 maagden, alhoewel .. het zijn in feite - hebben we ondertussen opgezocht - maar 72 trossen druiven, maar laat die idioten maar in de waan. Hoe zielig kunt ge nu zijn als moslim ?? Zet die 1,7 miljard allemaal op een eiland waa r ze niet afkunnen en laat ze daar onder elkaar maar uitzoeken, wie het in feite bij het rechte einde heeft. Wie weet schieten er dan na een aantal jaar twee mannen over en een paar vrouwen en kunnen ze terug van voor af aan beginnen kweken en moorden.
De bezorgdheid is begrijpelijk, maar kijkt U even verder... als U dacht dat leugens enkel van 'sossen' komen vergist U zich. Wees dus op Uw hoede. En laat ons niet vergeten wie de terreur in Syrak veroorzaakt heeft, het is een lang en droevig verhaal, vol verraad, taqyya verbleekt erbij mijn beste.

Het Westen zit met een deftig probleempje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 januari 2015 om 12:17.
zonbron is offline  
Oud 24 januari 2015, 12:57   #31
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Er zijn keiveel berichten over imams en anderen die rondspreiden dat niemand bevoegd is 1 leven van een ander te nemen. Die salafisten reizen naar daar en doden mensen die ze nooit ontmoet of gekend hebben.
Islam zegt: Wie 1 onschuldige dood, voor hem zal het zijn alsof hij de hele mensheid gedood heeft.

Er is een zware tegenreactie van de moslimgemeenschap tegen het "terrorisme" en "radicalisme". Maar daarvoor moet je op youtube zijn en niet op vtm of vrt.
Ja, maar moslims beroepen zich op de volgorde van versen, wat Mohammed eerst heeft gezegd werd in een later stadium ( toen hij begon met veroveren) herroepen. Dat lijkt me ook logisch want met dit soort leuzen kun je moeilijk anderen onderwerpen he?
Trouwens, wanneer je islam aangeboden krijgt en afwijst ben je niet meer onschuldig hoor, dan mag je dood. Voor die keuze werd ook iedereen gezet die onderworpen werd door deze warlord Mohammed. Je sloot je aan en werd moslim en deelde dus in oorlogsbuit of niet en dan werden mannen gedood en vrouwen en kinderen verkocht als slaven.( waarmee ik niet beweer dat iedere moslim dat zo interpreteert, maar ongelovigen krijgen wel een minderwaardig statuut tegenover gelovigen)
alice is offline  
Oud 24 januari 2015, 13:02   #32
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Peche gaf je in #2 reeds de hint : de meeste mensen klikken niet snel op links met filmpjes...
Een korte samenvatting kan wonderen doen, als je reacties wil krijgen
Ik stel Uw aanwezigheid alvast ten zeerste op prijs, Dank U @Pandareus!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 24 januari 2015, 13:10   #33
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja, maar moslims beroepen zich op de volgorde van versen, wat Mohammed eerst heeft gezegd werd in een later stadium ( toen hij begon met veroveren) herroepen. Dat lijkt me ook logisch want met dit soort leuzen kun je moeilijk anderen onderwerpen he?
Trouwens, wanneer je islam aangeboden krijgt en afwijst ben je niet meer onschuldig hoor, dan mag je dood. Voor die keuze werd ook iedereen gezet die onderworpen werd door deze warlord Mohammed. Je sloot je aan en werd moslim en deelde dus in oorlogsbuit of niet en dan werden mannen gedood en vrouwen en kinderen verkocht als slaven.( waarmee ik niet beweer dat iedere moslim dat zo interpreteert, maar ongelovigen krijgen wel een minderwaardig statuut tegenover gelovigen)
Een aanvalletje, niet op de eerste de beste, maar toch een Frans flutmagazine en Europa, vooral Belgie staat plots op zijn kop?

Wat heeft dat laatste met Islam en de warlord Mohammed van doen?

Zowat 0,0...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 januari 2015 om 13:12.
zonbron is offline  
Oud 26 juli 2015, 22:35   #34
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

De Iraanse leider verstuurt een opmerkelijk plaatje via twitter


http://www.usatoday.com/story/news/w...head/30667081/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juli 2015 om 22:36.
zonbron is offline  
Oud 26 juli 2015, 22:40   #35
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard



De Twitter rekening is niet geverifieerd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 26 juli 2015 om 22:44.
zonbron is offline  
Oud 27 juli 2015, 05:06   #36
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er staat dat ge niet moogt moorden, behalve die die "de oorlog voeren tegen Allah en zijn boodschappers" (bijvoorbeeld met prentjes) en die "wanorde scheppen in het land" (Maw, de wetten van Allah niet volgen). Die moogt ge wel doden, martelen en verminken ; dat is zelfs hun verdiende straf (iemand moet het vuile werk dan wel doen he). Tenzij ze om vergiffenis gevraagd hebben (ttz, zich bekeerd hebben he) VOOR ge ze te pakken kreeg !
Dus zelfs al smeken ze om vergiffenis eens ge ze te pakken hebt, dat telt niet, ze moeten gemarteld, verminkt en gedood worden.

Islam is vrede.

Duidelijker kan het niet he ?

Kapiche ?
Het dient later in diepgang benadert te worden. Hoe vrij is mijn meningsuiting daar eigenlijk? En als ik in die pot ga roeren en opschenk verbrand ik mijn tong. Het is mijn strijd niet. Maar ik ben niet blind geweest. Ik zat blind op tv te gapen, maar de kennis ervan liep niet synchroon met de beelden die ik te verwerken kreeg.
Peche is offline  
Oud 27 juli 2015, 05:14   #37
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja, maar moslims beroepen zich op de volgorde van versen, wat Mohammed eerst heeft gezegd werd in een later stadium ( toen hij begon met veroveren) herroepen. Dat lijkt me ook logisch want met dit soort leuzen kun je moeilijk anderen onderwerpen he?
Trouwens, wanneer je islam aangeboden krijgt en afwijst ben je niet meer onschuldig hoor, dan mag je dood. Voor die keuze werd ook iedereen gezet die onderworpen werd door deze warlord Mohammed. Je sloot je aan en werd moslim en deelde dus in oorlogsbuit of niet en dan werden mannen gedood en vrouwen en kinderen verkocht als slaven.( waarmee ik niet beweer dat iedere moslim dat zo interpreteert, maar ongelovigen krijgen wel een minderwaardig statuut tegenover gelovigen)
Maar waarom daar kijken?
Hier in Europa Brandt de lamp en het zijn niet de moslims die uw geld beheren en leiderschap opeisen. Na heel wat oorlog is daar een vlag gehezen van een terroristische groep die op amper 1 jaar tijd de grootmacht van de Arabische wereld opeist.
Ik vind het een beetje eenzijdig enkel naar de last te kijken en eigen oorzaak ontkennen.
Peche is offline  
Oud 27 juli 2015, 05:25   #38
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Jan, wat verwacht gij nu iets anders van een moslim in dit forum ? Trouwens denken die moslims hier op het forum nu dat ze kunnen blijven verstoppertje spelen door een niet-moslim nick te nemen ? Misschien denken er of beschouwen er zich soms enkelen dat ze geintegreerd zijn ? Wat een bullshit.
Wat is integratie in BE? Vlaams of Frans spreken.
En voor de rest?
Peche is offline  
Oud 28 juli 2015, 14:38   #39
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar waarom daar kijken?
Hier in Europa Brandt de lamp en het zijn niet de moslims die uw geld beheren en leiderschap opeisen. Na heel wat oorlog is daar een vlag gehezen van een terroristische groep die op amper 1 jaar tijd de grootmacht van de Arabische wereld opeist.
Ik vind het een beetje eenzijdig enkel naar de last te kijken en eigen oorzaak ontkennen.
Ja en? Ik weerleg uw geprevel dat islam het zo goed voor heeft met de mensheid waarop u begint over wie mijn geld beheert en leiderschap heeft?
Moet ik misschien dankbaar zijn dat leiders hier geen prevelende moslims zijn die de koran als leidraad voor hun handelen nemen, en ik zelf mijn geld beheer?
alice is offline  
Oud 28 juli 2015, 14:41   #40
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat is integratie in BE? Vlaams of Frans spreken.
En voor de rest?
Komaan zeg...dit is geen discussie voeren he?
Integratie is de balans tussen oude normen en waarden en de nieuwe samenleving met haar verwachtingen, waarbij burgerschap, deelname aan de arbeidsmarkt, kennis over de samenleving, opvoeding van kinderen die niet tot conflict met deze samenleving leidt zeker een centrale plek verdienen.
alice is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be