Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2019, 07:33   #241
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik probeer de illusie te onderhouden dat ik sommige zaken niet weet.
en je bent daar bijzonder goed in! ... dat mag ook wel eens gezegd worden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 11:18   #242
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Groen haalt 15% in Vlaanderen, wat een lachertje is gezien de klimaathysterie van de laatste tijd, en de media maken er "Groen-ecolo is de grootste " van...

Het moet toch zijn dat veel mensen die mosgroene idioten toch niet vertrouwen en hun geheugen ver genoeg terug gaat om zich te herinneren hoe die dwazen regeren.
"Mosgroen", hmmm, er duiken nieuwe elementen op.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 11:33   #243
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
"Mosgroen", hmmm, er duiken nieuwe elementen op.

Momenteel is het mos groen.
Maar binnen kort wordt het weer bruin van de droogte.
Veel is er niet nodig opdat kameleons van kleur veranderen.
Er is dus werk aan de winkel.
Te nat en te droog. Ze zouden zich daar beter mee bezig houden ipv van brulkikkers in ons milieu los te laten.

Feitelijk is dat ook milieuvervuiling.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 11:43   #244
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hij heeft eens mogen proeven.

Nu si het ofwel 20 jaar wachten binnen N-VA of overlopen naar een echte partij.
Arme Henri. Je tweede zin blinkt écht uit door stupiditeit. Nadat panda uitgelegd had dat "de mongool" waarover hij het vroeger herhaaldelijk had Sander Loones betreft kon jij natuurlijk niet achter blijven. Waarschijnlijk denk je dat "overlopen naar een echte partij" een briljante vondst is. Niet dus, het is de domste suggestie die ik ooit op politics gelezen heb.

Met die "echte partij" bedoel je waarschijnlijk je eigen 10 % partijtje of anders de nieuwe partij van je baas die ook al geen hoogvlieger is.

Ik begrijp dat je na al die jaren ook eens op een partij zou willen stemmen die meer betekent dan jouw uitstervend clubje. Om die reden vermeldt je trouwens dat jouw woonplaats "le grand Liège" is terwijl je in feite in een uithoek van het achterlijke Limburg woont en nooit voor de maffiabende van de reetridder zal kunnen stemmen.

Sander Loones zal hoedanook verkozen worden en het goed doen bij de grootste partij van België. Binnen x aantal jaren zal jij je afvragen "Is het dat maar waarvoor ik gans mijn politics bestaan heb gewijd? Mijn partij bestaat nog slechts op papier, ikzelf moest aansluiten bij de BUB om nog iets te betekenen." Ja, voor jou is dat maar, terwijl de kans groot is dat dit apenland zal bestuurd worden door de N-VA samen met de PS. Je had gedacht dat 10 % meer betekent dan 30 % en meer. De teleurstelling zal immens zijn. Loontje komt altijd om zijn loontje is een gezegde dat in deze zeer toepasselijk zal zijn.

Laatst gewijzigd door robert t : 19 februari 2019 om 11:47.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 12:15   #245
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
...
...
Ik begrijp dat je na al die jaren ook eens op een partij zou willen stemmen die meer betekent dan jouw uitstervend clubje. Om die reden vermeldt je trouwens dat jouw woonplaats "le grand Liège" is terwijl je in feite in een uithoek van het achterlijke Limburg woont en nooit voor de maffiabende van de reetridder zal kunnen stemmen.

.....
Iets tegen Limburg ?
Wat is de volgende ? W.-Vlaanderen ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 12:27   #246
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Het is wel de bedoeling dat anaal alles gesmeerd verloopt. Maar Panda is naar eigen zeggen een bewoner van een streek in Oost-Vlaanderen, die men grofweg de 'Vlaamse Ardennen en haar uitlopers' noemt. Ik weet niet of 'butter' daarvoor gebruikt wordt in deze hoger gelegen gebieden.
Aan de kust maakt "butter" in ieder geval stevig deel uit van het lokaal dialect. De visserij-mensen hebben dat overgehouden uit hun contacten met de British. Er zijn zo nog van die woorden, onder meer "wijer" voor een gevlochten stalen kabel. Komt uit het Engels wire.
Maar dat is allemaal nogal ver verwijderd van onze anusgerichte Panda.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 12:35   #247
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Iets tegen Limburg ?
Wat is de volgende ? W.-Vlaanderen ?
Ik begrijp niet hoe je iets tegen Limburg kan hebben. ik vind het de gezelligste streek in Oost-Antwerpen die er is.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 12:55   #248
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De grote peiling.
Groen ecolo grootste partij

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...itie~a164a1a7/
Zie ik dat goed en houden ze geen rekening met de kiesdrempel en het feit dat grotere partijen meer zetels krijgen?

Waarschijnlijk ben ik verkeerd maar dat zou wel de grap zijn.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 13:14   #249
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Zie ik dat goed en houden ze geen rekening met de kiesdrempel en het feit dat grotere partijen meer zetels krijgen?

Waarschijnlijk ben ik verkeerd maar dat zou wel de grap zijn.
Daar hebben ze inderdaad geen rekening mee gehouden, verwonderd mij dat ze de blanco's nog geen zetels hebben gegeven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 14:24   #250
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Daar hebben ze inderdaad geen rekening mee gehouden, verwonderd mij dat ze de blanco's nog geen zetels hebben gegeven.
Ze laten dan nog coalities vormen ook, die zijn achterlijk. Je kunt zien dat HLN en De Morgen bij dezelfde groep zitten.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2019, 20:44   #251
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Arme Henri. Je tweede zin blinkt écht uit door stupiditeit. Nadat panda uitgelegd had dat "de mongool" waarover hij het vroeger herhaaldelijk had Sander Loones betreft kon jij natuurlijk niet achter blijven. Waarschijnlijk denk je dat "overlopen naar een echte partij" een briljante vondst is. Niet dus, het is de domste suggestie die ik ooit op politics gelezen heb.

Met die "echte partij" bedoel je waarschijnlijk je eigen 10 % partijtje of anders de nieuwe partij van je baas die ook al geen hoogvlieger is.

Ik begrijp dat je na al die jaren ook eens op een partij zou willen stemmen die meer betekent dan jouw uitstervend clubje. Om die reden vermeldt je trouwens dat jouw woonplaats "le grand Liège" is terwijl je in feite in een uithoek van het achterlijke Limburg woont en nooit voor de maffiabende van de reetridder zal kunnen stemmen.

Sander Loones zal hoedanook verkozen worden en het goed doen bij de grootste partij van België. Binnen x aantal jaren zal jij je afvragen "Is het dat maar waarvoor ik gans mijn politics bestaan heb gewijd? Mijn partij bestaat nog slechts op papier, ikzelf moest aansluiten bij de BUB om nog iets te betekenen." Ja, voor jou is dat maar, terwijl de kans groot is dat dit apenland zal bestuurd worden door de N-VA samen met de PS. Je had gedacht dat 10 % meer betekent dan 30 % en meer. De teleurstelling zal immens zijn. Loontje komt altijd om zijn loontje is een gezegde dat in deze zeer toepasselijk zal zijn.
Bingo, het pikt. Goed zo.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 09:33   #252
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Iets tegen Limburg ?
Absoluut niet. Alleen tegen bepaalde forummers die er wonen. Ik geef toe dat ik veralgemeend heb. Dit was niet nodig.
Citaat:
Wat is de volgende ? W.-Vlaanderen ?
Ik zit hier niet om de Vlaamse provincies te beoordelen. Met mijn schaarse berichten tracht ik weerwerk te bieden aan de niet-aflatende aanvallen van de linksen tegen mijn regio. Dat is alles.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 09:38   #253
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Absoluut niet. Alleen tegen bepaalde forummers die er wonen. Ik geef toe dat ik veralgemeend heb. Dit was niet nodig.
Ik zit hier niet om de Vlaamse provincies te beoordelen. Met mijn schaarse berichten tracht ik weerwerk te bieden aan de niet-aflatende aanvallen van de linksen tegen mijn regio. Dat is alles.
Misschien is het beter dat "de Limburg" en "de Vlaanders" wat meer autonomie van elkaar krijgen, niet ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 10:17   #254
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Ach, vroeger was sp.a oppermachtig in aantal op links en nu is er een verschuiving naar Agalev-Groen.

Het linkse publiek is en blijft dus in essentie links, hahah.


Alleen is er het feit dat Agalev- groen extreem links is, hun economische aanpak in hun belijd extreem links is. Waardoor het linkse in Vlaanderen op schuift van humaan democratisch midden links naar dictatoriaal extreem links.

Midden-links is democratisch, extreem links is dat nooit. Extreem links is steeds dictatoriaal!

Voorbeelden genoeg eens extreem links aan de macht krijgt, willen ze het nooit meer lossen zie Venezuela alles aan en voor de staat, waar de staat beslist.

Al heeft de staat ongelijk de staat heeft altijd gelijk zie Venezuela enz….en het volk mag kreperen!

Agalev-Groen zal er samen met Ecolo onder groene perceptie alles aan doen om de federale terug te versterken om zo hun dictatoriale macht te vergroten.

Ik wil in een democratisch land leven liefst met zelf beslissing deelstaten en in géén dictatuur, al is die dictatuur onder Groene perceptie!!!

Milieu is van iedereen en niet eigendom van agalev-groen om hun extreem links karakter te verdoezelen!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 februari 2019 om 10:20.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 10:48   #255
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Rechts is veel te reactionnair om groen te zijn. Ze zijn volledig deel van het pollutie en fossiele probleem. Rechts=reactionnair=fossiel

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2019 om 10:53.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 10:52   #256
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Rechts is veel te reactionnair om groen te zijn. Ze zijn volledig deel van het groene probleem.
BS

milieuBEHOUD kan principieel alleen maar een rechts politiek thema zijn.

links zal immers altijd op een bepaald moment voor industrie en werkgelegenheid moeten kiezen ten koste van het milieu.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 11:05   #257
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Bingo, het pikt. Goed zo.
Je hebt het misschien nog niet gemerkt maar je bent hier op een discussieforum. Op dergelijk forum worden onder meer argumenten gebruikt om de tegenstrever ervan te overtuigen van zijn/haar ongelijk. Je hebt meer dan 43.000 "postings" op je naam staan. Diegene met een beetje inhoud zijn op één hand te tellen.
Ik vermoed dat er veel boosaardigheid in jou schuilt, alleen kan je deze niet goed verwoorden. Om die reden ben je verplicht een nietszeggend one-linertje te gebruiken om toch iets te antwoorden.

Voor mensen van jouw slag zou er een kinderforum moeten bestaan. Alhoewel, zelfs dan zou je het niet redden. Kinderen zijn de dag van vandaag zeer mondig. Er zijn er zelfs bij die die zodanig goed kunnen babbelen dat je op een paar minuten tijd onder tafel op je mama ligt te roepen.

Laatst gewijzigd door robert t : 20 februari 2019 om 11:06.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 11:07   #258
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je hebt het misschien nog niet gemerkt maar je bent hier op een discussieforum. Op dergelijk forum worden onder meer argumenten gebruikt om de tegenstrever ervan te overtuigen van zijn/haar ongelijk. Je hebt meer dan 43.000 "postings" op je naam staan. Diegene met een beetje inhoud zijn op één hand te tellen.
Ik vermoed dat er veel boosaardigheid in jou schuilt, alleen kan je dez niet goed verwoorden. Om die reden ben je verplicht een nietszeggend one-linertje te gebruiken om toch iets te antwoorden.

Voor mensen van jouw slag zou er een kinderforum moeten bestaan. Alhoewel, zelfs dan zou je het niet redden. Kinderen zijn de dag van vandaag zeer mondig. Er zijn er zelfs bij die die zodanig goed kunnen babbelen dat je op een paar minuten tijd onder tafel op je mama ligt te roepen.
Je moet Henri1 niet serieus nemen. Hij is de pratende papegaai van System uit Het Oosten en kiest bewust voor zijn rol als forumnar. In de eerste maanden dat hij op het forum kwam, was hij wel serieus, maar stond hij niet bepaald bekend om zijn ijzersterke argumenten.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 11:26   #259
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Op dergelijk forum worden onder meer argumenten gebruikt om de tegenstrever ervan te overtuigen van zijn/haar ongelijk.

Idealiter.

Bekijk maar eens het wezenloos, hersenloos bashen van Groen in deze (en haast elke andere) draad over Groen dat door sommigen gehanteerd wordt en dat geen enkele reactie waard is.

Ik zie 'dergelijk forum' hoofdzakelijk werken als een off topic generator, veel daarvan voor persoonlijk gepest.

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2019 om 11:53.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 11:28   #260
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Rechts is veel te reactionnair om groen te zijn. Ze zijn volledig deel van het pollutie en fossiele probleem. Rechts=reactionnair=fossiel
Dan moet China wel erg rechts zijn.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be