Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Kristof Bossuyt (Open VLD) - 16 tot 22 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Kristof Bossuyt (Open VLD) - 16 tot 22 april Fractieleider VLD district Wilrijk, voorzitter VLD Jongeren Groot-Antwerpen, voormalig Kabinetsmedewerker P. Dewael, B. Somers, huidige functie ('raadgever inburgering') kabinet Marino Keulen.

 
 
Discussietools
Oud 17 april 2007, 10:42   #1
Brandaan
Minister
 
Brandaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Delft
Berichten: 3.739
Standaard Waarover bent u het oneens met uw partij?

Beste dhr. Bossuyt,

U geeft in een ander topic terecht aan dat het ongezond is om het altijd eens te zijn met de eigen partij:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Bossuyt Bekijk bericht
Ik boezem weinig vertrouwen in mensen die verklaren dat ze voor 100% achter alle standpunten van hun partij staan, ik vind dit ongezond.
Met welke partijstandpunten van de Open VLD bent u het niet mee eens? Ik snap dat u misschien geen hele waslijst hier neer wil pennen, dus u kan zich ook beperken tot de standpunten die u het meest voor de borst stoten.

bvd voor uw antwoord,
Brandaan
__________________
--------------
Brandaan is offline  
Oud 17 april 2007, 11:22   #2
Kristof Bossuyt
 
 
Kristof Bossuyt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik ben het niet onverdeeld eens met bvb de rechtstreekse verkiezing van burgemeesters. Omwille van het feit dat +/- 85% van de huidige burgemeesters reeds ofwel de persoon is met de meeste voorkeursstemmen ofwel van de grootste partij is. Ik wil niet hervormen om te hervormen, wat goed marcheert mag van mij zo blijven. Men moet hervormen wat noodzakelijk is opdat het er dan beter aan toe zou gaan. Het risico is in mijn optiek te groot dat men dan een soor cohabitation �* la douce France crëeert. bvb een burgmeester van het VB en een meerderheid bestaande uit de traditionele partijen lijkt me geen geode optie
__________________
Kristof BOSSUYT
9e plaats Vlaamse Verkiezingen (Provincie Antwerpen)
www.kristofbossuyt.be
Kristof Bossuyt is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be