Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2021, 12:20   #101
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Jezus houdt van ons en heeft de hele hel leeg getrokken om de wereld vrij te kopen van haar zondes en onder genade te plaatsen.

Ik heb een verlossende nacht gehad. Ik heb echt het licht gezien. De wereld vervolgde en bespotte mij voor wie ik was, maar God heeft me gelijk gegeven en vrij gekocht. Ik ging nederig op de knieën en kreeg autoriteit.

Het is een spirituele oorlog and it is game on now bitches.

Eens een nachtje flink doorzakken, lekker zuipen en een goeie toeter roken voor de sfeer, dat kikkert een mens op hee ?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:32   #102
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eens een nachtje flink doorzakken, lekker zuipen en een goeie toeter roken voor de sfeer, dat kikkert een mens op hee ?

Het was seks. Wat een deliverance. Ik kwam van de slaapkamer naar de living, ging op de knietjes en de Heilige Geest kwam over mij.
“Wees zoals Ik (De Heer) u geschapen heb, conformeer je niet op de wereld maar prijs dat je anders bent.”
Als ge moogt zijn van God en bevestiging krijgt dat je gelijk had door het samenvallen van specifieke informatie, is dat een euforie die met geen pen te beschrijven is. Ik was nuchter, maar toch zwaar geraakt.

Je moet weten dat de apostelen de dood troffen door waarheid te spreken, dus ik schuw vervolging niet meer. I consider it an honor.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 12:52   #103
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

https://www.mindvalley.com/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 12:36   #104
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Jezus houdt van ons en heeft de hele hel leeg getrokken om de wereld vrij te kopen van haar zondes en onder genade te plaatsen.
De grootste zondaar is God zelf en zijn Zoon is nog veel erger iedereen die zijn onzin niet gelooft voor eeuwig in de hel te laten branden.
Jezus houdt alleen van zichzelf en wie niet van hem houdt is vervloekt.
1 Cor. 16:22.
En zeker houdt hij niet van mij anders had hij mijn nieuwe bijbel al gelezen.
Citaat:
Ik heb een verlossende nacht gehad. Ik heb echt het licht gezien. De wereld vervolgde en bespotte mij voor wie ik was, maar God heeft me gelijk gegeven en vrij gekocht. Ik ging nederig op de knieën en kreeg autoriteit.
Licht kun je elke dag zien en is niks bijzonders.
Maar de waarheid is alleen in mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel te lezen.
Citaat:
Het is een spirituele oorlog and it is game on now bitches.
De oorlog kun je niet winnen met wapens van 2000 jaar geleden en de spirituele oorlog niet met ideeën van 2000 jaar geleden, die volkomen versleten zijn en achterhaald door de wetenschap en nog veel meer door mijn nieuwe Bijbel en atoomtheorie.

De waarheid is in Mij als wedergeboren Christus en niet in die oude Jezus, die een dwaas was.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 12:58   #105
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De grootste zondaar is God zelf en zijn Zoon is nog veel erger iedereen die zijn onzin niet gelooft voor eeuwig in de hel te laten branden.
Jezus houdt alleen van zichzelf en wie niet van hem houdt is vervloekt.
1 Cor. 16:22.
En zeker houdt hij niet van mij anders had hij mijn nieuwe bijbel al gelezen.
Licht kun je elke dag zien en is niks bijzonders.
Maar de waarheid is alleen in mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel te lezen.
De oorlog kun je niet winnen met wapens van 2000 jaar geleden en de spirituele oorlog niet met ideeën van 2000 jaar geleden, die volkomen versleten zijn en achterhaald door de wetenschap en nog veel meer door mijn nieuwe Bijbel en atoomtheorie.

De waarheid is in Mij als wedergeboren Christus en niet in die oude Jezus, die een dwaas was.
Ephesians 6
King James Version
6 Children, obey your parents in the Lord: for this is right.

2 Honour thy father and mother; which is the first commandment with promise;

3 That it may be well with thee, and thou mayest live long on the earth.

4 And, ye fathers, provoke not your children to wrath: but bring them up in the nurture and admonition of the Lord.

5 Servants, be obedient to them that are your masters according to the flesh, with fear and trembling, in singleness of your heart, as unto Christ;

6 Not with eyeservice, as menpleasers; but as the servants of Christ, doing the will of God from the heart;

7 With good will doing service, as to the Lord, and not to men:

8 Knowing that whatsoever good thing any man doeth, the same shall he receive of the Lord, whether he be bond or free.

9 And, ye masters, do the same things unto them, forbearing threatening: knowing that your Master also is in heaven; neither is there respect of persons with him.

10 Finally, my brethren, be strong in the Lord, and in the power of his might.

11 Put on the whole armour of God, that ye may be able to stand against the wiles of the devil.

12 For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.

13 Wherefore take unto you the whole armour of God, that ye may be able to withstand in the evil day, and having done all, to stand.

14 Stand therefore, having your loins girt about with truth, and having on the breastplate of righteousness;

15 And your feet shod with the preparation of the gospel of peace;

16 Above all, taking the shield of faith, wherewith ye shall be able to quench all the fiery darts of the wicked.

17 And take the helmet of salvation, and the sword of the Spirit, which is the word of God:

18 Praying always with all prayer and supplication in the Spirit, and watching thereunto with all perseverance and supplication for all saints;

19 And for me, that utterance may be given unto me, that I may open my mouth boldly, to make known the mystery of the gospel,

20 For which I am an ambassador in bonds: that therein I may speak boldly, as I ought to speak.

21 But that ye also may know my affairs, and how I do, Tychicus, a beloved brother and faithful minister in the Lord, shall make known to you all things:

22 Whom I have sent unto you for the same purpose, that ye might know our affairs, and that he might comfort your hearts.

23 Peace be to the brethren, and love with faith, from God the Father and the Lord Jesus Christ.

24 Grace be with all them that love our Lord Jesus Christ in sincerity. Amen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 13:51   #106
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

De waarheid is niet meer in de oude Bijbel te vinden.

En daarvoor is dan ook de oude Jezus gestorven om wedergeboren te worden in Mij (niet in het Engels, maar in het Nederlands).

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen superintelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Een heelal dat veel beter is, waar je veel meer mee kan verklaren, en wat ook zoveel logischer is en waarmee je het bestaan van God kan verklaren.
Lees de nieuwe bijbel over Gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2022, 09:24   #107
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Het zou ook wel heel toevallig zijn dat je nu bestaat ten opzichte van een eeuwigheid dat je niet zou bestaan.
Die kans is dan oneindig klein.
Dus de kans dat je eeuwig leeft is dan oneindig groot.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be