Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2019, 15:23   #141
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Ik heb zo stilaan de indruk dat het crapuul de protesten van de pro-democratiebetogers aan het kapen is.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 15:53   #142
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In China kan alleen een Chinees vastgoed kopen als ik het goed voorheb dus dat wordt een extra probleem als men de wetten 100% wil gelijkschakelen. Wat gebeurt er met de eigendom in HK?
da's een goeie vraag. mij vrouw is chinees, dus daar is geen probleem. Ik moet mijn kinderen een dubbele nationaliteit bezorgen ... maar gaat dat wel? want uiteindelijk koop ik het voor mijn kinderen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De Engelsen dit allemaal veel te gemakkelijk afgegeven. De Hongkongers zitten nu met de gebakken peren. Als China de grote baas van Cathay kan doen opstappen omdat hij zijn personeel niet buitengooit die meedoet aan de manifestaties ziet dat er toch allemaal niet goed uit.
da's ook waar.

Shit, ik vindt het ambetant iemand gelijk te geven.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2019, 20:08   #143
ray
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Berichten: 219
Standaard

China zal het met plezier zien: hoe democratie in HK leidt tot deze verdeeldheid. Hoe meer ze intern zitten te (bek)vechten, hoe meer argumenten China zal oproepen om autoritair in te grijpen.
ray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 00:47   #144
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In China kan alleen een Chinees vastgoed kopen als ik het goed voorheb dus dat wordt een extra probleem als men de wetten 100% wil gelijkschakelen. Wat gebeurt er met de eigendom in HK? De Engelsen dit allemaal veel te gemakkelijk afgegeven. De Hongkongers zitten nu met de gebakken peren. Als China de grote baas van Cathay kan doen opstappen omdat hij zijn personeel niet buitengooit die meedoet aan de manifestaties ziet dat er toch allemaal niet goed uit.
De UK houding was en is trouwens tot heden nog steeds deplorabel. Maar dat zijn feiten uit het verleden.
Ge hebt inderdaad geluk gehad maar mijn tip blijft gelden: proberen de WE vluchten te vermijden maar als het moet blijven de beste kansen voor vertrek/aankomst van vroege of late vluchten. (Een bevriend gweilo echtpaar was gaan shoppen in Tung Chung zondag en heeft zowat 4 uren zitten sukkelen nadien om terug in DB te geraken. Ze waren verwittigd: dus eigen schuld dikke bult.)
Wat aankoop van woning betreft voor buitenlanders hier: geen probleem actueel. Beiden mijn vrouw en ik zijn expat permanente Hong Kong residents zonder Chinees paspoort en eigenaar van onze woning hier, aangekocht destijds in de SARS-periode. Wat na 2047 gebeurt weten we niet maar raakt ons denkelijk ook niet meer als zo belangrijk dan.

...Altijd wel een goed idee om ook eigendom in andere landen te hebben.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 00:59   #145
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Addendum -for whom it might concern-
Erfenisbelasting op je woning of vermogen hier zijn tot heden zero, nul, nada.
Trouwens, Geert zegt hierboven ergens zijn kinderen dubbele nationaliteit te moeten bezorgen???
Voor welke heilige moet dat nu? Die kinderen moeten wat erfrecht betreft hier zelfs geen tijdelijk resident te zijn volgens mij.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 september 2019 om 01:10.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 02:05   #146
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Een sfeerbeeld van de brave protesters for freedom & democracy
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 11:22   #147
araneus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2006
Berichten: 1.117
Standaard

Een dubbele nationaliteit is niet mogelijk voor Chinezen! Je kan je kinderen dus geen dubbele nationaliteit bezorgen. Als niet-Chinees is het niet mogelijk om vastgoed te verwerven in China.
Mijn vrouw is Chinese en we hebben een appartement in China, maar technisch staat dit volledig op naam van mijn vrouw. Zij wordt bewust geen Belgische. Ten eerste omdat Belziek een cut-land is en ten tweede als verzekeringspolis als het hier echt mis gaat. We kunnen altijd naar China vertrekken indien nodig.
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 11:50   #148
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Een dubbele nationaliteit is niet mogelijk voor Chinezen! Je kan je kinderen dus geen dubbele nationaliteit bezorgen. Als niet-Chinees is het niet mogelijk om vastgoed te verwerven in China.
Mijn vrouw is Chinese en we hebben een appartement in China, maar technisch staat dit volledig op naam van mijn vrouw. Zij wordt bewust geen Belgische. Ten eerste omdat Belziek een cut-land is en ten tweede als verzekeringspolis als het hier echt mis gaat. We kunnen altijd naar China vertrekken indien nodig.
Maar als je dan scheidt ben je alles kwijt en word je het land uitgezet...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 11:57   #149
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
En dan verwonderd zijn dat er doden vallen... Ik heb zo het gevoel dat het geduld van Peking langzaam opraakt...

Maar nog super vreedzaam vergeleken met Maidan in Oekraïne.









tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 12:22   #150
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=Th0esFTmrgM

Zo denkt China erover.

http://en.people.cn/n3/2019/0823/c90000-9608813.html

When the Hong Kong society is calling for immediate actions to stop violence, some politicians of certain western countries couldn’t resist the temptation to meddle in Hong Kong.

By openly supporting radical protestors and intervening in China’s internal affairs, these politicians play a disgraceful role during the recent protests and violent incidents. Recently, they don’t even bother to conceal their evil intentions as they step from behind the scenes to the stage.

In the color revolutions taking place since the end of the 20th century, western forces usually hid behind violent demonstrators and manipulated the latter’s behaviors, or clamored for violence and conspired to stir up trouble in a cloak of morality and justice. However, the old tricks proven useful in other places didn't work in Hong Kong.

The Hong Kong police who they want to discredit and strike down not only exercised professionalism and restraint, but also fulfilled their duties with sheer determination. They never backed down in the face of pressure.


Some western officials are so naive and arrogant as to believe that they can throw Hong Kong into turmoil by making a few excuses, chanting several slogans, and fostering some minions. Stability and peace is in the interest of Hong Kong, and the Hong Kong people could perfectly tell right from wrong. So could all the Chinese people.

The ulterior motive of some western politicians to launch the anti-China agenda through destabilizing Hong Kong has been exposed. By intervening in Hong Kong affairs and instigating violent incidents, their purpose to restrain China by fair means or foul has also been revealed.

US vice president Mike Pence recently proposed that the Sino-US economic and trade negotiations be linked to Hong Kong issues. This is nothing but political blackmail.

Certain western politicians should immediately stop meddling in Hong Kong affairs.


De Chinese media maken dus zelf de vergelijking met Maidan.


Verhofstadt ridiculed over Hong Kong tweet as he IGNORES yellow vests

https://www.express.co.uk/news/world...Moscow-protest

Shanghai Newspaper Accuses American NGOs of Supporting Hong Kong Protests

The article argues that because the NED provides funds annually to NGOs in Asia, Central and Eastern Europe, Latin America, the Middle East, Africa, and the countries of the former Soviet Union, the organization “conducts subvert activities or promotes ‘color revolutions’ in countries with which the U.S. doesn’t see eye to eye.”

The Xinmin article also discussed the Open Society Foundations, a New York-based non-profit organization founded and chaired by the Hungarian-American investor George Soros. The article claims that OSF routinely exports Western ideology and values through supposedly non-political activities and played a role in “color revolutions” that occurred in Eastern European countries in recent decades. OSF, according to Xinmin, has been actively funding activities in Hong Kong in recent years and, like the NED, is focused on infiltrating the region’s universities.


The Xinmin news story focuses primarily on the NED. It accuses the NED of playing a role in Hong Kong protesters’ occupation of the territory’s Legislative Council on July 1, which it refers to as a “chaotic and damaging incident” planned and conducted by the opposition coalition in Hong Kong, “Hong Kong Independence” elements, and Western anti-China forces. The article claims that NED has supported every major protest in Hong Kong since 2003, and works to “cultivate backbone ‘Hong Kong Independence’” supporters, such as Joshua Wong. “The NED has become the biggest black hand affecting Hong Kong’s stability, causing far more harm than the ‘Hong Kong independence’ elements [visible] at the front of the stage.” The article further asserted that the NED’s activities in Hong Kong are mainly carried out by the National Democratic Institute and the American Center for International Labor Solidarity. According to the article, these organizations are two long-term funding sources for the Hong Kong Democratic Party as well as for non-profits such as SynergyNet and Hong Kong Human Rights Monitor.

http://www.chinafile.com/ngo/latest/...-kong-protests
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 12:27   #151
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 12:33   #152
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Diegenen die de bendes in Hongkong steunen, keuren gewelddadige en terroristische activiteiten goed die hun eigen regeringen nooit zouden tolereren.

Chen Weihua, bureauchef van een Chinese staatskrant in Brussel


https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/08...oet-china-mis/
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 13:16   #153
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Tijd om de oproerpolitie met de matrak er te laten in vliegen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 13:18   #154
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Tijd om de oproerpolitie met de matrak er te laten in vliegen.
Dan zal het mantra in het Westen zijn "communistisch China onderdrukt vreedzame protesten" en komt onvermijdelijk de vergelijking met Tien An Men.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 15:09   #155
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=Th0esFTmrgM

Zo denkt China erover.

http://en.people.cn/n3/2019/0823/c90000-9608813.html

When the Hong Kong society is calling for immediate actions to stop violence, some politicians of certain western countries couldn’t resist the temptation to meddle in Hong Kong.

By openly supporting radical protestors and intervening in China’s internal affairs, these politicians play a disgraceful role during the recent protests and violent incidents. Recently, they don’t even bother to conceal their evil intentions as they step from behind the scenes to the stage.

In the color revolutions taking place since the end of the 20th century, western forces usually hid behind violent demonstrators and manipulated the latter’s behaviors, or clamored for violence and conspired to stir up trouble in a cloak of morality and justice. However, the old tricks proven useful in other places didn't work in Hong Kong.

The Hong Kong police who they want to discredit and strike down not only exercised professionalism and restraint, but also fulfilled their duties with sheer determination. They never backed down in the face of pressure.


Some western officials are so naive and arrogant as to believe that they can throw Hong Kong into turmoil by making a few excuses, chanting several slogans, and fostering some minions. Stability and peace is in the interest of Hong Kong, and the Hong Kong people could perfectly tell right from wrong. So could all the Chinese people.

The ulterior motive of some western politicians to launch the anti-China agenda through destabilizing Hong Kong has been exposed. By intervening in Hong Kong affairs and instigating violent incidents, their purpose to restrain China by fair means or foul has also been revealed.

US vice president Mike Pence recently proposed that the Sino-US economic and trade negotiations be linked to Hong Kong issues. This is nothing but political blackmail.

Certain western politicians should immediately stop meddling in Hong Kong affairs.


De Chinese media maken dus zelf de vergelijking met Maidan.


Verhofstadt ridiculed over Hong Kong tweet as he IGNORES yellow vests

https://www.express.co.uk/news/world...Moscow-protest

Shanghai Newspaper Accuses American NGOs of Supporting Hong Kong Protests

The article argues that because the NED provides funds annually to NGOs in Asia, Central and Eastern Europe, Latin America, the Middle East, Africa, and the countries of the former Soviet Union, the organization “conducts subvert activities or promotes ‘color revolutions’ in countries with which the U.S. doesn’t see eye to eye.”

The Xinmin article also discussed the Open Society Foundations, a New York-based non-profit organization founded and chaired by the Hungarian-American investor George Soros. The article claims that OSF routinely exports Western ideology and values through supposedly non-political activities and played a role in “color revolutions” that occurred in Eastern European countries in recent decades. OSF, according to Xinmin, has been actively funding activities in Hong Kong in recent years and, like the NED, is focused on infiltrating the region’s universities.


The Xinmin news story focuses primarily on the NED. It accuses the NED of playing a role in Hong Kong protesters’ occupation of the territory’s Legislative Council on July 1, which it refers to as a “chaotic and damaging incident” planned and conducted by the opposition coalition in Hong Kong, “Hong Kong Independence” elements, and Western anti-China forces. The article claims that NED has supported every major protest in Hong Kong since 2003, and works to “cultivate backbone ‘Hong Kong Independence’” supporters, such as Joshua Wong. “The NED has become the biggest black hand affecting Hong Kong’s stability, causing far more harm than the ‘Hong Kong independence’ elements [visible] at the front of the stage.” The article further asserted that the NED’s activities in Hong Kong are mainly carried out by the National Democratic Institute and the American Center for International Labor Solidarity. According to the article, these organizations are two long-term funding sources for the Hong Kong Democratic Party as well as for non-profits such as SynergyNet and Hong Kong Human Rights Monitor.

http://www.chinafile.com/ngo/latest/...-kong-protests
Ik lees dat diagonaal fotografisch op een paar seconden, dit zijn echt geen ernstige nieuwsbronnen. Vanaf de eerste paragraaf, alles wel beschouwd is er bitter weinig interesse voor HK vanuit het Westen.

Wat mijn indruk is dat de mensen hier in HK een soort tweestrijd in zichzelf voeren (en ik ontmoet geen straatmanifestanten) enerzijds staan ze afwijzend tegen dit ongewoon geweld in HK en anderzijds willen ze hun vrijheden niet zomaar aan China verliezen. Ik ben ook maar een ondernemer en heb geen tijd om vlammende ideologische gesprekken op zijn Tomm's) met mijn zakenlijke contacten te voeren. Ik zie wat ik voel en voel wat ik zie.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 15:14   #156
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Tomm is weer in propaganda modus. Hij heeft weer orders gekregen uit Moskou.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 15:21   #157
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
China zal het met plezier zien: hoe democratie in HK leidt tot deze verdeeldheid. Hoe meer ze intern zitten te (bek)vechten, hoe meer argumenten China zal oproepen om autoritair in te grijpen.
Wat gaan ze doen? Met tanks en mitrailleurs tegen een massa van honderdduizenden inrijden met duizenden doden en nog meer mensen die de straat opkomen? Er wordt hier niet intern gebekvecht tenzij de handpop van China, de regeringsleidster die weigert te onderhandelen met de groeiende massa van mensen die kantelt in demonstraties
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 23:41   #158
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik lees dat diagonaal fotografisch op een paar seconden, dit zijn echt geen ernstige nieuwsbronnen. Vanaf de eerste paragraaf, alles wel beschouwd is er bitter weinig interesse voor HK vanuit het Westen.

Wat mijn indruk is dat de mensen hier in HK een soort tweestrijd in zichzelf voeren (en ik ontmoet geen straatmanifestanten) enerzijds staan ze afwijzend tegen dit ongewoon geweld in HK en anderzijds willen ze hun vrijheden niet zomaar aan China verliezen. Ik ben ook maar een ondernemer en heb geen tijd om vlammende ideologische gesprekken op zijn Tomm's) met mijn zakenlijke contacten te voeren. Ik zie wat ik voel en voel wat ik zie.
Ik ook niet met mijn zakelijke partners of familie, maar dit is wel een politiek forum, de geschikte plek voor vlammende ideologische gesprekken.
De bronnen zijn wel ernstige bronnen die het Chinese standpunt weergeven zoams ik al zei. Daarom niet objectief maar wel interessant hoe zij de zaken zien. En ze zien bvb. parallellen met de kleurenrevoluties in de ex-Sovjet-Unie.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2019, 23:53   #159
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wat gaan ze doen? Met tanks en mitrailleurs tegen een massa van honderdduizenden inrijden met duizenden doden en nog meer mensen die de straat opkomen? Er wordt hier niet intern gebekvecht tenzij de handpop van China, de regeringsleidster die weigert te onderhandelen met de groeiende massa van mensen die kantelt in demonstraties
Je zei net dat de meerderheid er tegen is.
Die "handpop" wil wel praten had ik gelezen.

Als het echt hard tegen hard wordt, kan het Volksbevrijdingsleger ingrijpen. Zoals ook gebeurde op Tien An Men. Maar het kan ook anders, namelijk heel het centrum afsluiten en de noodtoestand afkondigen iedereen die op straat komt wordt dan gearresteerd desnoods duizenden. Of zoals Al Sisi deed in Cairo en
zoals Israel onlangs deed in Gaza gewoon met scherp beginnen schieten. Maar dat zal China proberen te vermijden vermoed ik. Ik denk eerder in de richting van massale arrestaties en strenge straffen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2019, 01:55   #160
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wat gaan ze doen? Met tanks en mitrailleurs tegen een massa van honderdduizenden inrijden met duizenden doden en nog meer mensen die de straat opkomen? Er wordt hier niet intern gebekvecht tenzij de handpop van China, de regeringsleidster die weigert te onderhandelen met de groeiende massa van mensen die kantelt in demonstraties
In feite vragen we ons hier af waar Carrie is.
Niks nada nul uit haar mond behalve gebrek aan situatiebeheer gedurende 3 maanden. Ze doet de moeite zelfs niet, kan niet of mag niet. Bleiten in een hoekje?
Pure incompetentie van haar bende, onder het leiderschap (hahaha) van Beijing.
Whatever destijds toegezegde steun van ''Xi 4 life": menigeen gaat ervan uit dat ze vandaag al in de vuilbak van Dirtland zit.
Feit blijft dat zowel zij als de CCP de zaken serieus verknald hebben en dat in de aanloop naar hun 70 jarige verjaardag. Spijtig om zo de verwachtingen van de Honkies te verknallen. Die van Taiwan leren veel van de situatie.
Xi bewijst nu dagelijks dat het commie-kapitalisme onder zijn dictaat uiteindelijk al even erg stinkt als de onderbroeken van Mao destijds. Plus geeft hij nu ook toe geen benul te hebben hoe de situatie aan te pakken en te ontmijnen. Puur door zijn gebrek aan inzicht en gebrek aan actie behalve weigering tot opstarten van een dialoog. De hardliners uit het westen zullen tevreden zijn met dat cadeau.

Gelukkige October First, 2019 gewenst aan alle Chinezen, maar niet van den deze
P.S.: Xi kan misschien als verjaardagscadeau een bloedige repressie starten, voor of op 1 october zelf, als de rode kers op zijn verjaardagstaart?

Zoals de Engelsen gisteren over hun regering:


[/quote]
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be