Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juli 2019, 15:15   #4821
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De blokkade is geen effectief middel om terreur te bestrijden omdat dit een
maatregel betreft die niet op maat is , het treft de gehele bevolking in
plaats van alleen de 'terroristen'.
Een voedingsbodem voor verzet ('terrorisme')
Het is niet door een logical fallacy serieel te blijven herhalen, dat die daarom juist gaat worden hoor.

Ten eerste is die maatregel wel efficiënt om terreur te bestrijden. Hoe meet je dat namelijk ? Door de cijfers te laten spreken : Hamas raakt israël niet meer binnen, hun tunnelverhaal is totaal mislukt, hun fameuze naval commando's zijn krachteloos gemaakt, hun raketaanvallen halen geen noemenswaardige resultaten (= slachtoffers aan de israëlische zijde) en het spelletje met de balonnen om brand te stichten 'verkopen' ze in ruil voor wat cash die israël dan nog niet moet ophoesten.
Als ik het goed voorheb, is er vanuit gaza nog maar 1 slachtoffer gevallen aan israëlische kant in 2019 : de aanval met een antitankraket. Uiteraard nog 1 teveel, maar in vergelijking met vroegere jaren een spetterend succes.

Ten tweede wijs je op iets dat helemaal het probleem niet is van israël : dat hun reactie niet 'op maat' is, dat is namelijk enkel en alleen een probleem van en voor Hamas.
Israël kijkt net als elke andere staat voor zijn beveiliging enkel en alleen naar de eigen bevolking, het eigen grondgebied. Gaan zoeken naar morele beschouwingen betreffende de tegenstander daarbij is volkomen futiel : die zijn er niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 juli 2019 om 15:18.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 16:33   #4822
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ze hebben helemaal geen lange afstands raketten , ze hebben ooit slechts 1 Iranese raket nagemaakt
Op 4 mei 2019 is er een barrage van 50+ raketten vanuit Gaza naar Israël afgevuurd.
Maken ze die dan volledig uit binnenlandse producten?
Citaat:
Door Israël.
En Egypte, en Jordanië, en Syrië. En eigenlijk de hele Dar-El-Islam.
Citaat:
Kortom de blokkade zorgt er voor dat hun politieke agenda er door gedrukt kan worden . De criminele maatregelen vind u effectief , de onderdrukking werkt .
U vind dat een prima zaak , ik niet.
Neen, de blokkade is niet effectief genoeg. Er zijn nog steeds pogingen tot aanslagen vanuit Gaza.
Citaat:
Raar ook dat u nooit spreekt van terrorisme door Israeli , terwijl daar wel degelijk sprake van is (aantoonbaar).
Ik ga het niet nog eens uitleggen.
Citaat:
Het feit dat gazanen vaak volslagen logisch reageren op Israëlische maatregelen ontgaat u altijd, alles wat gazanen doen is altijd stom of dom.
Noem het zoals ge wil, maar het resultaat is echt geniaal nietwaar.
Citaat:
Er bestaat geen twijfel over dat de blokkade 'terrorisme' aanwakkert en laat
voortduren . Toch zet Israël de blokkade voort , niet om terreur te
bestrijden dus , maar vanwege andere belangen.
Ah, welke? Werelddominatie? Hitlers plannen vanuit de aardkern/Antartica/de Maan te dwarsbomen?
Citaat:
De blokkade is geen effectief middel om terreur te bestrijden omdat dit een maatregel betreft die niet op maat is , het treft de gehele bevolking in
plaats van alleen de 'terroristen'. Een voedingsbodem voor verzet ('terrorisme')
De blokkade is net niet waterdicht genoeg om het probleem weg te werken.
Maar ik denk dat ik het nog maar een paar dozijn keer heb geschreven, Israëli politici vinden een gecastreerde vijand een prima middel om hun goesting te doen.
Citaat:
Keeping the Gaza economy on the brink of collapse without causing a humanitarian crisis niet mijn woorden, maar wel precies dat wat we in de praktijk zien. Het klinkt niet als een middel om terreur te bestrijden in ieder geval.
Humanitair is het niet nee. Vanuit het standpunt van de Gazanen. Maar vanuit het standpunt van de Israëli ook niet, want er is nog steeds de dreiging vanuit Gaza en eigenlijk vanuit de hele Dar-El-Islam
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2019, 21:18   #4823
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bij gebrek aan bewijzen is uw verzoek om begrip afgewezen.
zie mn laatse link, einstein
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 15:08   #4824
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
zie mn laatse link, einstein
Die link verwijst naar een archief waar zelfs de familiekiekjes van een stinkendrijke huisvader uit de Jaren 30 in opgeslagen zouden zijn. Of resten van Iraanse progandafilms gemaakt met Palestijnen als acteurs.
Maar dat het archief misschien gekocht zou zijn door Israëli agenten, of verkocht door Hezbollah aan Iran. Of dat het verloren is gegaan in een bombardement, of dat het slecht opgeslagen was, en de films gedegradeerd.

Oftewel, uw bewijzen zijn even duidelijk als de bewijzen die het bestaan Atlantis aantonen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 16:49   #4825
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

En ondertussen zit de top van de Hamas terroristen op bezoek bij de belangrijkste sponsor, Iran.
http://english.alarabiya.net/en/News...me-leader.html
https://www.ynetnews.com/articles/0,...555312,00.html
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2019, 17:12   #4826
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.801
Standaard

In de wereldpolitiek van de laatste decennia heb ik wel een boontje voor Iran die af en toe wel de juiste kant kiest zoals in Jemen en Syrie, al blijven het natuurlijk achterlijke moslims die het land besturen en hurken ze dicht aan bij terroristen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 14:35   #4827
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Die link verwijst naar een archief waar zelfs de familiekiekjes van een stinkendrijke huisvader uit de Jaren 30 in opgeslagen zouden zijn. Of resten van Iraanse progandafilms gemaakt met Palestijnen als acteurs.
Maar dat het archief misschien gekocht zou zijn door Israëli agenten, of verkocht door Hezbollah aan Iran. Of dat het verloren is gegaan in een bombardement, of dat het slecht opgeslagen was, en de films gedegradeerd.

Oftewel, uw bewijzen zijn even duidelijk als de bewijzen die het bestaan Atlantis aantonen.
Hou uw blinddoek maar mooi aan. Allles is verloren moeite bij u.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 15:32   #4828
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Hou uw blinddoek maar mooi aan. Allles is verloren moeite bij u.
Nu lees ik eens iets dat U aanbeveelt, is het weer niet goed.

Heb ik niet samengevat wat er in die PDF staat?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 juli 2019 om 15:34.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 15:49   #4829
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nu lees ik eens iets dat U aanbeveelt, is het weer niet goed.

Heb ik niet samengevat wat er in die PDF staat?
nope, je hebt 'm overduidelijk amper gelezen
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 16:07   #4830
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
In de wereldpolitiek van de laatste decennia heb ik wel een boontje voor Iran die af en toe wel de juiste kant kiest zoals in Jemen en Syrie, al blijven het natuurlijk achterlijke moslims die het land besturen en hurken ze dicht aan bij terroristen.
Uit hun wetenschappelijke output blijken ze helemaal niet achterlijk te zijn.
et land heeft enorme potentie om een grootmacht te worden , vandaar dat het zo'n grote bedreiging voor Israël is.
Zo maar roepen "moslims dus achterlijk " gaat voorbij aan eigenlijk alles.


"Iran has made considerable advances in science and technology through education and training, despite international sanctions in almost all aspects of research during the past 30 years. Iran's university population swelled from 100,000 in 1979 to 2 million in 2006.[citation needed] In recent years, the growth in Iran's scientific output is reported to be the fastest in the world.[1][2][3] Iran has made great strides in different sectors, including aerospace, nuclear science, medical development, as well as stem cell and cloning research.[4]"

Achterlijk???
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 juli 2019 om 16:09.
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 16:10   #4831
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En ondertussen zit de top van de Hamas terroristen op bezoek bij de belangrijkste sponsor, Iran.
http://english.alarabiya.net/en/News...me-leader.html
https://www.ynetnews.com/articles/0,...555312,00.html
En wat wil u daar mee zeggen?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 16:26   #4832
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En wat wil u daar mee zeggen?
Dat eens te meer blijkt dat Iran terrorisme sponsort.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 17:03   #4833
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
nope, je hebt 'm overduidelijk amper gelezen

Als het u niet uitkomt, kan of wil ik niet lezen.
Awel, ga ervoor, uw geloofwaardigheid is weeral gered.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 17:15   #4834
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Dat eens te meer blijkt dat Iran terrorisme sponsort.
Ik vraag me ook af wat er niet duidelijk was aan mijn eerder bericht

Iran is de sponsor van zowel Hezbolah, als Hamas, als Islamic Jihad. De raketten die die 3 terroristische organisaties hebben zijn van Iraanse makelij, of lokale kopieën van Iraanse ontwerpen. Iran pompt jaarlijks grote bedragen in Hezbolah en Hamas + Islamic Jihad.

En de woorden van zowel Hezbolah als Hamas zijn overduidelijk : 'wij zijn de eerste lijn in de verdediging van Iran' (= Hamas). En Hezbolah snoeft zelfs dat ze Israël kunnen vernietigen.

Iran heeft dus rond Israël haar grenzen langs 2 kanten een proxy leger van huursoldaten. Langs de derde grens (= syrië) lukt het niet zo best aangezien israël ze daar weg bombardeert. En de vierde grens (=egypte) moet absoluut niets weten van Iran en heeft een vredesakkoord met Israël.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 18:50   #4835
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Op 4 mei 2019 is er een barrage van 50+ raketten vanuit Gaza naar Israël afgevuurd.
Maken ze die dan volledig uit binnenlandse producten?
Ja , het zijn dan ook geen echte raketten.



Citaat:
Neen, de blokkade is niet effectief genoeg. Er zijn nog steeds pogingen tot aanslagen vanuit Gaza.

Ik ga het niet nog eens uitleggen.
Waarom stoppen ze er dan niet mee?


Citaat:
Ah, welke? Werelddominatie? Hitlers plannen vanuit de aardkern/Antartica/de Maan te dwarsbomen?
Bestudeer eens een keer de strategische doelstellingen van de Israelische regering , het heeft alles met de westbank te maken en met een groter Israel, niet met werelddominantie.
Dat suffe veiligheids- praatje dekt de lading gewoon niet, er is veel meer.

Citaat:
De blokkade is net niet waterdicht genoeg om het probleem weg te werken.
De blokkade gaat in geen enkele vorm het probleem wegwerken. Wat
denkt /vind u dat Israel moet doen dan?

Citaat:
Humanitair is het niet nee. Vanuit het standpunt van de Gazanen.
en zo ongeveer de rest van de wereld.
Citaat:
Maar vanuit het standpunt van de Israëli ook niet, want er is nog steeds de dreiging vanuit Gaza en eigenlijk vanuit de hele Dar-El-Islam
Natuurlijk is die dreiging er nog steeds , die houden ze zelf in stand !
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 18:54   #4836
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik vraag me ook af wat er niet duidelijk was aan mijn eerder bericht

Iran is de sponsor van zowel Hezbolah, als Hamas, als Islamic Jihad. De raketten die die 3 terroristische organisaties hebben zijn van Iraanse makelij, of lokale kopieën van Iraanse ontwerpen. Iran pompt jaarlijks grote bedragen in Hezbolah en Hamas + Islamic Jihad.

En de woorden van zowel Hezbolah als Hamas zijn overduidelijk : 'wij zijn de eerste lijn in de verdediging van Iran' (= Hamas). En Hezbolah snoeft zelfs dat ze Israël kunnen vernietigen.

Iran heeft dus rond Israël haar grenzen langs 2 kanten een proxy leger van huursoldaten. Langs de derde grens (= syrië) lukt het niet zo best aangezien israël ze daar weg bombardeert. En de vierde grens (=egypte) moet absoluut niets weten van Iran en heeft een vredesakkoord met Israël.
So what ? uw favoriete woordje terroristen is betekenisloos , staten steunen zo vaak andere partijen met de Amerikanen voorop.
Iran steunt verzetsgroeperingen , wat is daar zo erg aan?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 19:05   #4837
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ja , het zijn dan ook geen echte raketten.
Het zijn valse raketten?
Citaat:
Waarom stoppen ze er dan niet mee?
Met die falende aanslagen op Israël? Ik begrijp het ook niet waarom die moeite nog gedaan wordt.
Citaat:
Bestudeer eens een keer de strategische doelstellingen van de Israelische regering , het heeft alles met de westbank te maken en met een groter Israel, niet met werelddominantie.
Dat suffe veiligheids- praatje dekt de lading gewoon niet, er is veel meer.
Jordanië heeft de westbank in 1988 aan Israël gegeven, Jordanië wilden de Palestijnen niet meer (eigenlijk al sinds zwarte september, maar da's een detail in deze situatie).
En Gaza is sinds 2005 Israëli-vrij.
Citaat:
De blokkade gaat in geen enkele vorm het probleem wegwerken. Wat
denkt /vind u dat Israel moet doen dan?
Ik denk dat dat afhangt van het beoogde doel.
Maar, de blokkade hermetisch maken is zeker een optie. Vrouwen en kinderen mogen emigreren uit Gaza, maar alles met een penis en bijhorende secundaire geslachtskenmerken mag woestijnkrijger in het beloofde land blijven spelen.
Citaat:
en zo ongeveer de rest van de wereld.
Dat zal Israël een worst wezen.
Citaat:
Natuurlijk is die dreiging er nog steeds , die houden ze zelf in stand !
Op een zodanige manier het een redelijk machteloze dreiging is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 20:24   #4838
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het zijn valse raketten?

Met die falende aanslagen op Israël? Ik begrijp het ook niet waarom die moeite nog gedaan wordt.

Jordanië heeft de westbank in 1988 aan Israël gegeven, Jordanië wilden de Palestijnen niet meer (eigenlijk al sinds zwarte september, maar da's een detail in deze situatie).
En Gaza is sinds 2005 Israëli-vrij.

Ik denk dat dat afhangt van het beoogde doel.
Maar, de blokkade hermetisch maken is zeker een optie. Vrouwen en kinderen mogen emigreren uit Gaza, maar alles met een penis en bijhorende secundaire geslachtskenmerken mag woestijnkrijger in het beloofde land blijven spelen.

Dat zal Israël een worst wezen.

Op een zodanige manier het een redelijk machteloze dreiging is.
weinig of niks aan toe te voegen, je vat het zeer goed samen.

Volgende stap : kijken hoe de gulf nations gaan reageren op het voorstel dat Trumpie zijn administratie binnenkort gaat presenteren voor het palestijns 'probleem'.
Zij die de rekeningen betalen, beslissen. Die universele regel zal ook hier toegepast worden.

Iran & proxies gaan fulmineren, omdat ze hun hefboom kwijt zouden raken. Maar dat is niet belangrijk : hoe gaan de rijke sponsors uit de golf reageren op een deal.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 07:40   #4839
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
So what ? uw favoriete woordje terroristen is betekenisloos , staten steunen zo vaak andere partijen met de Amerikanen voorop.
Iran steunt verzetsgroeperingen , wat is daar zo erg aan?
Hezbollah, een verzetsgroepering? In uw fanatieke haat deinst u er niet eens voor terug om de feiten te verdraaien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 11:23   #4840
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
So what ? uw favoriete woordje terroristen is betekenisloos , staten steunen zo vaak andere partijen met de Amerikanen voorop.
Iran steunt verzetsgroeperingen , wat is daar zo erg aan?
Iran steunt terrorisme.

Stop met die eufemismen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be