Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 december 2016, 14:57   #1561
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ah bon? Zeg mij eens hoe dat mogelijk is?






Jij kapoentje toch, weer eens 0/20.
Ik maakte diezelfde bedenking. Duidelijk een teken dat Verzinselaar daar niet echt geweest is. En waarom zou je vanuit Berchem naar een treinstation in Brussel in hemelsnaam de wagen nemen? Is dat een soort verkeersmasochisme?

BTW: Voordracht: waar en wanneer?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2016, 20:54   #1562
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik maakte diezelfde bedenking. Duidelijk een teken dat Verzinselaar daar niet echt geweest is. En waarom zou je vanuit Berchem naar een treinstation in Brussel in hemelsnaam de wagen nemen? Is dat een soort verkeersmasochisme?

BTW: Voordracht: waar en wanneer?
Als ik er zaterdag morgend was ,was dat een drukte van jewelste daar met alle mogelijke taxis overal geparkeerd ,waarom zou ik zoiets verzinnen ?

Heb wagen genomen om viv op de Louisalaan af te zetten ,zodat zij terwijl kon gaan shoppen !!
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 11 december 2016 om 21:16.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2016, 20:56   #1563
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Waar jullie je allemaal mee bezig houden ,trein auto etc het gaat om de zaak waar ik mee bezig ben .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2016, 21:04   #1564
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hoe voelt dat eigenlijk?
Zo leven met het besef dat je op elk moment van de dag kan opgepakt worden?
En ga je dan al die advocaten,boekhouders en bedrijfsrevisors ook oppakken die het bijzonder verslag tekenen ,want dat is nu net gewijzigd tegen vroeger ,iedereen tekent het bijzonder verslag na de alarmfase !!!
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2016, 21:06   #1565
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik maakte diezelfde bedenking. Duidelijk een teken dat Verzinselaar daar niet echt geweest is. En waarom zou je vanuit Berchem naar een treinstation in Brussel in hemelsnaam de wagen nemen? Is dat een soort verkeersmasochisme?

BTW: Voordracht: waar en wanneer?
O WEER DA KAN NIE ,ik ben niet bezig met een sterfhuisconstructie in de MIDI ?????????????????

management team website in de maak en eerste mailing specifiek rond 15 januari 2017en zet copie op forums hier.

VOORDRACHT heeft plaats Mei 2017 maar daar zijn geen gratis plaatsen voor voorzien voor politics ,de eerste 5 voordrachten zijn full payment ,pas daarna beginnen de gratis toegangen met max van 15 per voordracht.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 11 december 2016 om 21:11.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2016, 21:24   #1566
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik maakte diezelfde bedenking. Duidelijk een teken dat Verzinselaar daar niet echt geweest is. En waarom zou je vanuit Berchem naar een treinstation in Brussel in hemelsnaam de wagen nemen? Is dat een soort verkeersmasochisme?

BTW: Voordracht: waar en wanneer?
Dat lijkt mij eerder een foto van een zondag avond ,maar niet een zaterdag morgend.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 07:56   #1567
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Waar jullie je allemaal mee bezig houden ,trein auto etc het gaat om de zaak waar ik mee bezig ben .
Het gaat over wat WIJ beslissen, namelijk jouw verzinselen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 08:43   #1568
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
En ga je dan al die advocaten,boekhouders en bedrijfsrevisors ook oppakken die het bijzonder verslag tekenen ,want dat is nu net gewijzigd tegen vroeger ,iedereen tekent het bijzonder verslag na de alarmfase !!!
Ik ga niemand oppakken.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 10:12   #1569
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard En als je denkt dat je dit ook allemaal kent dn mag je bij ons solliciteren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het gaat over wat WIJ beslissen, namelijk jouw verzinselen.
Deze middag valt de beslissing in Brussel ZUID of het wordt een sterfhuisconstructie of het wordt een WCO met doorstart art 62 WCO.

De laatste oplossing is de beste maar daarvoor moet je wel contant kunnen betalen ,het is wel maar 3/5 van de prijs ingeval van sterfhuisconstructie omdat in geval van WCO enkel de venale waarde moet betaald worden en niet de Going Concern (Scheers)

Alles hangt dus af van de RISK financier die principieel al had toegezegd in de alarmprocedure van zaterdag ll.

OVEREENKOMST TOT VERSTREKKEN RISIKO KAPITAAL afgekort RISK.

Tussen de eerste partij hierna genoemd de ONTLENER vertegenwoordigd door haar PROMOTOR en de tweede partij hierna genoemd de INVESTEERDER :

Eerste partij :
De nieuwe maatschappij



Na te noemen :de RISK ontlener.
Tweede partij :

Jef Van Aeken

Na te noemen :de RISK investeerder
Wordt overeengekomen wat volgt :

Artikel 1 : Aard van investering
De tweede partij verbind er zich toe om de volgende som …………………………Euro ter beschikking te houden van de eerste partij .De beschikbare som is het plafond waarover kan worden beschikt gedurende de periode van …………………………………………� �……….. tot…………………………………….
De sommen blijven eigendom van de Risk investeerder tot ze worden opgevraagd met een maximum schijf van …………………………………………� �Euro per maand waarvan kan worden afgeweken als beiden partijen daarmee akkoord zijn.
De betaalde sommen zijn geen lening maar een RISK investering en de vergoeding voor deze RISK is ………………….PROCENT van de overgemaakte sommen.
De beschikbare sommen zijn ook geen borg voor toekomstige schulden.
De nog niet opgevraagde sommen worden onbeschikbaar door de faling of andere vormen van samenloop in de meest ruime zin.





Artikel 2 : Betaling van de geïnvesteerde sommen.

In regel worden de sommen nooit betaald rechtstreeks aan de ontlener maar aan zijn leveranciers en schuldeisers. Indien beide partijen dat wensen kan er van deze algemene regel voor specifieke investeringen worden afgeweken met als voorbeeld het aanleggen van een bedrijfskapitaal voor het kontante betalen van toeleveranciers.


Artikel 3 : Wettelijke en conventionele subrogatie.

De wettelijke subrogatie voorzien in art 1251 BW wordt automatisch uitgebreid aan aangevuld met een conventionele subrogatie voorzien in art 1250 BW door het vermelden op elke overschrijving van het art BW 1236
Cass 21 mei 1976
De RISK investeerder komt dus in alle rechten van de betaalde leverancier of derde.

Artikel 4 : Terugbetaling.

De terugbetaling van de geïnvesteerde sommen verhoogd met de forfaitaire vergoeding moet geschieden voor de datum van………………………………………� �………………………….

Artikel 5 : perpetuum mobile
De eerste partij heeft het recht om de geïnvesteerde som gedeeltelijk of niet terug te betalen op voorwaarde dat zij de integrale vergoeding van de RISK investering heeft betaald voor de vervaldag bepaald in artikel 4.De nog openstaande bedrag word dan automatisch een nieuw RISK contract met dezelfde forfaitaire vergoeding zoals bepaald in art 1.





Artikel 6 : OVERLIJDEN VAN DE RISK INVESTEERDER.
Bij overlijden van de risk investeerder zijn alle verschuldigde sommen aan investering en RISK vergoeding automatisch kwijtgescholden .



Artikel 7 : Beëindiging

1. De overeenkomst loopt tot het volledige bedrag aan investering en RISK vergoeding is terug betaald..
2. De overeenkomst eindigt door overlijden van de investeerder zoals bepaald in artikel 6.

Artikel 8 : makelaarsloon

De bemiddelingsvergoeding voor de makelaar wordt betaald door de RISK investeerder na ontvangst van de RISK vergoeding binnen de 30 dagen aan de volgende makelaar.
Naam
Adres
Bankrek nr
Het makelaarsloon is vastgesteld op …………….. van de ontvangen RISK vergoeding.





Artikel 9 : Wanbetaling
In geval van wanbetaling door de eerste partij op de vervaldag ,voor het gedeelte van de risk vergoeding ,is het de tweede partij toegestaan om bewarend beslag te leggen onder derden zonder toestemming van de beslagrechter ,de som is dan automatisch vastgesteld en opeisbaar en de hoogdringendheid is aangetoond door de wanbetaling. De investeerder is het dan ook toegelaten om alle zekerheden ontstaan door de subrogatie uit te winnen.

Artikel 10 : Betwisting

1. Eventuele geschillen zullen allereerst onderling en in der minne geregeld worden.
2. Indien minnelijke schikking niet mogelijk blijkt wordt door de makelaar een bemiddelaar aangesteld.
3. Indien eveneens door bemiddeling geen oplossing mogelijk is, is enkel de Rechtbank van Koophandel van Antwerpen bevoegd.




Opgemaakt in twee exemplaren te :

Eerste partij Tweede partij
De RISK ontlener De RISK investeerder


IK GA MET DE TREIN !
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 december 2016 om 10:29.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 10:26   #1570
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Vinden die zakenlui dat eigenlijk leuk, dat jij je gesjoemel hier open en bloot tentoon stelt?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 10:38   #1571
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Vinden die zakenlui dat eigenlijk leuk, dat jij je gesjoemel hier open en bloot tentoon stelt?
Het maakt deel uit van het contract en omdat het geen gesjoemel is ,sedert wanneer is een WCO gesjoemel ? mag het hier staan ,het is ook de laatste sterfhuisconstructie die ik hier plaatst ,is bedoeld om te worden geplaatst op mijn website (link) zodat iedereen ziet hoe ik werk en vooral hoe wettig dit allemaal is .

Voordeel van politics is datje aparte berichten kan linken aan websites zodat men jullie gespam en gezwam niet ziet ,daarom dat ik zo graag met het forum van politics werk ,het is mijn persoonlijke gecontroleerde pers.
Ga maar eens zien op mijn website dan zie je wat ik bedoel.

http://sterfhuisconsulent.be/contact.html
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 december 2016 om 10:42.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 10:43   #1572
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Het maakt deel uit van het contract en omdat het geen gesjoemel is ,sedert wanneer is een WCO gesjoemel ? mag het hier staan ,het is ook de laatste sterfhuisconstructie die ik hier plaatst ,is bedoeld om te worden geplaatst op mijn website (link) zodat iedereen ziet hoe ik werk en vooral hoe wettig dit allemaal is .

Voordeel van politics is datje apparte berichten kan linken aan websites zodat men jullie gespam en gezwam niet ziet ,daarom dat ik zo graag met het forum van politics werk ,het is mijn persoonlijke gecontroleerde pers.
Uw klanten weten dus niet dat je hun 'constructies' op een openbaar forum te kijk zet??

Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 december 2016 om 10:43.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 10:59   #1573
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw klanten weten dus niet dat je hun 'constructies' op een openbaar forum te kijk zet??
NATUURLIJK WEL die volgen deze draad ,maakt deel uit van de overeenkomst dat ze publiciteit voor mij maken en als ik een prospect heb dat ze hem gaan bezoeken .

LAAT ANDERE VOOR U GETUIGEN.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 10:59   #1574
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Het maakt deel uit van het contract en omdat het geen gesjoemel is ,sedert wanneer is een WCO gesjoemel ? mag het hier staan ,het is ook de laatste sterfhuisconstructie die ik hier plaatst ,is bedoeld om te worden geplaatst op mijn website (link) zodat iedereen ziet hoe ik werk en vooral hoe wettig dit allemaal is .

Voordeel van politics is datje aparte berichten kan linken aan websites zodat men jullie gespam en gezwam niet ziet ,daarom dat ik zo graag met het forum van politics werk ,het is mijn persoonlijke gecontroleerde pers.
Ga maar eens zien op mijn website dan zie je wat ik bedoel.

http://sterfhuisconsulent.be/contact.html

Men kan wel doorklikken op de link rechtsboven, en dan ziet men wel de volledige discussie in al zijn glorie, Verzinselaar
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 11:05   #1575
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Men kan wel doorklikken op de link rechtsboven, en dan ziet men wel de volledige discussie in al zijn glorie, Verzinselaar
niemand is er in geintresseerd ze lezen enkel mijn bericht en trouwens kan geen kwaad dan zien ze hoe slim ik ben in deze materie.

Ga seffens door want wil nog een hotdog eten in Brussel vlak voor de zaak staat een goede hotdog tent en ik lust dit wel eens zo ,moet niet altijd 5 sterren zijn of volledige diner zoals gisteren in Knokke in INDONESIA (diner for 2)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 december 2016 om 11:07.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 12:06   #1576
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
NATUURLIJK WEL die volgen deze draad ,maakt deel uit van de overeenkomst dat ze publiciteit voor mij maken en als ik een prospect heb dat ze hem gaan bezoeken .

LAAT ANDERE VOOR U GETUIGEN.
Wie maakt publiciteit voor jou?
Waar?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 13:02   #1577
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wie maakt publiciteit voor jou?
Waar?
Ben al in Brussel en hot dog aan het eten
mijn klanten zeggen het door aan andere en gaan bezoeken als ik een prospect heb ,zoals ingeval van deze zaak die er is gekomen dankzij de familie van HORECA NV en zo gaat dat vanaf nu ,het wordt een domino effect zoals in 1989 wat uitdraaide op meer dan 1600 STERFHUISCONSTRUCTIES waarvan 313 door mij en de rest door ex conculega's die bij mij hadden gewerkt.

ga nu uitloggen want straks begint de vergadering en zie advocaat al aankomen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 december 2016 om 13:02.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 14:54   #1578
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Deze middag valt de beslissing in Brussel ZUID of het wordt een sterfhuisconstructie of het wordt een WCO met doorstart art 62 WCO.

De laatste oplossing is de beste maar daarvoor moet je wel contant kunnen betalen ,het is wel maar 3/5 van de prijs ingeval van sterfhuisconstructie omdat in geval van WCO enkel de venale waarde moet betaald worden en niet de Going Concern (Scheers)

Alles hangt dus af van de RISK financier die principieel al had toegezegd in de alarmprocedure van zaterdag ll.

OVEREENKOMST TOT VERSTREKKEN RISIKO KAPITAAL afgekort RISK.

Tussen de eerste partij hierna genoemd de ONTLENER vertegenwoordigd door haar PROMOTOR en de tweede partij hierna genoemd de INVESTEERDER :

Eerste partij :
De nieuwe maatschappij



Na te noemen :de RISK ontlener.
Tweede partij :

Jef Van Aeken

Na te noemen :de RISK investeerder
Wordt overeengekomen wat volgt :

Artikel 1 : Aard van investering
De tweede partij verbind er zich toe om de volgende som …………………………Euro ter beschikking te houden van de eerste partij .De beschikbare som is het plafond waarover kan worden beschikt gedurende de periode van …………………………………………� �……….. tot…………………………………….
De sommen blijven eigendom van de Risk investeerder tot ze worden opgevraagd met een maximum schijf van …………………………………………� �Euro per maand waarvan kan worden afgeweken als beiden partijen daarmee akkoord zijn.
De betaalde sommen zijn geen lening maar een RISK investering en de vergoeding voor deze RISK is ………………….PROCENT van de overgemaakte sommen.
De beschikbare sommen zijn ook geen borg voor toekomstige schulden.
De nog niet opgevraagde sommen worden onbeschikbaar door de faling of andere vormen van samenloop in de meest ruime zin.





Artikel 2 : Betaling van de geïnvesteerde sommen.

In regel worden de sommen nooit betaald rechtstreeks aan de ontlener maar aan zijn leveranciers en schuldeisers. Indien beide partijen dat wensen kan er van deze algemene regel voor specifieke investeringen worden afgeweken met als voorbeeld het aanleggen van een bedrijfskapitaal voor het kontante betalen van toeleveranciers.


Artikel 3 : Wettelijke en conventionele subrogatie.

De wettelijke subrogatie voorzien in art 1251 BW wordt automatisch uitgebreid aan aangevuld met een conventionele subrogatie voorzien in art 1250 BW door het vermelden op elke overschrijving van het art BW 1236
Cass 21 mei 1976
De RISK investeerder komt dus in alle rechten van de betaalde leverancier of derde.

Artikel 4 : Terugbetaling.

De terugbetaling van de geïnvesteerde sommen verhoogd met de forfaitaire vergoeding moet geschieden voor de datum van………………………………………� �………………………….

Artikel 5 : perpetuum mobile
De eerste partij heeft het recht om de geïnvesteerde som gedeeltelijk of niet terug te betalen op voorwaarde dat zij de integrale vergoeding van de RISK investering heeft betaald voor de vervaldag bepaald in artikel 4.De nog openstaande bedrag word dan automatisch een nieuw RISK contract met dezelfde forfaitaire vergoeding zoals bepaald in art 1.





Artikel 6 : OVERLIJDEN VAN DE RISK INVESTEERDER.
Bij overlijden van de risk investeerder zijn alle verschuldigde sommen aan investering en RISK vergoeding automatisch kwijtgescholden .



Artikel 7 : Beëindiging

1. De overeenkomst loopt tot het volledige bedrag aan investering en RISK vergoeding is terug betaald..
2. De overeenkomst eindigt door overlijden van de investeerder zoals bepaald in artikel 6.

Artikel 8 : makelaarsloon

De bemiddelingsvergoeding voor de makelaar wordt betaald door de RISK investeerder na ontvangst van de RISK vergoeding binnen de 30 dagen aan de volgende makelaar.
Naam
Adres
Bankrek nr
Het makelaarsloon is vastgesteld op …………….. van de ontvangen RISK vergoeding.





Artikel 9 : Wanbetaling
In geval van wanbetaling door de eerste partij op de vervaldag ,voor het gedeelte van de risk vergoeding ,is het de tweede partij toegestaan om bewarend beslag te leggen onder derden zonder toestemming van de beslagrechter ,de som is dan automatisch vastgesteld en opeisbaar en de hoogdringendheid is aangetoond door de wanbetaling. De investeerder is het dan ook toegelaten om alle zekerheden ontstaan door de subrogatie uit te winnen.

Artikel 10 : Betwisting

1. Eventuele geschillen zullen allereerst onderling en in der minne geregeld worden.
2. Indien minnelijke schikking niet mogelijk blijkt wordt door de makelaar een bemiddelaar aangesteld.
3. Indien eveneens door bemiddeling geen oplossing mogelijk is, is enkel de Rechtbank van Koophandel van Antwerpen bevoegd.




Opgemaakt in twee exemplaren te :

Eerste partij Tweede partij
De RISK ontlener De RISK investeerder


IK GA MET DE TREIN !
Dit, een contract? Moeahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 14:56   #1579
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
niemand is er in geintresseerd ze lezen enkel mijn bericht en trouwens kan geen kwaad dan zien ze hoe slim ik ben in deze materie.

Ga seffens door want wil nog een hotdog eten in Brussel vlak voor de zaak staat een goede hotdog tent en ik lust dit wel eens zo ,moet niet altijd 5 sterren zijn of volledige diner zoals gisteren in Knokke in INDONESIA (diner for 2)
Een hotdogzaak in het Zuid?

Waar dan?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 15:10   #1580
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
niemand is er in geintresseerd ze lezen enkel mijn bericht en trouwens kan geen kwaad dan zien ze hoe slim ik ben in deze materie.


Citaat:
Ga seffens door want wil nog een hotdog eten in Brussel vlak voor de zaak staat een goede hotdog tent en ik lust dit wel eens zo ,moet niet altijd 5 sterren zijn of volledige diner zoals gisteren in Knokke in INDONESIA (diner for 2)
Ik zie het zo voor me...
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Clipboard01.jpg
Bekeken: 70
Grootte:  179,0 KB
ID: 105000
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be