Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 december 2013, 15:02   #41
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En dan wil je met een mes over straat voor je " zelfverdediging",niet doen dus! De volgende keer dat je een kort lontje hebt, verniel je mogelijk iemand anders zijn leven.

Ga je mond spoelen met zeep.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 15:04   #42
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Ben ik al geweest.

Ik heb die agenten daar uitgescholden op het bureau iets dat ik hier nog niet heb gedaan.

Toen kreeg ik klappen in mijn gezicht en daarna zeide ik: jullie zijn hoerezonen.

Wat gaan ze doen mij martelen?

Ze hieden het voor gezien en na 3 dagen werd ik opgehaald.

We zaten met 20 man in een cel en ik kon mijn gebeden verrichten, klaar.

Geen reden om te laten escaleren.

En nu weet ik nog niet hoe die kamertjes eruit zien en waar mijn verdraagzaamheid ligt qua incassatievermogen m.b.t. mijn geloof en standvastigheid.

https://www.google.nl/search?q=abu+g...w=1280&bih=872
3 dagen lijkt me niets, maar wat me wel opvalt is dat je zoals zovelen die in de gevangenis belanden, ineens erg bezig bent met geloof...gevangenissen zijn echt kweekvijvers voor toename van religiositeit...dat vind ik eigenlijk zielig voor u.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 15:05   #43
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Ga je mond spoelen met zeep.
Zie niet in waarom,
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 15:08   #44
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Ben ik al geweest.

Ik heb die agenten daar uitgescholden op het bureau iets dat ik hier nog niet heb gedaan.

Toen kreeg ik klappen in mijn gezicht en daarna zeide ik: jullie zijn hoerezonen.

Wat gaan ze doen mij martelen?

Ze hieden het voor gezien en na 3 dagen werd ik opgehaald.

We zaten met 20 man in een cel en ik kon mijn gebeden verrichten, klaar.

Geen reden om te laten escaleren.

En nu weet ik nog niet hoe die kamertjes eruit zien en waar mijn verdraagzaamheid ligt qua incassatievermogen m.b.t. mijn geloof en standvastigheid.

https://www.google.nl/search?q=abu+g...w=1280&bih=872
Er werd geweigerd om je naar Marokko te sturen naar een Marokkaanse gevangenis? Waarom ga je dan niet ineens zèlf naar zo'n Marokkaanse gevangenis?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 15:09   #45
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Koran 5:60. Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

Dit koranvers wordt vaak aangewezen als de grondslag voor islamitisch antisemitisme. Volgens de Koran verandert Allah een aantal joden in varkens en apen, omdat zij andersgelovig zijn. De straf was vooral ingesteld omdat joden weigerden vrijdag als rustdag te aanvaarden*.
*Bron: http://memri.org/bin/articles.cgi?Pa...=sr&ID=SR01102).

In enkele andere koranverzen komt de vergelijking terug:

7:166 (En toen zij overtraden, hetgeen hun was verboden, zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen.") en
2:65 (Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Alzo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen.").




En verder geloof ik niet in de evolutietheorie.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 15:14   #46
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Er werd geweigerd om je naar Marokko te sturen naar een Marokkaanse gevangenis? Waarom ga je dan niet ineens zèlf naar zo'n Marokkaanse gevangenis?

De taxichauffeur wilde mij het dubbele laten afrekenen en ik weigerde, vandaar dat ik daar terecht kwam.

Veel maties hebben gediend in het gevang in Spanje en Marokko.
Lees: 100 brieven aan mijn moeder.

Zelf heb ik een 10-tal bladzijden gelezen, maar kwam echt niet verder dan dat zoals met de meeste boeken.

Men kan je alles afnemen behalve je geloof in de Enige zoals te zien is op de foto's.

Wij zullen ons niet overgeven tot de laatste ademteug.

Laten we het hebben over de foto's..
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 15:18   #47
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zie niet in waarom,

Waarom verwonderd me dat ook niets.

Men heeft vrees om dieper op de materie in te gaan, daarom zeg ik u dat.

Laatst gewijzigd door g_z : 23 december 2013 om 15:19.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 16:22   #48
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
De taxichauffeur wilde mij het dubbele laten afrekenen en ik weigerde, vandaar dat ik daar terecht kwam.

Veel maties hebben gediend in het gevang in Spanje en Marokko.
Lees: 100 brieven aan mijn moeder.

Zelf heb ik een 10-tal bladzijden gelezen, maar kwam echt niet verder dan dat zoals met de meeste boeken.

Men kan je alles afnemen behalve je geloof in de Enige zoals te zien is op de foto's.

Wij zullen ons niet overgeven tot de laatste ademteug.

Laten we het hebben over de foto's..
je moet toch maar gewoon het vliegtuig nemen naar Rabat, en ge gaat daar wat stelen en doen, en dan kan je toch zo in de gevangenis? wat is het probleem in feite?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 16:38   #49
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
je moet toch maar gewoon het vliegtuig nemen naar Rabat, en ge gaat daar wat stelen en doen, en dan kan je toch zo in de gevangenis? wat is het probleem in feite?

Heeft u het over politiek vluchtelingen die geen akkoord kunnen bereiken en naar geheime gevangenissen moeten, vanwege het behouden aan woord van Allah.


Geen corruptie.

We kunnen geen overeenkomst bewerkstelligen dus gaat u gemarteld worden.

Allah heeft werkelijk waar een bepaald volk verdoemd naar aanleiding van begeerten, lust en materie.

Ben ik even blij en tevreden met wie ikzelf ben en dat is wat sommigen zien in mijn lach en niet kunnen verdragen.

Mensen achten zichzelf soms minder helaas naar aanleiding van hun eigen werken, gedachtengang en moraliteit. Maar hebben geen weet hoe dit te plaatsen en dan komen veneinige opmerkingen of gedrag naar boven m.b.t. tot wie ze zelf zijn.

Laat dit zich bijvoorbeeld eens tot uiting komen in groepsverband ..

Laatst gewijzigd door g_z : 23 december 2013 om 16:42.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 16:41   #50
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Heeft u het over politiek vluchtelingen die geen akkoord kunnen bereiken en naar geheime gevangenissen moeten, vanwege het behouden aan woord van Allah.


Geen corruptie.

We kunnen geen overeenkomst bewerkstelligen dus gaat u gemarteld worden.

Allah heeft werkelijk waar een bapaald volk verdoemd naar aanleiding van begeerten, lust en materie.

Ben ik even blij en tevreden met wie ikzelf ben en dat is wat sommigen zien in mijn lach en niet kunnen verdragen.

Mensen achten zichzelf soms minder helaas naar aanleiding van hun eigen werken, gedachtengang en moraliteit. Maar hebben geen weet hoe dit te plaatsen en dan komen veneinige opmerkingen of gedrag naar boven m.b.t. tot wie ze zelf zijn.

Laat dit zich bijvoorbeeld eens tot uiting komen in groepsverband ..
welk product snuif je, rook je of spuit je in? het moet daar wel héél high zijn waar je zit.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 16:51   #51
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welk product snuif je, rook je of spuit je in? het moet daar wel héél high zijn waar je zit.

Haha, u weet dat ik gelijk heb, maar u heeft problemen met arrogantie, trots en hoogmoed.

Eerlijkheid doet pijn aan uw ogen en i.p.v dat het uw hart geneest wordt het des te meer verdorven.

U kunt 2 kanten op..



15.47
And We will remove whatever is in their breasts of resentment, [so they will be] brothers, on thrones facing each other.

15.48
No fatigue will touch them therein, nor from it will they [ever] be removed.

15.49
Inform My servants that it is I who am the Forgiving, the Merciful.


Welk product snuif je, rook je of spuit je in? het moet daar wel héél high zijn waar je zit.

Wat moet ik anders doen?

En groetjes aan uw dochter.
En ja, U mag U kleden zoals U wil.

“Waarlijk, Wij schiepen de mens van een gemengde noetfah (d.w.z. mengsel van vocht) om hem te testen, dus maakten Wij hem horend (en) ziend (zodat hij in staat is om deze zintuigen te gebruiken voor gehoorzaamheid of ongehoorzaamheid). Waarlijk, Wij presenteerden (toonden) hem de Weg: of hij wordt dankbaar of ondankbaar?” (Vers 76:2-3 van de Koran.)

En de Verhevene zegt (Nederlandstalige interpretatie van de betekenis): “Maakten Wij niet voor hem twee ogen?” (vers 90:8 van de Koran), d.w.z., twee ogen om mee te zien; “En een tong en twee lippen?” (vers 90:9 van de Koran), d.w.z., een tong en lippen om mee te spreken wat er in zijn hart is en om vragen te stellen. “En hebben Wij hem niet de twee wegen (van goed en kwaad, van leiding en dwaling) gewezen?” (Vers 90:10 van de Koran.)
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 16:53   #52
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Moslims geloven in al-qadaa-e wal-qadar (de goddelijke voorbeschikking, het lot), maar op de eerste plaats geloven we in de Perfectie en Rechtvaardigheid van Allah en dat Hij verheven is boven het onrechtvaardig zijn jegens Zijn dienaren. Allah zegt (Nederlandstalige interpretatie van de betekenis): “Waarlijk, Allah doet de mensen geen enkel onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan.” (Vers 10:44 van de Koran.) En er zijn vele vergelijkbare verzen.

We dienen op te merken dat Allah elk mens het vermogen gegeven heeft om het goede te onderscheiden van het slechte. Allah zegt (Nederlandstalige interpretatie van de betekenis): “…Er is geen dwang in de religie. Werkelijk, het Rechte Pad (van leiding) is duidelijk onderscheiden van het slechte pad (van dwaling)…” (Vers 2:256 van de Koran.)
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 16:54   #53
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

“…En Wij bestraffen nooit voordat Wij een boodschapper gestuurd hebben (om te waarschuwen).” (Vers 17:15 van de Koran.)

Goede daden verricht door een persoon die geen moslim is (let op de definite van “moslim”), zullen hem misschien wel tot voordeel zijn in deze (tijdelijke) wereld, maar ze zuilen hem niet baten in het Hiernamaals, omdat Allah zegt (Nederlandstalige interpretatie van de betekenis): “En wie een religie zoekt anders dan de Islaam, het zal nooit van hem geaccepteerd worden, en in het Hiernamaals zal hij een van de verliezers zijn.” (Vers 3:85 van de Koran.)
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 16:54   #54
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

juist jaaja. doe zo verder.

het amusement nog hoor.

Ken je hoofdstuk 17 al van buiten?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 17:01   #55
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

De grote, zal ik proberen te memoriseren als ik een keer niets te doen heb en plaats neem in een trein met gezellige dames naast en tegenover mij.

De nachtelijke reis, even lezen.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 17:06   #56
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
juist jaaja. doe zo verder.

het amusement nog hoor.

Ken je hoofdstuk 17 al van buiten?


Is dit boek te koop, best aangenaam om te lezen.

I appreciated.

Laatst gewijzigd door g_z : 23 december 2013 om 17:08.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 17:07   #57
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Bent U al in behandeling? of laat men mensen zoals U vrijelijk samen met dames de trein nemen?
Ik zou alvast niet graag hebben dat mijn dochters bij U in een compartiment zouden geraken.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 17:12   #58
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bent U al in behandeling? of laat men mensen zoals U vrijelijk samen met dames de trein nemen?
Ik zou alvast niet graag hebben dat mijn dochters bij U in een compartiment zouden geraken.

Ik kan me wel voorstellen waarom, keuze volop.

Ik heb moeite met concessies en inschikkelijk zijn terwijl ik gelijk heb kan ook een manco zijn.

helaaaaaaaaas,
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 17:17   #59
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=fzn55RGAvuA
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 17:31   #60
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Gaan jullie je straks ook nog in je hand snijden.
wij lopen niet rond met messen (behalve als het oude kapot is )
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be