Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2016, 00:28   #121
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies zijn geen pest.

Sterhuisconstructies Zijn Geen Pest

Meld dit bericht


Citeer


#1 , 1 uur 34 minuten geleden (13 Mei 2016 20:07)

Hallo dag iedereen. Hier is de Maxima weer. Nadat mijn vorig bericht na enkele uren weg was, het andere vrijwel onmiddellijk afgesloten, met slecht 2 commentaren van:
- asperger. Vrij neerbuigend (waarschijnlijk wel goed bedoeld) over mijn jonge leeftijd.
/ Wel Maxima je bent nog jong (want nog student) en hebt dus nog gebrek aan levenswijsheid.
Ik kan u vertellen dat er zo een hele galerij van Belgische criminelen bestaat die eerst na jaren werd veroordeeld.
Denk bv aan de Moneytron affaire, maar gezien uw "prille" leeftijd hebt u dat niet bewust meegemaakt.
Als jurist zal u het in de toekomst nog meer meemaken dat het Belgische gerecht veel te traag werkt. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat uiteindelijk dat de criminelen terecht werden veroordeeld.
Antw. Wij jongeren zijn vlug levenswijs. En hebben toegang tot meer informatie dan vroeger. Moneytron ken ik zeker wel. Wij vinden JP Van Rossem allemaal nen 'toffe' Pee! Waarom er Rienk Kamer en American Land Program ook niet bijhalen?
En alle criminelen uiteindelijk veroordeeld.... laat me aub niet lachen! dit is een lachwekkende uitspraak!
Enfin:

LeenW comment 2:
/ Met alle respect voor uw onderzoek, maar ik denk dat we die veroordeelde fraudeur hier al genoeg aandacht gegeven hebben
Antw. Ik dacht dat dit forum open stond voor iedereen. Blijkbaar is dit niet zo...
Veroordeelde fraudeur, volgens mij (ons) lopen er wel meer rond. Waarom denk je dat ik Rechten studeer?
Trouwens het is niet omdat men veroordeeld is geweest dat men altijd alles fout doet. Er zijn genoeg zakenmensen die al in faling zijn gegaan en nu terug succesvol terug bezig zijn.
Denk voorbeeld aan Donald Trump. 5 veel geroep maar hij is kandidaat om President te zijn!

Door al dat eigenaardig gedoe op dit forum wilde beschuldigingen van onder andere (weliswaar verontschuldigingen van de 'webmaster' Bart):
LeenW / Denlowie / Asperger / TomVDj / lanox / advo-immo / sloeberken / thejudge007 / JPV en mogelijk vergeet ik er een paar, ben ik zelf en enkele vrienden verder op zoek gegaan naar info.
Eerst de regels van het Forum eens goed doorgelezen. Begrijp NU dat die man Paul razend was en wild om zich heen schopte. Vooral asperger was nogal grof tegen Paul de sterfhuisconsulent.
Als ik alles volgde dacht ik er zelfs even aan de ganse Faculteit te mobiliseren om de website plat te leggen.
Ik begrijp niet dat hij nu verwijderd is (laster en smaad over zich kreeg) en dat de eigenlijke schuldigen vrijuit gaan zelfs zonder een berisping.
Hij deed volgens ons wat een 'echte man doet' als hij aangevallen word, terug vechten.
Op aanraden van mijn Mentor even rustig geademd en verder op zoek gegaan. Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructie enz...

Intussen hebben we heel veel gevonden en gaan Paul de sterfhuisconsulent uitnodigen op onze faculteit om niet alleen zijn levensverhaal te komen vertellen maar vooral hoe zit dat nu met die sterfhuizen! en waarom is iedereen daar zo vies van?
Ook hoe Wiskunde toe te passen in Rechtsleer. (die man schijnt er een crack in te zijn).

Als er nu mensen zijn (nicknames of niet) die mij nog kunnen helpen feel free to comment.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren... (oeps hoop dat er geen schrijffouten instaan, anders krijg ik daar zeker commentaar op van de Mismatchers.

Oh vergeten: intussen ook diverse bedrijven gevonden die via een Sterfhuisconstructie succesvol zijn doorgestart. WCO veel vraagtekens bij.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 00:34   #122
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard MARIA PROCO schiet ter hulp ,daar zijn vriendinnen voor

Beste

Gezien maxima gebannen is ,en dus zelf haar bericht niet meer als recht op antwoord op uw forum kan zetten ,doe ik het maar in eigen naam want ik heb geen nick naam. Mijn naam is werkelijk Maria Proco.

Sterhuisconstructies Zijn Geen Pest

Meld dit bericht


Citeer


#1 , 1 uur 34 minuten geleden (13 Mei 2016 20:07)

Hallo dag iedereen. Hier is de Maxima weer. Nadat mijn vorig bericht na enkele uren weg was, het andere vrijwel onmiddellijk afgesloten, met slecht 2 commentaren van:
- asperger. Vrij neerbuigend (waarschijnlijk wel goed bedoeld) over mijn jonge leeftijd.
/ Wel Maxima je bent nog jong (want nog student) en hebt dus nog gebrek aan levenswijsheid.
Ik kan u vertellen dat er zo een hele galerij van Belgische criminelen bestaat die eerst na jaren werd veroordeeld.
Denk bv aan de Moneytron affaire, maar gezien uw "prille" leeftijd hebt u dat niet bewust meegemaakt.
Als jurist zal u het in de toekomst nog meer meemaken dat het Belgische gerecht veel te traag werkt. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat uiteindelijk dat de criminelen terecht werden veroordeeld.
Antw. Wij jongeren zijn vlug levenswijs. En hebben toegang tot meer informatie dan vroeger. Moneytron ken ik zeker wel. Wij vinden JP Van Rossem allemaal nen 'toffe' Pee! Waarom er Rienk Kamer en American Land Program ook niet bijhalen?
En alle criminelen uiteindelijk veroordeeld.... laat me aub niet lachen! dit is een lachwekkende uitspraak!
Enfin:

LeenW comment 2:
/ Met alle respect voor uw onderzoek, maar ik denk dat we die veroordeelde fraudeur hier al genoeg aandacht gegeven hebben
Antw. Ik dacht dat dit forum open stond voor iedereen. Blijkbaar is dit niet zo...
Veroordeelde fraudeur, volgens mij (ons) lopen er wel meer rond. Waarom denk je dat ik Rechten studeer?
Trouwens het is niet omdat men veroordeeld is geweest dat men altijd alles fout doet. Er zijn genoeg zakenmensen die al in faling zijn gegaan en nu terug succesvol terug bezig zijn.
Denk voorbeeld aan Donald Trump. 5 veel geroep maar hij is kandidaat om President te zijn!

Door al dat eigenaardig gedoe op dit forum wilde beschuldigingen van onder andere (weliswaar verontschuldigingen van de 'webmaster' Bart):
LeenW / Denlowie / Asperger / TomVDj / lanox / advo-immo / sloeberken / thejudge007 / JPV en mogelijk vergeet ik er een paar, ben ik zelf en enkele vrienden verder op zoek gegaan naar info.
Eerst de regels van het Forum eens goed doorgelezen. Begrijp NU dat die man Paul razend was en wild om zich heen schopte. Vooral asperger was nogal grof tegen Paul de sterfhuisconsulent.
Als ik alles volgde dacht ik er zelfs even aan de ganse Faculteit te mobiliseren om de website plat te leggen.
Ik begrijp niet dat hij nu verwijderd is (laster en smaad over zich kreeg) en dat de eigenlijke schuldigen vrijuit gaan zelfs zonder een berisping.
Hij deed volgens ons wat een 'echte man doet' als hij aangevallen word, terug vechten.
Op aanraden van mijn Mentor even rustig geademd en verder op zoek gegaan. Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructie enz...

Intussen hebben we heel veel gevonden en gaan Paul de sterfhuisconsulent uitnodigen op onze faculteit om niet alleen zijn levensverhaal te komen vertellen maar vooral hoe zit dat nu met die sterfhuizen! en waarom is iedereen daar zo vies van?
Ook hoe Wiskunde toe te passen in Rechtsleer. (die man schijnt er een crack in te zijn).

Als er nu mensen zijn (nicknames of niet) die mij nog kunnen helpen feel free to comment.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren... (oeps hoop dat er geen schrijffouten instaan, anders krijg ik daar zeker commentaar op van de Mismatchers.

Oh vergeten: intussen ook diverse bedrijven gevonden die via een Sterfhuisconstructie succesvol zijn doorgestart. WCO veel vraagtekens bij.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 00:46   #123
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Daar zijn domme blondjes voor.

Beste
nadat U eerst maxima hebt gebannen voor het plaatsen van een bericht, en nadat U Maria Proco hebt gebannen om het terug op uw forum te zetten is het nu mijn beurt om onderstaand bericht nogmaals op Uw forum te plaatsten als recht op antwoord voor de beledigingen die jullie haar hebben aangedaan.

Wij zijn aan het mobiliseren en we zijn met velen ,en nog met veel meer vanaf dinsdag aanstaande .Dat U geen discussie wilt voeren is uw volste recht ,maar het is haar recht op antwoord en haar intellectuele eigendom, Dat U dat niet respecteert nemen wij als vriendinnen van haar niet .NEVER .

Dat je Maria Proco hebt kwaad gemaakt ga je je gans leven onthouden ,die kent meer dan 1.000.000 mensen door haar blogs. Je gaat wat meemaken denk ik.

Dus nu ben ik aan de beurt en ga het plaatsen in al uw draden

Sterhuisconstructies Zijn Geen Pest

Meld dit bericht


Citeer


#1 , 1 uur 34 minuten geleden (13 Mei 2016 20:07)

Hallo dag iedereen. Hier is de Maxima weer. Nadat mijn vorig bericht na enkele uren weg was, het andere vrijwel onmiddellijk afgesloten, met slecht 2 commentaren van:
- asperger. Vrij neerbuigend (waarschijnlijk wel goed bedoeld) over mijn jonge leeftijd.
/ Wel Maxima je bent nog jong (want nog student) en hebt dus nog gebrek aan levenswijsheid.
Ik kan u vertellen dat er zo een hele galerij van Belgische criminelen bestaat die eerst na jaren werd veroordeeld.
Denk bv aan de Moneytron affaire, maar gezien uw "prille" leeftijd hebt u dat niet bewust meegemaakt.
Als jurist zal u het in de toekomst nog meer meemaken dat het Belgische gerecht veel te traag werkt. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat uiteindelijk dat de criminelen terecht werden veroordeeld.
Antw. Wij jongeren zijn vlug levenswijs. En hebben toegang tot meer informatie dan vroeger. Moneytron ken ik zeker wel. Wij vinden JP Van Rossem allemaal nen 'toffe' Pee! Waarom er Rienk Kamer en American Land Program ook niet bijhalen?
En alle criminelen uiteindelijk veroordeeld.... laat me aub niet lachen! dit is een lachwekkende uitspraak!
Enfin:

LeenW comment 2:
/ Met alle respect voor uw onderzoek, maar ik denk dat we die veroordeelde fraudeur hier al genoeg aandacht gegeven hebben
Antw. Ik dacht dat dit forum open stond voor iedereen. Blijkbaar is dit niet zo...
Veroordeelde fraudeur, volgens mij (ons) lopen er wel meer rond. Waarom denk je dat ik Rechten studeer?
Trouwens het is niet omdat men veroordeeld is geweest dat men altijd alles fout doet. Er zijn genoeg zakenmensen die al in faling zijn gegaan en nu terug succesvol terug bezig zijn.
Denk voorbeeld aan Donald Trump. 5 veel geroep maar hij is kandidaat om President te zijn!

Door al dat eigenaardig gedoe op dit forum wilde beschuldigingen van onder andere (weliswaar verontschuldigingen van de 'webmaster' Bart):
LeenW / Denlowie / Asperger / TomVDj / lanox / advo-immo / sloeberken / thejudge007 / JPV en mogelijk vergeet ik er een paar, ben ik zelf en enkele vrienden verder op zoek gegaan naar info.
Eerst de regels van het Forum eens goed doorgelezen. Begrijp NU dat die man Paul razend was en wild om zich heen schopte. Vooral asperger was nogal grof tegen Paul de sterfhuisconsulent.
Als ik alles volgde dacht ik er zelfs even aan de ganse Faculteit te mobiliseren om de website plat te leggen.
Ik begrijp niet dat hij nu verwijderd is (laster en smaad over zich kreeg) en dat de eigenlijke schuldigen vrijuit gaan zelfs zonder een berisping.
Hij deed volgens ons wat een 'echte man doet' als hij aangevallen word, terug vechten.
Op aanraden van mijn Mentor even rustig geademd en verder op zoek gegaan. Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructie enz...

Intussen hebben we heel veel gevonden en gaan Paul de sterfhuisconsulent uitnodigen op onze faculteit om niet alleen zijn levensverhaal te komen vertellen maar vooral hoe zit dat nu met die sterfhuizen! en waarom is iedereen daar zo vies van?
Ook hoe Wiskunde toe te passen in Rechtsleer. (die man schijnt er een crack in te zijn).

Als er nu mensen zijn (nicknames of niet) die mij nog kunnen helpen feel free to comment.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren... (oeps hoop dat er geen schrijffouten instaan, anders krijg ik daar zeker commentaar op van de Mismatchers.

Oh vergeten: intussen ook diverse bedrijven gevonden die via een Sterfhuisconstructie succesvol zijn doorgestart. WCO veel vraagtekens bij.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 00:55   #124
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Ze hebben mij gevonden

ze hebben mij gevonden ; Nadat ze gebannen waren hebben zowel Maria Proco als het domme blondje mij gecontacteerd per mail ,want die is nu overal te vinden op alle forums en verzocht de voorgaande berichten op politics.be te zetten.Ik weet nu dat Maxima iwonna heet en een poolse is die in Mechelen woont. Ik weet naar welke universiteit ze gaat en ze heeft verzocht dit niet te melden omdat ze bang is van stalking. Door de toegezonden mails kan ik vaststellen dat Maria Proco geen nick name heeft want de mail is van maria proco. Het domme blondje haar voornaam is vivi en ze woont in knokke .Dus samen met de studenten en al de poolse en belgische vrienden gaan wij nu eisen dat het recht op antwoord van iwona (maxima ) met excuses op een centrale plaats komt in het forum.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 01:03   #125
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard En Nu De Grote Opkuis Van Mijn Draad

Beste deelnemers,

Gelieve vetes, meta-discussies en dergelijke rotzooi van andere fora hier niet te importeren, noch via cp, noch via quote.

Discussiëer hier over elk onderwerp, maar zonder persoonlijke twisten, en zonder persoonlijke bedreigingen.
Meld mij via het rode driehoekje als iemand daar problemen mee heeft.
Ik sluit tijdelijk deze draad om opkuis te verrichten.

Wie wil doorbomen over een ander forum, opent best een aparte draad in Koetjes & Kalfjes met een duidelijke informatieve titel zodat mensen die in dergelijke kwesties geen interesse hebben, de bewuste draad kunnen vermijden (bijv.: "Mijn persoonlijke perikelen en vetes op forum X")

Dank.
Pontifex.


ik hoop dat ik alles kan verwijderen uit mijn draad wat betreft aliassen en discussie met het juridisch forum en dat ik het hier kan plaatsen zodat mijn draad weer over het eigenlijke onderwerp kan gaan ,namelijk over sterfhuisconstructies, met alle hartinfarcten voor het juridisch forum.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 15 mei 2016 om 01:05.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 07:39   #126
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Rechtspraak open brief.

Bart,


“Maar mag ik u wel verzoeken om daarbij géén vertrouwelijke mails en/of PB's te posten zonder toestemming van de auteurs?
Zodoende voorkomen we problemen i.v.m. auteursrechten, privacyschendingen etc “

Dit bericht ontving ik net van politics be ,naar deze moderator luister ik wel

Ik begin mijn opkuis (veel werk ) en is klaar binnen de door U gegeven 72 uur

Begrijp totaal niet waarom U mijn openbrief niet hebt laten staan en waarom U maxima (Iwona ) hebt gebannen en haar berichten heb verwijdert .Ga morgen naar Mechelen voor mijn eerste ontmoeting met dat studentje die het aangedurfd heeft mij te verdedigen,heb haar en haar man uitgenodigd op etentje samen met mijn vrouw.
Krijg zeer veel mails om mij te ondersteunen en ook enkele pest en scheld mails.

Reden waarom een openbrief met alle middelen mag terug gezet worden is te zoeken in de Dreyfus affaire en is bevestigd geworden in franse cassatie rechtspraak niet in Belgische maar ik steun mij op het feit dat 90 procent franse cassatie rechtspraak door de rechtbanken in Luik , Namen en Charleroi gevolgd worden ,zie tijdschrift JLMB ;
Er wordt dikwels verwezen naar de redintegrande om aan te tonen tot hoever men mag gaan.
Heb nooit begrepen waarom U dat gedaan heeft ,elke media eigenaar moet dit toch weten .Ik kan ongestraft alles doen zelfs schade moedwillig veroorzaken om die openbrief in de openbaarheid te houden. De oorzaak van die schade is immers uw eigen grove fout .Uw enige verweer is dat het franse rechtspraak is en geen Belgische. Maar dan zijn we zeker aan het procederen tot in cassatie en ben ik allang dood.

Ik hoop dat je iets bijgeleerd hebt en nooit nog een J’accuse verwijdert van het forum.


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 16:32   #127
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies

DRINGEND


Het spijt me ten zeerste om het feestje op het juridisch forum te onderbreken.

De zaak waar het om draait in de draad "IK BEN RADELOOS " is correct volgens mijn instructies overgegeven aan een Nederlandse investeringsgroep op datum van 10 mei 2016 om 18.00 uur.

Ik heb alle bewijzen gezonden naar DENLOWIE vandaag per mail met het verzoek dit te plaatsen in de draad "een nieuw bericht" van het praatcafee.

Ik vermoed dat hij het feestje daar niet wilt vergallen.

Kan er iemand van dit forum dit copieren en daar plakken aub .Ik ben gebannen en kan me niet meer verdedigen.

Mijn advies was juist , zie :

http://www.juridischforum.be/forum/v...p?f=44&t=71589
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 16:34   #128
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

???
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 22:17   #129
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
DRINGEND

Kan er iemand van dit forum dit copieren en daar plakken aub .Ik ben gebannen en kan me niet meer verdedigen.
Mijn advies was juist , zie :

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 22:22   #130
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Amai, da's boeiend pffff...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 22:25   #131
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

dit topic stinkt naar stront
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 22:46   #132
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
dit topic stinkt naar stront
Ge moogt gerust zijn.....

Al vijf aanhoudingen in zaak-Van der Es

29 november 1997 00:00
Bewaren
Afdrukken
Geef zelf een reactie

MECHELEN (tijd) - Het parket van Mechelen heeft al zeven personen voorgeleid die allen verdacht worden van betrokkenheid bij de zogenaamde fraude met sterfhuisconstructies. Het onderzoek werd enkele jaren geleden reeds geopend. Vorige week ging het parket over tot de aanhouding van Paul van der Es. Jarenlang begeleidde Van der Es noodlijdende bedrijven. In plaats van de vennootschappen voor een faillissement naar de Rechtbank van Koophandel te verwijzen, zorgde Van der Es bij middel van vereffeningsprocedures voor een zachte landing. Leveranciers werden doorgaans betaald. De overheid bleef meestal in de kou. Vele bedrijfsleiders begonnen achteraf gewoon onder een andere bedrijfsnaam opnieuw met hun activiteiten.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...209732-534.art
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 23:21   #133
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies taboe op het juridisch forum

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ge moogt gerust zijn.....

Jarenlang begeleidde Van der Es noodlijdende bedrijven. In plaats van de vennootschappen voor een faillissement naar de Rechtbank van Koophandel te verwijzen, zorgde Van der Es bij middel van vereffeningsprocedures voor een zachte landing. Leveranciers werden doorgaans betaald. De overheid bleef meestal in de kou. Vele bedrijfsleiders begonnen achteraf gewoon onder een andere bedrijfsnaam opnieuw met hun activiteiten.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...209732-534.art
Ja dat is het ,de nagel op de kop .Dat is een sterfhuisconstructie niet meer en niet minder. En daarom de draad is het maatschappelijk aanvaardbaar.
ik ben toen aangehouden omdat men toen de mening was toegedaan dat mijn sterfhuisconstructies het omzeilen van de openbare orde was. Namelijk de faillissementswetgeving. ik had dus al die bedrijven moeten laten failliet gaan. Later werd al het geen ik deed wet !!! en alle advocaten doen nu doorstarten, deficitaire vereffeningen ,WCO 's en de faillissement wet is nu van dwingend recht en niet meer van openbare orde. Zet U bericht van achter in de draad zijn sterfhuisconstructies maatschappelijk aanvaardbaar ?dan kunnen we er met zen allen over discuteren. Over uw opmerking heb ik in deze draad al uitvoerig geargumenteerd.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 23:27   #134
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

ga weg met uwe zever
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 23:42   #135
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies taboe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ga weg met uwe zever
Zolang je zelf niet aan het failliet gaan zijt is dat allemaal gezever ,maar als het water U aan de lippen staat dan zal U totaal anders redeneren.

Dan mag je god dankbaar zijn dat er sterfhuisconsulenten bestaan die uwe boel komen oplossen .

lees aandachtig het persartikel ,U onthoud dat ik ben aangehouden,een bedrijf in moeilijkheden leest dat totaal anders, dat leest dat ze allen terug kunnen beginnen schuldvrij.

Na dit artikel in de krant verdubbelde mijn omzet en stonden de bedrijven aan te schuiven aan mijn kantoor.???

Het zelfde met kanker ,als de docter U naar huis stuurt met de woorden ,er is niets meer aan te doen ga rustig sterven tussen Uw familie ,dan herinner je ineens die zogezegde kwakzalver die kanker kon genezen op een niet traditionele wijze.

sterfhuisconsulenten komen slechts in aktie als iedereen het heeft opgegeven ,net zoals dat restaurantje in de shopping center.

Het gans juridisch forum schold mij uit en die zaak was niet meer te redden

U kan mijn adviezen on the spot volgen in de draad "ik ben radeloos " wel zoals al gemeld dinsdag 10 mei om 18.00 uur is de zaak overgegeven aan een Nederlandse investeerder exact volgens mijn gratis en vrijwillig advies.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 23:46   #136
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sTERFHUISCONSTRUCTIE TABOE

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ge moogt gerust zijn.....

Al vijf aanhoudingen in zaak-Van der Es

29 november 1997 00:00
Bewaren
Afdrukken
Geef zelf een reactie

MECHELEN (tijd) - Het parket van Mechelen heeft al zeven personen voorgeleid die allen verdacht worden van betrokkenheid bij de zogenaamde fraude met sterfhuisconstructies. Het onderzoek werd enkele jaren geleden reeds geopend. Vorige week ging het parket over tot de aanhouding van Paul van der Es. Jarenlang begeleidde Van der Es noodlijdende bedrijven. In plaats van de vennootschappen voor een faillissement naar de Rechtbank van Koophandel te verwijzen, zorgde Van der Es bij middel van vereffeningsprocedures voor een zachte landing. Leveranciers werden doorgaans betaald. De overheid bleef meestal in de kou. Vele bedrijfsleiders begonnen achteraf gewoon onder een andere bedrijfsnaam opnieuw met hun activiteiten.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...209732-534.art
Dit was een van de beste reclames die ik ooit heb gehad ,ik kon niet beter publiciteit maken voor wat ik deed en wat ik bereikte .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 06:50   #137
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ge moogt gerust zijn.....

Al vijf aanhoudingen in zaak-Van der Es

29 november 1997 00:00
Bewaren
Afdrukken
Geef zelf een reactie

MECHELEN (tijd) - Het parket van Mechelen heeft al zeven personen voorgeleid die allen verdacht worden van betrokkenheid bij de zogenaamde fraude met sterfhuisconstructies. Het onderzoek werd enkele jaren geleden reeds geopend. Vorige week ging het parket over tot de aanhouding van Paul van der Es. Jarenlang begeleidde Van der Es noodlijdende bedrijven. In plaats van de vennootschappen voor een faillissement naar de Rechtbank van Koophandel te verwijzen, zorgde Van der Es bij middel van vereffeningsprocedures voor een zachte landing. Leveranciers werden doorgaans betaald. De overheid bleef meestal in de kou. Vele bedrijfsleiders begonnen achteraf gewoon onder een andere bedrijfsnaam opnieuw met hun activiteiten.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...209732-534.art

De overheid beoogt natuurlijk net het omgekeerde.
Leveranciers in de jus, maar zijzelf alle centjes bijeenharken.
Je kan inderdaad beter je medeburger bestelen dan de overheid...
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 06:52   #138
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
U kan mijn adviezen on the spot volgen in de draad "ik ben radeloos " wel zoals al gemeld dinsdag 10 mei om 18.00 uur is de zaak overgegeven aan een Nederlandse investeerder exact volgens mijn gratis en vrijwillig advies.
Is het niet beter dat je je advies anoniem verkoopt, zodat eventuele vervolging achteraf op rekening van de 'eigenaar van het sterfhuis' komt?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 08:20   #139
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Het Beroep Van Sterfhuisconsulent.

Sterfhuisconsulent

Een sterfhuisconsulent is een persoon die er zijn beroep van maakt om sterfhuisconstructies te begeleiden,te coördineren en vooral de juridische aansprakelijkheid draagt ingeval hij niet legale sterfhuisconstructies en of slachthuisconstructies aanraadt. De sterfhuisconsulent werkt altijd in de vorm van brainstorm





Tijdens de kriegspiele (brainstorm) wordt het totaal sterfhuisconcept voorgelegd aan het management, gebeurlijk aandeelhouders ,borgstellers, boekhouder en of bedrijfsrevisor,wenselijk en aan te raden is dat een curator uit de streek als bijkomend adviseur bij de evaluatie fase wordt betrokken. Dit laatste is noodzakelijk om geen inbreuken te plegen tegen de faillissementswet met het oog op de mogelijke aansprakelijkheidsvorderingen en of strafrechtelijke sancties.Gewoonlijk bestaat de brainstorm uit de volgende stappen :


• Informatie sessie voor de betrokken mensen
• Verbeteren en aanpassen van het concept.(Dit gebeurt door middel van brainstorming en zogenaamde kriegspiele waarin de advocaten en indien mogelijk de bijgeroepen curator en notaris de fouten van het basisconcept proberen te ontdekken.Door middel van een itteratief proces van nieuwe voorstellen ,opmerkingen,verbeteringen en aanpassingen gebaseerd op de PDCA cyclemethode (Plan,Do ,check,actie ;Plannen,Doen,controleren ,afronden….) wordt dan het uiteindelijk concept verkregen welke door alle betrokkenen wordt goedgekeurd.

• Bereiken van consensus (geen meerderheid maar uniformiteit ,iedereen moet akkoord zijn.. Het is door deze brainstorms met de beste advocaten en juristen in België dat het systeem in de loop der jaren is geperfectioniseerd. Het is dankzij de consensustechniek dat een groep mensen op overzichtelijke en efficiënte wijze tot een gezamenlijke beslissing komt. De consensus vereist dus dat de gekozen oplossing unaniem aanvaard wordt en genoteerd wordt als bijzonder verslag volgend op de alarmprocedure. BVBA: art. 332 – NV: art. 633 (opgelet Jaarverslag art. 95 is geen bijzonder verslag art. 633)

• Controle van de haalbaarheid en realisatie Bijzonder verslag art. 633 moet saneringsmaatregelen voorzien die in verhouding staan tot de ernst van de financiële problemen
• Stop or Go


Hoe kan je dan je advies in het geheim verkopen, iedereen heeft je gezien want je moet met iedereen samenwerken. Zonder deze brainstorms vind je nooit de oplossing of vergeet je iets etc.Sterfhuisconstructies zijn verschrikkelijk complex en bestaan niet uit het geven van advies want zo slim ben je niet .Je moet coordineren en de bijgeroepen curator uit de streek is een key factor in het succes.

Het is voor mij altijd onbegrijpelijk geweest waarom ik alleen ben moeten voorkomen terwijl ik NOOIT of NOOIT een sterfhuisconstructie gedaan heb alleen .

Hierbij de tekst letterlijk uit mijn verdediging in het strafdossier:

wenselijk en aan te raden is dat een curator uit de streek als bijkomend adviseur bij de brainstorm (kriegsspiele )wordt betrokken

“Ik heb Calle verzocht een zeer goed curator te zoeken “ AN 75 01 006388/96

zie bijzonder farde 3 936 en farde 14 B/35 tot 40……………Mr Van Sant top curator in Antwerpen.

Dit laatste is volgens ons noodzakelijk om geen inbreuken te plegen tegen de faillissementswet met het oog op de mogelijke aansprakelijkheidsvorderingen en of strafrechtelijke sancties.
Zie bijzonder farde 3 blz. 862 met lijst curators welke meegewerkt hebben.
Zie bijzonder farde 3 blz. 690
Zie ook farde 11 nar 136 aanwijzer 371/98
Zie 61 quinquies 4 september 2003
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2016, 08:23   #140
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ik heb dit twistpunt reeds op diverse forums proberen aan te kaarten ,maar vond nergens interesse zelfs zeer veel tegenstand.

Nochtans is het een zeer actueel thema met de talrijke faillissementen die er nu op komst zijn als gevolg van het terrorisme dreiging. Denk maar aan de toestand in Brussel en in de drukke shopping centers en winkelstraten.

http://www.juridischforum.be/forum/v...p?f=44&t=71589

Ik ben reeds op 2 forums gebannen binnen de week ,om enkel nog maar het thema uit te spreken.

Dus wilt U allen eerst eens goochelen om te weten wat een sterfhuisconstructie is, alvorens U begint te schieten.

De reden van deze discutie is omdat uit de laatste statistiek blijkt dat slechts 10 procent van de WCO's lukken (Wet op de continuïteit , de wettelijke sterfhuisconstructie )
Redden wat er te redden valt, zou ik zo zeggen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be