Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2018, 12:57   #21
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Waarom is dit weer nodig? Wat wil je van mannen? Respect?! Kom af he, vermoord mij als je toch mannen zo haat.

Als je wilt vechten met mannen, ik hou je niet tegen. Maar komaf achteraf niet zagen dat je in een oorlog wat schrammen oploopt. Leef met het zwaard, sterf door het zwaard.

Respecteer een man en je krijgt respect terug als je hem wat onder de plak gaat zetten dan krijg je ... kom af he alice. Wil je oorlog? Dan krijg je oorlog...
Oei, een heel gefrustreerd persoon. Voel je je in je kruis gepakt?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 13:07   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Je hebt blijkbaar nog altijd niet kunnen verkroppen dat ik jouw denken - in vergelijking met dat van Jan van den Berghe - eerder als associatief dan als analytisch beschreef. Daaruit concludeer je nu ten onrechte dat ik aan vrouwen in het algemeen een inferieur denken toeschrijf. Die denkfout illustreert op treffende wijze wat ik al schreef: je manier van redeneren is heel slordig.

Die inferieure manier van redeneren heeft niets met je vrouw-zijn te maken, maar is een individuele karakteristiek. Er zijn op dit forum ook mannen genoeg te vinden die "rommelig" denken. Geertvdb bijvoorbeeld. Dat zou allemaal nog niet zo erg zijn als dat bij jullie niet gepaard ging met een volkomen misplaatste, Gallische zelfgenoegzaamheid.
Ik weet dat alvorens iemand analytisch na kan denken het analytisch denkvermogen het primaat moet hebben in het bewustzijn, grof geschat spreken we dan over een kwart van de bevolking, los van het man-vrouw gegeven. Je weet wel, de mensheid is +- verdeeld over denken, voelen, gewaarwording en intuïtie als psychologische funkties die het primaat kunnen hebben.

Met de "Gallische zelfgenoegzaamheid" ben ik niet bekend.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 13:16   #23
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik weet dat alvorens iemand analytisch na kan denken het analytisch denkvermogen het primaat moet hebben in het bewustzijn, grof geschat spreken we dan over een kwart van de bevolking, los van het man-vrouw gegeven. Je weet wel, de mensheid is +- verdeeld over denken, voelen, gewaarwording en intuïtie als psychologische funkties die het primaat kunnen hebben.
Waar haal je dat?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 13:49   #24
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Je hebt blijkbaar nog altijd niet kunnen verkroppen dat ik jouw denken - in vergelijking met dat van Jan van den Berghe - eerder als associatief dan als analytisch beschreef. Daaruit concludeer je nu ten onrechte dat ik aan vrouwen in het algemeen een inferieur denken toeschrijf. Die denkfout illustreert op treffende wijze wat ik al schreef: je manier van redeneren is heel slordig.

Die inferieure manier van redeneren heeft niets met je vrouw-zijn te maken, maar is een individuele karakteristiek. Er zijn op dit forum ook mannen genoeg te vinden die "rommelig" denken. Geertvdb bijvoorbeeld. Dat zou allemaal nog niet zo erg zijn als dat bij jullie niet gepaard ging met een volkomen misplaatste, Gallische zelfgenoegzaamheid.
Uit kritiek op een feministe en ze betrekt dat meteen op haar geslacht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Even terzijde: hoe noemt men een drogredenering, waarbij de hoedanigheid van een bepaalde persoon of een groep van personen wordt ingeroepen om een discussie af te blokken? Het bekendste voorbeeld is uw tegenstrever van racisme beschuldigen als deze de statistieken over het aandeel allochtonen in de gevangenis naar voor brengt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
of commentaar op een vrouw direct als "seksisme" of "vrouwonvriendelijk" bestempelen?

Geen idee. Effe zitten zoeken maar ik vind het niet terug
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:19   #25
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Uit kritiek op een feministe en ze betrekt dat meteen op haar geslacht.
U mag gerust kritiek uiten op het feminisme, maar nergens lees ik van uw kant een argument. Misschien eens mee beginnen? Dan merkt u vanzelf wat " ze" als repliek geeft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:22   #26
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik weet dat alvorens iemand analytisch na kan denken het analytisch denkvermogen het primaat moet hebben in het bewustzijn, grof geschat spreken we dan over een kwart van de bevolking, los van het man-vrouw gegeven. Je weet wel, de mensheid is +- verdeeld over denken, voelen, gewaarwording en intuïtie als psychologische funkties die het primaat kunnen hebben.

Met de "Gallische zelfgenoegzaamheid" ben ik niet bekend.
Kun je even uitleggen wat je bedoeld?
Is analytisch denken niet het vermogen om iets vast te stellen en op basis daarvan een hypothese te ontwikkelen die afgetoetst kan worden en dus te onderbouwen valt?
Gallische zelfgenoegzaamheid" is me ook niet bekend...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:24   #27
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Oei, een heel gefrustreerd persoon. Voel je je in je kruis gepakt?
Tja..wat moet je zeggen tegen iemand die zo denkt? Negeren lijkt me het beste.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:34   #28
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoe komt het dat in 2018 seksisme nog altijd vertegenwoordigd is binnen onze samenleving?
Het begint al met hoe vrouwen omschreven worden, als het zwakke geslacht.
Maar ook hoe er over hen gedacht wordt, vaak als inferieur tegenover eigenschappen die vooral mannen worden toegeschreven.
Wanneer een man een mening geeft is dit " analytisch denken" maar wanneer vrouwen sterk argumenteren is ze of hysterisch, of denkt ze niet rechtlijnig of logisch.
Wanneer een man van zich af bijt is het een vent, vrouwen krijgen bij hetzelfde gedrag opmerkingen of het " hun tijd van de maand is".

Vrouwen worden nog steeds verbonden aan hun " lichamelijkheid" die hen automatisch verbind met een moederrol en daarbij behorende verplichtingen zoals zorg, niemand ziet de rol van vaders als verbonden met hetzelfde principe of vullen dit in zonder enige beperking voor de rest van iemands ontwikkeling.

Mannen die genieten van hun seksuele vrijheid zijn de held, vrouwen met hetzelfde gedrag sletten, hoeren en matrassen.
Dat patroon zie je zelfs bij alle monotheïstische religies, God is een vader met zoon, profeten zijn altijd mannen.

Waar komt die oerangst van mannen voor vrouwen vandaan? Waarom zijn er nog steeds zoveel mannen die vrouwen niet als hun gelijken zien en hen overeenkomstig als inferieur aan mannen behandelen? Wat zegt dit over een samenleving? Ik hoop op respectvolle reacties met de nodige morele eerlijkheid om de discussie te voeren, maar ben wel benieuwd...dames en heren geef uw mening!
Is het weer dien tijd van de maand?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 15:05   #29
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je even uitleggen wat je bedoeld?
Is analytisch denken niet het vermogen om iets vast te stellen en op basis daarvan een hypothese te ontwikkelen die afgetoetst kan worden en dus te onderbouwen valt?
Gallische zelfgenoegzaamheid" is me ook niet bekend...
Het analytisch denkvermogen is inderdaad het vermogen om - en hier zit de catch - bewust zaken te analyseren.
Het spreekt vanzelf dat daarvoor het analytisch denkvermogen in het bewustzijn moet zitten, iets dat niet altijd het geval is. Plus het gegeven dat iedere (normale) persoon vanuit de extraverte of introverte basispositie denkt, wat een groot verschil in het verwerken van de realiteit maakt.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 15:46   #30
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoe komt het dat in 2018 seksisme nog altijd vertegenwoordigd is binnen onze samenleving?
Het begint al met hoe vrouwen omschreven worden, als het zwakke geslacht.
Maar ook hoe er over hen gedacht wordt, vaak als inferieur tegenover eigenschappen die vooral mannen worden toegeschreven.
Wanneer een man een mening geeft is dit " analytisch denken" maar wanneer vrouwen sterk argumenteren is ze of hysterisch, of denkt ze niet rechtlijnig of logisch.
Wanneer een man van zich af bijt is het een vent, vrouwen krijgen bij hetzelfde gedrag opmerkingen of het " hun tijd van de maand is".

Vrouwen worden nog steeds verbonden aan hun " lichamelijkheid" die hen automatisch verbind met een moederrol en daarbij behorende verplichtingen zoals zorg, niemand ziet de rol van vaders als verbonden met hetzelfde principe of vullen dit in zonder enige beperking voor de rest van iemands ontwikkeling.

Mannen die genieten van hun seksuele vrijheid zijn de held, vrouwen met hetzelfde gedrag sletten, hoeren en matrassen.
Dat patroon zie je zelfs bij alle monotheïstische religies, God is een vader met zoon, profeten zijn altijd mannen.

Waar komt die oerangst van mannen voor vrouwen vandaan? Waarom zijn er nog steeds zoveel mannen die vrouwen niet als hun gelijken zien en hen overeenkomstig als inferieur aan mannen behandelen? Wat zegt dit over een samenleving? Ik hoop op respectvolle reacties met de nodige morele eerlijkheid om de discussie te voeren, maar ben wel benieuwd...dames en heren geef uw mening!
Vrouwen handelen veel te vaak vanuit hun hormonen en emoties.
Concreet: afhankelijk van de dag verkondigen jullie tegengestelde zaken.
Vandaag is iets goed, morgen is het weer slecht, overmorgen is het terug goed.
Velen herkennen daar een psychologisch probleem in.
Daarom zijn vrouwen amper tot niet geloofwaardig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 15:53   #31
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Welke tendens bedoeld u ?
80% van de scheidingen worden ingezet door de vrouw.

Vrouwen hebben kinderen van verschillende vaders.

Verwachten jullie nu een dikke proficiat?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 16:10   #32
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Oei, een heel gefrustreerd persoon. Voel je je in je kruis gepakt?
Neen. Ik ben helemaal niet gefrustreerd. Maar alice wil precies vechten en als je niet vecht verlies je je waardigheid tegenover een vrouw. Een vent onder de plak dan zijn ze niet meer geïnteresseerd.

Je moet gewoon af en toe laten zien dat je nog een beetje ballen aan je lijf hebt of ze lopen over je heen (feminisme, poco gedoe, metoo, multikul) Wat zijn we met zulke onzin? Ik eis respect, meer niet.

Je kan ze ook als slaaf gebruiken zoals vroeger maar dat is ook weer niets omdat ze dan heel de tijd zagen.

Ach kom, als we relaties gelijk stellen met afzien waar zijn we dan mee bezig? Dat ze een echte hobby zoekt ipv ons te irriteren met klaagzangen over dat ze altijd gediscrimineerd wordt. En als je ze laat doen moeten ze weeer gepamperd worden en constant bevestging krijgen?

Zijn we hier bezig met kinderen of met volwassen vrouwen?

De seksuele macht, kom zeg. Is dat het enige wat telt? Is alice niet meer dan een kut? Ze zegt het zelf.... oeh nu hebben we schrik van hun seksuele macht. Jongens toch...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 16:21   #33
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Neen. Ik ben helemaal niet gefrustreerd. Maar alice wil precies vechten en als je niet vecht verlies je je waardigheid tegenover een vrouw. Een vent onder de plak dan zijn ze niet meer geïnteresseerd.

Je moet gewoon af en toe laten zien dat je nog een beetje ballen aan je lijf hebt of ze lopen over je heen (feminisme, poco gedoe, metoo, multikul) Wat zijn we met zulke onzin? Ik eis respect, meer niet.

Je kan ze ook als slaaf gebruiken zoals vroeger maar dat is ook weer niets omdat ze dan heel de tijd zagen.

Ach kom, als we relaties gelijk stellen met afzien waar zijn we dan mee bezig? Dat ze een echte hobby zoekt ipv ons te irriteren met klaagzangen over dat ze altijd gediscrimineerd wordt. En als je ze laat doen moeten ze weeer gepamperd worden en constant bevestging krijgen?

Zijn we hier bezig met kinderen of met volwassen vrouwen?

De seksuele macht, kom zeg. Is dat het enige wat telt? Is alice niet meer dan een kut? Ze zegt het zelf.... oeh nu hebben we schrik van hun seksuele macht. Jongens toch...
ik voel mij echt niet aangesproken, noch door wat Alice schrijft, noch door wat jij schrijft. Ik vind nergens iets waardoor ik in 'verdediging' zou moeten springen.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 16:34   #34
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Oei, een heel gefrustreerd persoon. Voel je je in je kruis gepakt?
TV-verslaafde heeft overduidelijk enkele zeer slechte ervaringen gehad met vrouwen.

Net als zovele mannen.

Mag die man niet ventileren?

Of moet hij zoals de kudde zijn bakkes houden en onder de sloef gaan liggen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 16:41   #35
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
TV-verslaafde heeft overduidelijk enkele zeer slechte ervaringen gehad met vrouwen.

Net als zovele mannen.

Mag die man niet ventileren?

Of moet hij zoals de kudde zijn bakkes houden en onder de sloef gaan liggen?
Natuurlijk, ventileer maar.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 17:25   #36
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het analytisch denkvermogen is inderdaad het vermogen om - en hier zit de catch - bewust zaken te analyseren.
Het spreekt vanzelf dat daarvoor het analytisch denkvermogen in het bewustzijn moet zitten, iets dat niet altijd het geval is. Plus het gegeven dat iedere (normale) persoon vanuit de extraverte of introverte basispositie denkt, wat een groot verschil in het verwerken van de realiteit maakt.
Bedoel je dat mensen zich niet altijd bewust zijn van wat hun denken stuurt?
En persoonlijkheid een rol speelt?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 17:28   #37
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
ik voel mij echt niet aangesproken, noch door wat Alice schrijft, noch door wat jij schrijft. Ik vind nergens iets waardoor ik in 'verdediging' zou moeten springen.
U lijkt me dan ook geen persoon die seksistisch denkt of handelt wanneer ik uw mening lees.
Maar de discussie betekent ook niet dat je jezelf aangesproken moet voelen, wel dat je een mening over het onderwerp geeft wat u ook deed. Prima zou ik zeggen
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 17:32   #38
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Neen. Ik ben helemaal niet gefrustreerd. Maar alice wil precies vechten en als je niet vecht verlies je je waardigheid tegenover een vrouw. Een vent onder de plak dan zijn ze niet meer geïnteresseerd.

Je moet gewoon af en toe laten zien dat je nog een beetje ballen aan je lijf hebt of ze lopen over je heen (feminisme, poco gedoe, metoo, multikul) Wat zijn we met zulke onzin? Ik eis respect, meer niet.

Je kan ze ook als slaaf gebruiken zoals vroeger maar dat is ook weer niets omdat ze dan heel de tijd zagen.

Ach kom, als we relaties gelijk stellen met afzien waar zijn we dan mee bezig? Dat ze een echte hobby zoekt ipv ons te irriteren met klaagzangen over dat ze altijd gediscrimineerd wordt. En als je ze laat doen moeten ze weeer gepamperd worden en constant bevestging krijgen?

Zijn we hier bezig met kinderen of met volwassen vrouwen?

De seksuele macht, kom zeg. Is dat het enige wat telt? Is alice niet meer dan een kut? Ze zegt het zelf.... oeh nu hebben we schrik van hun seksuele macht. Jongens toch...
oorlog en vechten omdat je anders onder de sloef eindigt en vrouwen dus geen belangstelling meer hebben? Kunt u trouwens mijn kut buiten uw betoog laten? Dank u wel!

Laatst gewijzigd door alice : 11 februari 2018 om 17:33.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 17:37   #39
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
80% van de scheidingen worden ingezet door de vrouw.

Vrouwen hebben kinderen van verschillende vaders.

Verwachten jullie nu een dikke proficiat?
Dus je mag dan concluderen dat vrouwen minder geneigd zijn in uitgebluste huwelijken te blijven zitten? Waarom is dit zo denkt u , misschien omdat ze minder economisch afhankelijk zijn van mannen en dus maar getrouwd moeten blijven?
En wanneer zoveel vrouwen kinderen hebben van verschillende vaders , zou dan niet evenredig veel mannen kinderen verwekken bij verschillende vrouwen? Wat denk je daar dan over? Daar hoor ik u niets over zeggen, wel dat vrouwen " geen dikke proficiat mogen verwachten. Beetje seksistisch niet?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 17:39   #40
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
TV-verslaafde heeft overduidelijk enkele zeer slechte ervaringen gehad met vrouwen.

Net als zovele mannen.

Mag die man niet ventileren?

Of moet hij zoals de kudde zijn bakkes houden en onder de sloef gaan liggen?
Zijn er geen vrouwen die slechte ervaringen met mannen hebben? Moeten die hun bakkes houden of onder de sloef blijven liggen? Hoe ziet u dat dan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be