Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 2 oktober 2015, 08:43   #21
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Rechtse libertairen die de lof zingen van een extreemlinkse dictatuur

"want daar mag nog vrank en vrij over politiek gesproken worden"

Wanneer ga je stoppen met je achter woorden te blijven verbergen... en wanneer ga je wat verder denken dan wat ze je voorkouwen???
marie daenen is offline  
Oud 2 oktober 2015, 08:45   #22
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Inderdaad... Zeer absurd wat ik hier lees! Mensen die nog nooit in China zijn geweest, echt geen flauw benul hebben wat Chinezen denken, spuien hier hun 'wijsheden'.
Wat kom je hier zagen??? De tekst die besproken wordt komt van een Vlaming die in China woont... en spijtig genoeg voor hem ook moet erkennen dat hij Vlaanderen kent...

Ten andere kun je ingaan op de inhoud, ipv aan de buitenkant te blijven steken?

Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 oktober 2015 om 08:46.
marie daenen is offline  
Oud 2 oktober 2015, 08:49   #23
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wanneer ga je stoppen met je achter woorden te blijven verbergen... en wanneer ga je wat verder denken dan wat ze je voorkouwen???

Hoe kan iemand 'zich achter zijn woorden verbergen'? Wat betekent dat?

Ik raadt u aan om China eens te bezoeken, en niet enkel de mega steden (verschillende zijn op zichzelf groter dan België) , maar ook het platteland (dat groter is dan Europa).
Kom daarna uw wijsheden nog een spuien.

En het is bijzonder laag om anderen te beschuldigen dat ze gebrainwasht zijn. Ge kunt dat niet bewijzen. Dat is een laaghartige loze beschuldiging. Niemand beschuldigt u dat u gebrainwasht bent.
geertvdb is offline  
Oud 2 oktober 2015, 08:57   #24
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wat kom je hier zagen??? De tekst die besproken wordt komt van een Vlaming die in China woont... en spijtig genoeg voor hem ook moet erkennen dat hij Vlaanderen kent...

Ten andere kun je ingaan op de inhoud, ipv aan de buitenkant te blijven steken?
Ik ga toch in op de inhoud. Ik bevestig wat een andere forummer beweert, namelijk dat er in China geen politieke vrijheid is. Het is namelijk een dictatuur.
Iemand die in China woont en dergelijk onzin verkoopt zoals uw tekst bovenaan is stekeblind.
Dat u deze onzin misbruikt om uw gebruikelijke mantra af te steken (ik ben slim en al degenen die een andere mening hebben zijn slecht) is hallucinant idioot.
geertvdb is offline  
Oud 2 oktober 2015, 09:03   #25
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
China is een land in opmars en vergelijk dat met de gouden jaren van Vlaanderen; toen mocht er hier, naar ons gevoelen, ook vrank en vrij gesproken en geschreven worden en dat stimuleerde de bevolking om goed en hard te werken. Waarover werd er gesproken??? Over onze vooruitgang natuurlijk. Waren er wel wat ijkele punten, maar die verdwenen in onze vooruitgang te danken aan de werkzucht van de Vlamingen... Idem in China nu...
Vanaf wanneer begon het gevoel dat we niet (meer) vrij waren en dat in feiten we bij de neus genomen werden??? En op welk vlak voelden we ons meer en meer vast zitten??? Ging dat niet over de financieën en de Belgische schuldenberg, waar (hoe je het ook wil draaien of keren en zelfs wilt verzwijgen) waar de francofonie niets aan wilden doen...

Inderdaad wij mochten werken en hard zo lang ze daarboven ons geld maar konden innen; maar nu, nu komen ze ons zelf vertellen dat de Vlamingen te lui zijn om te werken, dat ze vadsig geworden zijn, dat ze egoïstisch geworden zijn, dat...dat...dat...
Nu wordt onze mond gesnoerd en moeten we zwijgen en moeten we braaf ondergaan wat de grote linkiewinkies ons als het algemene goed voorhouden... Nu voelen we dat al dat democratisch gedoe alles behalve democratisch was, maar wel van bovenuit heel goed uitgekiend is en was...
Dat komt omdat links alleen werkt in tijden van revolutie. Hier is geen revolutie dus links werkt niet. (De meeste) mensen kanten zich tegen de linkse ideeën. Binnen 20 jaar zijn de sossen weer aan de macht. Let op mijn woorden.

Ik ben al in China geweest en wat ik zag waren gigantische wolkenkrabbers die naast krottenwijken stonden. Het verschil tussen rijk en arm is gigantisch. Ik vind China geen goed voorbeeld om aan te nemen, al hun media zijn gemanipuleerd, alle winkels die je als toerist bezoekt zijn van de regering. Alle hotels zijn eigendom van de regering. Al uw geld in hotels gaat naar de staat al het geld dat je spendeert aan souvenirs gaat naar de staat. Er is weinig vrijheid in dat land, dus ik vind de vergelijking met een vrijgevochten Vlaanderen absurd.



De bovenste foto is Shanghai in 1990, de onderste in 2010. Dat is wat dat land doet op 20 jaar. De opmars van Vlaanderen is niks in vergelijking hiermee.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 2 oktober 2015 om 09:06.
IJsboer is nu online  
Oud 2 oktober 2015, 17:08   #26
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dat komt omdat links alleen werkt in tijden van revolutie. Hier is geen revolutie dus links werkt niet. (De meeste) mensen kanten zich tegen de linkse ideeën. Binnen 20 jaar zijn de sossen weer aan de macht. Let op mijn woorden.

Ik ben al in China geweest en wat ik zag waren gigantische wolkenkrabbers die naast krottenwijken stonden. Het verschil tussen rijk en arm is gigantisch. Ik vind China geen goed voorbeeld om aan te nemen, al hun media zijn gemanipuleerd, alle winkels die je als toerist bezoekt zijn van de regering. Alle hotels zijn eigendom van de regering. Al uw geld in hotels gaat naar de staat al het geld dat je spendeert aan souvenirs gaat naar de staat. Er is weinig vrijheid in dat land, dus ik vind de vergelijking met een vrijgevochten Vlaanderen absurd.



De bovenste foto is Shanghai in 1990, de onderste in 2010. Dat is wat dat land doet op 20 jaar. De opmars van Vlaanderen is niks in vergelijking hiermee.
Het gaat hier niet over China; er is niemand die wil dat we leven zoals in China; het gaat over ons en over het feit dat het hier meer en meer vierkant draait en dat moeten we durven onder ogen zien...
Het is niet door te weigeren om de werkelijkheid te zien; of door te komen zagen dat het elders nog erger is dan hier, of..., of...

Ik weet dat toen ik op de schoolbanken zat dat het idee dat de democratie een fragiel iets is welke steeds moet beschermd en onderhouden worden ons heel ongelovig overkwam; terwijl ik nu nog dikwijls aan toen terugdenk en aan de wijsheid van die woorden... Wij, westers mensen, wij hebben ons veel te lang in slaap laten sussen en wij worden nu wakker in een wereld die alles behalve democratisch is, en bovendien dreigt om het dagelijks nog minder en minder te worden...

Indien er problemen zijn, kijk hen in de ogen en los ze op en verdomme veeg ze niet onder de mat zoals de regimemedia voortdurend doet en volgens mij doen ze dat maar met één doel, nl om 'hogere' belangen te verdedigen; welke 'hogere belangen' alles behalve de belangen van de bevolking zijn...
marie daenen is offline  
Oud 2 oktober 2015, 17:44   #27
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dat komt omdat links alleen werkt in tijden van revolutie. Hier is geen revolutie dus links werkt niet. (De meeste) mensen kanten zich tegen de linkse ideeën. Binnen 20 jaar zijn de sossen weer aan de macht. Let op mijn woorden.

Ik ben al in China geweest en wat ik zag waren gigantische wolkenkrabbers die naast krottenwijken stonden. Het verschil tussen rijk en arm is gigantisch. Ik vind China geen goed voorbeeld om aan te nemen, al hun media zijn gemanipuleerd, alle winkels die je als toerist bezoekt zijn van de regering. Alle hotels zijn eigendom van de regering. Al uw geld in hotels gaat naar de staat al het geld dat je spendeert aan souvenirs gaat naar de staat. Er is weinig vrijheid in dat land, dus ik vind de vergelijking met een vrijgevochten Vlaanderen absurd.



De bovenste foto is Shanghai in 1990, de onderste in 2010. Dat is wat dat land doet op 20 jaar. De opmars van Vlaanderen is niks in vergelijking hiermee.

In hoeveel landen kan U krottenwijken naast wolkenkrabbers zien? En in het prachtige Vlaanderen, getto's...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 2 oktober 2015, 18:20   #28
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wie spreekt er over China als land van vrije meningsuiting???
Niemand.
Durf je niet in de spiegel kijken wanneer iemand zegt dat het hier in dit land allemaal wel eens veel minder rozegeur en manenschijn zou kunnen zijn dan dat ze ons voorhouden???

Wil je ontkennen dat de vrije meningsuiting in ons land vooral in de regimemedia heel ernstig onder druk staat???
Vind je het normaal dat in ons land het gevoel overheerst dat wij, burgers, er toch niets aan kunnen doen???
Vind je het normaal dat in ons land corruptie ongestraft blijft en in de regimemedia's zo goed als onder de mat geveegd wordt, terwijl ze op andere momenten zonder de minste schroom tegenstanders van het regime voor minder dan een appel en een ei publiekelijk terecht stellen???

China is geen democratie en dat wordt ook niet beweerd; België stelt zich wel nog altijd voor als een democratie...
Zou je op een Chinees forum hetzelfde schrijven over het Chinese regime dan wat jij hier Belgie doet, je zou het niet lang volhouden.

Maar blijf maar onze Westerse landen met China vergelijken, sommigen vonden Hitler of Stalin ook 'beter' dan ons.

Jij bent dan ook vol lof voor iemand die zo hoog oploopt met racisme, kolonisatie en culturele genocide... Staat genoteerd voor uw volgende tussenkomst over de Franstaligen.

Btw, wat heeft dit te maken met "onrust en terrorisme in Europa"?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 2 oktober 2015 om 18:29.
Bad Attila is offline  
Oud 2 oktober 2015, 21:23   #29
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Zou je op een Chinees forum hetzelfde schrijven over het Chinese regime dan wat jij hier Belgie doet, je zou het niet lang volhouden.

Maar blijf maar onze Westerse landen met China vergelijken, sommigen vonden Hitler of Stalin ook 'beter' dan ons.

Jij bent dan ook vol lof voor iemand die zo hoog oploopt met racisme, kolonisatie en culturele genocide... Staat genoteerd voor uw volgende tussenkomst over de Franstaligen.

Btw, wat heeft dit te maken met "onrust en terrorisme in Europa"?

Typisch linkiewinkiepraat; hoe durf je... Hoe durf je ons vergelijken met China; hoe durf je naar die persoon luisteren; hoe durf je dat te zeggen; hoe durf je... Alles wat volgens hen niet politiek correct is... hoe durf je???

Oei, men haalt er Hitler en Stalin weer bij, want hoe durf je???

Over wie je het hebt met die iemand die hoog oploopt met racisme, kolonisatie en culturele genocide; ik weet het niet; ik in ieder geval loop niet hoog op met racisme, kolonisatie en culturele genocide, in tegendeel... Of ben je bezig zoals Madammeke Onckelinxs die BDW en zovele andere Vlamingen onvoorwaardelijk veroordeelde met hun collaborerende vaders en/of grootvaders en ze had er verdomme zelf ééntje...
En wat de francofonie in tegenstelling met dit alles te zien heeft, terwijl hun hele geschiedenis er ook van overloopt, weet ik niet...

Maar ja, ga je nu de linkiewinkie uithangen???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 2 oktober 2015 om 21:37.
marie daenen is offline  
Oud 3 oktober 2015, 07:12   #30
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 oktober 2015 om 07:16.
Gipsy is offline  
Oud 3 oktober 2015, 07:16   #31
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik ben al in China geweest en wat ik zag waren gigantische wolkenkrabbers die naast krottenwijken stonden. Het verschil tussen rijk en arm is gigantisch. Ik vind China geen goed voorbeeld om aan te nemen, al hun media zijn gemanipuleerd, alle winkels die je als toerist bezoekt zijn van de regering. Alle hotels zijn eigendom van de regering. Al uw geld in hotels gaat naar de staat al het geld dat je spendeert aan souvenirs gaat naar de staat.
Dat is onzin. Alle hotels en winkels zijn niet van de staat.
Gipsy is offline  
Oud 3 oktober 2015, 09:31   #32
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat is onzin. Alle hotels en winkels zijn niet van de staat.
China is de laatste jaren in verijld tempo veranderd en als Ijsboer daar meer dan 10 jaar geleden naar toe gegaan is kan hij wel gelijk hebben...
Maar mij gaat het daar niet om, mij gaat het erom dat la Belgique meer en meer afglijdt naar een ondemocratisch land, waar de algemene mensenrechten met de voeten worden getreden en waar iedereen meer en meer zijn mond moet houden om het belang van een bepaalde caste, in ieder geval niet de bevolking, te vrijwaren...
marie daenen is offline  
Oud 3 oktober 2015, 11:41   #33
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
China is de laatste jaren in verijld tempo veranderd en als Ijsboer daar meer dan 10 jaar geleden naar toe gegaan is kan hij wel gelijk hebben...
Maar mij gaat het daar niet om, mij gaat het erom dat la Belgique meer en meer afglijdt naar een ondemocratisch land, waar de algemene mensenrechten met de voeten worden getreden en waar iedereen meer en meer zijn mond moet houden om het belang van een bepaalde caste, in ieder geval niet de bevolking, te vrijwaren...
Tien jaar geleden was er al een pak veranderd. Wat vrijheid betreft voel ik me vrijer in China dan in Belgie. Maar ik ben dan ook niet zeer politiek of dogmatisch gericht net zoals 99 procent van de Chinezen. Ik zou het nooit in mijn hoofd halen, laat staan zin in hebben, op het Tien An Men plein met een plakkaat rond te lopen. In China doet ieder zijn zin en trekt zich niet aan wat anderen doen. In dat soort vrijheid kan ik me perfect vinden. Nogmaals veel vrijer dan Belgie. Het is ook geen probleem de meeste Westerse media op internet te lezen.
Gipsy is offline  
Oud 3 oktober 2015, 12:11   #34
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Tien jaar geleden was er al een pak veranderd. Wat vrijheid betreft voel ik me vrijer in China dan in Belgie. Maar ik ben dan ook niet zeer politiek of dogmatisch gericht net zoals 99 procent van de Chinezen. Ik zou het nooit in mijn hoofd halen, laat staan zin in hebben, op het Tien An Men plein met een plakkaat rond te lopen. In China doet ieder zijn zin en trekt zich niet aan wat anderen doen. In dat soort vrijheid kan ik me perfect vinden. Nogmaals veel vrijer dan Belgie. Het is ook geen probleem de meeste Westerse media op internet te lezen.
De extreemlinkse media bepalen hier wat de massa mag weten en niet mag weten. Schandalig voor een land dat zich democratisch noemt. Ik moet het eerste programma of debat nog tegenkomen waarin bijvoorbeeld een extreme indoctrinatie als de islam eens kritisch wordt bekeken en besproken. De media moeten ten allen tijde neutraal zijn en mag niet afglijden naar een propagandamachine, zoals het nu is.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 oktober 2015 om 12:13.
Lukkas is offline  
Oud 3 oktober 2015, 13:36   #35
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Maar blijf maar onze Westerse landen met China vergelijken, sommigen vonden Hitler of Stalin ook 'beter' dan ons.
Dit vind ik helemaal van de pot gerukt aangezien het juist de VS en vazalstaten is die het internationaal recht systematisch naast zich neerleggen, in oorlogen over heel de wereld betrokken zijn, een imperium van militaire basissen hebben opgebouwd, en nog steeds op zoek zijn naar wereldhegemonie in plaats van een multipolaire wereld te omhelzen. Misschien beter wat minder over mensenrechten zagen als je ze toch alleen maar politiek misbruikt.
__________________

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 3 oktober 2015, 13:39   #36
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Tien jaar geleden was er al een pak veranderd. Wat vrijheid betreft voel ik me vrijer in China dan in Belgie. Maar ik ben dan ook niet zeer politiek of dogmatisch gericht net zoals 99 procent van de Chinezen. Ik zou het nooit in mijn hoofd halen, laat staan zin in hebben, op het Tien An Men plein met een plakkaat rond te lopen. In China doet ieder zijn zin en trekt zich niet aan wat anderen doen. In dat soort vrijheid kan ik me perfect vinden. Nogmaals veel vrijer dan Belgie. Het is ook geen probleem de meeste Westerse media op internet te lezen.
Idem in Bolivia. Bijna alle westerlingen die hier naar toe komen voelen zich hier vrijer dan in België of Nederland.
__________________

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 3 oktober 2015, 15:00   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Idem in Bolivia. Bijna alle westerlingen die hier naar toe komen voelen zich hier vrijer dan in België of Nederland.
Logisch ook, tenslotte is in Belgie alles verboden of verplicht.

Een groot deel van de mensen staat trouwens nog altijd krom van de haat omdat ze nog steeds in 1944 leven.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 3 oktober 2015, 18:23   #38
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
... de gouden jaren van Vlaanderen...
Wanneer precies was dat?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 3 oktober 2015, 18:48   #39
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat is onzin. Alle hotels en winkels zijn niet van de staat.
Maar alle belangrijke bedrijven zijn van de staat (De lijst is gemakkelijk te googlen. ). Die economie is enorm staatsgericht. Zonder 'guangxi' kan u geen zaken doen. Dat betekent ook connecties hebben met de overheid. . Zeer vreemd dat rechts hier in dit forum de loftrompet schalt voor zo een onvrij land.
Bvendien, persvrijheid bestaat niet, en het internet wordt in't oog gehouden.
geertvdb is offline  
Oud 3 oktober 2015, 19:30   #40
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar alle belangrijke bedrijven zijn van de staat (De lijst is gemakkelijk te googlen. ). Die economie is enorm staatsgericht. Zonder 'guangxi' kan u geen zaken doen. Dat betekent ook connecties hebben met de overheid. . Zeer vreemd dat rechts hier in dit forum de loftrompet schalt voor zo een onvrij land.
Bvendien, persvrijheid bestaat niet, en het internet wordt in't oog gehouden.
Op termijn wil men alleen de strategische bedrijven houden zoals energie en transport. Er breken teveel schandalen van corruptie uit. Ik heb al met tientallen bedrijven samen gewerkt waaronder bedrijven met tientallen duizenden werknemers die privé kapitaal zijn. Ik heb de gouden tijd hier trouwens in Belgie ook nog gekend waar alles met envellopkes werd gearrangeerd.

En eerlijk gezegd persvrijheid is de minste van mijn zorgen. China is absoluut niet onvrij. Moest ik hier geen verplichtingen hebben was ik daar al lang resident.
Gipsy is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be