Politics.be Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2020, 11:17   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Dit zijn de 10 best betaalde jobs in België

Dit zijn de 10 best betaalde jobs in België

Misschien zijn er mensen die het niet helemaal eens zijn met het lijstje?
Oud 30 juli 2020, 11:21   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Management en directie is geen ‘job’.
Minister van Sociale Zaken Maggie De Block (Open Vld) verwerpt vandaag in Le Soir de vraag van N-VA-voorzitter Bart De Wever om in het kader van de begrotingsopmaak 2017 meer te besparen in de gezondheidszorg.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 12:09   #3
Tavek
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik.

Die lonen zijn te laag. Maar ik vermoed dat ze een gemiddelde zijn van iedereen in die sectoren of beroepscategorien: van technieker, laborant en management assistente tot topwetenschapper/topmanager.

Ingenieurs vind ik, speciaal. Dat is nu eenmaal een kwalificatie gelinkt aan een diploma. 4000 bruto gemiddeld kan, als je ook de juniors en KMO ingneieurs er in betrekt. Maar als je iet of wat senior profiel hebt vlieg je daar zo voorbij.

Vergeet ook niet dat extralegale voordelen voor een heel groot deel het loonpakket bepalen. Ik heb liever 500 bruto minder en het hele extralegale pakket (groepsverzekering, hospitalisatie/maaltijdcheques/vergoedingen/enz...) dan omgekeerd.
od les angles nostre Segnor.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 13:00   #4
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Professionele sport gewoon vergeten?

https://www.groups.be/1_94109.htm?rdeLocaleAttr=nl

Laatst gewijzigd door Micele : 30 juli 2020 om 13:03.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 13:05   #5
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Management en directie.

Even alle verschillende C-levels en managementlevels door elkaar gooien. Tjah. Er is al een gigantisch verschil tussen de diverse C-levels alleen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2020, 13:29   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik.

Die lonen zijn te laag. Maar ik vermoed dat ze een gemiddelde zijn van iedereen in die sectoren of beroepscategorien: van technieker, laborant en management assistente tot topwetenschapper/topmanager.

Ingenieurs vind ik, speciaal. Dat is nu eenmaal een kwalificatie gelinkt aan een diploma. 4000 bruto gemiddeld kan, als je ook de juniors en KMO ingneieurs er in betrekt. Maar als je iet of wat senior profiel hebt vlieg je daar zo voorbij.

Vergeet ook niet dat extralegale voordelen voor een heel groot deel het loonpakket bepalen. Ik heb liever 500 bruto minder en het hele extralegale pakket (groepsverzekering, hospitalisatie/maaltijdcheques/vergoedingen/enz...) dan omgekeerd.
Juristen bijvoorbeeld. Er zijn er daar die stinkend rijk zijn maar ook velen die niet rondkomen.
Minister van Sociale Zaken Maggie De Block (Open Vld) verwerpt vandaag in Le Soir de vraag van N-VA-voorzitter Bart De Wever om in het kader van de begrotingsopmaak 2017 meer te besparen in de gezondheidszorg.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be