Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 16 januari 2007, 01:29   #1
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard armoede ?

gewoon een open vraag

Graag uw mening over armoede
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 januari 2007 om 01:31.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:15   #2
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Tja, zowat iedereen is tegen armoede zeker?
Het komt er voornamelijk op aan de 'herverdeling' van onze rijkdom anders aan te pakken.
Geef een arme geen brood, geef hem de kans een brood te verdienen.
Let wel: wie door ziekte, invaliditeit, ouderdom etc. daartoe niet in staat is, moet hoe dan ook geholpen worden.
Filip De Man is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:18   #3
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Wat is eigenlijk het standpunt van het VB over de wet art.100§1 waar de ziekenfondsartsen, de totale alleen beslissing hebben over de toekomst van zieken en hun kinderen?

Want ook deze wet is een oorzaak van veel armoede en ellende binnen de Vlaamse bevolking.
Jantje is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:35   #4
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Tja, zowat iedereen is tegen armoede zeker?
Het komt er voornamelijk op aan de 'herverdeling' van onze rijkdom anders aan te pakken.
Geef een arme geen brood, geef hem de kans een brood te verdienen.
Let wel: wie door ziekte, invaliditeit, ouderdom etc. daartoe niet in staat is, moet hoe dan ook geholpen worden.
is CVS een ziekte volgens u ? vanaf hoe oud is men te oud om te werken ? hoe gaat u zorgen dat er door overheidsinstanties die hulp moeten bieden accuraat bepaald wordt ( vergissingen kunnen immers fataal zijn ) wie er hulpbehoevend is en wie niet ?

als u de armen een kans wil geven oim voor brood te werken hoelang moeten ze dan werken volgens u voor een brood ? of laat ik het zo stellen - wat zou het feitelijk minimumloon moeten zijn voor eender welke voltijdse baan ? Wat is een billijk loon volgens u ? Of moeten we zwijgen en eender welke baan aan eender welke prijs aannemen ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 januari 2007 om 13:45.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:44   #5
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Tja, zowat iedereen is tegen armoede zeker?
natuurlijk maar vaak is er de neiging om op de pianist te schieten in deze.

dwz dat mensen die tegen armoede zijn ipv de armoede te bestrijden maar al te vaak armen gaan bestrijden

zie bvb maar eens naar verhofstadt en vandenbroucke met hun heksenjacht op werklozen

zou het VB stoppen met armen te bestrijden en in plaats daarvan armoede gaan bestrijden door bvb te zorgen voor meer effectieve en billijk betaalde jobs ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:48   #6
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

zonder brood gaat een mens trouwens dood he

wie de "misdaad" begaat om lui te zijn moet men die de doodstraf geven door hem te laten kreperen ? Terwijl marc dutroux elke dag brood ( en meer dan dat ) krijgt ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 januari 2007 om 13:48.
King of beggars and fleas is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:49   #7
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

een cultuur die haar luiaards (kunstenaars, intelectuelen, disidenten enz ) laat kreperen van de honger is dat trouwens geen achterlijke cultuur ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 januari 2007 om 13:50.
King of beggars and fleas is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be