Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2019, 19:06   #201
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En was dat dan niet hun plaats???
Natuurlijk Marie. Hoe heb ik u in godsnaam doen denken dat dit niet het geval is?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 19:08   #202
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik kom eerlijk gezegd weinig of niet in contact met boeren van waar dan ook, dus ik zou niet weten wat zij al dan niet doen of zeggen. U kennelijk wel.
Hoe dan ook, wat boeren zeggen maakt voor mij niets uit, net zo min als wat ik zeg voor hen iets uitmaakt, neem ik aan. We leven nu eenmaal in totaal verschillende werelden, nietwaar.
Zonder boeren zou er geen La Vache Qui Rit zijn. Laat dit eens eventjes bezinken, beste mevrouw.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 19:24   #203
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Zonder boeren zou er geen La Vache Qui Rit zijn. Laat dit eens eventjes bezinken, beste mevrouw.
Typisch voor jouw soort Vlaming dat je enkel nog industriële brol kent.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 15 september 2019 om 19:39.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 19:37   #204
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Beweren/denken/dat gewoon maar uw uiterlijke verschijning U *in het algemeen* gemakkelijk als een Française laat herkennen, lijkt er mij wel serieus over. Ik zou het niet kunnen. Behalve het evidente "blekere" type uit het Noorden, of het wat donkerder type uit het Zuiden - maar dat is niet de opmaak he - zou ik totaal niet kunnen raden welke vrouw nu uit welk Europees land komt gewoon door naar haar opmaak te kijken.

Ja, er zijn zo wel dingen die "herkenbaar" zijn, zoals sokken aandoen als je sandalen draagt. Dat is iets waarmee je Fransen zwaar op stang kan jagen De Duitsers rondom mij hebben allemaal sokken aan in hun sandalen, de Fransen (maar ook de Italianen, Spanjaarden....) zouden dat voor geen geld willen doen. Ik doe het enkel als ik slaag wil krijgen van mijn vrouw

Maar dat zijn mannen-moppen. Vrouwen daarentegen, nee.
Ik heb Fransen in de familie, en die herkennen andere Fransen aan hun kledingstijl en allures. Maar vandaar denken dat andere nationaliteiten u aan die criteria zouden herkennen als Frans(e) is natuurlijk totaal ?* coté de la plaque
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 19:43   #205
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Typisch voor jouw soort Vlaming dat je enkel nog industriële brol kent.
Ik ben blij dat jij je zo out als boerke.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 19:46   #206
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik ben blij dat jij je zo out als boerke.
Ik ben blij dat jij je out dat je op boerkes neerkijkt.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 19:47   #207
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.422
Standaard

Ik vind dan men te veel aandacht geeft aan Franse grieven. Onze vriend, Hollander, hier klaagt al jaren steen en been dat hij nergens in het degelijk Hollands wordt bediend in het Vlaamse Gewest. Nooit geeft men gehoor aan zulke problemen, omdat geen hoge piet als Juncker ermee te kampen heeft.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 19:52   #208
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik ben blij dat jij je out dat je op boerkes neerkijkt.
Boeren zijn een uitstervend ras en verdienen respect. Ik woon in een ‘boerengemeente’ en volgens mij is er hier geen enkele boer meer.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 20:01   #209
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik heb Fransen in de familie, en die herkennen andere Fransen aan hun kledingstijl en allures.
Is dat waar ? Overleeft dat een double-blind test ?

Of is het zo een beetje als die "Gouden Oortjes" bij Philips, die zogezegd het verschil konden horen tussen een Europese CD speler en een Japanse (die minder goed zou zijn). Tot een kennis van mij die aan een dubbel-blind test heeft blootgesteld, en hun kans om Europees/Japans goed te hebben, rond de 50% lag

Laatst gewijzigd door patrickve : 15 september 2019 om 20:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 20:21   #210
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Ik dacht dat we over Juncker en zijn hoogmoed bezig waren?
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 20:33   #211
elsina
Provinciaal Gedeputeerde
 
elsina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 941
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een andere zaak is: ik ben heel blij dat ik in België woon en ik vind België het beste land ter wereld om in te wonen en werken. .

Citaat:
Pensioenkas: leeg.
Spaargeld: negatieve rente.
Uw huis: ontwaard met half-fictieve EPC-rapporten en mobiscores.
Uw auto: ontwaard door LEZ-zones, koop maar een Tesla. Jaaa, die kost 80000 euro, maar dan rij je ook zo goed als taxfree.
Het land krijgt meer asielzoekers dan het inwonersaantal van een centrumstad per jaar binnen.
In Brussel werken is uw eigen probleem.
Naar Brussel rijden wordt onmogelijk want ze snoeren de toevoer af. En parking? Ontploft toch, gij plattelandsmuis.

Je mag niet strijken en koffiezetten tegelijk, want dat kan het net niet aan, waardoor de energiemaffia er ook gaat van profiteren om de elektriciteit die ge opwekt met uw zonnepanelen, terwijl ge aan het loonslaven zijt om uw nutteloos ventilatiesysteem te kunnen betalen, aan een knevelcontract met waanzinnig goedkope prijs van u te kunnen onteigenen.

En dan verschieten de Brusselse deugneuzen van het succes van systeemkritsche partijen. En steken ze het vervolgens op de burgers van Diksmuide, die ze geheel volgens empathische traditie 'dwaze boerkes' noemen.

En als klap op de vuurpijl blijkt de begroting in België zodanig ontspoord te zijn bij een loonbeslag dat hoger ligt dan de UV-index in Playa de las Olifantas, dat zwartwerk straks de enige economisch én ethisch verantwoorde transactie wordt.

Ze moeten wat minder hallucinogenen in het drinkwater doen. Écht. Ofwel zich voorbereiden op de Laatste Zwarte Zondag.
Zelfs Carl Devos stelt vast dat men vrolijk verder boert terwijl 26 mei toch redelijk duidelijk was.
'Het volk kiest fout' is het devies.
Hoe dúrven ze...
Bron facebook.com
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 20:35   #212
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik ben blij dat jij je out dat je op boerkes neerkijkt.
Waar haal je dat uit? Ik zei net Gwylan dat ze even moest laten bezinken dat er zonder boeren geen La Vache Qui Rit zou bestaan. Mevrouw Gwylan, die kijkt neer op boeren.

Maar dat vind jij vast niet zo erg he
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 20:46   #213
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hij is boos dat hij een klein kadoddertje heeft...
Ben jij een triestig figuur Panda. Mag jij misschien alleen lachen op dit forum?
Vind jij misschien dat uw leugens beter zijn?
Dat ik naar de hoeren ga; slakken koersen organiseer en met kindervoituurkes op de autostrade rijd vindt jij mogelijk moppen? Heb jij dat alleen gevonden?
Luister effe Panda! Jij mag hier alles verkondigen; zelfs al zijn het walgelijke leugens. Maar als ik met mijn eigen piemeltje lach dan doe ik dat bewust.
Want als ik dat doe met een ander persoon krijg ik strafpunten van een moderator. Twee maten en gewichten vindt jij mogelijk normaal?
Of is het dat ik niet voldoende op een alarmknopje druk om de moderator te verwittigen als jij goesting hebt om te liegen of te lachen? En die helden; waar jij deel van uitmaakt; weten dan achteraf van niks! Hoe laf en achterbaks kun je zijn? Bewijzen dat jij het bent kan ik natuurlijk niet.
Maar als het gebeurt ben jij toch telkens in de omgeving.
Als er te lachen valt met anderen ben je er graag bij natuurlijk.
Die bende Panda is straatkrapul en lafaarden!
En als er dan ene van dat krapul komt leugens verkopen met een taal en zinsbouw die doet vermoeden dat hij ver boven zijn theewater vertoeft dan vindt jij het weer nodig om in de bres te springen. Weeral toevallig.
Ik heb je door Panda!! Voor mij ben je totaal respectloos in menselijke omgang. Ik begrijp niet dat de partij met wiens vlaggetje je hier te pas en te onpas komt zwaaien je eenvoudigweg niet op de straat kegelt.
Uw zelfglorie en bazigheid kost die partij veel stemmen.
Maar als ze dat zelf niet begrijpen is dat ook mijn probleem niet.
Doe zo verder!

Laatst gewijzigd door werkman : 15 september 2019 om 20:56.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 20:51   #214
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Waar haal je dat uit? Ik zei net Gwylan dat ze even moest laten bezinken dat er zonder boeren geen La Vache Qui Rit zou bestaan. Mevrouw Gwylan, die kijkt neer op boeren.

Maar dat vind jij vast niet zo erg he
Er zijn slimme boeren en er zijn achterlijke boeren. Mensen oordeel je enkel en alleen maar op individuele basis. En het is niet omdat boeren niet tot je sociale kring behoren en je er nooit iets mee te maken hebt, dat je er automatisch op neerkijkt.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 21:01   #215
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Er zijn slimme boeren en er zijn achterlijke boeren. Mensen oordeel je enkel en alleen maar op individuele basis. En het is niet omdat boeren niet tot je sociale kring behoren en je er nooit iets mee te maken hebt, dat je er automatisch op neerkijkt.

Ik dacht toch; uit de context; dat er toch vanuit de hoogte op boeren neergekeken werd? Maar goed. Iedereen kan zich al eens vergissen.
Maar zou mevrouw Gwylan er zich zelf niet beter uit praten?

Laatst gewijzigd door werkman : 15 september 2019 om 21:05.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 21:33   #216
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik dacht toch; uit de context; dat er toch vanuit de hoogte op boeren neergekeken werd? Maar goed. Iedereen kan zich al eens vergissen.
Maar zou mevrouw Gwylan er zich zelf niet beter uit praten?
Mevrouw Gwylan is het intussen gewend geraakt dat haar woorden hier wel eens opzettelijk verdraaid worden zodat er onterechte conclusies aan verbonden kunnen worden die niets te maken hebben met het door haar gestelde, en mevrouw Gwylan weet dat dit gedaan wordt door gefrustreerde kleuters met een totaal gebrek aan argumenten. Niets bijzonders, en niets nieuws onder de zon.

Over zon gesproken : ik hoop oprecht voor u allen dat u daarginds vandaag evenveel van het zomerweer hebt kunnen genieten dan wij hier. En de rest van de week wordt het even zonnig, volgens Météo France.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2019, 21:35   #217
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Bron facebook.com
De nagel op de kop maar vast stellen is 1, oplossen is 2 nu zitten we aan 2 zeg maar hoe het verder moet ik weet het ook niet en diegenen die het opsouperen zitten goed ........
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2019, 07:05   #218
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mevrouw Gwylan is het intussen gewend geraakt dat haar woorden hier wel eens opzettelijk verdraaid worden zodat er onterechte conclusies aan verbonden kunnen worden die niets te maken hebben met het door haar gestelde, en mevrouw Gwylan weet dat dit gedaan wordt door gefrustreerde kleuters met een totaal gebrek aan argumenten. Niets bijzonders, en niets nieuws onder de zon.

Over zon gesproken : ik hoop oprecht voor u allen dat u daarginds vandaag evenveel van het zomerweer hebt kunnen genieten dan wij hier. En de rest van de week wordt het even zonnig, volgens Météo France.

Eindelijk nog iemand die de klepel van de klok weet hangen.
En tenminste beleefd blijft als ze het forum van antwoord dient.
Dat is de meerderheid hier niet gegeven.
Ik moet haar gelijk geven als ze stelt dat het hier vol zit met gefustreerde kleuters. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

En mevrouw; geniet nog maar van de Franse zon. Het is U gegund.
Argumenten? Ik zoek er ook steeds achter. Maar indien je er één vindt dat bruikbaar is in een ernstig debat mag je het wel laten weten.
Dit forum snakt er naar.

En in afwachting fileren we de ene politieker na de andere.
Of zijn we bijzonder nijdig en jaloers als we vaststellen dat er iemand slakken zou kweken. Tja; dat is "big business" waarmee een aardige stuiver kan verdiend worden. En dat gunnen Vlamingen mekaar dus niet.

Laatst gewijzigd door werkman : 16 september 2019 om 07:14.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2019, 07:25   #219
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ben jij een triestig figuur Panda. Mag jij misschien alleen lachen op dit forum?
Vind jij misschien dat uw leugens beter zijn?
Dat ik naar de hoeren ga; slakken koersen organiseer en met kindervoituurkes op de autostrade rijd vindt jij mogelijk moppen? Heb jij dat alleen gevonden?
Luister effe Panda! Jij mag hier alles verkondigen; zelfs al zijn het walgelijke leugens. Maar als ik met mijn eigen piemeltje lach dan doe ik dat bewust.
Want als ik dat doe met een ander persoon krijg ik strafpunten van een moderator. Twee maten en gewichten vindt jij mogelijk normaal?
Of is het dat ik niet voldoende op een alarmknopje druk om de moderator te verwittigen als jij goesting hebt om te liegen of te lachen? En die helden; waar jij deel van uitmaakt; weten dan achteraf van niks! Hoe laf en achterbaks kun je zijn? Bewijzen dat jij het bent kan ik natuurlijk niet.
Maar als het gebeurt ben jij toch telkens in de omgeving.
Als er te lachen valt met anderen ben je er graag bij natuurlijk.
Die bende Panda is straatkrapul en lafaarden!
En als er dan ene van dat krapul komt leugens verkopen met een taal en zinsbouw die doet vermoeden dat hij ver boven zijn theewater vertoeft dan vindt jij het weer nodig om in de bres te springen. Weeral toevallig.
Ik heb je door Panda!! Voor mij ben je totaal respectloos in menselijke omgang. Ik begrijp niet dat de partij met wiens vlaggetje je hier te pas en te onpas komt zwaaien je eenvoudigweg niet op de straat kegelt.
Uw zelfglorie en bazigheid kost die partij veel stemmen.
Maar als ze dat zelf niet begrijpen is dat ook mijn probleem niet.
Doe zo verder!

Was Panda er bij in Zwitserland toen er Belgen in de ravijn zijn gevallen?
Bon. Ik ga het hier afsluiten voor een paar dagen. Geen belangrijke mededeling natuurlijk maar als sommigen het hier vol kladden met te zeggen dat ze niks lezen van anderen vind ik mijn boodschap zeker zo belangrijk.
En met dit verschil nog. Ik maak er geen dagelijkse boodschap van.
En voor de echte zeveraars nog dit : "TL-DR"
Ik zeg het toch ook eens graag.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2019, 15:15   #220
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.422
Standaard

Zelfs in Brussel heeft hij geen fiere Belgen ontmoet. Ik dacht dat Brussel het restantje is van het oude unitaire België van vroeger met het tricolore nationalisme dat erbij hoort.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be