Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juli 2013, 18:43   #7781
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Dat zal het zijn ? Dat is het enige dat je daarop te zeggen hebt ? Die site is twee maal zo oud als de oudste gekende beschavingen. Dat is wel iets belangrijker dan " de tijdsgrens "neolithicum" in Anatolië een beetje zal opschuiven ".
Ik denk dat je een hopeloos geval bent.
Je gaat niet akkoord maar je zegt niet waarom je niet akkoord gaat. Dus ik heb geen flauw idee waar je naar toe wil.

Ter informatie, de stad Jericho, of wat toen voor een stad moest doorgaan, bestond 12.000 jaar geleden al. Een aantal eeuwen later waren ze de toren van Jericho al aan het bouwen in diezelfde stad.

Dus ik heb ook geen idee waar je het vandaal haalt dat de site "twee maal zo oud is als de oudste gekende beschavingen."
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 19:33   #7782
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Dat zal het zijn ? Dat is het enige dat je daarop te zeggen hebt ? Die site is twee maal zo oud als de oudste gekende beschavingen. Dat is wel iets belangrijker dan " de tijdsgrens "neolithicum" in Anatolië een beetje zal opschuiven ".
Quasi driemaal zo oud.

Citaat:
Laag III[bewerken]

In de oudste nederzettingslaag (laag III) vond men monolithische T-vormige pilaren, die samen met (grof gestapelde) muren cirkelvormige of ovale bouwwerken vormen. In het midden van zo’n bouwwerk staan telkens twee nog grotere T-pilaren. Tot nu toe zijn vier van zulke bouwwerken ontdekt met doorsnedes tussen de 10 en 30 meter. Op grond van geofysische onderzoeken vermoedt men dat er nog zestien van dergelijke bouwwerken onder de grond liggen.
Door middel van C14-datering kan men het begin van deze laag dateren op minimaal 11.000 v.Chr. (in het late Mesolithicum dan wel het zeer vroege Neolithicum). Het einde van deze laag kan men plaatsen op circa 9.000 v.Chr. (in het Prekeramisch Neolithicum A of PPNA).
Ah nu lees ik -de vorige oudste- Sumerische vondst was toch 6000 jaar verschil, dus toch 2 maal.
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eridu

De oudste bewoningslagen dateren uit het 6e millennium v.Chr. Maar in die tijd was het niet meer dan een dorp. Van de Sumerische steden die om een tempel gebouwd werden was Eridu de zuidelijkste, het lag op ongeveer 11 km ten zuidwesten van Ur aan een uitloper van de Perzische Golf. Het typische keramiek, "Eriduware" genoemd, is langs de hele Perzische Golf teruggevonden. Door verlanding werd Eridu uiteindelijk van de zee afgesneden en daarom in het 1e, misschien zelfs al 2e millennium v.Chr. verlaten.
In Eridu stond het belangrijkste heiligdom van de god Enki, de god van de aarde en volgens de Sumeriërs de Schepper, de god van het (zoete) water, van de dood en van de scheppende geest. Samen met Anu, de god van Uruk, en Enlil (de wind) die niet aan een bepaalde plaats gebonden was, vormde hij de godentriade.
In 1940 vonden er opgravingen plaats bij Eridu.
~ 6000 jaar is natuurlijk enorm. Hoeveel jaar geleden leerden ze de mensen dat de aarde rond is ?
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 28 juli 2013 om 19:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 20:34   #7783
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.923
Standaard

Reptilians in Vlaanderen ?

Ze bestaan !

http://www.serpentarium.be/?lang=NL
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 21:01   #7784
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Dat zal het zijn ? Dat is het enige dat je daarop te zeggen hebt ? Die site is twee maal zo oud als de oudste gekende beschavingen. Dat is wel iets belangrijker dan " de tijdsgrens "neolithicum" in Anatolië een beetje zal opschuiven ".
Ik denk dat je een hopeloos geval bent.
Dakani bedoel je?
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 23:07   #7785
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Dakani bedoel je?
Nee, ik bedoel : dakanwél !
Wat wél kan is dat er zeer lang geleden reeds technologisch hoogstaande beschavingen bestaan hebben, die - op zeldzame sporen na - verdwenen zijn.
Die site in Turkije, Göbekli Tepe , is er één van.
Misschien vinden we nog het één en ander als er nog meer ijs weggesmolten is op Antarctica en Groenland, of onder de permafrost in Siberië.
De as van de planeet verandert namelijk van plaats, en zo ook de plaats van de polen. M.a.w. de polen bevonden zich zeer lang geleden op andere plaatsen als nu. In Antarctica was het mogelijk aangenaam en warm weer in die tijd.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 23:16   #7786
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Reptilians in Vlaanderen ?

Ze bestaan !

http://www.serpentarium.be/?lang=NL
Onnozelaars in Vlaanderen ? Ze bestaan ! Nietwaar Max ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2013, 23:23   #7787
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Waarom zouden ze dat niet gekund hebben ? Een beetje meer respect voor de vindingrijkheid van onze voorouders.
Hier nog zo iets : het enigma van Baalbek. Dichter bij ons : enkel een slordige 5000 jaar...
http://nl.wetenschap.narkive.com/Isu...ma-van-baalbek
Citaat:
Het staat ook wel bekend als het enigma van Baalbek: een opeenstapeling van
enorme stenen, gelegd door een nog onbekende beschaving ongeveer 5000 jaar
geleden.
Een bijzondere constructie die ook nog ondersteboven geplaatst is,
wat wil zeggen: enorme monolieten uit één stuk geplaatst op kleinere (maar
nog steeds gigantisch) stenen die weer op kleinere rusten. De grote
topstenen (de trilithon) zijn de grootste bewerkte stenen op aarde: drie
perfect rechthoekig uitgehouwen megalieten die elk meer dan
1000 ton wegen.
We praten 5000 jaar geleden,Deze grotere stenen, zijn volgens meerdere
bronnen van nog oudere oorsprong, wellicht wel twee keer zo oud toen koper
en brons de enige metalen waren waarmee men deze stenen kon trachten te
bewerken. Los van de bewerking van deze enorme stenen is het raadsel hoe ze
zo precies op hun plaats zijn gekomen:
het tempelcomplex staat op een heuvel
van 1150 meter hoog en de hele omgeving is ongelijk en rotsachtig en kent
geen rechte vlakken voor het maken van een helling of een stevige ondergrond
die machinerie zou kunnen ondersteunen om de blokken te plaatsen. Nog
ongelooflijker wordt het wanneer je het enorme gewicht van de blokken in
ogenschouw neemt: de drie grootste blokken waren ieder meer dan 1000 ton
zwaar en in de steengroeve een halve kilometer verderop ligt nog een blok te
wachten dat tussen de 1200 en 1500 ton zwaar is en waar men kennelijk niet
aan is toegekomen om het de heuvel op te transporteren. Overigens, de
blokken onder de drie megalieten zijn ook geen kattenpis: negen blokken van
450 ton werden ook hier perfect uitgehakt, getransporteerd en vervolgens
naadloos op hun plaats gelegd.
Het wordt duidelijk dat deze prestatie onmogelijk was wanneer je ze afzet
tegen de kennis en kunde die we denken dat dit vroege volk had. Het wordt
echter nog raadselachtiger wanneer we ons bedenken dat een dergelijke
prestatie zelf vandaag de dag praktisch onmogelijk zou zijn
. Zelfs al zou je
het gebied netjes plat bulldozeren om zware machines betere toegang te geven
(wat dus niet gebeurd is), het is de vraag of de sterkste kraan die er op
dit moment in de wereld bestaat in staat zou zijn deze blokken te tillen en
op hun plaats leggen zonder ze te breken. De grootste rijdende kraan op dit
moment heeft een maximaal hefvermogen van 1200 ton, weegt zelf ook ettelijke
honderden tonnen en kost een paar weken om ter plekke in elkaar te zetten.
Men kan wel met enige zekerheid stellen dat men destijds niet over
dergelijke machines beschikte en wat ook zeker is dat zulke blokken met
spierkracht en wat boomstammen alleen niet op hun plek waren te krijgen
. Om
het nog maar niet te hebben over de precisie waarmee de blokken uitgehakt en
geplaatst zijn: zonder voegmiddel op elkaar gezet zo precies passend, dat er
tussen de naden nog geen speelkaart tussen te krijgen is
.
Weer eens benieuwd welke verklaring onze hoogopgeleidde wetenschappellijke wijsneuzen hier op gaan geven ?
Hoe zit dat nu ? Hadden die mensen toch machine's ? Waren ze héél sterk ? Deden ze aan magie misschien ? Zijn Aliens een handje komen helpen ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 00:02   #7788
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Nee, ik bedoel : dakanwél !
Wat wél kan is dat er zeer lang geleden reeds technologisch hoogstaande beschavingen bestaan hebben, die - op zeldzame sporen na - verdwenen zijn.
Die site in Turkije, Göbekli Tepe , is er één van.
Misschien vinden we nog het één en ander als er nog meer ijs weggesmolten is op Antarctica en Groenland, of onder de permafrost in Siberië.
De as van de planeet verandert namelijk van plaats, en zo ook de plaats van de polen. M.a.w. de polen bevonden zich zeer lang geleden op andere plaatsen als nu. In Antarctica was het mogelijk aangenaam en warm weer in die tijd.
Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.

Probeer een open geest te houden.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 08:16   #7789
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het ging over de hippie-nonsens die exodus op geregelde tijdstippen uitsproeit : met name over universele liefde, en dergelijke.
Dat wordt terecht al 40 jaar geassocieerd met overmatig marinuana-gebruik inderdaad.
Bullshit.

En tenslotte, het is ene feit dat liefde een basiskracht is van het universum. Vele mensen die een bijna dood ervaring hebben gehad komen in een plaats van onvoorwaardelijke liefde. Onvoorwaardelijke liefde is een van de basisprincipes van het universum.

Ziehier ook dit stuk van out of body explorer Robert Monroe, die ook door zijn ervaringen inzag dat onvoorwaardelijke liefde een component van het universum is. Hij geeft hier een redelijk technische beschrijving ervan, en hij noemt dit "super love".

Citaat:
There is one exception. It is the only clear and accurate representation of the original Prime Energy, and cannot be generated at will. It is a synthesis of other emotional thought and action, brought into expression and thenceforth indestructible. Most important, it is not peculiar to the time-space continuum and the existence of it is not contingent upon such environs. As such, it is not part of the load factor. Instead, it is the source of power to obtain lift-off, reach orbit, and establish escape velocity.
The major—if not the only—reasons for attending the human experience school are first, to learn to translate such energy into a discernible form, and second, to become a first-order generator thereof. This is no easy task if you don't know what it is, if you don't know how to express it, and if you can't knowingly generate it. How does a person learn to sing if he's never heard a song, doesn't know of words, melody, and pitch; worse, if he doesn't know he has vocal cords or even a voice?

Clues may lie in the common mislabeling and misconstruing of emotions akin to but definitely not the same. To avoid confusion, call it Super Love (SL). Knowing the difference is the key, as the ident love has been used so broadly as to have lost any significant meaning. Try this crude overlay for starters: SL is indestructible, as stated. Once activated, no subsequent thought, emotion, or event can have any effect upon it. SL is not in any way dependent upon manifestation in physical matter, or activity therein. SL has no object, animate or inanimate, although such may be one of the catalysts to trigger the generation thereof. SL is a continuous radiation, totally nondependent upon like reception or any other form of return whatsoever. SL is.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 29 juli 2013 om 08:17.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 08:34   #7790
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Inderdaad, oude beschavingen zoals Atlantis en Lemuria hebben bestaan. De elite weet dit maar houdt dit verborgen voor ons. De aarde heeft nog beschavingen gekend die technologisch zelfs verder staan of ons. Atlantis was een bloeiende beschaving, maar door de infiltratie van de reptielen, en enkele geestelijke leiders die zich laten beïnvloeden hebben door deze entiteiten, is het beginnen verkeerd gaan.

Atlantis had op zijn hoogtepunt ongekende technologïen. Kristallen geleiders/generatoren die de gedachte energie van de mensheid konden oppikken, en dit naar stroom converteren om gans de beschaving te voorzien.

De reptielen geinfiltreerd zijn in Altantis hebben het echter laten afglijden. Hun experimenten in mind control en hun manipulaties van energien van de aarde voor hun doel, hadden zo een negatief veld gecreëerd dat de aarde zich moest reinigen hiervan. Men hadden controletorens die manipulerende gedachtegolven 24/24 in de ethers zond. De aarde besliste van zichzelf te reinigen: een zondvloed die gans het contintent verzwolg, en de mens kon weer van 0 af aan beginnen. Dit is zo'n 11.000 jaar geleden gebeurt. Diezelfde reptielen proberen hun nu opnieuw met onze samenlevingen.

Ziehier ook wat de tabletten van Thot zeggen. Dit zijn tabletten die doorheen de gescheidenis opgedoken zijn in het Latijn en Arabisch. Vroegste bevestigde bron is het jaar 525.

Citaat:
Far in the past before Atlantis existed,
men there were who delved into darkness,
using dark magic, calling up beings
from the great deep below us.
Forth came they into this cycle.
Formless were they of another vibration,
existing unseen by the children of earth-men.
Only through blood could they have formed being.
Only through man could they live in the world.

In ages past were they conquered by Masters,
driven below to the place whence they came.
But some there were who remained,
hidden in spaces and planes unknown to man.
Lived they in Atlantis as shadows,
but at times they appeared among men.
Aye, when the blood was offered,
for they came they to dwell among men.

In the form of man they amongst us,
but only to sight were they as are men.
Serpent-headed when the glamour was lifted
but appearing to man as men among men.
Crept they into the Councils,
taking forms that were like unto men.
Slaying by their arts
the chiefs of the kingdoms,
taking their form and ruling o'er man.
Only by magic could they be discovered.
Only by sound could their faces be seen.
Sought they from the Kingdom of shadows
to destroy man and rule in his place.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 09:32   #7791
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.

Probeer een open geest te houden.
Of die mensen hebben dat zelf gebouwd, en in dat geval hadden zij veel meer technologische bekwaamheid als de officiële wetenschap hen toedicht...
Of zij kregen hulp van iets of iemand anders, mogelijk Aliens, mogelijk tijdreizigers.
Het doet mij groot plezier dat u eindelijk voor rede vatbaar geworden bent, Travis66 ! Welkom bij de redelijke mensen .
Uw ex-vrienden sceptici gaan hierover wel razend worden denk ik. Bereid u voor op een stookvuur van beledigingen, verwensingen en laffe belachelijk- makerijen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 11:39   #7792
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Of die mensen hebben dat zelf gebouwd, en in dat geval hadden zij veel meer technologische bekwaamheid als de officiële wetenschap hen toedicht...
Of zij kregen hulp van iets of iemand anders, mogelijk Aliens, mogelijk tijdreizigers.
Het doet mij groot plezier dat u eindelijk voor rede vatbaar geworden bent, Travis66 ! Welkom bij de redelijke mensen .
Uw ex-vrienden sceptici gaan hierover wel razend worden denk ik. Bereid u voor op een stookvuur van beledigingen, verwensingen en laffe belachelijk- makerijen.
Maak je geen zorgen joh, voor ze op mijn kap gaan zitten moet ik eerst belachelijke uitspraken doen. En dat ben ik niet van plan.

Ik beperk me tot: misschien had de wetenschap een verkeerd beeld van de vooruitgang op dat moment. Of misschien is de datering een paar duizend jaar fout.

Uitspraken als: gebouwd door eenhoorns die van Merlijn een houweel op hun hoorn gemonteerd kregen, of wacht, erger nog: Aliens of tijdreizigers, ga je me niet horen maken. Dan steken ze me in het geel karreke, en terecht.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 29 juli 2013 om 11:40.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 17:37   #7793
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Speciaal voor de believers heb ik via geheime bron de hand weten te leggen op de notulen van een vergadering van de Hoge Raad van een andere planeet. Het verslag is vele duizenden jaren oud en kan misschien licht werpen op een aantal mysteriën van verdwenen beschavingen. Hieronder vindt men de letterlijke vertaling.


- Kapitein Surgal van het ruimteschap XXL, u bent terug van uw vijf jaar durende missie naar de Aarde. Uw missie bestond erin om onze wetenschappelijke en mystieke kennis te delen met de primitieve volkeren van de Aarde om hen zo naar een hoger niveau te brengen. Vertel de Hoge Raad over het succes van uw missie, o kapitein Surgal.

- Euh, was dat mijn missie ? Niemand heeft me dat verteld hoor.

- Het stond anders wel in de memo !

- Och, memo’s, die lees ik niet, die vind ik zo onpersoonlijk.

- Kapitein Surgal, bedoelt u dat u uw taak niet uitgevoerd heeft ?

- Wow, jawel hoor. We hebben… ik heb… nou ja, we hebben de aardbewoners geleerd hoe stenen te stapelen.

- U heeft wat gedaan... ?

- Grote stenen ! Enorm zwaar ! Je kunt daar trouwens best veel mee doen hoor. In Egypte hebben we er een mooie toren mee gebouwd, van groot naar klein werkend, echt knap. In Göbekli Tepe hebben we er ook een aantal neergezet, en dat komt ook in orde.

- Kapitein Surgal, uw taak bestond erin om technologische revoluties aan te wakkeren en de aardbewoners in te wijden in de geheimen van de esoterie en mystiek, niet om stenen te stapelen !

- Dat komt, dat komt, ik moet trouwens toch direct terug want ik heb nog een project lopend in Stonehenge.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 18:01   #7794
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Speciaal voor de believers heb ik via geheime bron de hand weten te leggen op de notulen van een vergadering van de Hoge Raad van een andere planeet. Het verslag is vele duizenden jaren oud en kan misschien licht werpen op een aantal mysteriën van verdwenen beschavingen. Hieronder vindt men de letterlijke vertaling.


- Kapitein Surgal van het ruimteschap XXL, u bent terug van uw vijf jaar durende missie naar de Aarde. Uw missie bestond erin om onze wetenschappelijke en mystieke kennis te delen met de primitieve volkeren van de Aarde om hen zo naar een hoger niveau te brengen. Vertel de Hoge Raad over het succes van uw missie, o kapitein Surgal.

- Euh, was dat mijn missie ? Niemand heeft me dat verteld hoor.

- Het stond anders wel in de memo !

- Och, memo’s, die lees ik niet, die vind ik zo onpersoonlijk.

- Kapitein Surgal, bedoelt u dat u uw taak niet uitgevoerd heeft ?

- Wow, jawel hoor. We hebben… ik heb… nou ja, we hebben de aardbewoners geleerd hoe stenen te stapelen.

- U heeft wat gedaan... ?

- Grote stenen ! Enorm zwaar ! Je kunt daar trouwens best veel mee doen hoor. In Egypte hebben we er een mooie toren mee gebouwd, van groot naar klein werkend, echt knap. In Göbekli Tepe hebben we er ook een aantal neergezet, en dat komt ook in orde.

- Kapitein Surgal, uw taak bestond erin om technologische revoluties aan te wakkeren en de aardbewoners in te wijden in de geheimen van de esoterie en mystiek, niet om stenen te stapelen !

- Dat komt, dat komt, ik moet trouwens toch direct terug want ik heb nog een project lopend in Stonehenge.
Toch een smeerlapke die Kapitein Surgal. Al die technologie, maar uitleggen hoe cement werkt was er te veel aan. Carottentrekker!
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 20:06   #7795
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, oude beschavingen zoals Atlantis en Lemuria hebben bestaan.
bewijzen hiervoor aub + bewijzen van aanwezige aliens
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 20:56   #7796
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Iedereen die de moed heeft dit te bekijken zal er vernieuwd uitkomen...

http://www.youtube.com/watch?v=-ge7Xm-CfTY

Het is heel simpel eigenlijk, deze man verklaart alles.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 21:24   #7797
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Iedereen die de moed heeft dit te bekijken zal er vernieuwd uitkomen...

http://www.youtube.com/watch?v=-ge7Xm-CfTY

Het is heel simpel eigenlijk, deze man verklaart alles.
hij verklaart idd veel onzin tegen betaling dat wel, slikken conspiracy sheep...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 23:06   #7798
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Maak je geen zorgen joh, voor ze op mijn kap gaan zitten moet ik eerst belachelijke uitspraken doen. En dat ben ik niet van plan.

Ik beperk me tot: misschien had de wetenschap een verkeerd beeld van de vooruitgang op dat moment. Of misschien is de datering een paar duizend jaar fout.

Uitspraken als: gebouwd door eenhoorns die van Merlijn een houweel op hun hoorn gemonteerd kregen, of wacht, erger nog: Aliens of tijdreizigers, ga je me niet horen maken. Dan steken ze me in het geel karreke, en terecht.
Jij wisselt van mening zoals een ander van onderbroek, hé ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 23:14   #7799
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Speciaal voor de believers heb ik via geheime bron de hand weten te leggen op de notulen van een vergadering van de Hoge Raad van een andere planeet. Het verslag is vele duizenden jaren oud en kan misschien licht werpen op een aantal mysteriën van verdwenen beschavingen. Hieronder vindt men de letterlijke vertaling.


- Kapitein Surgal van het ruimteschap XXL, u bent terug van uw vijf jaar durende missie naar de Aarde. Uw missie bestond erin om onze wetenschappelijke en mystieke kennis te delen met de primitieve volkeren van de Aarde om hen zo naar een hoger niveau te brengen. Vertel de Hoge Raad over het succes van uw missie, o kapitein Surgal.

- Euh, was dat mijn missie ? Niemand heeft me dat verteld hoor.

- Het stond anders wel in de memo !

- Och, memo’s, die lees ik niet, die vind ik zo onpersoonlijk.

- Kapitein Surgal, bedoelt u dat u uw taak niet uitgevoerd heeft ?

- Wow, jawel hoor. We hebben… ik heb… nou ja, we hebben de aardbewoners geleerd hoe stenen te stapelen.

- U heeft wat gedaan... ?

- Grote stenen ! Enorm zwaar ! Je kunt daar trouwens best veel mee doen hoor. In Egypte hebben we er een mooie toren mee gebouwd, van groot naar klein werkend, echt knap. In Göbekli Tepe hebben we er ook een aantal neergezet, en dat komt ook in orde.

- Kapitein Surgal, uw taak bestond erin om technologische revoluties aan te wakkeren en de aardbewoners in te wijden in de geheimen van de esoterie en mystiek, niet om stenen te stapelen !

- Dat komt, dat komt, ik moet trouwens toch direct terug want ik heb nog een project lopend in Stonehenge.
De trots om onwetend te zijn is in deze posting prachtig geïllustreerd. De geestelijke onderontwikkeling in al zijn arrogante lelijkheid.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2013, 07:40   #7800
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Jij wisselt van mening zoals een ander van onderbroek, hé ?
Absoluut niet. Geen idee waar jij ziet dat ik van mening verander. Zijn het dan toch doodsimpel hallucinaties? Verklaart veel.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 30 juli 2013 om 07:54.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be