Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 januari 2013, 00:32   #21
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Al wel enkele jaren geleden gebeurt maar daarom niet minder verachtelijk.

http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=2&theater

Hoe moet ge u tegen dat soort verdedigen? Wat doet de politie hier tegen? Wat gebeurt er tegen wanneer ze er eentje van oppakken?

N I E T S !!!! Het is van " Help yourself ". We leven terug in de tijd van de Westerns. De snelste wint.
Als dat geen moordenaarsbende is, is niemand moordenaar. Enig idee wat met die gasten gebeurd is ? Zijn ze gepakt ? Veroordeeld ? En hoeveel kregen ze ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 00:36   #22
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Tja...
Guardian angels zijn in België jammer genoeg verboden. Het zou wss al te duidelijk het falen van de overheid aantonen.
Maar dat is uiteraard niet de reden om zulke dingen te verbieden.

Heeft een overheid die faalt in het beschermen van haar burgers eigenlijk wel het recht om eigenrechting te verbieden?
Het grondbeginsel voor rechtpleging door de overheid is toch dat zij in ruil voor het afzien van eigenrechting de orde en veiligheid zou handhaven?
Ik vind dat ook straf ?! Zij KUNNEN ons niet verdedigen, maar wij MOGEN ons niet zélf verdedigen.
Beter, men verstrengt de wapenwetten. Nu hebben enkel gangsters nog wapens, mensen die de wet eerbiedigen staan er bij met lege handen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 00:55   #23
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Vandaag in GVA:

Citaat:
Zuid-Afrika staat bovenaan met maar liefst 62 geregistreerde verkrachtingen per dag, gevolg door Australië (19 per dag) en Zweden (5,5 per dag). Ons land staat in de lijst op de vierde plaats met 1.023 geregistreerde verkrachtingen per jaar of net geen 3 per dag.

Het mag dan wel enkel om het aantal aangegeven aanrandingen gaan, toch is het een opmerkelijk hoog cijfer. Zeker wanneer u gaat vergelijken met Nederland, waar volgens de vaststellingen dagelijks gemiddeld 1,5 verkrachtingen plaatsvinden.
Per 100.000 inwoners 3 keer meer geregistreerde verkrachtingen dan Nederland, Duitsland of Luxemburg. Maar voor de rest, tout va très bien, monsieur le Marquis.
Die verschillende cijfers kunnen te maken hebben met de registratie van bv pedofilie wat wel of niet kan opgenomen zijn in die cijfers. In Egypte bv wordt al jaren niemand verkracht, wat een pracht land.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics

Volgens dit artikel zijn het er 11 per dag of 11000 in bijna 3 jaar.
http://www.brusselnieuws.be/artikel/...tingen-brussel

Brussel bevat 10% van de inwoners maar veroorzaakt wel 25% van de verkrachtingen, zal wel weer iets met cultuur te maken hebben denk ik, we moeten dat maar aanvaarden.

Laatst gewijzigd door BonBon : 6 januari 2013 om 00:56.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 07:58   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard Guardian Angels ...

Citaat:
Tja... Guardian angels zijn in België jammer genoeg verboden.
Waren dat deze die u bedoelde?

http://www.guardianangels.org/index.php

Stelden die in een ver verleden nooit eens niet voor om in onze metro stations te komen opletten?

Sinds men de grenzen zomaar lukraak opengooide zijn verkrachtingen, verdwijningen, lustmoorden, diefstallen en nog een hele resem in stijgende lijn gegaan dacht ik.

Je zou je u het gevaar van de Asociale netwerken (FB, Twitter, mIRC ... ook nog kunnen gaan afvragen.(en niet alleen voor kinderen)

Verkrachters, lustmoordenaars, daarvoor blijf ik nog steeds enorm fan van de weder invoer van de guilliotine.

Verkrachters misschien in het vervolg laten plassen als een vrouw, ook geen slechte optie.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 16:19   #25
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Tja...
Guardian angels zijn in België jammer genoeg verboden. Het zou wss al te duidelijk het falen van de overheid aantonen.
Maar dat is uiteraard niet de reden om zulke dingen te verbieden.

Heeft een overheid die faalt in het beschermen van haar burgers eigenlijk wel het recht om eigenrechting te verbieden?
Het grondbeginsel voor rechtpleging door de overheid is toch dat zij in ruil voor het afzien van eigenrechting de orde en veiligheid zou handhaven?
Dat is ook volstrekt hoe ik er over denk. De brave burger, die geen direct gevaar betekent voor de maatschappij, wordt verboden wapens te dragen waarmee hij zichzelf zou kunnen verdedigen. Het is voor de overheid dan ook veel minder risico vol om die brave burger te arresteren voor wapenbezit dan dat het is om dergelijk schorem te arresteren, die hun slachtoffers te lijf gaan met messen en ijzeren staven.

Wanneer er toevallig al eens een van de omstaande de politie belt, komen deze het liefst met zo luid mogelijk hun sirenes aan in de hoop dat het crapuul al gaan lopen is tegen dat ze daar arriveren. En je kunt het de politie niet eens kwalijk nemen want die geraken ook moedeloos van telkens opnieuw hun lijf en leven in de waagschaal te leggen om dat soort op te pakken om ze een uur later al weer te moeten in vrijheid stellen.

Als er hier iemand is die mij een redelijk alternatief weet te geven ben ik zeer bereid hiernaar te luisteren, maar tot op heden heb ik nog van niemand een dergelijk alternatief bekomen.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2013 om 16:33.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 16:29   #26
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Als dat geen moordenaarsbende is, is niemand moordenaar. Enig idee wat met die gasten gebeurd is ? Zijn ze gepakt ? Veroordeeld ? En hoeveel kregen ze ?
Geen idee, maar als ze er al zouden van oppakken begint het juridische steekspelletje. " Ik was het niet , het was hij, en hij is minderjarig, en het is omdat we vreemdelingen zijn dat we geviseerd worden en ik heb een slechte jeugd gehad of het is omdat we gediscrimineerd worden bij de job'aanbiedingen". Dat ze dan geen enkel diploma op zak hebben omdat ze meer dagen niet naar 't school gingen dan wel, komt niet ter sprake. En als het dat niet is vindt de advocaat wel ergens een procedure foutje, dat op zich met de feiten geen moer te maken heeft, maar alle middelen zijn goed.

Is dat de maatschappij die ze willen? Wel dan kun je niet anders meer dan de wet op wapendracht aan je laars lappen en voor je eigen veiligheid op treden.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2013 om 16:31.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 16:36   #27
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Charles Bronson ! Eén der helden uit mijn jeugdjaren !
Nog beter zou het zijn moest de politie zijn werk naar behoren verrichten, en daarvoor de steun van de magistratuur voor kreeg.
Onze politici hebben ons laten vallen.
Maar ik ga me niet voor de mooie ogen van die politici laten mollen door zo'n bende smeerlappen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 17:09   #28
Echte Waal
Staatssecretaris
 
Echte Waal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2012
Berichten: 2.647
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Wat moet deze walgelijke posting betekenen ? Waalse haantjes-humor ?
Ik vind ge zeer ongevoelig voor onze beste vrienden de leeuwen.
Heb-je al de schreeuw van de verkrachte leeuw gehoord? Misschien niet, da's niiet fraai eh.
__________________
Wallonie panda's
Vlaenderen pinda's
Echte Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 19:02   #29
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Al wel enkele jaren geleden gebeurt maar daarom niet minder verachtelijk.

http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=2&theater

Hoe moet ge u tegen dat soort verdedigen? Wat doet de politie hier tegen? Wat gebeurt er tegen wanneer ze er eentje van oppakken?

N I E T S !!!! Het is van " Help yourself ". We leven terug in de tijd van de Westerns. De snelste wint.

Beesten zijn er niks tegen.

Spijtig, maar het is zoals mijn onderschrift zegt.
In massa zijn we barbaarse nieuwgeborenen, net ons bewustzijn vergaard. Laat staan empathie.

Sommige mensen zijn al wat verlicht.
Maar het is de meerderheid die de toon zet.

Sommige religies helpen niet echt mee.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!


Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 januari 2013 om 19:05.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 21:09   #30
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Zie toch maar dat die onbekwamen u per toeval niet te pakken krijgen, anders betaal jij het gelag.
De magistraten zullen u zwaar veroordelen, zij houden niet van mensen die zelf recht plegen, en hebben schrik om van racisme beticht te worden. ( in het geval dat de agressors die je omgelegd hebt geen blanken zouden zijn natuurlijk )
Alles is beter dan zelf omgelegd worden hé. Welk alternatief heb je? Niets doen is zonder meer sterven wanneer je zo'n bende bavianen tegen krijgt.

Waar de overheid voornamelijk schrik voor heeft is dat er tijdens een schietpartij slachtoffers bij de omstaande zouden kunnen vallen. Dat is terecht, maar van die omstaande moet ge ook niet veel hulp verwachten, en gelijk hebben ze, 't is niet de eerste keer dat een inmengenden evenzeer er zijn hachje bij laat.

Dus met andere woorden, je hebt dus geen andere keuze. Het is dat of dood geslagen worden, en dan is wat mij betreft de keuze rap gemaakt.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2013 om 21:10.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 21:11   #31
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Beesten zijn er niks tegen.

Spijtig, maar het is zoals mijn onderschrift zegt.
In massa zijn we barbaarse nieuwgeborenen, net ons bewustzijn vergaard. Laat staan empathie.

Sommige mensen zijn al wat verlicht.
Maar het is de meerderheid die de toon zet.

Sommige religies helpen niet echt mee.
Bavianen zijn niet minder beschaafd. Ik denk zelfs het tegendeel.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2013 om 21:11.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 21:49   #32
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Al wel enkele jaren geleden gebeurt maar daarom niet minder verachtelijk.

http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=2&theater

Hoe moet ge u tegen dat soort verdedigen? Wat doet de politie hier tegen? Wat gebeurt er tegen wanneer ze er eentje van oppakken?

N I E T S !!!! Het is van " Help yourself ". We leven terug in de tijd van de Westerns. De snelste wint.
Wat ik uit de Google vertaling kan aangeven is dit een camera bij een club "Soft Music Hall" in Brazilië. Hij betrapte de druggebruikers in de toiletten en riep de security, daarna sloegen ze hem tot pulp maar heeft het overleefd denk ik.
Doen als je neus bloed is hier de boodschap.

http://translate.googleusercontent.c...9guxUQGzhS5ToQ

Vreselijke toestand maar niet in Brussel
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 22:50   #33
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Wat ik uit de Google vertaling kan aangeven is dit een camera bij een club "Soft Music Hall" in Brazilië. Hij betrapte de druggebruikers in de toiletten en riep de security, daarna sloegen ze hem tot pulp maar heeft het overleefd denk ik.
Doen als je neus bloed is hier de boodschap.

http://translate.googleusercontent.c...9guxUQGzhS5ToQ

Vreselijke toestand maar niet in Brussel
Doen verschillende verhalen de ronde over. Eerder heb ik vernomen dat het zou iemand geweest zijn die de zuster van een van die bendeleden verkracht had.

We kennen wat dat betreft niet de ware toedracht maar het is alvast geen alleenstaand geval. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-brussel.aspx

Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2013 om 22:51.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 23:03   #34
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Doen verschillende verhalen de ronde over. Eerder heb ik vernomen dat het zou iemand geweest zijn die de zuster van een van die bendeleden verkracht had.

We kennen wat dat betreft niet de ware toedracht maar het is alvast geen alleenstaand geval. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-brussel.aspx
Da's wel een correcten, "jongeren" die z'n nicht lastig vielen aan het station, blijkbaar wordt er maar iets aan gedaan als een zo'n vrouw daar een filmpje over maakt. En dan nog, er zal wel niet veel veranderd zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2013, 02:29   #35
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik vind dat ook straf ?! Zij KUNNEN ons niet verdedigen, maar wij MOGEN ons niet zélf verdedigen.
Behalve als men rijk genoeg is. De elite heeft wel wapens, en nog legaal ook (zogezegd 'jagers' en zo). "Doe wat ik zeg niet wat ik doe" is de boodschap die deze elite tegelijk meegeeft aan de rest van de bevolking. Merk hoe er steeds uitzonderingen in de wapenwetgeving (en andere wetgevingen) opgenomen wordt die steeds de elite buiten 'schot' houdt.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 14:12   #36
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Wanneer krijgt Dutroux een enkelband?

Het gebeurd niet alleen bij ons en het blijft net zoals de "dotaties" maar verder doorgaan...
Wat doet de wetgevende macht in dit land?

Ook bij de BBC wisten zij van niets...

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...-anderen.dhtml

Hoe kan je in Godsnaam aan zulke aantallen komen zonder dat het (sneller) uitkomt?
Dit is misschien de bevestiging dat wij nog altijd in een middeleeuwse wereld leven van heer en meester en vazallen.

Allemaal omdat sommigen de moed niet hebben om te spreken.

Spreek nu of zwijg voor altijd. Quid: geweten.

En wanneer gaat Hendrik Bogaert nu eindelijk de wet brengen over de bescherming van klokkenluiders.

Waarom mogen "ambtenaren" niet opbiechten wat zij op hun geweten hebben.
Of wil Hendrik ze allemaal zien "branden" in de hel?
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 14:21   #37
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Het gebeurd niet alleen bij ons en het blijft net zoals de "dotaties" maar verder doorgaan...
Wat doet de wetgevende macht in dit land?

Ook bij de BBC wisten zij van niets...

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...-anderen.dhtml

Hoe kan je in Godsnaam aan zulke aantallen komen zonder dat het (sneller) uitkomt?
Dit is misschien de bevestiging dat wij nog altijd in een middeleeuwse wereld leven van heer en meester en vazallen.

Allemaal omdat sommigen de moed niet hebben om te spreken.

Spreek nu of zwijg voor altijd. Quid: geweten.

En wanneer gaat Hendrik Bogaert nu eindelijk de wet brengen over de bescherming van klokkenluiders.

Waarom mogen "ambtenaren" niet opbiechten wat zij op hun geweten hebben.
Of wil Hendrik ze allemaal zien "branden" in de hel?
Voor dit soort van misdrijven (zie link hierboven) dient er effectieve levenslange gevangenisstraf overwogen te worden in het belang van de slachtoffers. Geen enkel risico op recidivisme is hier een verantwoorde keuze vanwege de gemeenschap. Verkrachting dient zeer ernstig genomen te worden. Maar aangezien verkrachters uit alle regionen van de bevolking komen zal dat niet snel gebeuren.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 januari 2013 om 14:22.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 10:37   #38
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.395
Standaard Hoe is het mogelijk dat hier niet meer reactie op komt?

In 2012 waren er in België 5 groepsverkrachtingen per week .
44 % zijn er zonder gevolg geklasserd geweest is dat normal?

Wat doen de vrouwenorganisaties eraan?

En wat indien het morgen de dochter is van een EU politicus gaat men dan ook niet optreden is wel een goede vraag?

Alweer Klassejustitie op zijn best dus, net zoals in de pedofilie waar men alleen maar een bepaalde (zwakke)categorie van de bevolking ging verkrachten.


Dus heb je geen naam, dan kan men jullie rustig "verkrachten" en achterlaten als het vuil van de straat waarbij zal gezegd worden die meisjes hebben dat zelf gezocht.
Misschien zal men ook nog gaan stellen dat deze die "verkracht" werden het leuk vonden.


Het is in deze zaak duidelijk dat de kosten van DNA niet voor iedereen zijn.

Allemaal het bewijs dat België moet sterven met de hoop dat een onafhankelijk Vlaanderen het beter zal doen.


http://www.express.be/joker/fr/world...que/190145.htm

http://nl.wikipedia.org/wiki/Groepsv..._Delhi_in_2012

http://fr.wikipedia.org/wiki/Affaire...f_de_New_Delhi

http://www.brusselnieuws.be/artikel/...tingen-brussel

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...el-geweld.html

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 1 juni 2013 om 10:38.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 16:18   #39
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Van een ding mogen ze zeker zijn. Mocht ik ooit gebruik maken van trein of metro, eender waar, en ik zou bedreigd zijn, mijn belagers gaan horizontaal dat station verlaten. Op de politie kun je beter niet te hoog uw verwachtingen op instellen.
Ben je gewapend ? Want ik zou wel eens willen zien wat je gaat doen met je blote handen als er tien man op uw lijf springen ?
Niet vergeten, met twee man krijg je een buffel omver.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2013, 16:20   #40
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waren dat deze die u bedoelde?

http://www.guardianangels.org/index.php

Stelden die in een ver verleden nooit eens niet voor om in onze metro stations te komen opletten?

Sinds men de grenzen zomaar lukraak opengooide zijn verkrachtingen, verdwijningen, lustmoorden, diefstallen en nog een hele resem in stijgende lijn gegaan dacht ik.

Je zou je u het gevaar van de Asociale netwerken (FB, Twitter, mIRC ... ook nog kunnen gaan afvragen.(en niet alleen voor kinderen)

Verkrachters, lustmoordenaars, daarvoor blijf ik nog steeds enorm fan van de weder invoer van de guilliotine.

Verkrachters misschien in het vervolg laten plassen als een vrouw, ook geen slechte optie.

Akkoord.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be