Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 november 2022, 17:30   #341
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zou u een vrouw die verkracht werd en daardoor zwanger raakte, willen kunnen verbieden pogingen te doen om van haar ongewenste maar niet te voorkomen zwangerschap af te geraken?

Neen. Maar dat geeft haar niet het recht die ongeboren mens te vermoorden.

Het is een theoretische discussie geworden, met weinig directe verbinding naar de realiteit, maar deze vrouw in kwestie heeft het recht de ongeboren mens uit haar lichaam te verwijderen, maar niet de ongeboren mens te vermoorden.

Ik stel dat de medische wetenschap wat dat betreft meer tijd moet beginnen te steken in het "in leven houden van geaborteerde mensen" dan in het maken van mRNA-vaccins.

Feminisme, weet u wel. Het recht ongeboren mensen uit uw lichaam te verwijderen, zonder ze te vermoorden.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 november 2022 om 17:32.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 17:34   #342
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zou u een vrouw die verkracht werd en daardoor zwanger raakte, willen kunnen verbieden pogingen te doen om van haar ongewenste maar niet te voorkomen zwangerschap af te geraken?

Verkrachting is 1 van de minste oorzaken tot abortus.
Hoofdoorzaak is onverantwoord seksgedrag en het kind degraderen tot een hoopje cellen.
Als iemand door verkrachting zwanger wordt, hebben we geen absurde termijnen nodig. Noch is het daarvoor nodig abortus een mensenrecht uit te roepen. Je doodt een ander mens, het is infanticide,
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 18:40   #343
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Verkrachting is 1 van de minste oorzaken tot abortus.
Hoofdoorzaak is onverantwoord seksgedrag en het kind degraderen tot een hoopje cellen.
Als iemand door verkrachting zwanger wordt, hebben we geen absurde termijnen nodig. Noch is het daarvoor nodig abortus een mensenrecht uit te roepen. Je doodt een ander mens, het is infanticide,
Je draait rond de pot...
djimi zijn vraag was glashelder, en behoeft een ja of neen antwoord...

Wil je dat beletten, ja of neen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 18:45   #344
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je draait rond de pot...
djimi zijn vraag was glashelder, en behoeft een ja of neen antwoord...

Wil je dat beletten, ja of neen ?
2 antwoorden zwart en wit.

Neen, ze kan gratis een morning after pill halen om een eventuele vrucht alsnog af te drijven.

Ja beter beletten dat het eruit gezogen moet worden, of in stukken uit de baarmoeder rukken, of door barbaars uit te hongeren door een abortuspil.
Het is verschrikkelijk dat ze moeders wijsmaken dat haar baby een hoopje cellen is tot ze het dood baart en in shock gaat.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 19:27   #345
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Niet relevant vermits de moeder zelf ook 'lichaamseigendom' heeft en daaruit volgend het recht om de band met een ander lichaam (of hoopje cellen) door te knippen.

Dit als pure uiting van het zelfbeschikkingsrecht van de vrouw. Het recht om niet ongewenst verbonden te zijn met een niet-lichaamseigen hoopje cellen.
"Recht" is metafysica en een poging om op basis van terminologie dingen af te dwingen. Iemand zou zelfs op basis van het verzinsel van "het zelfbeschikkingsrecht" een "loskoppeling" van de staat kunnen "eisen". Abortus moet wat mij betreft kunnen, maar in feite net primair in het belang van het kind en de maatschappij: ongewenstheid is een slechte indicator voor een vruchtbare integratie in het maatschappelijke weefsel.
__________________
De waarheid voorop

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 8 november 2022 om 19:27.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 19:29   #346
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als ge afhankelijk zijt, zijt ge al uw rechten kwijt he.
Ge zijt die kwijt aan de entiteit waarvan ge afhankelijk zijt.
Even los van de term "recht" is dat niet per se zo: de staatsmacht kan immers plichten opleggen. Al vind ik dat hier niet zinvol.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 19:51   #347
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
2 antwoorden zwart en wit.

Neen, ze kan gratis een morning after pill halen om een eventuele vrucht alsnog af te drijven.

Ja beter beletten dat het eruit gezogen moet worden, of in stukken uit de baarmoeder rukken, of door barbaars uit te hongeren door een abortuspil.
Het is verschrikkelijk dat ze moeders wijsmaken dat haar baby een hoopje cellen is tot ze het dood baart en in shock gaat.
Totaal immoreel antwoord... Een vrouw die verkracht is, heeft heus wel wat anders aan haar hoofd dan pastoorsstandpunten inzake zwangerschap. Ze is verdomme verkracht geweest... Welke normale mens redeneert dan in termen van 'ben ik ni zwanger nu? '

En als dat dan na enkele weken jammer genoeg toch zo blijkt te zijn, is het verdomme haar prerogatief om die ongewenste vuiligheid uit haar lichaam te laten halen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 19:59   #348
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Totaal immoreel antwoord... Een vrouw die verkracht is, heeft heus wel wat anders aan haar hoofd dan pastoorsstandpunten inzake zwangerschap. Ze is verdomme verkracht geweest... Welke normale mens redeneert dan in termen van 'ben ik ni zwanger nu? '

En als dat dan na enkele weken jammer genoeg toch zo blijkt te zijn, is het verdomme haar prerogatief om die ongewenste vuiligheid uit haar lichaam te laten halen.
Een verkrachtte vrouw voor de kar spannen om 90% van de abortussen recht te praten is pas immoreel. Eveneens aborteren wegens handicap of geslachtskeuze.

Welke normale mens wilt een ongeboren kind doden nu ook als mensenrecht uitroepen?

Vuiligheid? Is een ongeboren kind nu ook al dat? Een parasiet, een klompje cellen, vuiligheid. Zeer normaal ja.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 21:31   #349
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Totaal immoreel antwoord... Een vrouw die verkracht is, heeft heus wel wat anders aan haar hoofd dan pastoorsstandpunten inzake zwangerschap. Ze is verdomme verkracht geweest... Welke normale mens redeneert dan in termen van 'ben ik ni zwanger nu? '

En als dat dan na enkele weken jammer genoeg toch zo blijkt te zijn, is het verdomme haar prerogatief om die ongewenste vuiligheid uit haar lichaam te laten halen.
Een mens is “vuiligheid” volgens forumlid pandareus.

Hier op dit forum nu vastgelegd voor de eeuwigheid.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 21:38   #350
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Een mens is “vuiligheid” volgens forumlid pandareus.

Hier op dit forum nu vastgelegd voor de eeuwigheid.
Gunther, vergeef hem; hij weet niet wat hij doet.
Toen ik veel tv keek, politiek nog serieus nam en me met de geest van darwinisme verbond achtte ik andere mensen ook inferieur. Ik werd zo systematisch over de jaren gevormd tot ik gelukkig Christus vond.

Daarom is het belangrijk terug te keren naar de oude normen en te stoppen met als samenleving de vrouw tot opperwezen uit te roepen. Het ongeboren kind verdient net meer rechten als zowel moeder en vader. Dat zou maar beschaafd zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 21:43   #351
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zou u een vrouw die verkracht werd en daardoor zwanger raakte, willen kunnen verbieden pogingen te doen om van haar ongewenste maar niet te voorkomen zwangerschap af te geraken?

Je lost een verkrachting niet op door haar daarbovenop nog een moordenaar te maken he.
Er lopen voldoende kinderen van verkrachtte moeders die hun kind liefhebben of afstonden voor adoptie. Partijen zijn blij geen abortus gekozen te hebben.
Mensen die een abortus overleefden of uit een verkrachtte conceptie komen zijn ook voorlopers in de goede strijd. Resultaat was het afschaffen van het abortusrecht in Amerikaanse staten.
Nu is het aan Europa terug normaal te doen en die kindermoordenaars -die de levende jeugd in genderdysforie conditioneerde en hormonale verstoring veroorzaakte- hun errors te corrigeren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 8 november 2022 om 21:52.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 22:03   #352
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Je lost een verkrachting niet op door haar daarbovenop nog een moordenaar te maken he.
Er lopen voldoende kinderen van verkrachtte moeders die hun kind liefhebben of afstonden voor adoptie. Partijen zijn blij geen abortus gekozen te hebben.
Mensen die een abortus overleefden of uit een verkrachtte conceptie komen zijn ook voorlopers in de goede strijd. Resultaat was het afschaffen van het abortusrecht in Amerikaanse staten.
Nu is het aan Europa terug normaal te doen en die kindermoordenaars -die de levende jeugd in genderdysforie conditioneerde en hormonale verstoring veroorzaakte- hun errors te corrigeren.
Sorry hoor, ik moet eerst gaan braken van deze hogwash...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 22:18   #353
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sorry hoor, ik moet eerst gaan braken van deze hogwash...
Ik vergeef je.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 22:22   #354
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Gunther, vergeef hem; hij weet niet wat hij doet.
Toen ik veel tv keek, politiek nog serieus nam en me met de geest van darwinisme verbond achtte ik andere mensen ook inferieur. Ik werd zo systematisch over de jaren gevormd tot ik gelukkig Christus vond.

Daarom is het belangrijk terug te keren naar de oude normen en te stoppen met als samenleving de vrouw tot opperwezen uit te roepen. Het ongeboren kind verdient net meer rechten als zowel moeder en vader. Dat zou maar beschaafd zijn.
Ik weet het niet. Ik weet niet of de persoon achter pandareus dom of slecht is. De stelling dat mensen die ontstonden door verkrachting “vuiligheid” zijn, geboren of niet doet niet terzake, want er zijn zovele mensen die wél mochten geboren worden, ook na verkrachting, moet in de korte tijd die ik hier placht rond te lopen, wel de meest weerzinwekkende, de meest vuige, de meest déhumaniserende uitspraak zijn, die ik al kon lezen. En er is hier al wat gezegd naar aanleiding van snotvalling 19 en de hooligan-match in oekraïne.

Ik vind het absoluut schandalig dat men zoiets in z’n hoofd kan halen, laat staan het ook nog eens trots wereldkundig wenst te maken door het neer te typen op een openbaar forum.

Bah. Vies.

Dat ik hier mijn 5000ste bijdrage aan moet opofferen....
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 november 2022 om 22:25.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 22:29   #355
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik weet het niet. Ik weet niet of de persoon achter pandareus dom of slecht is. De stelling dat mensen die ontstonden door verkrachting “vuiligheid” zijn, geboren of niet doet niet terzake, want er zijn zovele mensen die wél mochten geboren worden, ook na verkrachting, moet in de korte tijd die ik hier placht rond te lopen, wel de meest weerzinwekkende, de meest vuige, de meest déhumaniserende uitspraak zijn, die ik al kon lezen. En er is hier al wat gezegd naar aanleiding van snotvalling 19 en de hooligan-match in oekraïne.

Ik vind het absoluut schandalig dat men zoiets in z’n hoofd kan halen, laat staan het ook nog eens trots wereldkundig wenst te maken door het neer te typen op een openbaar forum.

Bah. Drie maal BAH.
Maar hij meent dat niet als hij bij zijn zinnen zou zijn. Hij is gebranwashed door de politiek die goed en slecht van plaats verwisselde. We worden er in geboren en de ene is wat meer beïnvloedbaar dan de andere. Heb uw vijand lief.

Zoals mensen bij de tweede wereldoorlog tegen Joden worden opgezet, zijn er vandaag mensen die tegen ongeboren kinderen en ongevaccineerden worden opgezet. Sociaal darwinisme is een wmd en enkel door de waarheid te blijven belijden en genadevol met elkaar om te gaan komen we opnieuw tot beschaving.

Wij zijn allemaal onwaardige zondaars, HEER ontferm u.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 22:42   #356
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar hij meent dat niet als hij bij zijn zinnen zou zijn. Hij is gebranwashed door de politiek die goed en slecht van plaats verwisselde. We worden er in geboren en de ene is wat meer beïnvloedbaar dan de andere. Heb uw vijand lief.

Zoals mensen bij de tweede wereldoorlog tegen Joden worden opgezet, zijn er vandaag mensen die tegen ongeboren kinderen en ongevaccineerden worden opgezet. Sociaal darwinisme is een wmd en enkel door de waarheid te blijven belijden en genadevol met elkaar om te gaan komen we opnieuw tot beschaving.

Wij zijn allemaal onwaardige zondaars, HEER ontferm u.
djeezes...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2022, 23:31   #357
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
djeezes...
Het goede nieuws is dat er hulp is.
Daar is geen schaamte in, ik moest ook deradicaliseren na msm, darwnisme en westerse politici. Als je daar naartoe leeft word je moordzuchtig, gewelddadig en selectief verontwaardigd.
Zoek hulp panda, ook jij kan het.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 8 november 2022 om 23:32. Reden: Dt
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2022, 05:16   #358
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Tot je iemand tegenkomt die beter is in zelfverdediging dan jij in moord.
Absoluut, en daar is ook niks mis mee, dan ga ik dood. Maar ik ga toch dood ooit, dus de details maken in de grond niet veel uit.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2022, 05:18   #359
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Even los van de term "recht" is dat niet per se zo: de staatsmacht kan immers plichten opleggen. Al vind ik dat hier niet zinvol.
Dat is dan ook wat die staatsmacht doet: aangezien ge afhankelijk zijt van die staat, zijt ge al uw rechten eraan kwijt in de grond he. Rechten hebt ge alleen als ge onafhankelijk zijt, wat dus wil zeggen dat je:
1) alleen bent (geen concurrenten op gelijk niveau)
2) al de rest meester bent

Zoniet zijt ge uw rechten kwijt, en is het de dominerende entiteit die beslist wat er met U gebeurt (in dit geval een staat).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2022, 05:21   #360
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Een mens is “vuiligheid” volgens forumlid pandareus.

Hier op dit forum nu vastgelegd voor de eeuwigheid.
Eh, ja, dat hangt af van de specifieke toepassing die die mens heeft in uw gebruikspatroon he. Zo kunnen frietjes lekker eten zijn, dan wel vuiligheid, naargelang ge nog aan tafel zit, dan wel de tafel aan het afruimen zijt he.

Andere mensen zijn niet anders dan frietjes of andere dingen. Sommigen zijn lekker en nuttig, anderen vuiligheid, en dezelfde mensen kunnen gedurende een tijdje nuttig zijn, en later vuiligheid, naargelang hun gebruik.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be