Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 november 2022, 11:22   #41
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
doe de rijken de crisis betalen
Dat doen ze al. De 10 procent rijksten betalen de helft van de inkomstenbelastingen met een aanslagvoet van 33%

De 50 procent "armsten" kennen een aanslagvoet van 6%

De 50% armsten betalen in total 3 miljard aan inkomstenbelastingen en krijgen daar in ruil een hele rits aan sociale voordelen voor. Die dragen dus helemaal niets bij aan de maatschappij. Om de maatschappij recht te houden wordt dus wel degelijk gerekend op de 10% rijksten en die zorgen ervoor dat de staat ook recht blijft staan. We kunnen ze nu op korte termijn nog wat verder kapot belasten zodat ze op termijn ook geen draagkracht meer hebben. Zie dan maar eens waar je zal staan als maatschappij
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 11:22   #42
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Akkoord met uw visie. Huts heeft de boerentoren gekocht en vond dat er wel eens wat 21e eeuwse opfrissing nodig was. Hij heeft daarin gelijk, dat bouwsel uit de jaren dertig heb ik altijd al teveel Sovjet-stijl gevonden. Dat Oosten daar zo chagrijnig op reageert heeft vooral te maken met een soort afgunst en intolerantie tegenover al diegenen die succesvol zijn in zaken.
Dat was typisch voor die gebouwen in die tijd, je moet Radio Kootwijk eens bekijken, midden op de veluwe, prachtig staaltje van "James Bond Megalomane Uber Vilan " stijl, ... prachtig ik zou er mijn HQ van maken

Moest ik de Fernand zijn ook trouwens, ik maakte dat helemaal af in jaren 30 stijl en de bovenste verdiepingen voor mijnen bureau, overal duur parket en dikke tapijten waar ge tot aan uw hielen in weg zakt.

Dat als ge naar "den bureau" moet komen ge u nog kleiner als ne smurf voelt.


Laatst gewijzigd door Herr Flick : 24 november 2022 om 11:26.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 11:25   #43
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat was typisch voor die gebouwen in die tijd, je moet Radio Kootwijk eens bekijken, midden op de veluwe, prachtig staaltje van "James Bond Megalomane Uber Vilan " stijl, ... prachtig ik zou er mijn HQ van maken

Moest ik de Fernand zijn ook trouwens, ik maakte dat helemaal af in jaren 30 stijl en de bovenste verdiepingen voor mijnen bureau, overal duur parket en dikke tapijten waar ge tot aan uw hielen in weg zakt.

Dat als ge naar "den bureau" moet komen ge u nog kleiner als ne smurf voelt.
T probleem is dat Huts zelf ne smurf is
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 11:26   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
T probleem is dat Huts zelf ne smurf is
ah toch ene die uitgeslapen is.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 13:56   #45
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
https://www.knack.be/nieuws/belgie/a...etter-RNBAVUKN

wat vinden jullie van de architectuur van de BT?

ik vind het geforceerd en het maakt de BT lelijker
Ik vind het mooi, maar het past totaal niet bij de kathedraal. het vloekt enorm.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 14:07   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik vind het mooi, maar het past totaal niet bij de kathedraal. het vloekt enorm.
Gelukkig hebben ze de hoogmoed niet om die toren hoger te maken...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 14:59   #47
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wees maar zeker dat, moesten de hyperrijke families in ons land de staat de verschuldigde belasting betalen, dat dan het gat in de staatskas beduidend minder groot zou zijn.

De 400 rijkste families in België ontwijken 2,1 miljard € aan belastingen per jaar. Op tien jaar tijd is de schade voor de staat effe 20,1 miljard € . Dat is wat we weten. Maar we weten niet alles.

Moet er nog zand zijn?
Huts betaalt veel meer belasting dan u. Nochtans krijgt hij er niet meer voor terug.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 15:48   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wees maar zeker dat, moesten de hyperrijke families in ons land de staat de verschuldigde belasting betalen, dat dan het gat in de staatskas beduidend minder groot zou zijn.

De 400 rijkste families in België ontwijken 2,1 miljard € aan belastingen per jaar. Op tien jaar tijd is de schade voor de staat effe 20,1 miljard € . Dat is wat we weten. Maar we weten niet alles.

Moet er nog zand zijn?
2 miljard minder die ze in het bodemloze vat kunnen zwieren, we moeten er blij om zijn. Nu hebben we tenminste de boerentoren nog in Vlaams bezit en een gingatische hoeveelheidk kunstschatten die niet verdwenen zijn naar het buitenland.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2022, 15:57   #49
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.026
Standaard

in 2032 vieren we 100 jaar Boeretoren
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 11:45   #50
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

In de mist zal het er mooi uit zien:



Maar zo'n serre verwarmen en koelen kan niet echt milieubewust genoemd worden.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be