Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 augustus 2013, 13:46   #21
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Inderdaad en wat vind u nu specifiek aan hun gedrag?
Dezelfde vraag maar anders gesteld.
Over het algemeen tekekend voor de Marokkaanse jeugd, zoals ik al zei.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 13:48   #22
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Dit is misschien al een tijdje geleden, maar het is wel een typerend gebeuren, die je dagelijks ziet, in de sneeuw, in de regen en in de zon.
Ik zeg, en weet niet of het aan het ras ligt, ook al heeft een labrador ook een ander karakter dan een bullterriër.
Het is veel complexer dan dat.

Zover ik weet zijn er ook nog niet echt wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. Wel zijn er studies geweest waaruit kwam dat een soort agressiviteit gen bij bepaalde bevolkingsgroepen meer voorkwam.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 13:55   #23
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Met ras heeft het niets te maken.Kinderen worden gevormd door hun omgeving en bezitten allemaal dezelfde specifieke eigenschappen in een uniek pakket.Dat maakt hen verschillend, de omgeving moedigt sommige eigenschappen aan of niet.
Geen idee, ik zeg het.
Ik stel net, samen met de merendeel van onze gemeenschap, met lede ogen vast dat het vaak om hetzelfde "soort" volk gaat.
Men kan zich dus de vraag stellen of het ras er iets mee te maken heeft
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 13:59   #24
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Met ras heeft het niets te maken.Kinderen worden gevormd door hun omgeving en bezitten allemaal dezelfde specifieke eigenschappen in een uniek pakket.Dat maakt hen verschillend, de omgeving moedigt sommige eigenschappen aan of niet.
Kinderen worden OOK gevormd door hun omgeving . Maar er zijn wel degelijk genetische factoren die meebeslissen. En niet voor een klein deel.

Ook moet je epigenetica niet uit het oog verliezen. Maar het idee dat de mens alleen gevormd word door hun omgeving is toch al zeker 10-15 jaar achterhaald.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 14:03   #25
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.420
Standaard

Veel opwaartse duimen voor deze reactie:

Citaat:
manimgoindowndown 7 maanden geleden
I'm Pakistani and I tell you the truth. Here all people living, Turkish, English, Pakistani, Indian, Malay...only fucking Arab give us Muslim all bad name and sadly most Dutch cannot understand arab does not equate to Muslim.
En dat terwijl Pakistani vaak nog erger zijn dan Marokkanen.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 14:04   #26
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Ieder volk heeft zijn rotte appels. Het lijkt er alleen op dat het ene volk er wat meer heeft dan de ander.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 14:17   #27
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ieder volk heeft zijn rotte appels. Het lijkt er alleen op dat het ene volk er wat meer heeft dan de ander.
2
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 14:56   #28
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Maar serieus, ik vraag me af of er überhaupt iets gedaan is geweest aan dit gespuis.

Het slachtoffer zal intussen misschien wèl al gestraft zijn (op school of op een internetforum) omwille van een 'racistische' uitspraak over Marokkanen.

Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 25 augustus 2013 om 14:56.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 15:20   #29
Zondag
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 juni 2013
Berichten: 503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Met ras heeft het niets te maken.Kinderen worden gevormd door hun omgeving en bezitten allemaal dezelfde specifieke eigenschappen in een uniek pakket.Dat maakt hen verschillend, de omgeving moedigt sommige eigenschappen aan of niet.
Zeer geachte mevrouw Van Wonderland,

Marokkanen hebben wel kleinere hersenen dan wij, gemiddeld 40 gram minder, en ook minder zenuwverbindingen tussen de hersencellen, waardoor het denkvermogen van nature zwakker is. Absoluut geen reden om alles goed te keuren van die ettertjes, maar toch wel een verzachtende omstandigheid.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 18:25   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Ik zeg gewoon dat het al maanden oud is? Wat jank je nu?

2: Lol, overdrijven is ook een vak.
1: Nee, je zegt ook dat het de moeite niet is om er nog over te hebben. Kortom minimalizeren.

2: Wees maar heel zeker dat dit meisje voor altijd in een grote circel rond allochtonen zal lopen...wees maar zeker dat zij dit gaat meedragen kerel.
Opnieuw minimalizeer je het feit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 18:52   #31
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Zeer geachte mevrouw Van Wonderland,

Marokkanen hebben wel kleinere hersenen dan wij, gemiddeld 40 gram minder, en ook minder zenuwverbindingen tussen de hersencellen, waardoor het denkvermogen van nature zwakker is. Absoluut geen reden om alles goed te keuren van die ettertjes, maar toch wel een verzachtende omstandigheid.
Die studie wil ik wel lezen
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 21:22   #32
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1: Nee, je zegt ook dat het de moeite niet is om er nog over te hebben. Kortom minimalizeren.

2: Wees maar heel zeker dat dit meisje voor altijd in een grote circel rond allochtonen zal lopen...wees maar zeker dat zij dit gaat meedragen kerel.
Opnieuw minimalizeer je het feit.
1: Nope, ik beweer alleen dat je beter iets kunt opzoeken dat recent nog in het nieuws is geweest.

2: Alsof jij dit meisje persoonlijk kent. Probeer niet zo de good-guy van het forum uit te hangen man.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 22:20   #33
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Kinderen worden OOK gevormd door hun omgeving . Maar er zijn wel degelijk genetische factoren die meebeslissen. En niet voor een klein deel.

Ook moet je epigenetica niet uit het oog verliezen. Maar het idee dat de mens alleen gevormd word door hun omgeving is toch al zeker 10-15 jaar achterhaald.
Dat schreef ik ook niet, ieder mens wordt geboren met bepaalde eigenschappen. Of dit rasgebonden is? Eigenlijk weten we dit niet. Ik denk van niet, ik denk dat omgeving bepaald hoe eigenschappen zich ontwikkelen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 22:22   #34
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat schreef ik ook niet, ieder mens wordt geboren met bepaalde eigenschappen. Of dit rasgebonden is? Eigenlijk weten we dit niet. Ik denk van niet, ik denk dat omgeving bepaald hoe eigenschappen zich ontwikkelen.
Er zijn wel degelijk studies die uitwijzen naar de verschillen tussen "rassen".

In die het woordje rassen tussen haakjes omdat je je af kunt vragen of wij bij mensen kunnen spreken over rassen. Er is in ieder geval verschil tussen bevolkingsgroepen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 22:23   #35
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Zeer geachte mevrouw Van Wonderland,

Marokkanen hebben wel kleinere hersenen dan wij, gemiddeld 40 gram minder, en ook minder zenuwverbindingen tussen de hersencellen, waardoor het denkvermogen van nature zwakker is. Absoluut geen reden om alles goed te keuren van die ettertjes, maar toch wel een verzachtende omstandigheid.
Geachte, vanuit Wonderland hoop ik daar dan enig bewijs van te zien, kunt u wat links geven die uw bewering staven?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 22:24   #36
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Er zijn wel degelijk studies die uitwijzen naar de verschillen tussen "rassen".

In die het woordje rassen tussen haakjes omdat je je af kunt vragen of wij bij mensen kunnen spreken over rassen. Er is in ieder geval verschil tussen bevolkingsgroepen.
Natuurlijk zijn die er, maar evengoed is de verklaring voor die verschillen, te vinden in omgevingsfactoren.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2013, 22:33   #37
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Natuurlijk zijn die er, maar evengoed is de verklaring voor die verschillen, te vinden in omgevingsfactoren.
Natuurlijk zijn die te vinden in omgevingsfactoren. Als je tenminste omgeving heel breed ziet.

Volken zijn een genetisch product van hun omgeving, die sterk verschillen omdat ze ook in sterk verschillende gebieden zijn geëvolueerd.

Dit wil alleen niet zeggen dat er geen genetische basis is. Omgeving en genen zijn immers een interactie.

Het begint met omgeving. Maar omgeving beïnvloedt over een periode van honderden generaties genen en visa versa.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 07:48   #38
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat schreef ik ook niet, ieder mens wordt geboren met bepaalde eigenschappen. Of dit rasgebonden is? Eigenlijk weten we dit niet. Ik denk van niet, ik denk dat omgeving bepaald hoe eigenschappen zich ontwikkelen.
Warrior gen
Erfelijk
Het warrior gen is bovendien erfelijk. Professor Craig Kennedy van de Universiteit van Tennessee vindt het niet vreemd dat het warrior gen erfelijk is: ‘Agressie is een primaire emotie en reactie, het zit in onze aard. Wanneer je een agressief temperament hebt, wordt dat ook weer doorgegeven aan het nageslacht’.
Hoewel het een gevoelig politiek onderwerp is, blijkt uit onderzoek dat het warrior gen bij sommige etnische groepen meer aangetoond wordt.
In de hoop u van dienst te zijn geweest Alice.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be