Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 december 2017, 19:52   #17141
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Mogelijk omdat crashes zoals deze in Roswell of in Arizona, en anderen, officieel ontkend werden door de overheid en geclasseerd werden als top-secret gezien het explosieve karakter (mogelijk onrust of paniek onder de bevolking) ervan.
je zegt dus dat als die fondsen niet zozeer gingen naar research van ufo's maar naar de cover-up van bv Roswell ?

Citaat:
Maar we leven nu niet meer in 1948. Een detaboeïsering van het onderwerp is niet meer te stoppen en de geheimhouding lukt steeds minder. Dit komt natuurlijk ook door de evolutie van de optische technieken en media , maar ook door getuigenissen van piloten allerhande en klokkenluiders die niet meer bereid zijn te blijven zwijgen.
allez gij
En ondanks (danks ?) al die optische technieken, media, klokkenluiders etc is er nog nooit zoveel klaarheid geweest :
er is nada bewijsmateriaal en de kans op een cover-up ervan wordt enkel maar kleiner naarmate de inconsistenties van de conspiracy-believers zich blijven opstapelen

Laatst gewijzigd door praha : 17 december 2017 om 19:53.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2017, 20:46   #17142
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En wees maar zeker dat ze een pak informatie niet vrijgeven.
Dit is weer een van die dooddoeners die believers graag bovenhalen. "Er wordt veel verzwegen. Het wordt geheim gehouden."

Merken ze dan niet dat ze eigenlijk in de eigen staart bijten? Als het geheim wordt gehouden, hoe kunnen we dan weten wat en hoeveel precies er niet naar buiten komt? Juist, niet.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 07:55   #17143
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
... da's weer een wreed cryptisch postje van je Kristof Piessens...geen kop of staart aan vast te krijgen
Allez gij, tis toch duidelijk wat er staat, maar laat het zo, je hoeft niet zo nodig uit te lokken waar ik niet toe bereid ben nog eens te vertalen.

Hard bewijs voor buitenaards leven is onmogelijk maar stel vast dat er heel wat gerommeld wordt betreft gedachtgangen in deze waar het ons bekend is waar we voor staan en eventuele buitenaardsen dit niet kennen, het gaat hen nog om de grondstoffen die de aarde heeft en zij compleet afhankelijk zijn van technologie die wij niet kennen, plus het feit dat ze niet fysiek kunnen laten zien ze dus ook onaangepst zijn om op het oppervlak te leven.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 08:30   #17144
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Allez gij, tis toch duidelijk wat er staat, maar laat het zo, je hoeft niet zo nodig uit te lokken waar ik niet toe bereid ben nog eens te vertalen.

Hard bewijs voor buitenaards leven is onmogelijk maar stel vast dat er heel wat gerommeld wordt betreft gedachtgangen in deze waar het ons bekend is waar we voor staan en eventuele buitenaardsen dit niet kennen, het gaat hen nog om de grondstoffen die de aarde heeft en zij compleet afhankelijk zijn van technologie die wij niet kennen, plus het feit dat ze niet fysiek kunnen laten zien ze dus ook onaangepst zijn om op het oppervlak te leven.

Het blijft wachten op de uitvinding van de Klankentapper.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 08:43   #17145
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dit is weer een van die dooddoeners die believers graag bovenhalen. "Er wordt veel verzwegen. Het wordt geheim gehouden."

Merken ze dan niet dat ze eigenlijk in de eigen staart bijten? Als het geheim wordt gehouden, hoe kunnen we dan weten wat en hoeveel precies er niet naar buiten komt? Juist, niet.
En u denkt dus dat wat het Pentagon nu heeft vrijgegeven (na veel moeite) het enige materiaal is over ufo's dat het bezit?

Eén man spreekt u in ieder geval tegen: Robert Bigelow. Die kreeg heel wat informatie binnen (via één zijn bedrijven). Hij wel, maar wij niet.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 08:48   #17146
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En u denkt dus dat wat het Pentagon nu heeft vrijgegeven (na veel moeite) het enige materiaal is over ufo's dat het bezit?

Eén man spreekt u in ieder geval tegen: Robert Bigelow. Die kreeg heel wat informatie binnen (via één zijn bedrijven). Hij wel, maar wij niet.
Er is maar 1 soort 'materiaal' dat er toe doet : hard en tastbaar en ik heb daar nog steeds niet 1 fragment van gezien of gehoord.

Hoeveel wind er ook is, het blijft wind.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 december 2017 om 08:51.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 09:11   #17147
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er is maar 1 soort 'materiaal' dat er toe doet : hard en tastbaar en ik heb daar nog steeds niet 1 fragment van gezien of gehoord.

Hoeveel wind er ook is, het blijft wind.

Ook dat houden de ovderheid achter. Maar ze zullen dit niet kunnen volhouden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 09:12   #17148
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er is maar 1 soort 'materiaal' dat er toe doet : hard en tastbaar en ik heb daar nog steeds niet 1 fragment van gezien of gehoord.

Hoeveel wind er ook is, het blijft wind.

Ook dat houdt de overheid achter. Maar ze zal dit niet eeuwig kunnen volhouden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 22:37   #17149
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En u denkt dus dat wat het Pentagon nu heeft vrijgegeven (na veel moeite) het enige materiaal is over ufo's dat het bezit?

Eén man spreekt u in ieder geval tegen: Robert Bigelow. Die kreeg heel wat informatie binnen (via één zijn bedrijven). Hij wel, maar wij niet.
U bevestigt wat ik schetste: het typische denken van een "believer".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 22:44   #17150
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Allez gij, tis toch duidelijk wat er staat, maar laat het zo, je hoeft niet zo nodig uit te lokken waar ik niet toe bereid ben nog eens te vertalen.
neen echt niet..zonder enige bijbedoelingen ik maak er geen iota van

Citaat:
Hard bewijs voor buitenaards leven is onmogelijk
okay tot hier volg ik je

Citaat:
maar stel vast dat er heel wat gerommeld wordt betreft gedachtgangen in deze waar het ons bekend is waar we voor staan
euhmzz en dit gaat ook nog met wat moeite

Citaat:
en eventuele buitenaardsen dit niet kennen, het gaat hen nog om de grondstoffen die de aarde heeft en zij compleet afhankelijk zijn van technologie die wij niet kennen, plus het feit dat ze niet fysiek kunnen laten zien ze dus ook onaangepst zijn om op het oppervlak te leven.
...en dan volg ik je compleet niet meer en kan er alleen van uit opmaken dat je toch wel eigenste visie hebt van die aliens die ons komen bezoeken
Is dat dan al niet een beetje in tegenspraak met je eerste stukje ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 22:45   #17151
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het blijft wachten op de uitvinding van de Klankentapper.



Een stukje nostalgie
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2017, 22:58   #17152
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En u denkt dus dat wat het Pentagon nu heeft vrijgegeven (na veel moeite) het enige materiaal is over ufo's dat het bezit?
Bah neen met en zeer klein beetje fantasie weet ik dat dat wel ( zoals met al die dingen ) druppelgewijs zal komen
Druppelgewijs dus materiaal over onderzoek naar ufo's dus... voor dat gij er weer wat anders van maakt


Citaat:
Eén man spreekt u in ieder geval tegen: Robert Bigelow. Die kreeg heel wat informatie binnen (via één zijn bedrijven). Hij wel, maar wij niet.
Die man is al verticaal geklasseerd da's nogal wiedes wegens zijn belangen e obsessie
nu laten vooral dit even citeren :
"Lara Logan: Is it risky for you to say in public that you believe in UFOs and aliens?

Robert Bigelow: I don't give a damn. I don't care.

Lara Logan: You don't worry that some people will say, "Did you hear that guy, he sounds like he's crazy"?

Robert Bigelow: I don't care.
"

Wel wel dat spreekt het verhaaltje dat niemand naar buiten wilt komen met info wegens gevaar voor eigen leven om als onnozelaar te worden afgeschilderd weeral eens tegen.
Het was anders één van jouw belangrijke (drog)argumenten.

... en dan nog iets
Dez man heeft dus tijd noch middelen bespaart naar onderzoek en wat heeft ie ?
nada noppes rien op zijn diepe overtuiging na
Weer eens wordt het hele alien-verhaaltje als haalbare hypothese om een deel van de ufo-phenomenen te verklaren er minder waarschijnlijk op

Laatst gewijzigd door praha : 18 december 2017 om 23:02.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 07:01   #17153
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen echt niet..zonder enige bijbedoelingen ik maak er geen iota van


okay tot hier volg ik je


euhmzz en dit gaat ook nog met wat moeite


...en dan volg ik je compleet niet meer en kan er alleen van uit opmaken dat je toch wel eigenste visie hebt van die aliens die ons komen bezoeken
Is dat dan al niet een beetje in tegenspraak met je eerste stukje ?
Ja, ik heb een eigen visie, eonen lang zijn er bezoekers geweest (de bewering is er toch), ik heb de link van de briefings eens gepost en zo ook eens doorgenomen, eerlijk gezegd is dit ook het enigste wat aanleiding geeft tot de discussie, wat mij betreft zijn het bezoekers die hier zijn omwille van andere belangen dan zich te laten zien dat ze goede bedoelingen hebben en dat zijn ze allerminst.

Ik ben niet gek maar als ik informatie zoek en lees, zit het met ogen en haken aan elkaar, de ene groep die het niet gelooft en een andere groep die niet beseft dat de mogelijkheid van buitenaardse bezoekers echter reëel kan zijn, allicht kleinschalig met een zogenaamde grote impact op de mensheid door middel van kruisprogramma's hybriden te scheppen waarmee dat laatste de bevolkingsexplosie van voor/tijdens industriële revolutie mogelijk mee kan verklaart worden, maar zwijg er over, over veel informatie die er druppelsgewijs bovenkomt willen ze niet dat dit bekend wordt immers dit strijkt in tegen hun superieure zelfzekerheid dat ze op een dag de hele aarde kunnen/zullen overheersen.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 07:31   #17154
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Ja, ik heb een eigen visie, eonen lang zijn er bezoekers geweest (de bewering is er toch), ik heb de link van de briefings eens gepost en zo ook eens doorgenomen, eerlijk gezegd is dit ook het enigste wat aanleiding geeft tot de discussie, wat mij betreft zijn het bezoekers die hier zijn omwille van andere belangen dan zich te laten zien dat ze goede bedoelingen hebben en dat zijn ze allerminst.

Ik ben niet gek maar als ik informatie zoek en lees, zit het met ogen en haken aan elkaar, de ene groep die het niet gelooft en een andere groep die niet beseft dat de mogelijkheid van buitenaardse bezoekers echter reëel kan zijn, allicht kleinschalig met een zogenaamde grote impact op de mensheid door middel van kruisprogramma's hybriden te scheppen waarmee dat laatste de bevolkingsexplosie van voor/tijdens industriële revolutie mogelijk mee kan verklaart worden, maar zwijg er over, over veel informatie die er druppelsgewijs bovenkomt willen ze niet dat dit bekend wordt immers dit strijkt in tegen hun superieure zelfzekerheid dat ze op een dag de hele aarde kunnen/zullen overheersen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 07:51   #17155
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

@ Panda, weet wat de wtenschappelijke 3 fasen zijn voordat dit onderwerp iets seriezer genomen word ?

Wetenschap zou de sleutel van kennis hebben maar doet hiermee niets gezien de mogelijke invloed van de bezoekers de wetenschap belet dat te doen, informatie kan dan tegen jou gebruikt worden, maar mij niet gezien als de meesten nog in de eerste fase hangen door het onderwerp weg te wuiven, belachelijk te maken en wat dies nog meer ?
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 08:06   #17156
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Bah neen met en zeer klein beetje fantasie weet ik dat dat wel ( zoals met al die dingen ) druppelgewijs zal komen
Druppelgewijs dus materiaal over onderzoek naar ufo's dus... voor dat gij er weer wat anders van maakt



Die man is al verticaal geklasseerd da's nogal wiedes wegens zijn belangen e obsessie
nu laten vooral dit even citeren :
"Lara Logan: Is it risky for you to say in public that you believe in UFOs and aliens?

Robert Bigelow: I don't give a damn. I don't care.

Lara Logan: You don't worry that some people will say, "Did you hear that guy, he sounds like he's crazy"?

Robert Bigelow: I don't care.
"

Wel wel dat spreekt het verhaaltje dat niemand naar buiten wilt komen met info wegens gevaar voor eigen leven om als onnozelaar te worden afgeschilderd weeral eens tegen.
Het was anders één van jouw belangrijke (drog)argumenten.

... en dan nog iets
Dez man heeft dus tijd noch middelen bespaart naar onderzoek en wat heeft ie ?
nada noppes rien op zijn diepe overtuiging na
Weer eens wordt het hele alien-verhaaltje als haalbare hypothese om een deel van de ufo-phenomenen te verklaren er minder waarschijnlijk op
En of hij gelijk heeft . Overschot van gelijk heeft ie!
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 08:43   #17157
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
@ Panda, weet wat de wtenschappelijke 3 fasen zijn voordat dit onderwerp iets seriezer genomen word ?

Wetenschap zou de sleutel van kennis hebben maar doet hiermee niets gezien de mogelijke invloed van de bezoekers de wetenschap belet dat te doen, informatie kan dan tegen jou gebruikt worden, maar mij niet gezien als de meesten nog in de eerste fase hangen door het onderwerp weg te wuiven, belachelijk te maken en wat dies nog meer ?
Herlees gewoon eens je laatste zin : je zit hier gewoon een science fiction verhaaltje te vertellen. Heeft nul komma nul met wetenschap te maken. Daar past het beeld van de typische aluhoedjes perfect bij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 20:12   #17158
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dit is weer een van die dooddoeners die believers graag bovenhalen. "Er wordt veel verzwegen. Het wordt geheim gehouden."

Merken ze dan niet dat ze eigenlijk in de eigen staart bijten? Als het geheim wordt gehouden, hoe kunnen we dan weten wat en hoeveel precies er niet naar buiten komt? Juist, niet.

Inderdaad. En we hebben een goede getuige Elizondo. Hij leidde het geheim Penragon onderzoek naar ufo's. Luister vooral naar zijn allerlaatste conclusie op het eind van het filmpje.

https://m.youtube.com/watch?v=wqwsaypXh6w

MER ook op dat nog veel achtergehouden wordt volgens hem: 'there is a lot, lot more ' zo weet de man ons te vertellen...
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 20:16   #17159
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dit is weer een van die dooddoeners die believers graag bovenhalen. "Er wordt veel verzwegen. Het wordt geheim gehouden."

Merken ze dan niet dat ze eigenlijk in de eigen staart bijten? Als het geheim wordt gehouden, hoe kunnen we dan weten wat en hoeveel precies er niet naar buiten komt? Juist, niet.


Inderdaad. En we hebben een goede getuige : Louis Elizondo. Hij leidde het geheim Pentagon onderzoek naar ufo's. Luister vooral naar zijn allerlaatste conclusie op het eind van het filmpje. En hij kan het weten. Niet u...

Het komt me zelfs voor als een verkapte disclosure.


https://m.youtube.com/watch?v=wqwsaypXh6w

Merk ook op dat nog veel achtergehouden wordt volgens hem: 'there is a lot, lot more ' zo weet de man ons te vertellen... Het komt me zelfs voor als een verkapte disclosure.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 december 2017 om 20:35.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2017, 20:32   #17160
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.700
Standaard

Citaat:
Het Pentagon is erin geslaagd stalen te nemen van ufo?s maar de metaallegeringen stellen wetenschappers voor een raadsel. Ze kennen de legeringen niet, maar ??n ding weten ze zeker: ze hebben verbluffende eigenschappen. De stalen worden bewaard in Las Vegas, meldt The New York Times.
https://www.hln.be/wetenschap-planee...dsel~a6ed945e/
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be