Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 mei 2017, 21:21   #61
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Onze voorouders volgden ook bevelen op van hogerhand. Er is bij de gewone man een breekpunt bereikt. Er is teveel getolereerd, alles heeft zijn limieten. Bankencrisis, vluchtelingencrisis, feminisme, globalisme, terreur, facebook, café's weg, disco's weg, natuur compleet vernield, islamisering, gegraai, corruptie, enz...
Ik heb zo mijn stamboom eens nagetrokken. Eerst vochten wij voor nobele doelen. Nu vechten wij voor olie en andere grondstoffen.
Wij collaboreren er zelfs mee met de jihad. En raadt eens? Zelfs als dat uitkomt verkiezen wij opnieuw dezelfde partijen.

Ik stel voor, met zijn allen aan de grens gaan liggen en Hans Van Temsche stijl.... Rakketakketak.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:34   #62
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik heb zo mijn stamboom eens nagetrokken. Eerst vochten wij voor nobele doelen. Nu vechten wij voor olie en andere grondstoffen.
Wij collaboreren er zelfs mee met de jihad. En raadt eens? Zelfs als dat uitkomt verkiezen wij opnieuw dezelfde partijen.

Ik stel voor, met zijn allen aan de grens gaan liggen en Hans Van Temsche stijl.... Rakketakketak.
Het politieke spel is doorgestoken kaart. Trump ging iets veranderen; niet dus. Er heerst een algemene sfeer van lethargie en machteloosheid.



Je weet wat daar mee is gebeurd...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2017, 21:35   #63
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het politieke spel is doorgestoken kaart. Trump ging iets veranderen; niet dus. Er heerst een algemene sfeer van lethargie en machteloosheid.



Je weet wat daar mee is gebeurd...
JFK was de beste Amerikaanse president. Heel wat anders dan de jihad collaborateur Obama en Trump.

Trump, Le Pen, Dewinter. Wilders, allemaal afleiding om ons hoop te geven.
Het einddoel is simpel en staat vast: één groot Israël.
Persoonlijk: liever dat dan één groot kalifaat.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 14:10   #64
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
Ook hij leeft er van hé en dat de VLD het stemrecht voor die charels goedkeurde staat ook op zijn palmares. Dank u Karel.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2017, 23:50   #65
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ik zou zeker op De Gucht stemmen. Het is m.i. één van de intelligentste politici.
De Gucht is een leugenaar en achterbakse smeerlap. ( Balkenende )
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2017, 15:13   #66
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik lees hier in een interview met K.D. Gucht in de lokale streekkrant, quote: <<We hebben nu eenmaal 600.000 moslims in dit land. We kunnen het ons als maatschappij niet permitteren om daarmee in onmin te leven>>, aldus De Gucht.

Plat op de buik, hé, Karel. Middeleeuwse cultuur omarmen omdat ze reeds met 600.000 zijn. Hoe laag kan je vallen, man toch!
en dat soort politici betalen we dan...Vlamingen zijn best bereid om anderen te accepteren, maken daar zelden ene probleem van in het algemeen, wat niet gelijk is aan " alles door je strot te laten rammen".
Vlamingen verwachten behoorlijk bestuur, waar scheiding kerk en staat , democratie, gelijkheid man en vrouw, holebi rechten gerespecteerd worden , ongeacht je levensovertuiging.
Dat De Gucht daar werk van maakt, je leest hier in discussies dat vrouwen van hun man niet mogen werken, maar wel de uitkering op strijken, en ja die behoren tot die 600.000 ....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2017, 12:59   #67
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ook hij leeft er van hé en dat de VLD het stemrecht voor die charels goedkeurde staat ook op zijn palmares. Dank u Karel.
Ik meen dat De Gucht - aartsleugenaar en immer verdacht van voorkennis, de enige was in de VLD die zich openlijk uitsprak tegen het stemrecht voor vreemdelingen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2017, 21:55   #68
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
JFK was de beste Amerikaanse president. Heel wat anders dan de jihad collaborateur Obama en Trump.

Trump, Le Pen, Dewinter. Wilders, allemaal afleiding om ons hoop te geven.
Het einddoel is simpel en staat vast: één groot Israël.
Persoonlijk: liever dat dan één groot kalifaat.
Gelukkig genoeg hebben ze die schijnheilige zeveraar zijn hersenen uit elkaar doen spatten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be